goh.. nooit gedacht dat ik jou ooit gelijk zou gevenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:35 schreef Steve-O het volgende:
Ik mis het hele repetoire van nelly.
Master Pquote:Op maandag 3 mei 2004 19:35 schreef Steve-O het volgende:
Ik mis het hele repetoire van nelly.
Ik geloof niet dat we deze lijst ook echt serieus moeten nemen...quote:THE DOORS
“The End” 1967
The most pretentious rock star’s most pretentious song
Bombastic? Lugubrious? Sounds like it was recorded in a large metal shipping container and mixed by drunks? It must be a Doors song! Painful in so many ways, “The End,” for starters, has none. (OK, it’s 11 minutes and 45 seconds long.) Over anemic jazz noodling, Jim Morrison intones lyrics that would make the kid wearing the pentagram T-shirt in the back row of homeroom blush with shame. For example: “Father…I want to kill you/Mother…I want to unh-grblgrauauauauaugh!”
Worst Moment According to online lyrics guides, that last vocal eruption actually contains the words that constitute the most appropriate response to the song: Fuck you.
Wie ben jij danquote:Op maandag 3 mei 2004 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
goh.. nooit gedacht dat ik jou ooit gelijk zou geven
Waarom zouden de Doors geen slecht liedje kunnen maken?quote:Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef five2one het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we deze lijst ook echt serieus moeten nemen...
misschien ben ik in de war ofzo.. volgens mij was jij dat mannetje wat mijn rijexamen wel even zou gaan verprutsen, was het niet?quote:Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wie ben jij dan
Ik geloof niet dat je dit nummer kent.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom zouden de Doors geen slecht liedje kunnen maken?
Ik zei toch ook niet dat the doors geen slechte liedjes kunnen maken. Dat kunnen ze nu ook niet meer. Het verbaast me alleen heel erg dat het The End is dat erin staat. En dan al helemaal die kritiek erop. Gaat nergens over.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wel dus.
Echt nietquote:Op maandag 3 mei 2004 19:34 schreef fripper het volgende:
The Doors direct uit deze lijst halen ! Plaats maken voor Bon Jovi !
Da's lekker makkelijk, weet je tenminste zeker dat je niets vergeet.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:23 schreef Mark het volgende:
Van een aantal jaren geleden (ik ben het overigens niet met alle nummers eens):
34 HELE OUVRE RENE FROGER
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef Zander het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk, weet je tenminste zeker dat je niets vergeet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |