Neuh geen las van de SP, maar ik zit wel ongeveer alles van je ftp te plukkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:20 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
ZIjn hier op het forum nog liefhebbers van:
Hardcore
Industrial
Speedcore
Darkcore
Terror
Techno
Tekno
Voor enkele liefhebbers met Sociale problemen heb ik nog wel de Nieuwe CD van Hellbound op me FTP staan....De Dubbel CD. Heb ook nog Industrial, hardcore......Ook de nieuwe CD van Masters!!
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:18 schreef TrenTs het volgende:
En dan niet van die Nederlandse gay hardcore.
Nederland is DE grondlegger van hardcorequote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:18 schreef TrenTs het volgende:
Hardcore en industrial zeker.
En dan niet van die Nederlandse gay hardcore.
Wat een kutmuziek!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:59 schreef da_rippah het volgende:
Bij meer dan 120 dreunen per minuut raakt het lichaam in extase, dat heeft de Schepper van onze wereld nooit gewild, die wil rust in ons leven.
Als jullie dat maar onthouden, vlegels
mijnes isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:09 schreef da_rippah het volgende:
idd, mijn quote kwam uit Neophyte - alles kapot
gheghe Dat is mooi man...Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:55 schreef SirWacko het volgende:
[..]
Neuh geen las van de SP, maar ik zit wel ongeveer alles van je ftp te plukken![]()
BTW als t HC-feest doorgaat wat ik organiseer medio 2005 heb je een gratis kaartje verdiend
Korsakoff - My Empty Bottle![]()
We komen hard aan en hebbe schijt aan de rest, we komen hard aan en hebben schij aan de rest. HARDCORE Verspreid zich sneller als Paardepestquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:23 schreef SirWacko het volgende:
[..]
mijnes isNeophyte
- Je moet je muil houwuh!!!
maar dat was geloof ik wel duidelijk![]()
Sociale Problemenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:20 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
ZIjn hier op het forum nog liefhebbers van:
Hardcore
Industrial
Speedcore
Darkcore
Terror
Techno
Tekno
Voor enkele liefhebbers met Sociale problemen heb ik nog wel de Nieuwe CD van Hellbound op me FTP staan....De Dubbel CD. Heb ook nog Industrial, hardcore......Ook de nieuwe CD van Masters!!
Hardcore, techno, darkcore.....enz???quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:44 schreef Beertje27 het volgende:
Goedemorgen, misschien kunnen jullie mij een klein beetje op weg helpen. ik ben op zoek naar de titel en artiest die het volgende nummer heeft gemaakt. VOlgens mij is de titel:
"there is a whore in this house". Iemand een idee???
Thanks
Hij bedoelde denk ik de "echte" Hardcore (bandjes zoals sick of it all etc).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef SirWacko het volgende:
[..]
Nederland is DE grondlegger van hardcore![]()
Zal vanavond als ik thuis ben effe voor je kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:24 schreef Beertje27 het volgende:
Is er iemand die dat nummer heeft?
preciesquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik de "echte" Hardcore (bandjes zoals sick of it all etc).
Maargoed, hier wordt natuurlijk het andere soort Hardcore bedoelt![]()
Zelf luister ik ook veel Hardcore, ik vind het alleen jammer dat er zoveel "nazi" gabbers zijn (iig waar ik woon zijn er daar veel van).
Voor die mensen:
Je noemt jezelf een gabber..
Maar ik vind je maar een zwabber..
Je bent irritant..
Je staat in de lucht met je rechter hand..
Naar mensen die zijn gevlucht uit hun vaderland..
Discriminatie is voor jou een sensatie..
Maar je wekt bij mij alleen maar irritatie..
En wil je weten waarom ik me voor je schaam..?
DANKZIJ ZWABBERS ZOALS JULLIE HEBBEN WIJ EEN SLECHTE NAAM!!!
![]()
Eerder belgie met de New Dance style die DJ Rob in het prille begin draaide samen met wat vage Techno uit Eneland en Detroit.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef SirWacko het volgende:
[..]
Nederland is DE grondlegger van hardcore![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |