Hallo ik ga daar niet 5 trappen voor aflopen, om misschien ook een mep te krijgen met zo een stok....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:15 schreef Darklight het volgende:
Vraag ff aan zo'n ME ventje waarom ze daar staan
Nee echt scheveningen... De ME stapt alweer in de busjes...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:17 schreef X-Ray het volgende:
Duindorp zeker?
Ik wist niet dat het omdat hoerige tyfusvoetbal gaat...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:28 schreef TheCandyman het volgende:
Vlaggetjesdagen; veel mensen, nederland speelt tegen ierland....
Tja laten we rellen.....
Nee open maar een topic van de strekking "jongens wie loopt even die trappen voor me af om te vragen wat de ME beneden aan mijn raam staat te doen?"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo ik ga daar niet 5 trappen voor aflopen, om misschien ook een mep te krijgen met zo een stok....![]()
Sxcheveningen ook al ? Zandvoort namelijk ook dit jaar....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
scheveningen bestaat toch 700 jaar ofzo? ergens feest.
Tja, de Romeinen waren niet zulke strandliefhebbers met alle Germanen die de kust bevolkten... dus stichtten ze hier ook geen stedenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:08 schreef Chillmeister het volgende:
700 jaar? pffffffffff das niks, bijna gloednieuw
Genoeg gekken in de wereld die het wel zouden doen vandaarquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee open maar een topic van de strekking "jongens wie loopt even die trappen voor me af om te vragen wat de ME beneden aan mijn raam staat te doen?"![]()
Indymedia.nlquote:Den Haag demo's: M.E. ingezet, gewonden
D. Day - 05.06.2004 14:30
Bij de demonstratie van de NVU en de tegendemonstratie van anti-fascisten is inmiddels de M.E. ingezet. Er zouden al minstens 2 gewonden zijn, waaronder iemand met een gebroken arm.
voorburg is niet zo ver weg van het strandquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, de Romeinen waren niet zulke strandliefhebbers met alle Germanen die de kust bevolkten... dus stichtten ze hier ook geen steden
De ironie is inderdaad dat het anti-democratisch optreden tegen zogenaamde fascistische groeperingen zelf al neigt naar enige fascistische trekken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe extreem-links zichzelf anti-fascistisch noemt. Voor de anarchisten onder hen gaat dat wel op, maar voor de rest zijn er te veel mensen die huichelen met fascistische regimes.
Dago dat was in Den Haag overdag rond een uurtje in of 15:00. In scheveningen was er gekrijs en geschreeuw vanaf 19:30......quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Indymedia.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |