.. ja er stond dat je hem beheerste .. ietwat enthousiast dus.quote:Op donderdag 15 april 2004 schreef Rietvaerder het volgende:
Stoppie
Zo hee dan ben ik er ook weer bij met camera!quote:Op donderdag 15 april 2004 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. ja er stond dat je hem beheerste .. ietwat enthousiast dus.
Ik begin trouwens weer naar mijn scooter te verlangen na 2 weken.
Maar komt meer om de Bimota te sparen dus zo erg is het nog niet met mij gesteld .. denk ik.![]()
Heb trouwens ook een backseat volgende week: ga nog een keer naar de zwarte markt en een meid waar ik mee mail wil graag een keer achterop.
In principe wil ze ook mee naar de volgende meet .. maar eerst maar volgende week afwachten.
Zij heeft meer verstand van motoren en ongelukken dan ik.![]()
Nog nooit zo iemand ontmoet .. een vrouw die mannen onder de tafel praat op het gebied van modellen/techniek/specificatie's/namen van superbikerijders enz
Niet zo snel.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuknu ook een vrouw in ons midden!
Dat kan ik niet maken he om dat hier te plaatsen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
PICS!
Maar niets mee doen verder.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koel meteen ff checken!!
En ik dan??????quote:Op donderdag 15 april 2004 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet zo snel.Hoeft nog niet door te gaan allemaal.
Heb je wel een mail gestuurd .. niet bewaren he die foto.
tis hier veeel gezelligerquote:Op donderdag 15 april 2004 23:09 schreef Ingrate het volgende:
ik houhet lekker bij het motor forum
zal ik em ff forwarden?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En ik dan??????
Hou je mij nou voor de gek .. ik heb stoom uit mijn oren hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje moeilijk te zien zo met die joekel van een zonnebril...maar opzich niet slecht.
Ik ook toen bij Motoport, dus niet zeikenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hou je mij nou voor de gek .. ik heb stoom uit mijn oren hoor.
Op voorwaarde dat hij hem wel weggooid net als jij daarna . Kan niet met foto's van een ander gaan rommelen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal ik em ff forwarden?
stinkie dus hequote:Op donderdag 15 april 2004 23:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddik kan me wel vaag iets herrineren...wie ben je ook alweer en wat rijd je?
Geen nieuwe berichten.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey riet heb der al gezien?
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uhm, sorry ik schijn nogal kieskeurig te zijn wat vrouwen betreft...
vette bike! voor de meets, we hebben er inmiddels 3 gehad zul je ff moeten terugbladeren...het was iig elke keer meer dan de moeite waard!!quote:Op donderdag 15 april 2004 23:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
stinkie dus he
Was de bedoeling dat ik met de februari meet mee zou tuffen, maar dat is er niet meer van gekomen. IS die trouwens nog door gegaan en hoe was het?
[afbeelding]
De mijne dus
hij is echt weg...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen nieuwe berichten.
Je liegt toch niet he?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is echt weg...
neuhquote:Op donderdag 15 april 2004 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je liegt toch niet he?
Ach misschien gaat ze ineens niet meer mee dus .. zie het wel.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je liegt toch niet he?
mwah, ik vind jullie niet echt veel van elkaar weg hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee wel lache eigenlijk.... Pepijn kon mijn vader zijn
Qua leeftijd gezien..quote:Op donderdag 15 april 2004 23:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, ik vind jullie niet echt veel van elkaar weg hebbendan zou het vd melkboer moeten zijn geweest...
Stuur eens over MSN ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
NEE
jaja dat snap ik...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Qua leeftijd gezien..
Ja, goed he, heerlijk die auto-quotequote:Op donderdag 15 april 2004 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jezus wat leest dat lekker stinkie...
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een stink functie
He zoek je ruzie ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 23:33 schreef stinkie het volgende:
[..]![]()
![]()
ow, moet ik nu opletten als ik een bandit in m'n spiegels ziequote:Op donderdag 15 april 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
He zoek je ruzie ofzo
Kom dan man
Wie ziet wie nou in zn spiegelsquote:Op donderdag 15 april 2004 23:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, moet ik nu opletten als ik een bandit in m'n spiegels zie
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Kon mn moeder zijn
Hee wel lache eigenlijk.... Pepijn kon mijn vader zijn
waarom ging jij ook alweer niet mee?quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:55 schreef Roadster het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik vanmiddag naar huis mag.. 15.30 klaar, 16.30 thusi, 17.00 ff eten en dan voor 18.00 aftanken om 200km lang los te gaan
Ik ga ook rijden vandaagquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgenvandaag maar eens wassen mijn brommer, en natuurlijk een rondje klaverblad
![]()
Oh zeker wel!quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, ze heeft niks te willen toch
Toch,
quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Oh zeker wel!
Als zij achterop wil, en niet op de ZX9R maar wel op de Z750, dan zorg ik ervoor dat de Z750 in orde is!
Probeerde je mij weer bij te houden zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik een nieuwe achterband had: Bridgestone bekend model..
Ging dus onderuit op de eerste rotonde.![]()
Hopelijk geen voorspellende droom.
toevallig nog in deze buurtquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga ook rijden vandaag
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
@ZX9 .. gaat ze zelf geen rijbewijs halen?
Hehe, ik zei niet dat ik m in 1x leeg ging rijdenquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom ging jij ook alweer niet mee?
Weetnie..... ga op zoek naar laarzen, of er moet daar een zaak zitten die de Alpine Stars GPS3 in maat 48 op voorraad heefT?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toevallig nog in deze buurt?
Alleen een rechtervoet als demo in de winkel wat de fabrikant allemaal kan maken voor zevenmijls maten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weetnie..... ga op zoek naar laarzen, of er moet daar een zaak zitten die de Alpine Stars GPS3 in maat 48 op voorraad heefT?
de valkenier missch? ff bellen zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weetnie..... ga op zoek naar laarzen, of er moet daar een zaak zitten die de Alpine Stars GPS3 in maat 48 op voorraad heefT?
Nope. wel sidi.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de valkenier missch? ff bellen zou ik zeggen!
Het moet ergens zijn, misschien dat ik mijn dop niet goed heb vast gedraaid dan ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet goed hoor.... kan nooit verdampen...
Ga eens een stukje rijden tot ie goed warm is en ga dan stil staan om te zoeken naar een lek.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Het moet ergens zijn, misschien dat ik mijn dop niet goed heb vast gedraaid dan ?
Ja ik heb ook een stukje gereden vandaag en m`n eerste knee-down gemaakt van dit nieuwe motorseizoen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen lekker gereden vandaag? ik wel: route Veluwe nog maar eens over gedaan
vast niet ala makster in Chaam...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een stukje gereden vandaag en m`n eerste knee-down gemaakt van dit nieuwe motorseizoen. [afbeelding]
LOLquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een stukje gereden vandaag en m`n eerste knee-down gemaakt van dit nieuwe motorseizoen. [afbeelding]
Gerako met zijn 1,97mtr. op een minibike.
[afbeelding]
Ik zag zondag dat jouw sliders al beschadigd warenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een stukje gereden vandaag en m`n eerste knee-down gemaakt van dit nieuwe motorseizoen. [afbeelding]
Gerako met zijn 1,97mtr. op een minibike.
[afbeelding]
hij had ook al airco bij zijn ass dus dat zal wel van vorig seizoen zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zag zondag dat jouw sliders al beschadigd warenOf was dat van vorig seizoen
Kom net weer bij uit een tussentijdse coma. Ik ben echt stervens moe, weet niet wat het is maar rijden is vanavond geen optie meer. Misschien heb ik stiekum mijn koelvloeistof op gedronken en ben ik daarom nu zo wazigquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo nog ff op Gorinchem rijden denk ik, ga je mee Mark?
Koelvloeistof is lekker zoet dus het kan makkelijk, al wordt je er niet wazig van. Je gaat er hoogstens aan dood.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Kom net weer bij uit een tussentijdse coma. Ik ben echt stervens moe, weet niet wat het is maar rijden is vanavond geen optie meer. Misschien heb ik stiekum mijn koelvloeistof op gedronken en ben ik daarom nu zo wazig
spring is in the airquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:51 schreef Patrick281 het volgende:
Druk hier mannen.Ik begin kriebels te krijgen.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
spring is in the air![]()
Daar probeer ik ook achter te komen, eerst wilde ik hem zelf helemaal uit elkaar halen voordat ik dingen ga vervangen. Hij staat niet echt te rijk, het lijkt mij dat het in de gasnaalden moet zitten en dat het mengsel op lage toeren gewoon niet optimaal is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat ie niet gewoon te rijk
Gooi er ook eens nieuwe bougies in...
Maar.. maar.. maar.. Jij bent toch moderator daar?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef Makster het volgende:
Denk ook niet dat ik morgen ga rijden.
Kom net terug van mijn werk en moet nog veel doen voor school enzo
Ik hou ook van jou hoor...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, 400cc.nl.......
Stelletje kansloze trieste mannetjes op 400cc'tjes
Ik heb me netjes voorgesteld op de meet toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk in t echt?
Ja enquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar.. Jij bent toch moderator daar?
Dat is zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja en
Als ik niet kan dan kan ik niet hee, zo simpel liggen die zaken
Ik heb het er nu niet bij gezet om de tekst niet te lang te maken maar inderdaad is het altijd wijs niet alleen van de streepjes uit te gaan en met een schuifmaat oid ook de afstand tussen velg en achterbrug te meten over de gehele omtrek. Weet je meteen of je velg ook nog mooi recht is.quote:Op zondag 18 april 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou niet op de streepjes van je achterbrug vertrouwen.... die zijn meestal zo onnauwkeurig als de ziekte.
Gewoon ff met schuifmaatje opmeten.....
Ja sjap, zeg om 1400 uur precies dat het NU begintquote:Op zondag 18 april 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Afgelopen al?
quote:Op zondag 18 april 2004 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM:
Weet jij iets over een spookhuis in Monster?
Zie dit topic:
Spookhuizen en spookplaatsen? Kijk ff hier. http://www.theghosthunter.nl/Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op zondag 18 april 2004 15:47 schreef PatrickM het volgende:
======================================================
Op zondag 18 april 2004 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM:
Weet jij iets over een spookhuis in Monster?
Zie dit topic:
Spookhuizen en spookplaatsen?
======================================================
Dat huis is een broodje aap verhaal... De meest fantasievolle verhalen hoor je daar soms over...
Enige feit van dat huis is dat er voetstappen in het beton staan/stonden. Waarschijnlijk gewoon van een paar spelende kinderen toen het huis gebouwd werd. Daarom heen zijn dus de verhalen verzonnen... volgende feit, het is gewoon bewoond en er gebeuren geen spooky dingen
edit -> hier spookt het iig wel, want de quote functie doet raar
Honda heeft iig meer pk's. Ook merkbaar aan het feit dat de rest van de Yamaha coureurs op de 7e plek en lager reden. Wel een mooie wedstrijd om te zienquote:Op zondag 18 april 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij won weer hoor vandaag....
[afbeelding]
Toch had ik meer van hem verwacht vandaag. Hij had er duidelijk meer moeite mee om voor Biaggi te blijven. In je achterhoofd weet je dat rossie alles op alles zette om zich te bewijzen, dus hij zou juist 110% hebben gegeven.
Denk toch dat de Honda beter was
Misschien wordt die droom ooit werkelijkheid. Maar ¤17000,- is veel hoor. Ik heb er laatst op gereden maar misschien ben ik er ook wel te lang voor, het ruitje zit zo laag, of ik zo hoog, dat ik de tellers door het ruitje heen zie, van boven af dus.quote:
Gezien de huidige financiele situatie van Aprilia moet je daar nog niet al te veel op rekenenquote:Op zondag 18 april 2004 17:05 schreef Gerako het volgende:
[..]
Misschien wordt die droom ooit werkelijkheid
Je bent idd aardig lang! Daarom zijn je sliders natuurlijk ook al beschadigdquote:Op zondag 18 april 2004 17:05 schreef Gerako het volgende:
[..]
Misschien wordt die droom ooit werkelijkheid. Maar ¤17000,- is veel hoor. Ik heb er laatst op gereden maar misschien ben ik er ook wel te lang voor, het ruitje zit zo laag, of ik zo hoog, dat ik de tellers door het ruitje heen zie, van boven af dus.
Maar hij is wel mooi...
Zo ver steek ik mijn knie nou ook weer niet uit toch?quote:Op zondag 18 april 2004 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je bent idd aardig lang! Daarom zijn je sliders natuurlijk ook al beschadigd
Denk het ook, heb vandaag niemand op platter zien gaan dan ik deed in Chaamquote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat Mark het word op zijn ZXR
quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Makster het volgende:
heb vandaag niet op platter zijn gaan dan ik deed in Chaam
Daar had ik vandaag op mogen rijden als voorrijder tijdens een wielerwedstrijd.quote:Op zondag 18 april 2004 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Lees dan kreng, er is al 5 keer gezegd dat het droog was en af en toe zon
OMG deze is vet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gayquote:Op zondag 18 april 2004 17:29 schreef Makster het volgende:
Niemand moet dat zijn, laat maar
En SC doen we hier en niet in het Meet Topic, niet raar dat ik af en toe was mis
En die SV moet een volle kuip hebben, zo is ie gay
Maar je had al een meetingquote:Op zondag 18 april 2004 17:30 schreef Gerako het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag op mogen rijden als voorrijder tijdens een wielerwedstrijd.
Dat ook, plus je rijdt 90 km, maar dan niet harder als 50 ofzo, is ook saai hoor, en dan nog 4 keer het zelfde rondje ook.quote:Op zondag 18 april 2004 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar je had al een meeting
Je mag 120 op de dijk, is een snelweg he, blijft te hard ok.quote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ook wel natuurlijk, maar zoveel te hard reed ik niet in dorpjes, daar mag je 50, en reed iets van 60 a 65.. flitsers zie je wel makkelijk staan met deze snelheid. En 60 waar je 50 mag is minder duur dan 250 waar je 80 (?) mag
Jij zat trouwens aardig dicht op mijn staart, dus jij reed ook te hard
Ja, ik heb nog nooit de Afsluitdijk gereden, dus ja.
Ja gayquote:Op zondag 18 april 2004 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gay
Oh ok, 120, dat is wel relaxed dan.quote:Op zondag 18 april 2004 17:39 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dat ook, plus je rijdt 90 km, maar dan niet harder als 50 ofzo, is ook saai hoor, en dan nog 4 keer het zelfde rondje ook.
[..]
Je mag 120 op de dijk, is een snelweg he, blijft te hard ok.
Ik wist trouwens dat je dat ging zeggen dat ik achter je reed. Klopt ook wel ja, ik kan me trouwens herinneren dat we toch iets vlotter door sommige dorpjes gingen.
Een flitspaal zie je meestal wel staan ja, maar net op de terugweg uit Fryslan stond zo`n 3 poot in de berm, daarvoor werd ik van te voren wel gewaarschuwd door andere trouwens. Het viel mij echt op dat er zo allemachtig veel palen stonden daar in Brabant als je het vergelijkt met hier.quote:Op zondag 18 april 2004 18:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh ok, 120, dat is wel relaxed dan.
Het mocht dan vlot gaan, maar ik rem toch altijd af op kruisingen of zijstraatjes... maar ok daar ging het effe niet over, ging idd over flitspalen, maar ja die zie je toch snel genoeg
Ik vond wel dat we veilig reden.. wat ik al zei, langzaam kruisingen en zijstraatjes naderen, afstand houden enz
@ Makster:
Zo'n volle kuip is GAAR man
Owja, ik geloof er niks van.quote:Op zondag 18 april 2004 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, SV hoort half-naked te zijn.
Klopt... stonden er extreem veel, vond ik ook.... hier in de buurt weet ik ze wel te staan. Staat idd hier ook weleens zo'n driepoot, maar dat zie je vanzelf omdat er dan zo'n oranje Space Star in de buurt staat (of niet Mark, op Provinciale weg)quote:Op zondag 18 april 2004 18:21 schreef Gerako het volgende:
[..]
Een flitspaal zie je meestal wel staan ja, maar net op de terugweg uit Fryslan stond zo`n 3 poot in de berm, daarvoor werd ik van te voren wel gewaarschuwd door andere trouwens. Het viel mij echt op dat er zo allemachtig veel palen stonden daar in Brabant als je het vergelijkt met hier.
Op Wieringen, het voormalig eiland waar ik op woon, daar staan helemaal geen flitspalen, er staat trouwens geeneens een stoplicht.
Hier zie je ze vrij snel ja, alleen kwam er laatst een tegen op het industrie gebied. Verscholen achter een boom in de bermquote:Op zondag 18 april 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt... stonden er extreem veel, vond ik ook.... hier in de buurt weet ik ze wel te staan. Staat idd hier ook weleens zo'n driepoot, maar dat zie je vanzelf omdat er dan zo'n oranje Space Star in de buurt staat (of niet Mark, op Provinciale weg)
Maar we zijn toch niet geflitst of wel ?In Brabant toen.
Klopt, bij ons in de buurt is het altijd een Toledo of een Berlingo die er bij staat. Maar daar in Friesland stonden wel 4 auto`s, gewoon bij iemand voor de deur was het, en dan valt het toch niet echt op. Ik denk dat als er niemand geseind had van te voren dat ik er op stond nou. Het was bij zo`n 100 km weg, en dan bij de afslagen heb je een stuk waar je 70 mag en precies waar je 70 mag daar gaat ie dat stukje vuil neerzetten in de berm, achter een dikke paal.quote:Op zondag 18 april 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt... stonden er extreem veel, vond ik ook.... hier in de buurt weet ik ze wel te staan. Staat idd hier ook weleens zo'n driepoot, maar dat zie je vanzelf omdat er dan zo'n oranje Space Star in de buurt staat (of niet Mark, op Provinciale weg)
Maar we zijn toch niet geflitst of wel ?In Brabant toen.
Zag ze dat ding neerzetten, wist eerst eigenlijk niet wat ze aan het doen waren. Zag een woutenwijf half op de weg zitten met een centimeter, dacht eerst aan een ongeluk ofzo. Woutenwagen (undercover) stond in de berm. Later op de terug weg zag ik die 3 poot dus staan. Had eigenlijk dat woutenwijf voor de klote moeten sturen, maar de maatschappij ben jij, dus heb me maar in gehoudenquote:Op zondag 18 april 2004 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Terug rijden en jatten dat ding.....
Eigenlijk zou je binnen de BBK gewoon 50 moeten rijden idd.... al is het alleen maar voor de flitsers
Johquote:Op zondag 18 april 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi ik ook![]()
Gaaf, Mitsubishi XTC. Links bovenaan. (Gerako rijdt Mitsubishi)quote:Op zondag 18 april 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark, wat is het verschil hier tussen?
[afbeelding]
Hoe staan jullie tegenover drugs?
Ik heb nooit iets geprobeerd en ben er in principe op tegen.... vind het dus rommel.
Elke week 2 pillen en dat al 6 jaar lang, dat is overmatig gebruik en uiteraard is dat slecht.quote:Op zondag 18 april 2004 19:59 schreef Rietvaerder het volgende:
O, jawel hoor. Ik had een keer Oprah Winfrey (:o) gezien, daar was zo'n dokter, die had een onderzoek gedaan bij een meisje van 23 die sinds haar 17e elke week 2 pilletjes gebruikte. Zij was dus al 42%(!!!!!!) van haar geheugen kwijt... en allerlei zwarte vlekken (gaten) op de hersenscans
Overigens is XTC gewoon hard drugs...
Het is gewoon een gevoel van mij, ik moet niks hebben van drugs... is gewoon tegen mijn principes, om iets te gebruiken waar ik in een andere stemming van raak, dat kan je zelf ook gewoon doen, mits je je lichaam een beetje onder controle heb
Plus dat ik de gevaren er van gewoon te riskant vind....
Gelegenheids gebruiker dusquote:Op zondag 18 april 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mw, motorrijden een drug voor mij? Niet echt, is gewoon iets wat ik leuk vind om te doenDat is ook niet direct schakelijk.. pas als het mis gaat
Adrenaline wel trouwens, maar dat is ook niet direct schadelijk
Ik was in totaal iets meer dan ¤ 1300,00 kwijt voor pak, laarzen, handschoenen en helm. Dat was de normale "vraagprijs". Als je een beetje kunt onderhandelen lukt het wel om iets van de prijs af te praten. Ik heb uiteindelijk 10% korting gehad....dus ik kwam uit op zo'n ¤ 1170.00quote:Op zondag 18 april 2004 23:10 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoeveel was iedereen ongeveer kwijt voor zijn motorkleding/laarzen? Kben een beetje aan het kijken hoeveel motorrijden voor mij gaat kosten
Laarzen (Oxtar T.C.S. Sport): 199quote:Op zondag 18 april 2004 23:10 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoeveel was iedereen ongeveer kwijt voor zijn motorkleding/laarzen? Kben een beetje aan het kijken hoeveel motorrijden voor mij gaat kosten
quote:Op zondag 18 april 2004 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij zit die OPM ook wel iedere vrijdagavond aan de Speed hee... denk je niet?
*mislukte poging reactie uitlokken*quote:Op maandag 19 april 2004 07:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]hoe kom je daar nou bij?
*Dus toch gestopt met pillen is*quote:Op maandag 19 april 2004 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik hap niet meer
Whahahhaahaquote:Op maandag 19 april 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? Die Belgen![]()
ik lach dit soort kansloze lui hard uitquote:Op maandag 19 april 2004 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Stoere aktie van die belg ja... NOT
Het lijstje van wat ik kwijt was aan kleding ook maar even dan.quote:Op zondag 18 april 2004 23:10 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoeveel was iedereen ongeveer kwijt voor zijn motorkleding/laarzen? Kben een beetje aan het kijken hoeveel motorrijden voor mij gaat kosten
quote:Op maandag 19 april 2004 17:20 schreef Makster het volgende:
Kan je beter laten doen man, remmen zijn belangrijk
http://www.goodridge.nl/quote:Op maandag 19 april 2004 17:10 schreef hollander172 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wie weet waar ik RVS remleiding van de rol kan kopen? Banjo's e.d. heb ik al maar ik kan bij geen enkele leverancier de leiding zelf vinden.
Oh en geneuzel dat je het beter kan laten doen enzovoorts heb ik niks aan, ik weet waar ik mee bezig ben en ik vertrouw meer in iets dat ik zelf maak dan iets wat een ander in elkaar heeft gezet.
Die had ik ook al gevonden maar ik ben juist op zoek naar een zaak die gewoon zo'n rol heeft, zo kan ik zelf ook nakijken of ik het wel goed genoeg vindt om leidingen van te maken. Het liefst het ik ook gewoon blanco leidingen zonder opdruk.quote:Op maandag 19 april 2004 17:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
http://www.goodridge.nl/
Volgens mij verkopen zij alle onderdelen ook apart. Dus aparte leidingen, banjo`s en bouten.
Ik zou het daar eens proberen.
http://www.goodridge.nl/gcat/600/600%20Series.htm Hier staan de losse leidingen afgebeeld.
Ik weet dat dit een inkoppertje is maar serieus genomen vertrouw jij dus liever op iemand die met bijv. met een slaapdronken kop op maandagochtend die dingen in elkaar knijpt dan op je eigen kunnen? Wat jij wil....quote:Op maandag 19 april 2004 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]idd te belangrijk om zelf te gaan knutselen
Ik weet niet waar dit is, maar daar kan je toch ook gewoon kijken of het wat is en dan de lengte kopen die je nodig hebt. Of bedoel je iets heel anders?quote:Op maandag 19 april 2004 19:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die had ik ook al gevonden maar ik ben juist op zoek naar een zaak die gewoon zo'n rol heeft, zo kan ik zelf ook nakijken of ik het wel goed genoeg vindt om leidingen van te maken. Het liefst het ik ook gewoon blanco leidingen zonder opdruk.
Klopt ja, hier in dorp zit er eentje die maakt koppelingen op hydroliekslangen voor de landbouw ed, maar vent kan het dus helemaal niet, en dat laat dan ook gewoon weer los na een paar uur en kun je weer terug en vragen of een andere medewerker het wil doen. Nee, dan zou ik het ook liever zelf doen als ik de spullen had. Remmen zijn belangrijk en dan vertrouw ik ook liever op mezelf als op een ander.quote:Op maandag 19 april 2004 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een inkoppertje is maar serieus genomen vertrouw jij dus liever op iemand die met bijv. met een slaapdronken kop op maandagochtend die dingen in elkaar knijpt dan op je eigen kunnen? Wat jij wil....
Ik weet waar ik mee bezig ben/ga dus doe ik het liever zelf dan op het (pruts)werk van een ander te vertrouwen. Remmen zijn belangrijk he?
nicequote:Op maandag 19 april 2004 17:43 schreef Gerako het volgende:
[edit]
Heb trouwens niks te doen en heb net even een sfeerfoto gemaakt van de Mille en het is hier zo stil, dus ik denk, ik laat hem even zien aan jullie.
[afbeelding]
[/edit]
en wij, Makster als 1e, kopten inquote:Op maandag 19 april 2004 19:15 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat dit een inkoppertje is
niet doenquote:maar serieus genomen
dit is trouwens heel erg zwartkijken...als dat zo was zouden die motorzaken niet eens meer bestaan...quote:Op maandag 19 april 2004 19:15 schreef hollander172 het volgende:
vertrouw jij dus liever op iemand die met bijv. met een slaapdronken kop op maandagochtend die dingen in elkaar knijpt dan op je eigen kunnen?
Zoals ik net poste, bij ons in dorp zit er een die hydroliek koppelingen perst, maar die bakt er helemaal niks van, en dat laat dus ook gewoon weer los en kun je weer heen met de vraag of een andere medewerker het wil doen. Iedereen in de buurt weet ook dat die vent het niet kan trouwens, maar hij doet het evengoed nog iedere keer.quote:Op maandag 19 april 2004 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is trouwens heel erg zwartkijken...als dat zo was zouden die motorzaken niet eens meer bestaan...
dat is niet bij een dealer toch? dealers kunnen dat niet maken...welke dealer wilt zo in het nieuws komen: 'motorrijder verongelukt omdat de dealer zijn remmen niet goed had gemonteerd'?quote:Op maandag 19 april 2004 19:24 schreef Gerako het volgende:
Zoals ik net poste, bij ons in dorp zit er een die hydroliek koppelingen perst, maar die bakt er helemaal niks van, en dat laat dus ook gewoon weer los en kun je weer heen met de vraag of een andere medewerker het wil doen.
hoequote:Iedereen in de buurt weet ook dat die vent het niet kan trouwens, maar hij doet het evengoed nog iedere keer.
Is geen motordealer, maar een mechanisatiebedrijf. En als loonwerker ga je naar degene die het dichts in de buurt zit als je iets kapot hebt, omdat dat werk zeer tijdsafhankelijk is en vaak dag en nacht doorgaat in de zomer. (Mijn vakantiebaantje)quote:Op maandag 19 april 2004 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is niet bij een dealer toch? dealers kunnen dat niet maken...welke dealer wilt zo in het nieuws komen: 'motorrijder verongelukt omdat de dealer zijn remmen niet goed had gemonteerd'?
[..]
hoekun je zijn om dan die vent toch opdrachten te geven
![]()
Kenteken soepen doe ik niet aan. Ik rij de hele dag met dat kenteken en iedereen ziet het gewoon, dus ik snap niet echt het nut ervan.quote:Op maandag 19 april 2004 19:50 schreef Makster het volgende:
Owja misschien ff kenteken soepen
Weet niet waarom iedereen dat altijd doet enzo maar zal wel tegen het dievengilde zijn
Gelukkig iemand die het met me eens is.quote:Op maandag 19 april 2004 20:00 schreef Makster het volgende:
Ben het volledig met je eens !
Nee ik bedoel dit wel. Het bedrijf heeft ook een tweetal dealerschappen maar ik wil ze eigenlijk het liefst zonder opdruk. Bij Goodridge zelf kan je niet zomaar even langsgaan. Zij zitten overigens in Delft. Het stomme is dat ik die leidingen een tijdje geleden nog zelf besteld heb ook (die zitten bij ons op de motoren) maar ik kan er niet meer op komen waar ik dit nou ingekocht had. Een (lange) zoektocht op internet leverde vandaag ook niks op.quote:Op maandag 19 april 2004 19:18 schreef Gerako het volgende:
Ik weet niet waar dit is, maar daar kan je toch ook gewoon kijken of het wat is en dan de lengte kopen die je nodig hebt. Of bedoel je iets heel anders?
Omdat ik vandaag een goede bui heb maak ik het nog zwart-witter: wie moet de mensen vertellen dat een zaak k#tspul levert als het mis gaat terwijl ze bijv. voor een file flink moeten remmen?quote:Op maandag 19 april 2004 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit is trouwens heel erg zwartkijken...als dat zo was zouden die motorzaken niet eens meer bestaan...
* hollander172 ook eens is.quote:Op maandag 19 april 2004 20:07 schreef Gerako het volgende:
Gelukkig iemand die het met me eens is. [afbeelding]
Wij doen ook hydrauliek slangenquote:Op maandag 19 april 2004 17:10 schreef hollander172 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wie weet waar ik RVS remleiding van de rol kan kopen? Banjo's e.d. heb ik al maar ik kan bij geen enkele leverancier de leiding zelf vinden.
*count me in too*quote:Op maandag 19 april 2004 20:07 schreef Gerako het volgende:
[..]Gelukkig iemand die het met me eens is. [afbeelding]
Zou kunnen ja, maar ik geloof dat het al wat moeilijker is gemaakt om een extra plaat te laten maken en daarbij moet je volgens mij altijd nog een kentekenbewijs kunnen tonen.quote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Makster het volgende:
Heb ooit eens ergens gelezen dat ze je je kenteken gebruiken om platen te dupliceren. Op het internet zien ze je kenteken, vervolgens checken in ze in welke regio je woont en als dat VER weg is van de regio waar de daders wonen dan maken ze je platen na en gaan ze er "daar" mee rijden. Zo is de kans dat ze gepakt worden door de wouten kleiner ofzo
Niet mijn theorie
Elke tip is welkom mits de binnenslangen van PTFE zijn en voldoende druk kunnen hebben.quote:Op maandag 19 april 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij doen ook hydrauliek slangenMaar dat zal wel een te grote diameter zijn.
Het is een andere afdeling dus ik heb er geen verstand van.![]()
Bimota heeft trouwens standaard RVS leidingen.
Roep dat maar niet te hard, voor je het weet ben je de eigenaar van een mooie streetfighter.quote:Op maandag 19 april 2004 21:50 schreef Makster het volgende:
Die Hollander kan wel knutselen hoor, dat blijkt wel. Als ik binnenkort de motor een beurtje moet geven dan weten we bij wie ik langs kom
Nope, nog niet. De financieen staan er op dit moment zo slecht voor dat ik het geld daarvoor even niet kan missen. De baas moet eerst even storten dan kan ik weer verder. (nog wat financiele tegenvallers gehad, het kon niet op deze maand.quote:Op maandag 19 april 2004 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja?? Kleppen stellen en synchroniseren? Dat moet bij de mijne ook gebeuren!
Hollander, heb jij zo'n setje om te synchroniseren dan?
Dan wordt het idd zoeken, is dat niet makkelijk terug te vinden in de orderbonnen of administratie???quote:Op maandag 19 april 2004 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dit wel. Het bedrijf heeft ook een tweetal dealerschappen maar ik wil ze eigenlijk het liefst zonder opdruk. Bij Goodridge zelf kan je niet zomaar even langsgaan. Zij zitten overigens in Delft. Het stomme is dat ik die leidingen een tijdje geleden nog zelf besteld heb ook (die zitten bij ons op de motoren) maar ik kan er niet meer op komen waar ik dit nou ingekocht had. Een (lange) zoektocht op internet leverde vandaag ook niks op.
[..]
Het is een soort van massahysterie sinds de opkomst van het internet.quote:Op maandag 19 april 2004 22:09 schreef Gerako het volgende:
Maar ik zag laatst dat OPM en Rietvaerder het wel doen, dus ik ben benieuwd naar hun mening.
Nee.quote:Op maandag 19 april 2004 22:16 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan wordt het idd zoeken, is dat niet makkelijk terug te vinden in de orderbonnen of administratie???
Aprilia heeft ze er trouwens ook standaard opzitten. Een maat van mij heeft ze er gister zelf op een R6 gezet en het is een merkbaar verschil, echt de moeite waard vind ik.
Hij heeft trouwens gewoon zwarte leidingen, blauwe banjo`s en rode banjobouten, ziet er wel mooi uit.
Niks mis met een mooie streetfighterquote:Op maandag 19 april 2004 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Roep dat maar niet te hard, voor je het weet ben je de eigenaar van een mooie streetfighter.
FF serieus, er is zoveel wat ik (nog) niet weet maar assistentie bij een beurtje moet lukken. Ook met kleppen stellen (er is niks te stellen overigens bij een ZXR), synchroniseren e.d. wil ik best een handje helpen.
Verwacht alleen niet dat ik het ga doen, met assisteren bedoel ik ook echt assisteren. Ik help mensen nooit, ik kijk gewoon mee en leg ze af en toe wat uit anders leren ze er weer niks van en mag ik elke X maanden weer voor nop op komen draven. Ook ben ik zo'n aardige gozer die het goede gereedschap aangeeft.
Dat fenomeen ken ik idd. Denk je van, dat is het! Er helemaal van overtuigd zijn dat het goed is, bel je op, blijkt het fout te zijn en ben je weer terug bij af.quote:Op maandag 19 april 2004 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken je dat overigens? Ik dacht echt vandaag van "die was het!" en dat was hem dus niet. Nu kan ik met geen mogelijkheid meer op de naam van die toko komen omdat ik echt dacht het nog te weten.
Ach komt vanzelf goed, het schiet me wel weer te binnen en anders ga ik gewoon alle monteurs af en hopen dat die nog weten wat er op het doosje stond.
Niet helemaal, jij denkt er wel heel makkelijk over. De ZXR heeft shims. (in normaal nederlands, metalen plaatjes.quote:Op maandag 19 april 2004 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie streetfighter
Maar bij de zxr hoeven (kunnen) er dus geen kleppen gesteld te worden? Dus enkel carbs synchroniseren? Hmmm, heb altijd begrepen dat die kleppen ook gesteld moesten worden
Maarja ik ben even technisch als OPM das dat zegt genoeg
Yep, ik moet toegeven dat ik het gewoon heb overgenomen van iedereen.quote:Op maandag 19 april 2004 22:09 schreef Gerako het volgende:
Maar ik zag laatst dat OPM en Rietvaerder het wel doen, dus ik ben benieuwd naar hun mening.
quote:Op maandag 19 april 2004 21:50 schreef Makster het volgende:
Die Hollander kan wel knutselen hoor, dat blijkt wel. Als ik binnenkort de motor een beurtje moet geven dan weten we bij wie ik langs kom
quote:Op maandag 19 april 2004 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja?? Kleppen stellen en synchroniseren? Dat moet bij de mijne ook gebeuren!
* One_Punch_Mickey meldtquote:Op maandag 19 april 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
*count me in too*
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoe dan ook, ik blijf het gewoon doen. Het is een kleine moeite en wie weet hoe creatief mensen kunnen zijn. Als jij een boete krijgt omdat jij ergens in Limburg 200 km/h zou hebben gereden en de foto laat een nagenoeg dezelfde motor als de jouwe zien bewijs jij maar eens het tegendeel.
Ik geloof ook wel dat het na te maken is, maar ik vind de kans dat iemand het gaat doen, en er dan nog misbruik van gaat maken niet groot genoeg, als ie al aanwezig is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2.5 jaar geleden in Photosoep een perfect kenteken gemaakt heeft met diepe letters, zwarte rand en eurokenteken.
![]()
Maar ik heb hem nooit gebruikt, was om even de Bimota te testen voordat de keuring zou plaatsvinden.
Dat liep allemaal tot op het laatste moment uit en toen had ik een 1 dags kenteken ondertussen.
Ik had mijn autokenteken gebruikt, al is de opbouw heel anders van de letters/karakter.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:27 schreef Gerako het volgende:
Stel dat ik op zo`n manier misbruik wil maken, dan ga ik toch gewoon naar het eerste de beste motorevenement/motorzaak, zoek ik de motor uit die ik heb en maak daarvan het kenteken na.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het nadeel van een originele plaat stelen is dat die als gestolen wordt vermeld en de rechtmatige eigenaar een nieuwe krijgt met een ‘1’ erop.
Als je zelf gaat dupliceren dan kun je er veel langer mee rond rijden.
Even terug naar het wegsoepen van motorplaat: het ging om de keuze tussen zelf dupliceren tov originele platen stelen. Bij beide gevallen ben je de lul bij controle. Maar het voordeel van zelf dupliceren (aan de hand van foto’s op het internet bijvoorbeeld) is dat je er langer mee doorkunt rijden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:Wat kan jou dat schelen .. bij controle heb je toch geen papieren.
Je balanceert steeds tussen de voor en nadelen van zowel de dief als de eigenaar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Via datzelfde internet kan iemand ook gewoon aan de hand van een kenteken de voertuiggegevens opvragen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Even terug naar het wegsoepen van motorplaat: het ging om de keuze tussen zelf dupliceren tov originele platen stelen. Bij beide gevallen ben je de lul bij controle. Maar het voordeel van zelf dupliceren (aan de hand van foto’s op het internet bijvoorbeeld) is dat je er langer mee doorkunt rijden.
Vrij duidelijk lijkt mij, maar ik ben benieuwd naar jouw uitleg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je balanceert steeds tussen de voor en nadelen van zowel de dief als de eigenaar.
Ik heb nu geen tijd om het precies uit te leggen.
ik acht die kans ook groter idd, maar het risico is er en ik heb zoiets van better safe than sorry. Het is echt een heel gedoe met dat tegendeel bewijzen. En als je dat tegenover wegsoepen van 1 minuutje zet dan doe ik dat laatste wel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef hollander172 het volgende:
Via datzelfde internet kan iemand ook gewoon aan de hand van een kenteken de voertuiggegevens opvragen.
Het blijft klote dat het kan gebeuren maar toch acht ik de kans groter dat iemand gewoon de plaat steelt dan dat ie er eentje zelf maakt.
Overigens gebeurt dit vaak via malafide bedrijfjes die gewoon in hun database kunnen kijken, hier hebben ze geen internet voor nodig.
En over 10 minuten ga ik weerquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t werd es tijd, tis stil hier...
Veel te druk op het werk om hier nog te reageren, ik moet nu het werk van 3 man doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t werd es tijd, tis stil hier...
dat je dat pikt...ik zou echtquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:31 schreef PommeL het volgende:
Ik word echt gek....ben hem gvd al 3 weken kwijt
gezelligquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En over 10 minuten ga ik weer
Wie zegt dat ik dat pik? ik ben echt kwaad ! heel erg , en niet op die garage waar die staat, maar op die zaak waar ik hem gekocht heb, die zeiden dat hij motorisch goed was en niets mis was, en tijdens de proefrit was er ook niets mis, pas toen was thuiskwamen begon het gezeik, en zeiden ze daar "tsja, je hebt een proefrit gemaakt dus.."quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat je dat pikt...ik zou echt![]()
![]()
worden.
Hey Appie broeder, ik heb niet alles gevolgd, maar wat mankeert er aan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:38 schreef PommeL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat pik? ik ben echt kwaad ! heel erg , en niet op die garage waar die staat, maar op die zaak waar ik hem gekocht heb, die zeiden dat hij motorisch goed was en niets mis was, en tijdens de proefrit was er ook niets mis, pas toen was thuiskwamen begon het gezeik, en zeiden ze daar "tsja, je hebt een proefrit gemaakt dus.."kuthonden, sorry hoor
Hey grote broerquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:57 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hey Appie broeder, ik heb niet alles gevolgd, maar wat mankeert er aan?
Das wel een beetje balen ja, heb je hem naar een Aprilia dealer gebracht of niet, want die zouden daar zonder veel moeite achter kunnen komen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:04 schreef PommeL het volgende:
afstellen is al gebeurd, alleen de ontsteking moet vervangen worden, maar ze weten niet precies welk type omdat het een oud model is... dat is het probleem
Geef even zoveel mogelijk info over je motor (serienummer, bloknummer etc.) dan zoek ik het wel even voor je op.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:04 schreef PommeL het volgende:
afstellen is al gebeurd, alleen de ontsteking moet vervangen worden, maar ze weten niet precies welk type omdat het een oud model is... dat is het probleem
precies! beetje raar verhaal allemaal...quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:08 schreef hollander172 het volgende:
Wel vreemd dat die dealer van je niet weet wat erop zit, ze hebben de oude toch nog gewoon?
Ik weet niet hoe het zit met Aprilia maar ik werk bij een firma die ook Italiaanse blokken verkoopt en je wil niet weten wat voor inkoopbeleid die gasten hebben. Wij hebben zelfs blokken waar in eenzelfde periode 7! soorten ontstekingen op zitten allen van een andere fabrikant.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Das wel een beetje balen ja, heb je hem naar een Aprilia dealer gebracht of niet, want die zouden daar zonder veel moeite achter kunnen komen.
*edit: verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:12 schreef PommeL het volgende:
Jawel, alleen die hebben ze zelf niet, dus zoeken ze uit waar ze hem vandaan kunnen halen... maargoed, we bellen ze morgen even, dan horen jullie meer
Nope, ik hoop maar van niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ragonite... is dat een bekende van ons?
Ja , lijkt me wel hequote:Op dinsdag 20 april 2004 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zat toch op de motor toen je hem bracht? Of heb je hem in de schuur liggen?
Dat is onze eigen Tourcommissiequote:Op dinsdag 20 april 2004 18:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, ik hoop maar van niet.![]()
Ik had de smileys nu toch wel goed gebruikt?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dat is onze eigen Tourcommissie![]()
In al die tijd dat ze hem nu al hebben staan hebben ze dat ding niet eens fatsoenlijk op kunnen meten? Jezus, dat doe ik nog in een kwartiertje als het moet. (het is mijn werk/vak niet eens.)quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:15 schreef PommeL het volgende:
[..]
Ja , lijkt me wel he, ik had net die andere post aangepast maar ja iedereen post zoveel dat niemand dat meer leest hehe, ze kijken of hij te repareren valt, of dat ze er een nieuwe in moeten zetten, daar gaat het meer om
Eerlijk gezegd weet ik eigenlijk niet wat voor een blok erin de AF1 ligt. In die 250 van mij ligt een Suzuki blok, en daarmee kun je dus ook gewoon naar een Suzuki dealer gaan voor onderdelen, alleen zijn Suzuki onderdelen DUURDER, ja dat verwacht je ook niet maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met Aprilia maar ik werk bij een firma die ook Italiaanse blokken verkoopt en je wil niet weten wat voor inkoopbeleid die gasten hebben. Wij hebben zelfs blokken waar in eenzelfde periode 7! soorten ontstekingen op zitten allen van een andere fabrikant.Leuk zoekwerk dus als een klant belt van: "ik moet een nieuwe hebben".
Jaja, ik weet hetquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In al die tijd dat ze hem nu al hebben staan hebben ze dat ding niet eens fatsoenlijk op kunnen meten? Jezus, dat doe ik nog in een kwartiertje als het moet. (het is mijn werk/vak niet eens.)
Meten is weten en maakt het verschil tussen goed of kapo(e)t. Daar hebben ze echt geen weken voor nodig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |