sank joe metulmodquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:51 schreef Summoner het volgende:
Check.
Over de codes dus...quote:Jernau.Morat.Gurgeh (Moderator) - donderdag 11 maart 2004 @ 20:25
Die staan al een hele tijd uit, totdat ze geimplementeerd zijn
Ronde 3 inmiddelsquote:Op zondag 14 maart 2004 20:06 schreef ranja het volgende:
Song van het jaar 1993 - Ronde 2 Deze mag van mij Ronde 2 gaan heten.
Een link naar de post waar de 2e ronde staat toevoegen bovenaan in de 2e post (waar de loting 1e ronde staat) zou ook leuk zijn... jammer dat de 24 uuur regel nog steeds bestaat.
Je kan zo'n topic ook bookmarken als je op het mapje naast de topictitel klikt.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:49 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
schiet ns ff op man sjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge
Wij hebben net zo min een search als jij. Het is een kleine moeite om het zelf te doen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:32 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Kan een admin ff het IDM topic voor me zoeken, aangezien de search niet werkt
dank jequote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef Summoner het volgende:
Er staat een waarschuwing. User wordt aangepakt als het zo door gaat.
Bedankt. Ik dacht dat het in muziek stond. Ik kom bijna nooit in UVT. Daarom kon ik het niet vinden.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef Seborik het volgende:
noem hier bekende dj's Deze?
Staat in UvT.
thanks babe!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:51 schreef Summoner het volgende:
IDM deel 3: Parhelic Triangle
alstjeblieft, lieve schat
die laatste moet /img zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:38 schreef RealLife het volgende:
[img]http://home.hetnet.nl/~webpeople/Gifstxt/homeranm.gif[img]
Surabaya Johnny, is it really the end?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:waar is het dag muziek topic
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:26 schreef Seborik het volgende:
[..]
Surabaya Johnny, is it really the end? dank u ... logisch dat ctrl-f op dag niet werkt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Mijn eigen post heeft niets met FLIPKNEUS te maken want Witchy en ik grappen altijd (zie ook de smileyquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:01 schreef Seborik het volgende:
Je eigen post staat er trouwens ook nog. Dus ik krijg ook nog 100 euro van jou.
Jij en ik grappen altijd Ophion, nu moet je er niet overheen lullen en het kleinzerige ventje gaan spelen, want je lokt het bijna altijd zelf uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:04 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Mijn eigen post heeft niets met FLIPKNEUS te maken want Witchy en ik grappen altijd (zie ook de smiley). Niet over heen lulle Seborik je slaat de plank nu mis. Jij moet je award per direct inleveren.
Zal ik de policy anders even posten, doodsverwensingen etc.
Waar heb jij het nou ineens over Seborik? Ik heb helemaal niets uitgedaagd. Ik vind het niet normaal wat er in die post van FLIPKNEUS staat. Die award die je gekregen hebt klopt dus voor geen meter. Ik ben bang dat ik dit naar feedback moet slepen. Je geeft me geen andere keus.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jij en ik grappen altijd Ophion, nu moet je er niet overheen lullen en het kleinzerige ventje gaan spelen, want je lokt het bijna altijd zelf uit.
Alleen maar om aan te tonen dat ze die award de volgende keer niet meer aan jou moeten geven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:20 schreef Seborik het volgende:
Nou, rennen dan.
lol als ik em probeer te quoten staat er dak niet de rechten heb om te reagerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Source kun je zelf ook bekijken. Ik kan het immers ook. Ik wil het ook naar je toe mailen, maar het is wel een bende. Mijn tip: doe even 'copy link location' voor de links naar andere topics.
Oh fuck, ik ben geen mod. Nou ja, in ieder geval wel in een vriendelijkee bui.
Ik heb het dan ook over de source van de pagina (rechtermuisknopje, view page source dus). Maar dat is een bende, dus niet handig. Maar even copy pasten is toch niet zoveel werk? Anders moet je even wachten tot een modje online komt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:16 schreef E_Motion het volgende:
[..]
lol als ik em probeer te quoten staat er dak niet de rechten heb om te reageren
Daarom zei ik ook 'source' en geen sourcequote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de source van de pagina (rechtermuisknopje, view page source dus). Maar dat is een bende, dus niet handig. Maar even copy pasten is toch niet zoveel werk? Anders moet je even wachten tot een modje online komt.
Thx voor de moeite!quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:55 schreef Seborik het volgende:
Done.
Maar ze mogen natuurlijk weer open als je daar om vraagt, toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:08 schreef Seborik het volgende:
Topics waar een zeer lange periode ( een jaar + ) niet in is gereageerd, kun je automatisch niet meer in reageren.
Hallo Seborik. Hij mag weg hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 12:40 schreef Seborik het volgende:
Ik wil nooit posts van dwerg deleten.
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:shit nu doe ik het dag muziek topic op slot
en je kunt niet meer na een slotje qouten of editten
hmm te laat dusquote:Op woensdag 14 april 2004 13:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat jouw probleem met dat topic is. Er is een topic voor elektrische gitaar, je wilt zelfs de titel veranderd hebben zodat het alléén over elektrische gitaar gaat. En dat andere topic gaat over de wondere wereld van akoestische gitaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
en van deze Het alternatieve gitaar topic.
Het topic voor mensen die akoestische gitaar spelen
Ik kan natuurlijk wel in gaan op de opo van dat laatste topic, maar eigelijk slaat die zo hard nergens op, dat ik niet echt begrijp wat z'n probleem is. Oho, ik ga er bijna op in!
Mja, volgens mij heeft de ts van Het alternatieve gitaar topic. nog nooit een electrische gitaar gezien in het echt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat jouw probleem met dat topic is. Er is een topic voor elektrische gitaar, je wilt zelfs de titel veranderd hebben zodat het alléén over elektrische gitaar gaat. En dat andere topic gaat over de wondere wereld van akoestische gitaar.
Welk topic zoek je dan? Daar bestaat trouwens een appart topic voor.quote:Summoner (Moderator) - zaterdag 1 mei 2004 @ 22:11
Help! Ik zoek een topic.
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:04 schreef Summoner het volgende:
Oh, PdeHoog ik heb net nog een reactie gegeven in nieuwe stijl.
Ik ben helemaal met je eens.
Je bent echt niet de enige...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:45 schreef ranja het volgende:
daarom wil ik dus nooit mod worden
niet boos hoor. ik vind alleen eerder iets zonde (nee niet een zonde, gewoon zonde van postruimte in een topic... "hier had een goeie reactie kunnen staan")quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:51 schreef Seborik het volgende:
Waarom niet ranja? Ben je nu boos?
Wist ik nog niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:18 schreef Burner2000 het volgende:
Centraal topic voor.
PRUTSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:42 schreef Seborik het volgende:
Ik heb geen teletekst rechten.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef Zander het volgende:
Iemand anders ook last van?
quote:Help, I need somebody,
Help, not just anybody,
Help, you know I need someone, help.
When I was younger, so much younger than today,
I never needed anybody’s help in any way.
But now these days are gone, I’m not so self assured,
Now I find I’ve changed my mind and opened up the doors.
Help me if you can, I’m feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won’t you please, please help me.
And now my life has changed in oh so many ways,
My independence seems to vanish in the haze.
But every now and then I feel so insecure,
I know that I just need you like I’ve never done before.
Won’t you please, please help me.
When I was younger, so much younger than today,
I never needed anybody’s help in any way.
But now these daya are gone, I’m not so self assured,
Now I find I’ve changed my mind and opened up the doors.
Won’t you please, please help me, help me, help me, oh
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:46 schreef Seborik het volgende:
Sorry, maar al m'n seksdates zijn besproken tot eind augustus. Er kan er echt géén meer bij.
Lul.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:46 schreef Seborik het volgende:
Sorry, maar al m'n seksdates zijn besproken tot eind augustus. Er kan er echt géén meer bij.
Moge je vannacht gestoken worden door duizenden muggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
You'd wish.
das wel hard !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:55 schreef Seborik het volgende:
Krijg de Leng T'che.
Ramses Shaffy.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:59 schreef Kletz het volgende:
kee, kunnen jullie ook nog ergens anders over lullen.. i.p.v. steeds te reageren op metal punk of hardcore topics......
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:53 schreef Seborik het volgende:
Voor mensen gaan denken, kun je hier echt serieus met feedback terecht en wordt het ook serieus behandeld, maar wanneer hier geen feedback komt, is topic ook te gebruiken voor een goed gesprek of een lolletje.
Bij gebrek aan Muziekmods heb ik 'm maar eventjes weggehaald.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:00 schreef bartrid het volgende:
Hardcore, Industrial, Terror...Liefhebbers op het forum??
staat een adres van een ftp server met mp3s....
ik wist niet dat jij een mod was?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:20 schreef Wodan het volgende:
Het is helemaal geen kontvingerij. Seborik is even afwezig (gisteren en een deel van vandaag) en Summoner slaapt nog heerlijk, waarschijnlijk dromend over een complete Zappa-verzameling, dus het is alleen maar nuttig voor Vork (die even voor oppas speelt van hun geliefde Muziekkindje) dat deze link gegeven wordt (naar het topic).
Daarnaast kunnen modjes natuurlijk ook altijd wel wat missen.
>:O
We mogen de wereld dankbaar zijn, dat er nog mensen zijn die niet te beroerd zijn om elkander op bepaalde dingen, die gebeuren en eventueel zelfs niet door de beugel kunnen, te wijzen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:08 schreef Kletz het volgende:
dus slowchatten dan maar. oja bartrid ik weet dat et niet mag zo'n link enzo.... maar ik vind, wat je aan et doen bent, een beetje kontvingerij zeg maar.
Only when I'm not eating.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:24 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een mod was?
Ik zal het maar netjes houden, maar ik wou iets zeggen over een steen en waar je dan mogelijk onder gelegen zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:24 schreef Kletz het volgende:
ik wist niet dat jij een mod was?
Zo, is dat ook weer gefixtquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Wodan het volgende:
Hey Vork: Kan een nummer niet vinden....
>:O
Want? Het is wij tegen zij? Users tegen mods?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:30 schreef Kletz het volgende:
Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Ik zie het anders. Een forum wordt nogsteeds 'gemaakt' door de users die er zitten. Dat is inclusief moderators die ook gewoon nog user zijn in de eerste plaats. Samen zorg je ervoor dat een forum leuk blijft. Grotendeels is dat gewoon leuk posten, fatsoenlijk met elkaar omgaan en je aan de opgestelde regels houden. Als dat niet gebeurd zul je met elkaar tot een oplossing moeten komen, maar een moderator heeft hierin altijd het laatste woord, of iig de rechten om dan ook daadwerkelijk ervoor te zorgen dat er berichten worden geedit, verwijderd of topics gesloten etc.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:30 schreef Kletz het volgende:
ik vind gewoon dat de mensen die daar voor aangesteld zijn, daar op moeten letten... dat schijnt hun werk te zijn..., zijn ze er niet, moeten ze ff vervangen worden door een tijdelijke back up die alles in de gaten houdt.
Dat is jullie werk. Daar ben je mod voor. Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Daar kan ik gewoon 2 conclusies uit halen:
1) kontvingerij
2) de mod heeft geen backup geregelt voor zijn/haar afwezigheid.
Het is niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, dat zal nooit mijn intentie zijn (tenminste als ik gewoon zeg) maar ik zie dat gewoon zo en dat zeg ik dan ook
. Zo ben ik dan ook weer.....
1) nee, je zegt eerder al dat je weet dat het niet mag, dus waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:30 schreef Kletz het volgende:
ik vind gewoon dat de mensen die daar voor aangesteld zijn, daar op moeten letten... dat schijnt hun werk te zijn..., zijn ze er niet, moeten ze ff vervangen worden door een tijdelijke back up die alles in de gaten houdt.
Dat is jullie werk. Daar ben je mod voor. Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Daar kan ik gewoon 2 conclusies uit halen:
1) kontvingerij
2) de mod heeft geen backup geregelt voor zijn/haar afwezigheid.
Het is niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, dat zal nooit mijn intentie zijn (tenminste als ik gewoon zeg) maar ik zie dat gewoon zo en dat zeg ik dan ook
. Zo ben ik dan ook weer.....
heeft niks met klikken te maken. Je zegt zelf al dat je weet dat het niet mag, dan kan je verwachten dat iemand er iets over zegt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef Kletz het volgende:
duidelijk.... ik ben iemand die gewoon alles recht in zijn of haar gezicht zegt. Vandaar dat ik er niet tegen kan dat iemand zo zit te "klikken" (achter iemand zijn of haar rug om) via dit feedback topic. Vandaar mijn reactie..
ik vind gewoon dat JIJ daar NIET de persoon voor bent. That's it.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
heeft niks met klikken te maken. Je zegt zelf al dat je weet dat het niet mag, dan kan je verwachten dat iemand er iets over zegt.
dus als jij iemand iets ziet doen wat niet mag, zul jij er niks van zeggen omdat je daar de persoon niet voor bent?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat JIJ daar NIET de persoon voor bent. That's it.
Alle argumenten liggen op tafel en jullie zijn het nog steeds oneens. Dan heeft de discussie dus een patstelling bereikt en kan je hem net zo goed sluiten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:33 schreef Kletz het volgende:
ik vind dat te makkelijk gezegt: Discussie gesloten... dus je hebt geen argumenten meer. beetje jammer.
Maar ja ik zie et gewoon anders en dat heb ik uitgelegt. Discussie nog steeds open
heb je helemaal gelijk in... maar ik vind "discussie gesloten" een beetje jammer om te zeggen. Beetje principe kwestie. maar ja bla... geniet van et weer zou ik zeggen... ik zit heel de dag binnenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle argumenten liggen op tafel en jullie zijn het nog steeds oneens. Dan heeft de discussie dus een patstelling bereikt en kan je hem net zo goed sluiten.
Ik vind het te gek, klikken. Ik denk dat ik zometeen weer even een paar topicreports plaats.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef Kletz het volgende:
duidelijk.... ik ben iemand die gewoon alles recht in zijn of haar gezicht zegt. Vandaar dat ik er niet tegen kan dat iemand zo zit te "klikken" (achter iemand zijn of haar rug om) via dit feedback topic. Vandaar mijn reactie..
Ha, ik ook en in dit geval zeg ik tegen jou: Je zeurt om niks.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef Kletz het volgende:
duidelijk.... ik ben iemand die gewoon alles recht in zijn of haar gezicht zegt.
Ja, weetje, wanneer je dat in het topic post, moet de mod die reactie ook weer deleten, dus dat is alleen maar extra werk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef Kletz het volgende:
ik zou et gwoon tegen de persoon zelf zeggen die die link post... en laat et gewoon over aan de mods. die ze weg halen. ja dat doe ik... maar meestal zeg ik gewoon niets tegen die gast noch mod.
Oh ja, ik heb liever feedbacktopicposts dan die anonieme topicreports die vaak zinloos zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het te gek, klikken. Ik denk dat ik zometeen weer even een paar topicreports plaats.
Mijn topicreports zijn altijd erg zinnig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb liever feedbacktopicposts dan die anonieme topicreports die vaak zinloos zijn.
Als er iemand helemaal weg is van een nummer en ik weet dat hij ongeveer dezeldfe muzieksmaak als ik heeft, dan download ik wel eens een nummer dat ik dus in dat topic tegenkomquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef Zander het volgende:
Sterker nog, dat topic is juist bedoeld om je postaantal op te krikken, enig inhoudelijk nut heeft het niet.
Op andere fora heb je bijvoorbeeld de regel dat je niet meer dan 3 keer per dag mag posten, maar dat zijn ook kleinere fora, waar het dus makkelijker in de gaten te houden is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:
Tja, zolang je het topic er hebt, kun je moeilijk zeggen dat mensen niet mogen posten wat ze nu weer draaien.
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik kan me niet voorstellen dat mensen er echt last van hebben die in dat topic komen.
'Oude stijl' heeft een aantal views dat hooguit drie keer zo hoog is als het aantal posts, 'Nieuwe stijl' heeft 15 keer zoveel views als posts. Ik denk dat ik wel weet in welk topic de muziekliefhebbers zitten, en in welk topic de liefhebbers van een groot getal in hun profiel. (En dan bedoel ik iets anders dan hun usernummer.)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef Zander het volgende:
Sterker nog, dat topic is juist bedoeld om je postaantal op te krikken, enig inhoudelijk nut heeft het niet.
Ja, dat is hier dus niet te doen qua grootte. Daarnaast vind ik het ook een beetje kinderachtig, want ik ga echt niet van mensen posts tellen en bij tien posts zeggen: "Foei, vandaag mag het niet meer hoor."quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op andere fora heb je bijvoorbeeld de regel dat je niet meer dan 3 keer per dag mag posten, maar dat zijn ook kleinere fora, waar het dus makkelijker in de gaten te houden is.
De naam 'Nieuwe stijl' is goed, en ik ben nooit te beroerd om ook singles te omschrijven in een paar zinnen.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Luister je willekeurige nummers dan is het bijna niet te doen om een uitgebreid verslag te tikken, na 5 minuten is het nummer al afgelopen. ( dan ga ik er dus vanuit dat je moet schrijven over wat je NU luistert, tijdens het luisteren, anders zou het topic een andere naam moeten krijgen, iets van, praat hier over albums)
Nieuwe stijl zei ik niets overquote:Op zondag 23 mei 2004 15:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
De naam 'Nieuwe stijl' is goed, en ik ben nooit te beroerd om ook singles te omschrijven in een paar zinnen.
ik post daar niet zo heel vaak maar heb wel altijd de muziek aanstaan inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alleen vroeg ik me af of de mensen die daar schrijven over muziek, ook de muziek hebben opstaan op dat moment.
Ik post daar ook niet zo vaakquote:Op zondag 23 mei 2004 16:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik post daar niet zo heel vaak maar heb wel altijd de muziek aanstaan inderdaad.
Dom topic, onzin niet waardig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:54 schreef bugeye het volgende:
Wie is blij dat Conflict een ban heeft?
plies, verplaatst aub naar onz
domtopicquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:47 schreef Summoner het volgende:
[..]
Dom topic, onzin niet waardig.
Ben je nou nog steeds stoned?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:07 schreef Seborik het volgende:
Yo, belsen!
lijkt wel U2quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:44 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Ok dan weet ik genoeg. Thxquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:32 schreef Seborik het volgende:
Nee, mag niet. Zit een copyright op.
Romeo Delta > Regel Datquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:38 schreef Seborik het volgende:
Waarom?
Ik heb jouw avatar nooit als avatar gehad?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Qua geluid?
Ik wist niet dat U2 ook verkleed als cowboys optrad.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:42 schreef bugeye het volgende:
[..]
nee, het plaatje
nou, toevallig heb ik de DVD van Rattle en Hum en het leek Edge wel op dat plaatjequote:Op donderdag 3 juni 2004 16:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat U2 ook verkleed als cowboys optrad.
[afbeelding]
blijkbaar zegt hond van de donder niet genoeg seborik !quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:50 schreef Seborik het volgende:
Weet je dan niet wie Wodan is?
ag ik ben zo'n so called new bie... dus ik heb niks te zeggen volgens een hele boel mensen hierquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:50 schreef Seborik het volgende:
Weet je dan niet wie Wodan is?
Wodan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
ag ik ben zo'n so called new bie... dus ik heb niks te zeggen volgens een hele boel mensen hier. omdat ik maar 1000 pssts heb. Dus weet ook niet wie wodan is neej.
haha meen je niet... waarom dan? alterego?quote:
Yep.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:36 schreef Stranger het volgende:
Is het persoonlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |