abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19307848
Hofte, de paus, islam-mietjes en ander gespuis.

Omdat het raadslid Hans Hofte van de Stadspartij Enschede via e-mails continu een tirade afsteekt tegen de homofiele medemens, mag hij een half jaar geen e-mails meer versturen via het gemeentelijke computernetwerk.

Hofte is fel gekant tegen de landelijke homodag Roze Zaterdag, die 26 juni ook in Enschede wordt gehouden. Volgens het raadspresidium is het raadslid al een jaar onophoudelijk bezig met een lastercampagne tegen homo's; Zo verstuurt hij e-mails met teksten als 'relnichtenparade' en een 'zwarte zaterdag voor Enschede'. Volgens het presidium is dit tegen de gedragsregels voor raadsleden en zet het aan tot onverdraagzaamheid.

Stadspartij Enschede. (lekkere fris clubje)

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 1998 doet in Enschede de Stadspartij mee. Het gaat hier om een lokale partij die, zover bekend, niets te maken heeft met stadspartijen in andere steden. In de Stadspartij Enschede zitten vreemde figuren, variërend van ex-CD'ers tot semi-criminelen. De gemeente Enschede afficheert deze partij als extreem-rechts. Eén van de oprichters van de Stadspartij in november 1997 is Ferdi Lammerink, een marktkoopman die in 1994 nog bij de CD in Enschede was betrokken. Het CD-gemeenteraadslid Willem van Straalen woonde enige tijd bij hem in huis. Van Straalen stapte in mei 1994 uit de CD vanwege nazi's binnen de partij. Een jaar later blijkt hij zelf kind aan huis bij de NSB-weduwe Rost van Toningen te zijn, over nazi's gesproken. Lammerink en Van Straalen hadden in 1994 nog plannen om met ex-CD'er Gerrit Webbink een 'Overijssels Democratisch Collectief' op te zetten, maar dit is bij plannen gebleven.
Een tweede oprichter van de Stadspartij is freelance journalist Kyo Teusink. Hij zou contacten met de onderwereld hebben. Ook zijn Teusink en Lammerink met wapenhandelaar 'Pistolen Paultje' Wilking uit Amsterdam gezien.

Op de kandidatenlijst van maart 1998 staat naast Lammerink nog iemand die in het verleden betrokken was bij de CD, namelijk Margareth van Deenen. Ook zij woont bij hem in huis. De ondersteuningsverklaringen ten behoeve van deze kandidatenlijst bevatten nog drie mensen die in het verleden betrokken zijn geweest bij de CD, namelijk Dirk ten Veen, J. van Deenen en zijn vrouw J.W. van Deenen-Jansen.

Opvallend is dat de Stadspartij, naast deze omstreden banden, ook geworteld is in het lokale bedrijfsleven. Zo heeft kandidaat Cor Bedorf een bouwbedrijf gehad. Erik Ligtvoet, Gerard Lunenborg en Hans-Jurgen Nijland zitten, net als Lammerink zelf, in de markthandel. Lijsttrekker Henk Stuivenberg van de Stadspartij is initiatiefnemer van het Twents Ondernemers Initiatief. Hij komt in januari 1998 in het nieuws nadat hij de ruiten van een ondernemer met wie hij al een tijdje overhoop ligt heeft ingegooid en daarvoor een half etmaal in de cel zit. Hij wordt als enige gekozen tot gemeenteraadslid maar stapt in september 1998 met ruzie alweer uit de partij. Momenteel zit hij op persoonlijke titel in de raad.

Lammerink heeft samen met Dirk ten Veen in 1995 een PR-stunt uitgehaald om sympathie te creëren voor de CD. In Enschede stond al jaren een oude textielfabriek leeg. Verschillende malen was er brand gesticht. De bewoners die rondom dit Ninocomplex woonden hadden de buik vol van de vele loze beloftes van de gemeente Enschede om er iets aan te doen. Lammerink en Ten Veen besloten om een Nino Ruïne Actie Comité in het leven te roepen die meer druk op de gemeente Enschede moest gaan uitoefenen. De buurtbewoners rondom de oude textielfabriek werden door het Comité gepaaid met loze beloftes. Het gemeenteraadslid Van Straalen had zich niet met de organisatie bemoeid, maar sprak geregeld over "onze" actie. Op een avond kwam hij ook op bezoek terwijl hij er eigenlijk niet zoveel te zoeken had, hij woonde namelijk aan de andere kant van de stad. Die avond werden jongeren opgehitst om het Ninocomplex zelf maar te slopen. Er werd weer brand gesticht en ruiten die nog heel waren werden ingegooid. Dit onder het toeziend oog van Lammerink en Ten Veen.

Bron: http://kafka.antifa.net/stape.htm

Ik ben dat gekanker op homos meer dan zat!

Kleine geschiedenisles:

* Brandstapel, vervolging en marteling van homo's in de middeleeuwen.
* Tweede Wereldoorlog ---> uitvinding van de roze driehoek en al zijn gevolgen.
* De duizenden homos die jaarlijks in elkaar geramd worden en soms zelfs aan hun verwondingen sterven.
* Stonewall 1969 in New York. ( http://www.columbia.edu/cu/lweb/eresources/exhibitions/sw25/ )
* De paus en zijn achterlijke cluppie
* De islammietjes die je van een flatgebouw willen donderen

Het wordt tijd dat wij homos eens harde actie gaan ondernemen.
Het is met Roze Zaterdag precies 35 jaar geleden dat de rellen plaatsvonden in New York (Stonewall Inn) Misschien dat we weer eens écht moeten gaan meppen!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:58:34 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19307864
mag ik dan als niet-homo meedoen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:59:48 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19307893
Schopje naar GC

Stadspartij kan gewoon mailen hoor trouwens, is vanmiddag nog gebeurd
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 01:00:50 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19307916
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef mineo39-76 het volgende:
Hofte, de paus, islam-mietjes en ander gespuis.

Omdat het raadslid Hans Hofte van de Stadspartij Enschede via e-mails continu een tirade afsteekt tegen de homofiele medemens, mag hij een half jaar geen e-mails meer versturen via het gemeentelijke computernetwerk.
Stel je niet aan, die man heeft vandaag de hele dag zitten mailen.
quote:
Hierbij mijn toestemming ik word gek van al de mails die moet beantwoorden.
Hans Hofte

-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: vrijdag 21 mei 2004 18:06
jhofte@enschede.nl
pi_19307978
Dat weet ik Loedertje, maar dat was een persbericht dat hij niet meer mocht mailen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 01:13:03 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19308149
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef mineo39-76 het volgende:
Dat weet ik Loedertje, maar dat was een persbericht dat hij niet meer mocht mailen.
quote:
mag hij een half jaar geen e-mails meer versturen via het gemeentelijke computernetwerk.
Wat dus NIET klopt.
pi_19308600
Daar gaat het toch niet om, tjeee.
Het gaat erom dat die Hofte een klojo is etc.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:39:01 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19308617
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef mineo39-76 het volgende:
Daar gaat het toch niet om, tjeee.
Het gaat erom dat die Hofte een klojo is etc.
volgens mij gaat het om de toenemende intollerantie jegens homo's.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 01:41:23 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19308649
Hij noemt alleen de mensen op een bepaalde foto relnichten...
pi_19308706
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:39 schreef zoalshetis het volgende:

volgens mij gaat het om de toenemende intollerantie jegens homo's.
Uiteraard! En ik denk dat "men" niet raar moet staan kijken als "de homos" binnenkort eens terrugslaan! Ik zie en hoor het in mijn omgeving; we zijn het meer dan spuugzat! Ik voorspel dan ook dat binnenkort rellen zullen uitbreken zoals in Stonewall 1969 http://www.columbia.edu/cu/lweb/eresources/exhibitions/sw25/ (precies 35 jaar geleden) en de homos dus zullen gaan terrugmeppen!
pi_19308734
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:41 schreef Loedertje het volgende:
Hij noemt alleen de mensen op een bepaalde foto relnichten...
Ik vind het meer kwetsend én beledigend dat hij het Zwarte Zaterdag durft te noemen en het vergelijkt met de vuurwerkramp.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 02:22:27 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19309299
ik vind de man in kwestie héél eng. losbandigheid is een ontketening en een teken van acceptatie. en als je niet van de parades houdt dan ga je gewoon lekker naar je stacaravan in dordrecht.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 02:32:42 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19309429
misschien kan de topictitel trouwens veranderen in hofte, paus en islam. dat lijkt me beter. anders doet ts hetzelfde als waartegen hij protesteert.
pi_19314626
Schandalig dat iemand zo de mond wordt gesnoerd. Je mag tegenwoordig geen kritiek meer hebben of de perverse en zieke medemens of je krijgt weer een of andere straf.

Trouwens, als El Moumni of hoe heet dat varken het mag zeggen dan mag deze man dat toch ook best?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 13:52:36 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19314714
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je mag tegenwoordig geen kritiek meer hebben of de perverse en zieke medemens of je krijgt weer een of andere straf.
Je bedoelt "op"ipv "of"neem ik aan?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:56:27 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19314776
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

niks gezegd.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:58:02 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19314811
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schandalig dat iemand zo de mond wordt gesnoerd. Je mag tegenwoordig geen kritiek meer hebben of de perverse en zieke medemens of je krijgt weer een of andere straf.

Trouwens, als El Moumni of hoe heet dat varken het mag zeggen dan mag deze man dat toch ook best?
kritiek hebben? deze man is gewoon een enge man die bang is om uit de kast te komen.
pi_19314821
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Goed geraden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19314859
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kritiek hebben? deze man is gewoon een enge man die bang is om uit de kast te komen.
Wat een onzin zeg. Deze man is het niet eens met de gang van zaken en zegt dat hardop. Dat kan je tegenwoordig maar beter niet doen want voor je het weet krijg je een veroordeling aan je broek van een of andere pedofiele rechter.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 14:02:34 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19314893
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Deze man is het niet eens met de gang van zaken en zegt dat hardop.
Jij dus ook
quote:
Je mag tegenwoordig geen kritiek meer hebben op de perverse en zieke medemens of je krijgt weer een of andere straf
Wie zijn er pervers volgens jou?
pi_19315010
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

1.Jij dus ook
[..]

2.Wie zijn er pervers volgens jou?
1. Ik ook inderdaad, maar wel op een internetforum. Naar aanleiding van uitspraken op een internetforum is de kans vrij klein dat je een veroordeling aan je broek krijgt of je moet het wel heel bont maken. Deze man zocht de publiciteit met zijn mening en heeft dat moeten bekopen met een straf. Hij mag een half jaar zijn mening niet uiten.

2. Die nichten die door Enschede gaan paraderen.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:09:52 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19315032
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

1. Ik ook inderdaad, maar wel op een internetforum. Naar aanleiding van uitspraken op een internetforum is de kans vrij klein dat je een veroordeling aan je broek krijgt of je moet het wel heel bont maken. Deze man zocht de publiciteit met zijn mening en heeft dat moeten bekopen met een straf. Hij mag een half jaar zijn mening niet uiten.

2. Die nichten die door Enschede gaan paraderen.
dat heet niet pervers, dat heet vrijheid. en als je bang bent dat je een stijfje krijgt tijdens de parade, doe je toch lekker de gordijnen van je trailer dicht?
pi_19315080
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat heet niet pervers, dat heet vrijheid. en als je bang bent dat je een stijfje krijgt tijdens de parade, doe je toch lekker de gordijnen van je trailer dicht?

Heb je nog wat te melden buiten die standaard dooddoeners
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:13:34 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19315100
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb je nog wat te melden buiten die standaard dooddoeners
ik was klaar, zullen we eensgezind doorgaan op israel/palestina?
pi_19315124
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik was klaar, zullen we eensgezind doorgaan op israel/palestina?
Dat lijkt me een goed plan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')