Dat is voor mij een grote winkel, die er aan de buitenkant uit ziet als zo'n versleten sigarenwinkeltje, maar zodra je binnenkomt, is het toch vrij groot, misschien met meerdere verdiepingen. Waar je naast de kassa een bar hebt, waar je ijs en cola kunt kopen en lekker rustig kunt zitten. Waar de mensen achter de kassa verstand hebben van wat je koopt en met ze kunt praten over muziek en aanverwante zaken. Met eindeloze bakken cd's/lp's en muziek-dvd's om doorheen te kijken en een grote vitrine met memorabele zaken waar je jaren voor moet sparen om ze aan te schaffen. Ng een flinke hoeveelheid bandshirts en andere merchandise zou ook wel leuk zijn.
Mensen die beginnen over kazaa en andere zooi, zijn hier héél erg offtopic.
inclusief de mogelijkheid om mbv een pc'tje te zoeken of ze dingen ook in huis hebben...
quote:Oww doe er dan maar eentje zonder kassa
Mensen die beginnen over kazaa en andere zooi, zijn hier héél erg offtopic
Speciale ruimte's met een stevige stereotoren ipv die vieze koptelefoons lijkt me ook wel leuk om cd's te luisteren
quote:Humor
Op zondag 26 januari 2003 17:36 schreef HAL9000S het volgende:
eentje met janmaat achter de toonbank
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 26-01-2003 17:38]
En dan ergens in de winkel een PC dat je net zoals bij de bieb héél makkelijk kunt zoeken wat waar staat... (en evt dat die via verschillende PC's allemaal clips kunt beluisteren van cd's, dat luisteren vind ik altijd zo'n gedoe...)
quote:En een verbinding met jouw eigen huis om te zien of jij die cd of DVD toch al niet hebt!
Op zondag 26 januari 2003 17:35 schreef Jordy-B het volgende:inclusief de mogelijkheid om mbv een pc'tje te zoeken of ze dingen ook in huis hebben...
Een is een mega-cd winkel (waar ze zelfs André Rieu in de bakken hadden ) en de ander een prachtig memorabilia zaakje met ook een redelijke collectie CD's en LP's, maar ook gesigneerde artikelen van The Beatles, Rolling Stones, Elvis, noem maar op.......
Een combi van deze 2 zou echt de ideale CD-winkel zijn
quote:is een optie
Op zondag 26 januari 2003 17:37 schreef Zander het volgende:[..]
Humor
quote:Ik vind er geen zak aan.
Op zondag 26 januari 2003 17:38 schreef HAL9000S het volgende:[..]
is een optie
quote:neuh... dat hoor je gewoon uit je hoofd te weten, hoor.
Op zondag 26 januari 2003 17:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
En een verbinding met jouw eigen huis om te zien of jij die cd of DVD toch al niet hebt!
quote:precies mijn gedachte
Op zondag 26 januari 2003 17:35 schreef mabit het volgende:[..]
Oww doe er dan maar eentje zonder kassa
quote:hij was ook niet voor jou bedoelt.
Op zondag 26 januari 2003 17:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik vind er geen klap aan.
quote:Ik niet. Met ruim 300 cd's in m'n schappen hier twijfel ik nogal eens als ik de diverse uitverkoopbakken doorsnuffel...
Op zondag 26 januari 2003 17:39 schreef Jordy-B het volgende:neuh... dat hoor je gewoon uit je hoofd te weten, hoor.
- een winkel die sfeervol en overzichtelijk is
- waar het personeel weet waarover ze het hebben
- waar ze vaste klanten ook serieus nemen en hun smaak kennen (Hemmes! )
- een ruim aanbod aan diverse stijlen (hoewel een speciaalzaak ook niet gek is)
- voldoende luisterplaatsen (voor CD's en vinyl)
- goede prijzen
- verkoop van accessoires (schoonmaakspulletjes, naalden, enz.)
- waar ze niet te beroerd zijn om ook hele speciale dingen te bestellen
quote:Met ruim 900 cd's weet ik feilloos of ik een cd wel of niet heb...
Op zondag 26 januari 2003 17:41 schreef calvobbes het volgende:
Ik niet. Met ruim 300 cd's in m'n schappen hier twijfel ik nogal eens als ik de diverse uitverkoopbakken doorsnuffel...
quote:Leuk voor je
Op zondag 26 januari 2003 17:43 schreef MuadDib het volgende:Met ruim 900 cd's weet ik feilloos of ik een cd wel of niet heb...
quote:Hebben we het in Groningen mooi geregeld. Er zit naast de zaak waar ik altijd m'n platen haal een coffeeshop (ben er nog nooit binnen geweest en dat hoeft voor mij ook niet).
Op zondag 26 januari 2003 17:44 schreef Govinda het volgende:
Er moet ook een ruimte in zijn waarin je naar de nieuwste muziek kunt luisteren terwijl je aan de balie een grammetje softdrugs haalt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |