Dan heb je hem niet live gezien!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nou.. wat ik gehoord heb vond ik meer pop dan rock or
Ah toch nog 1 met verstand hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:31 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wat een kutband. Word zooooooooooooooo moe van dat nieuwe nummer.
:'( Ik weet het, het is zoooo oneerlijke!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ah toch nog 1 met verstand hier
Waarom, in godsnaam waarom, krijgt deze nietszeggende band wel aandacht,
en écht goede bands als Matchbox Twenty, die nou niet?
Onbegrijpelijk, onbegrijpelijk
Dan zijn we het in ieder geval over dat laatste eensquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:52 schreef Dizer het volgende:Ik weet het, het is zoooo oneerlijke!!!
Hoewel, Maroon5 echt heeeeel goed is, vind ik dat er absoluut geen betere beand bestaat dan MB20!!!
oh, die vind ik juist wel goedquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef Dizer het volgende:
KUCH KUCH... Linkin KUCH Park...
Creed krijgt die erkenning hier toch ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:50 schreef Zapper het volgende:
en écht goede bands als Matchbox Twenty, die nou niet?
Onbegrijpelijk, onbegrijpelijk
Uniek?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef Dizer het volgende:
Tjah, gewoon ik weet het niet. Ik vind het gewoon uniek...denk ik. Ik vind de stem van Adam echt goed gewoon. Maroon5 heb ik voor het eerst gehoord toen ze in de voorprogramma waren van MB20 in duitsland vorig jaar op 10 septemeber. En ik vond ze toen live erg goed. Daarna album gekocht en eigenlijk vind ik ze steeds beter en beter worden. Ik heb een paar maanden geleden hun weer live gezien in de paradiso en dat was nog beter dan in duitsland. Dus ik ben een fan gewordenEN ik heb adam ontmoet en is echt een coole gozer!!!
Maaaaaar.....das allemaal voorlopig, want ik ben benieuwd hoe hun tweede album zou klinken als die ooit komt. Want om nou even eerlijk te zijn, er zijn wel wat bands die het goed hebben verpest door een tweede album uit te brengen.... KUCH KUCH... Linkin KUCH Park...
Psssst.... als muziek kenner, zou je denk ik wel naar: http://www.matchbox20.nl willen gaan en natuurlijk naar http://www.robthomas.nl (zelf gemaakt) kijken![]()
Er staat .... denk ik... achter het woordje uniekquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef Zapper het volgende:
Come on Dizer, ga dit niet uniek noemen(MB20 is wel uniek
)
M5 is best leuk om naar te luisteren, maar bijna elk liedje eindigt met onverstaanbaar gegil van de zanger...
En Apfel... helaas ook Creed niet hier nee
Maar ach, hoe gives a fucking shit om de Top 40, alsof die serieus genomen kan worden
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Ik ben het wel met je mee eens dat Adam een beetje af en toe een tikkie te veel kan schreeuwen. Maar vind het niet echt irritant of zo. Wel heb ik zo dat als ik de album op repeat heb en ik merk na 3 keer opnieuwluisteren dat ik me er aan begin te irriteren. Dat terwijl met MB20 dat niet heb. Mijn record is geloof ik 8 keer achter elkaar MTYTYA gedraaid. Dat was toen ie net uit was
Dude wie ben jij???quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:29 schreef Zapper het volgende:
[..]MTYTYA is dan ook een superalbum
tekst en muziek met inhoud, in tegenstelling toch M5
Zapperquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef Dizer het volgende:
Dude wie ben jij???
quote:Jij bent echt tof gewoon!!!
Zow, heb ik dat ff snel bereikt of nietquote:Jij bent mijn held
Dat vind ik ook, mensen die daarbij ook M5 luisteren iets minderquote:Mensen die Matchbox Twenty goed vinden zijn gewoon goed!!!
Dude, das wel de ultieme ervaring!!quote:Trouwens, haat me niet, ik heb Rob Thomas ontmoet en heb met hem gesproken en heeft alle drie de albums gesigneerd!!
Inderdaad, en over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef OutKast het volgende:
Maar goed, ieder heeft zo zijn eigen smaak.
megahit bij 3fm, dus zeker 1x in de 2 uur.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom hij het commercieel noemt? Ze hebben net 2 nummers uitgebracht en ze worden AMPER gedraaid...
Euh?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:06 schreef Dizer het volgende:
En dat is goed. Want dat betekent ook dat MB20 gewoon een waarheid is en niet gemaakt is of zo.
Je weet wel, bands die gemaakt zijn....Linkin Park....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh?
MB20 = matchbox twentyquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh?
Oooooh! Dat bedoel je. Ja, Linkin Park is helemaal crap.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel, bands die gemaakt zijn....Linkin Park....
Ik denk dat ie dat wel begrepen heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef niksan het volgende:
[..]
MB20 = matchbox twenty
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat wel begrepen heeft
Geeft niet, je blijft liefquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geeft niet, je blijft lief
Jij bent ook lief hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:23 schreef Fen het volgende:
Owkeej...
Dat was ik deze keer wel van plan jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:30 schreef Dizer het volgende:
On topic:
Gaat iemand naar Maroon5 in oktober?
lol, jij ook alquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:58 schreef XpieterX het volgende:
damn en ik maar denken dat dit over XmaroonX ging uit duitsland....
Dat hoop ik idd ook ja! Ben benieuwd of het volgende album commercieel wordt of nog steeds een beetje hun eigen sound heeft!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:48 schreef ChildOfBodom het volgende:
Hopen dat dit bandje leuke muziek blijft maken ondanks alle populariteit.
Ik hoop het ook. Wat vind je van MB20 niet leuk? Heb je alles al gehoord? Of de laatste album al?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:48 schreef ChildOfBodom het volgende:
Hopen dat dit bandje leuke muziek blijft maken ondanks alle populariteit. MB20 vind ik trouwens helemaal niks
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Zapper het volgende:
doen!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:11 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb toevallig van de week een paar nummers gedownload en ik vind ze helemaal geweldig. Ik ga die cd maar eens halen
Het volgende album commercieel? Dit album is al rete-commercieel, dus die valkuil zijn ze allang ingelopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:00 schreef Fen het volgende:
[..]
Dat hoop ik idd ook ja! Ben benieuwd of het volgende album commercieel wordt of nog steeds een beetje hun eigen sound heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |