quote:Allmusic zegt dat erover en Vork dit.
Metal Machine Music goes on and on and on for over an hour, pausing only for side breaks with no rhythms, melodies, or formal structures to buffer the onslaught. If you're brave enough to listen to the whole thing, it's hard not to marvel at the scope of Reed's obsession; it's obvious he spent a lot of time on these layered sheets of noise, and enthusiasts of the violent guitar freakout may find it pleasing in short bursts. But confronting Metal Machine Music from front to back in one sitting is an experience that's both brutal and numbing. It's hard to say what Lou Reed had in mind when he made Metal Machine Music, and Reed has done little to clarify the issue over the years, though he summed it up quite pointedly in an interview in which he said, "Well, anyone who gets to side four is dumber than I am." For the record, I did get to side four. But I got paid for it.
Maar wat vinden jullie ervan?
Werd al na een paar dagen uit de verkoop gehaald, door de platenmaatschappij.
quote:Ik ga hem zeker nog eens geconcentreerd afluisteren, helemaal!
Op zaterdag 25 januari 2003 03:07 schreef ranja het volgende:
Oja, ik heb de cd maar heb nog nooit alle 4 tracks in 1 sessie beluisterd
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 25-01-2003 03:15]
quote:Klopt, die CD bevat Lou Reed's interpretaties van een deel van het werk van Edgar Allan Poe. Zat er al aan te denken om er een topic over te starten, maar ik wacht nog even tot ie officieel uit is; heb 'm verder ook nog niet gehoord. Maar het klinkt allemaal erg veelbelovend, in ieder geval.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:57 schreef thesoundfan het volgende:
Ik vind er niks van , want ik ken het niet... Maar ik wou effe zegge dat lou reed een nieuw album heeft: The raven.Dat wist je vast al maar ik schrijf hetoch maar effe(je weet immers maar nooit) Komt uit op 31 januari volgens de OOr.de oor schreef dat het een album van monumentale proporties is.Ze bedoelen vast= errug goed.must have voor alle reedfans dus!
quote:Ik heb het nummer"call on me" gedownload.ijzersterk!met zangeres, maar niet zo bijzondere arrangementen(en dus sfeer) als op berlin helaas.Het klinkt gewoner maar wel ongelooflijk mooi nummer.Het word steeds veelbelovender!ik download lekker verder.smile.
Op zaterdag 25 januari 2003 14:44 schreef Grobbel het volgende:[..]
Klopt, die CD bevat Lou Reed's interpretaties van een deel van het werk van Edgar Allan Poe. Zat er al aan te denken om er een topic over te starten, maar ik wacht nog even tot ie officieel uit is; heb 'm verder ook nog niet gehoord. Maar het klinkt allemaal erg veelbelovend, in ieder geval.
quote:Dat het duidelijk te horen is dat Ome Lou nogal onder de dope zat tijdens de opnamen.
Op zaterdag 25 januari 2003 03:02 schreef Wodan het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan?
quote:Dat kun je wel stellen
Op woensdag 29 januari 2003 11:49 schreef Ulx het volgende:[..]
Dat het duidelijk te horen is dat Ome Lou nogal onder de dope zat tijdens de opnamen.
Heb ff een "part" gedownload maar ik denk dat ik nog even wacht met de andere "part's" binnen te halen
beetje gefreak kan ik wel warderen....maar dit slaat werkelijk alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |