abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19762985
Zie: ''Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd''

Een 21-jarige Tilburgse student die VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali onlangs in een restaurant zou hebben bedreigd, ontkent de aanklacht van de politica. De jongeman, die anoniem wil blijven, zegt dat Hirsi Ali de zaak verdraait. Het Kamerlid schreef onlangs in een column dat ze in een restaurant in Den Haag door een jonge Nederlandse moslim met de dood werd bedreigd. Nadat ze de man een tafelmes had aangeboden zou deze zijn afgedropen.

Wie moet je nu geloven??
Wat mij betreft is die Hirschi Ali hier de leugenaar, zij heeft dat al eerder bewezen, alles wat er nu bij haar uitkomt is bij mij ongeloofwaardig. Wat wilde zij eigenlijk bereiken door dit nieuws naar buiten te brengen?? Dat zij erg gehaat is onder de moslims? Dat was al duidelijk en dit maakt het alleen erger. Of wil zij medelijden hebben? Van mij krijgt ze die niet iig.
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:08:11 #2
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19765014
Mocht je geinteresseerd zijn in de meningen van andere fokkers met betrekking tot dit nieuws, vanaf hier begint de discussie over de reactie van de student in het AD: Hirsi Ali daagt belager uit (Zit echter wel een slotje op dat topic)
Krekker is de bom!
pi_19765138
Tuurlijk, "iek ben onschuldig"
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_19765202
Ach, het zal wel weer zo'n k*t Marokkaantje zijn...
pi_19765281
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:59 schreef Ylias het volgende:
Wie moet je nu geloven??
Wat mij betreft is die Hirschi Ali hier de leugenaar,
Ach, donder op man. Je bent gewoon vooringenomen, omdat zij kritiek uit op de politieke doctrine die jij aanhangt.
quote:
zij heeft dat al eerder bewezen,
Toen ze zei dat Mohammed een perverse pedofiel was, sprak ze daarentegen de waarheid.
quote:
alles wat er nu bij haar uitkomt is bij mij ongeloofwaardig. Wat wilde zij eigenlijk bereiken door dit nieuws naar buiten te brengen?? Dat zij erg gehaat is onder de moslims? Dat was al duidelijk en dit maakt het alleen erger.
Misschien dat ze is bedreigd? Of is het verboden om te zeggen dat je bent bedreigd in de door jou begeerde sjaria?
quote:
Of wil zij medelijden hebben? Van mij krijgt ze die niet iig.
Nee, dat medelijden is voorbehouden aan lieve kinderartsen als Yassin en Al-Rantissi he?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19765308
Hirsi Ali heeft een rijke fantasie.
pi_19765309
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een donkerblond k*ut-Marokkaantje met een vriendelijk voorkomen?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:39:02 #8
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19765949
Nou gezien veel van de reacties hier heeft nauwelijks iemand de moeite genomen het volledige artikel te lezen. Wie weet helpt het als jullie het voor de neus geworpen krijgen, dus bij deze:
quote:
9-06-2004

'Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd'
Van een onzer verslaggevers

De student die volgens VVD-Kamerlid Hirsi Ali haar met de dood heeft bedreigd, ontkent dat hij dat heeft gedaan. Volgens de 21-jarige Tilburger, die niet met zijn naam in de krant wil, verdraait Hirsi Ali de zaak.

De student geschiedenis zegt erg te zijn geschrokken van de ophef.

Ayaan Hirsi Ali schreef onlangs in haar column in deze krant over een jongen die haar op 27 mei in het Haagse café Dudok met de dood had bedreigd. Zij zou hem haar tafelmes hebben aangeboden om de daad bij het woord te voegen.

Volgens de politica weigerde haar belager het mes aan te nemen uit angst de gevangenis in te gaan. Maar de student zegt dat hij het mes niet aanpakte omdat hij pacifistisch is. ,,Ik wil Hirsi Ali niet dood hebben. Ik ben tegen alle vormen van geweld en dat heb ik ook tegen haar gezegd.''

De student zou alleen hebben gezegd dat hij 'het jammer vond dat ze haar ongelukkige jeugd misbruikte om de hele moslimcultuur zwart te maken' en dat hij hoopte dat Hirsi Ali uit de Nederlandse politiek zou verdwijnen. Toen het Kamerlid hem het mes aanreikte, stond hij perplex. ,,Ik dacht dat ze een morbide grapje maakte.''

In haar column van 3 juni zegt het VVD-Kamerlid dat de student hoopte dat de moedjahedien haar zouden ‘pakken en doodmaken'. Zij vermoedt zij dat de student tot de islam is bekeerd. De Tilburger ontkent dat. Ook zegt hij geen Arabische woorden als moedjahedien en inshallah of andere verwijzingen naar de islam in de mond te hebben genomen. Hij denkt dat Hirsi Ali dit heeft verzonnen.

Hirsi Ali toont zich verbaasd over de ontkenning van de student. ,,Ik denk dat hij erg is geschrokken van zijn handelen en dat hij zich wil onttrekken aan de gevolgen. Ik sta volledig achter mijn column. Hij heeft mij wel degelijk dood gewenst.'' Hirsi Ali zegt ook dat ze nog steeds onder de indruk is van het verschil tussen het vriendelijke voorkomen van de man en zijn agressieve opmerkingen. ,,Hij was erg beleefd, sprak mij aan met u.''

Het Kamerlid verbaast zich erg over de perfecte uitspraak van de Arabische woorden moedjahedien en inshallah door de Tilburger. ,,Het gleed zo makkelijk van zijn tong. Hij zou niet moeten ontkennen dat hij geen Arabisch heeft gesproken, hij zou trots moeten zijn op zijn uitspraak.''

Het VVD-Kamerlid heeft inmiddels te horen gekregen dat juridische vervolging van de student niet mogelijk is. Ze ziet af van aangifte. De vrouw die tijdens de confrontatie aan de tafel van Hirsi Ali zat, bevestigt de lezing van de AD-columniste.

Bron: AD
Krekker is de bom!
pi_19766157
[quote]Op woensdag 9 juni 2004 21:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ach, donder op man. Je bent gewoon vooringenomen, omdat zij kritiek uit op de politieke doctrine die jij aanhangt.
[..]

Als je goed hebt gelezen, kon je zo opmaken uit mijn woorden dat ik een vooringenomen mening over haar heb. Ze is en blijft ongeloofwaardig.
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:49:09 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19766287
Een raar verhaal, maar wellicht met een kern van waarheid.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19767471
Dat Hirshi Grali liegt was al langer bekend. graf trol liegt dat ze barst.
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:29:26 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19767782
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:21 schreef Chadi het volgende:
Dat Hirshi Grali liegt was al langer bekend. graf trol liegt dat ze barst.
Tja, de vraag is nu echter of ze in dit geval liegt of niet.
Krekker is de bom!
pi_19768998
Het is toch niet interessant wie er liegt? Het is nooit meer aan te tonen of er moet iemand opnames van gemaakt hebben.

Hirsi Ali heeft de macht, zij heeft een column. Ik vind haar actie met dat mes nogal labiel overkomen, ik snap niet dat ze dat zo opschrijft maar dat moet ze verder zelf weten.

Ik hoop dat ze in de toekomst wat interessanters te melden heeft in haar columns dan te pochen over vermeende bedreigingen. Als dit al zo'n indruk op haar gemaakt heeft, dan stelde de rest blijkbaar helemaal niks voor.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:08:03 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19769233
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:02 schreef SCH het volgende:
Het is toch niet interessant wie er liegt? Het is nooit meer aan te tonen of er moet iemand opnames van gemaakt hebben.
Och, vond het een leuke discussie
Krekker is de bom!
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:17:04 #15
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_19774577
Het is 2 tegen 1, want de tafegenote van Ali bevestigt het verhaal. In dat geval geloven we Ali dus en niet de bekeerde moslim.
  FOK!fotograaf donderdag 10 juni 2004 @ 08:30:38 #16
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19774674
TS, je zegt dat je Ali niet geloofd omdat ze eerder heeft gelogen. Is het dan niet meer dan eerlijk of je ook even kijkt wat voor verleden de student heeft? Voor hetzelfde geld heeft hij al eerder mensen bedreigd of iets dergelijks. Een beslissing nemen omdat je iets weet van één partij is imo niet echt eerlijk.

Ik zeg niet dat Ali niet gelogen heeft, ik wil alleen aangeven dat je niet klakkeloos moet geloven wat de student beweert, om dezelfde redenen dat je de uitspraken van Ali niet klakkeloos moet geloven. En tja, als het echt gelogen is van Ali, waarom wil de student dan anoniem blijven?

Geen van de versies is te bewijzen, dus waarom het niet laten rusten? De politiek heeft wel belangrijkere zaken om zich mee bezig te houden...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:36:39 #17
44699 err
pi_19774740
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:30 schreef freud het volgende:
Geen van de versies is te bewijzen, dus waarom het niet laten rusten? De politiek heeft wel belangrijkere zaken om zich mee bezig te houden...
Zoals dat roze biggetje dat is opgestapt ja
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:38:02 #18
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19775518
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:17 schreef err het volgende:
Het is 2 tegen 1, want de tafegenote van Ali bevestigt het verhaal. In dat geval geloven we Ali dus en niet de bekeerde moslim.
Owja? Geloven wij Hirsi Ali....?

Spreek voor jezelf beste err. Natuurlijk een belachelijke redenatie om er vanuit te gaan dat iets per definitie waar zal zijn omdat het gezegd wordt door twee personen in plaats van door een. Wat als 10 goede vrienden van de student bevestigen dat hij geen Moslim is? Is dat dan ook waar

[ Bericht 31% gewijzigd door KreKkeR op 10-06-2004 09:51:28 ]
Krekker is de bom!
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:56:19 #19
44699 err
pi_19775832
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Owja? Geloven wij Hirsi Ali....?

Spreek voor jezelf beste err. Natuurlijk een belachelijke redenatie om er vanuit te gaan dat iets per definitie waar zal zijn omdat het gezegd wordt door twee personen in plaats van door een. Wat als 10 goede vrienden van de student bevestigen dat hij geen Moslim is? Is dat dan ook waar
nou ja stel dat het voor een rechter komt, dan lijken mij 2 getuigen meer bewijs dan een enkele. Zo simpel is het toch?
pi_19776015
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:56 schreef err het volgende:

[..]

nou ja stel dat het voor een rechter komt, dan lijken mij 2 getuigen meer bewijs dan een enkele. Zo simpel is het toch?
Net zoals jij je vrienden zou verklikken als ze in een dergelijke situatie zouden zitten, bedoel je?

[ Bericht 0% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 10-06-2004 10:11:27 ]
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:05:53 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_19776023
ik weet niet wat de carriere mogelijkheden van 2de getuige is, je kan maar beter wat vriendjes hebben in Den Haag als je hoger op wilt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:07:07 #22
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19776046
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:12 schreef Strolie75 het volgende:
Tuurlijk, "iek ben onschuldig"
Geloof jij die geklitknipte heks nogsteeds op haar donkerbruine firigide ogen ?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:31:58 #23
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19776548
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:56 schreef err het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het in de rechtspraak zo simpel er aan toe gaat als jij stelt.
Wanneer het gaat om onbekende onafhankelijke getuigen denk ik dat dit wel het geval is. Zodra echter de getuigen elkaar kennen, of misschien zelfs bevriend zijn denk ik dat ook andere factoren een veel crucialere rol zullen spelen bij de beoordeling mbt wie de waarheid zal spreken. Factoren zoals betrouwbaarheid van de betrokkenen.

En los daarvan, zelfs al zou de rechter de kans groter achten dat Hirsi Ali de waarheid sprak omdat zij een getuige heeft, dan is dit een keus uit twee kwaden wat totaal niet gelijk staat aan er daadwerkelijk van overtuigd zijn dat Hirsi Ali de waarheid sprak zoals jij met jouw ongenuanceerde opmerking stelde. Dus nogmaals, spreek voortaan voor jezelf.
Krekker is de bom!
pi_19778226
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:30 schreef freud het volgende:
TS, je zegt dat je Ali niet geloofd omdat ze eerder heeft gelogen. Is het dan niet meer dan eerlijk of je ook even kijkt wat voor verleden de student heeft? Voor hetzelfde geld heeft hij al eerder mensen bedreigd of iets dergelijks. Een beslissing nemen omdat je iets weet van één partij is imo niet echt eerlijk.

Ik zeg niet dat Ali niet gelogen heeft, ik wil alleen aangeven dat je niet klakkeloos moet geloven wat de student beweert, om dezelfde redenen dat je de uitspraken van Ali niet klakkeloos moet geloven. En tja, als het echt gelogen is van Ali, waarom wil de student dan anoniem blijven?

Ik geloof haar niet omdat ze continu liegt om carriere te maken.
  FOK!fotograaf donderdag 10 juni 2004 @ 11:51:17 #25
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19778513
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik geloof haar niet omdat ze continu liegt om carriere te maken.
Jaaaaaaaaa, ok, maar waarom geloof je die student dan wel, misschien dat hij deze keer liegt. OK, Ali moet niet zeuren dat niemand haar gelooft, zie 'the boy who cried wolf'. Maar misschien is die student wel geschrokken van de aandacht en lult er mooi omheen hopende dat men hem zal geloven, gezien het verleden van Ali.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_19783259
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:51 schreef freud het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa, ok, maar waarom geloof je die student dan wel, misschien dat hij deze keer liegt. OK, Ali moet niet zeuren dat niemand haar gelooft, zie 'the boy who cried wolf'. Maar misschien is die student wel geschrokken van de aandacht en lult er mooi omheen hopende dat men hem zal geloven, gezien het verleden van Ali.
Dat kan natuurlijk altijd maar gevoelsmatig heb ik het niet zo met haar omdat ze alles graag wil overdrijven om er haar voordeel uit te halen en zo carriere te maken.
pi_19785941
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tja, de vraag is nu echter of ze in dit geval liegt of niet.
Het blijft een vreemde kwestie, de argumenten die aan te voeren zijn waarom men Hirsi niet zou moeten geloven (ze heeft eerder gelogen, waarom deze keer niet? ) zijn van hetzelfde kaliber als waarom je de student niet moet geloven. (Als Hirsi de waarheid zou vertellen, heeft deze jongen voor niets gestudeerd, aangezien geen een werkgever deze jongen een verantwoordelijke baan zal geven, als hij er dit soort ideeen op nahoudt).
Bovendien is het ontkennen van een dergelijke gebeurtenis wel erg voorspelbaar en makkelijk, bewijs aanvoeren is vrij lastig denk ik.
Maar mocht Ayaan dit verhaaltje verzonnen hebben, kan ze wat mij betreft (ik ben pro-ayaan) meteen opzouten uit de politiek, we hebben leugenaars van dit kaliber dan immers niet nodig.
Yeah baby Yeah!
pi_19787982
Zij gaf hem toch zelf dat mes, typisch geval van eigen schuld lijkt me.

Bestaat er voor gevallen als deze ook zoiets als uitlokking van bedreiging
...drop it like it's hot...
pi_19788126
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Zij gaf hem toch zelf dat mes, typisch geval van eigen schuld lijkt me.

Bestaat er voor gevallen als deze ook zoiets als uitlokking van bedreiging
Volgens mij wel, maar dat is enkel geldig voor toerekeningsvatbare mensen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:05:46 #30
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19788160
Dat verhaal lijkt me niet uit de duim te zijn gezogen. Wellicht heeft ze overdreven.
Trouwens, ik zou als ik wist dat je als Moslim met MO uiterlijk ook een Moslim met Europees uiterlijk sturenals verwarringspoging en om Hirsi Ali te laten voorkomen als raaskaller...
I mean no harm
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:20:12 #31
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_19791603
waarom geen tussenoplossing?

Student loopt langs Hirsi Ali en spuugt een venijnige opmerking richting haar, zij maakt hiervan een doodverwensing en reikt de jongen een mes aan, terwijl hij alleen meedeelde dat hij Hirsi Ali haatte vanuit de grond van zijn hart.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_19791952
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom geen tussenoplossing?

Student loopt langs Hirsi Ali en spuugt een venijnige opmerking richting haar, zij maakt hiervan een doodverwensing en reikt de jongen een mes aan, terwijl hij alleen meedeelde dat hij Hirsi Ali haatte vanuit de grond van zijn hart.
Zoiets lijkt mij ook een heel denkbare verklaring. Daardoor kan het ook dat ze allebei een heel andere versie van het gebeurde hebben en is het ook logisch dat de getuigende tafelgenoot dezelfde verklaring als HA hanteert.
pi_19810948
Als die vrouw adem haalt liegt ze al.

[ Bericht 1% gewijzigd door moedermooi op 11-06-2004 14:50:11 ]
pi_19810980
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:38 schreef moedermooi het volgende:
Als die vrouw adem haalt liergt ze al.
liergt? Leuk om te zien hoe alle Hirsi tegenstanders roepen dat ze altijd liegt, maar niemand een concreet voorbeeld kan opnoemen.
pi_19811271
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, de persoon in kwestie was een hollandse jongeman die zich heeft bekeerd tot de Islam! Die Hirschi Ali Sommali moet snel trug naar haar land waar ze vroeger bedelde om een stuk brood!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_19811383
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Nee, de persoon in kwestie was een hollandse jongeman die zich heeft bekeerd tot de Islam! Die Hirschi Ali Sommali moet snel trug naar haar land waar ze vroeger bedelde om een stuk brood!
Dus jij bent zelfs voor uitzetting van politiek vluchtelingen?
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_19811405
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:40 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

liergt? Leuk om te zien hoe alle Hirsi tegenstanders roepen dat ze altijd liegt, maar niemand een concreet voorbeeld kan opnoemen.
Dat is de omgekeerde wereld. Zij komt altijd met wilde verhalen. Zij is een grote leugen die om puur opportunistische redenen van de Sociaal Democraten is overgelopen naar haar politieke vijanden, de Conservatieve VVD, valselijk Liberaal genoemd soms. Wie de verhalen gelooft dat ze bedreigt zou zijn moet maar eens om bewijzen gaan vragen. Haar politieke "verraad" maakt duidelijk dat ze de jaren daarvoor heeft gelogen over haar sociaal democratische gedachtengoed. Eens een dief altijd een dief is natuurlijk niet een goeie houding, maar ik trek ALLES wat zij zegt in twijfel en ik denk echt dat een politieke opportuniste als zij is, geen enkele problemen heeft met liegen.
pi_19811467
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:55 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Dus jij bent zelfs voor uitzetting van politiek vluchtelingen?
Hirschi Al i is een economische vluchteling, die we zo snel mogelijk moeten laten terugkeren naar land van herkomst!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_19811479
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:55 schreef moedermooi het volgende:

[..]

Dat is de omgekeerde wereld. Zij komt altijd met wilde verhalen. Zij is een grote leugen die om puur opportunistische redenen van de Sociaal Democraten is overgelopen naar haar politieke vijanden, de Conservatieve VVD, valselijk Liberaal genoemd soms. Wie de verhalen gelooft dat ze bedreigt zou zijn moet maar eens om bewijzen gaan vragen. Haar politieke "verraad" maakt duidelijk dat ze de jaren daarvoor heeft gelogen over haar sociaal democratische gedachtengoed. Eens een dief altijd een dief is natuurlijk niet een goeie houding, maar ik trek ALLES wat zij zegt in twijfel en ik denk echt dat een politieke oportuniste als zij is, geen enkele problemen heeft met liegen.
Oke, noem eens 1 interegere politicus, die al zijn beloften nakomt?
Yeah baby Yeah!
pi_19811509
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hitler haha
pi_19811747
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Die zijn moeilijk te vinden inderdaad. Maar zij slaat werkelijk alles. Zoals ze keer op keer blijft beweren dat vrouwenbesnijdenis een moslim ding is ondanks het feit dat het de gewoonte s in de regio waar ze vandaan komt en dat daar ook christelijke meisjes besneden worden. Als je dat weet, en dat doet ze, en je beweerd wat anders lieg je wel heel openlijk om goedkop te kunnen scoren.
Ergo: ze is heel erg dom en bepaald geen aanwinst voor welke politieke partj dan ook. De PvdA mag blij zijn dat ze is overgelopen naar "de vijand". Ik zit te wachten op de dag dat ze gaat verkondigen dat het aan de Islam ligt dat de treinen niet op tijd lopen.
pi_19812194
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:57 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Hirschi Al i is een economische vluchteling, die we zo snel mogelijk moeten laten terugkeren naar land van herkomst!
Helaas voor jou dachten de mensen die dit moesten beoordelen daar heel anders over.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_19812586
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:55 schreef moedermooi het volgende:

[..]

Dat is de omgekeerde wereld. Zij komt altijd met wilde verhalen. Zij is een grote leugen die om puur opportunistische redenen van de Sociaal Democraten is overgelopen naar haar politieke vijanden, de Conservatieve VVD, valselijk Liberaal genoemd soms. Wie de verhalen gelooft dat ze bedreigt zou zijn moet maar eens om bewijzen gaan vragen. Haar politieke "verraad" maakt duidelijk dat ze de jaren daarvoor heeft gelogen over haar sociaal democratische gedachtengoed. Eens een dief altijd een dief is natuurlijk niet een goeie houding, maar ik trek ALLES wat zij zegt in twijfel en ik denk echt dat een politieke opportuniste als zij is, geen enkele problemen heeft met liegen.
Precies wat ik bedoel. Weer een vaag verhaal, maar geen enkel concreet bewijs.
pi_19815616
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Nee, de persoon in kwestie was een hollandse jongeman die zich heeft bekeerd tot de Islam!
Des te triester dat iemand moslim wordt, terwijl hij een fatsoenlijke opvoeding heeft gekregen.
pi_19815671
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Des te triester dat iemand moslim wordt, terwijl hij een fatsoenlijke opvoeding heeft gekregen.
Dat krijg je er nou van, van een fatsoenlijke opvoeding
pi_19816894
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:22 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Helaas voor jou dachten de mensen die dit moesten beoordelen daar heel anders over.
Die mensen maken wel eens vaker fouten!
pi_19816924
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn moslims fatsoenlijke mensen i.t.t de joden die jij zo verdedigt
pi_19816950
onschuldig is geloof ik de clitoris die Hirshi Ali kwijt is. Wat een stakker.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 18:13:54 #49
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19816985
*kuch*

pi_19817004
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
onschuldig is geloof ik de clitoris die Hirshi Ali kwijt is. Wat een stakker.
Inhoudelijk reageren is jou zeker vreemd? Armoedzaaier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')