Eh...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:36 schreef ranja het volgende:
Je bedoelt natuurlijk CC
XX is 20
Doen we het hele topic over franse bands en artiestenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit in Frankrijk dan.
We gaan iig niet alleen maar foute vragen stellenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:49 schreef Mark het volgende:
Ik denk nog even
A-ah...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:51 schreef Z het volgende:
[..]
We gaan iig niet alleen maar foute vragen stellen
Ik zit toch ziekjes thuis dus kan vandaag al beginnen. Allemaal tegelijkertijd is niet slim idd. Het probleem bij een opsommingsvraag is dat er vaak zoveel gepost wordt dat het topic zo vol is. Misschien moet daar nog wat op gevonden worden. Een slowchat topic bij dat topic ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:23 schreef ranja het volgende:
Leuk idee Z maar niet allemaal tegelijk dan... wel om de beurt, maar dus niet van 'wie het goed heeft mag de volgende vraag doen'. Moeten we trouwens wel allemaal een paar vrije dagen nemen
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[sarcastimode]Lijkt me een goede reden om die onzin te stoppen[/sarcastimode]
Ranglijst reset is pas in januari. Dan krijgen we de eindstand. Ik kan misschien wel een top 200 maken...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:41 schreef bigshadow het volgende:
Alleen maar mooie vragen van Lucille![]()
oh ja, en ranglijst reset
Ook, lijkt me wel weer eens leuk om een introvraag te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben ook voor Z's idee!
Een vriend van mij gooide van het weekend per ongeluk een vol bierflesje in mijn gezicht. Ik heb wat hechtingen in mijn lippen en een beugeltje. Alles komt goed, maar het is allemaal erg vervelend...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben ook voor Z's idee!
Wat mankeer je trouwens, Z?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |