Dan zou ik als ik jou was toch maar eens echt naar de afstelling laten kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:32 schreef hollander172 het volgende:
@OPM, ik kan niet meer quoten uit het vorige topic. Bedoelde bij de "belgische Mac" dat ik je op stukken rechtdoor met geen mogelijkheid bij kon houden. Gewoon op stukken rechtdoor, gas vol open lukte dat niet.
En jij maar klagen over jouw trekkracht..![]()
o okquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:32 schreef hollander172 het volgende:
@OPM, ik kan niet meer quoten uit het vorige topic. Bedoelde bij de "belgische Mac" dat ik je op stukken rechtdoor met geen mogelijkheid bij kon houden. Gewoon op stukken rechtdoor, gas vol open lukte dat niet.
ja de rest ging er als een speer vandoor, ik kon ze wel redelijk bijhouden maar met veel moeite en toch de koppeling laten slippen, tenminste geprobeerd.quote:En jij maar klagen over jouw trekkracht..![]()
Goede keusquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:07 schreef pmponer het volgende:
jezus wat gaat het hard met die topics hierow..
Maar ehmm ik heb afgelopen vrijdag een fz 6 gekocht![]()
[afbeelding]
Ik bedoelde dus op de stukken rechtdoor, moet jou ook wel opgevallen zijn dat ik daar veel verloor elke keer.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
o okmaar toch...
ja de rest ging er als een speer vandoor, ik kon ze wel redelijk bijhouden maar met veel moeite en toch de koppeling laten slippen, tenminste geprobeerd.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
vrrrrr..brr. brrrrr....vrrrrrrrrrrrrrrr...brr.brrrrr......vrrrrrrrrrrrr.
LOLquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus op de stukken rechtdoor, moet jou ook wel opgevallen zijn dat ik daar veel verloor elke keer.
Zal eens proberen het geluidje na te doen wat ie maakt: vrrrrr..brr. brrrrr....vrrrrrrrrrrrrrrr...brr.brrrrr......vrrrrrrrrrrrr. Zoiets dus.
feliquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:07 schreef pmponer het volgende:
jezus wat gaat het hard met die topics hierow..
Maar ehmm ik heb afgelopen vrijdag een fz 6 gekocht![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:56 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL
Ow als je dat nou geljk even had gezegd, nu weet iedereen natuurlijk gelijk wat er aan de hand is
dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef Makster het volgende:
Hee OPM je kan natuurlijk ook een Bigbore Kit aanschaffen voor je ZXR. Dan heb je wel in een keer 440 CC
Maakt volgens mij ook echt geen ruk uit zo een kit, maar klinkt natuurlijk wel stoer als je dat zegt
quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750
Hebben ze voor de motorscoot ook .. een aanpassing voor de CVT automaat dat'ie hogere toeren laat draaien en een andere cylinder erop 250 > 280 cc.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:44 schreef Makster het volgende:
Gefeliciteerd PmPonerZiet er goed uit
Hee OPM je kan natuurlijk ook een Bigbore Kit aanschaffen voor je ZXR. Dan heb je wel in een keer 440 CC
Maakt volgens mij ook echt geen ruk uit zo een kit, maar klinkt natuurlijk wel stoer als je dat zegt
Mijn zwager heeft er eentje. Volgende week ga ik er weer een stuk op rijden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook! Veel moeite wat (te) weinig oplevert, nee doe dan maar die ZXR750
Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Kun je ook wat pics maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft er eentje. Volgende week ga ik er weer een stuk op rijden.
Die 750 heeft VEEL vermogen, dat zo ie zo maar vergeet niet dat ie echt een stuk zwaarder is. En verwacht onder de 6000 toeren ook met deze machine geen wonderen. Maar boven de 8000 toeren kan je beter dekking zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |