Het is alweer een tijdje stil geweest rondom D-12
( Nieuwe CD D12 )
maar volgens aftermathmusic.com ligt er binnen 3 maanden weer een LP in de winkel.
D12 "HALLOWEEN" (March / April)
De nieuwe albums van Eminem en Dr. Dre zijn hierdoor opgeschoven naar de zomer van dit jaar.
Ik ben benieuwd of dit album niet alleen zal steunen op de input van Eminem (zoals de vorige CD) want ik ben zelf nooit zo onder de indruk
geweest van de rest van de groep.
Er is al een voorproefje van het album te downloaden op internet (filmpje wat te zien was op The Launch van Yahoo):
http://www.trueballers.net/d12-in_the_studio.wmv
Ook heeft Proof van D12 recentelijk verscheidene nummers uitgebracht, die je gratis op
www.bigproof.com kunt downloaden
[Dit bericht is gewijzigd door Boomlaars op 05-01-2004 19:46]
quote:American Psycho, Devil's Night en Ain't Nuttin But Music vond ik anders ook niet slecht
Op Monday 5 January 2004 19:41 schreef Steve-O het volgende:
hopen dat het beter word als deel 1 (originele naam btw, deel 2
)
op revelation en fightmusic na stond er niet veel soeps op .
maar het was idd niet echt geweldig
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:55 schreef Boomlaars het volgende:
Interscope A&R: "I had the pleasure of joining Dre, Eminem and the boys from D12 in the studio this past week. I heard 7 or 8 new tracks. The song that is anticipated to be the first single is called "My Band". The track prominently features Eminem's vocals on the first two verses and the hook / chorus. I would say that it was as immediately catchy as the first time I heard 'Without Me'".
quote:6 in the morning, police at my door
Op donderdag 12 februari 2004 10:25 schreef shady1983 het volgende:
De nieuwe single van D12... 6 IN THE MORNING.
dat ken ik ergens anders van...
ice-t?
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:29 schreef realist_ik het volgende:[..]
6 in the morning, police at my door
fresh adidas squerk across the bathroom floor...dat ken ik ergens anders van...
ice-t?
quote:heb deze track ook gehoord en moet zeggen dat ik er niet erg veel aan vondt
Is deze hetzelfde als het nummer "Come on in" die onlangs werd uitgebracht op de mixtape "Straight from the lab" ??
quote:fout, en ja, is hetzelfde
Is deze hetzelfde als het nummer "Come on in" die onlangs werd uitgebracht op de mixtape "Straight from the lab" ??
Nieuwe CD
quote:is geen mixtape geweest, was een gerucht.. het zijn gewoon allemaal losse nummers
"Straight from the lab" ??
nieuwste mixtape heet Invasion Part III
en die is masterlijk
OMG! ik moet natuurlijk nog wel het hele nummer horen maar dit is echt het dieptepunt uit Eminem's carriere.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:50 schreef Boomlaars het volgende:
heb ff mp3'tje van gemaakt
http://home.wanadoo.nl/~lievens/Eminem/001_D12-My%20Band.mp3
quote:Op donderdag 12 februari 2004 10:29 schreef realist_ik het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 12 februari 2004 10:25 schreef shady1983 het volgende:<br>De nieuwe single van D12... 6 IN THE MORNING.<hr></blockquote>6 in the morning, police at my door<br>fresh adidas squerk across the bathroom floor...<p>dat ken ik ergens anders van...<p>ice-t?
Dat wordt niet de nieuwe single.. het nr staat geeneens op het albumquote:Op zondag 29 februari 2004 14:19 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
[afbeelding] Lekker orgineel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |