Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Die tweet is niet zichtbaar hier. Had ik laatst ook al eens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:52 schreef Arcee het volgende:
[ x ]
Ja, fascinerend hoe conservatieven telkens links beschuldigen van iets waar hun president zich zelf schuldig aan maakt.
Klik: https://x.com/MeidasTouch/status/1967995734449610918quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die tweet is niet zichtbaar hier. Had ik laatst ook al eens.
Ik krijg toch wel medelijden met Joe Biden. Niemand (en niet alleen hijzelf) weet zich meer zijn presidentschap te herinnerenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:02 schreef Monolith het volgende:
Wel grappig om eens een wat andere invalshoek op de Amerikaanse politieke situatie te lezen, in dit geval die van de band Dropkick Murphys:
https://www.theguardian.c(...)murphys-take-on-maga
Iedereen weet dat uiteraard nog wel, maar omdat er nu een president zit die het land in sneltreinvaart naar de afgrond dirigeert, is dat wat naar de achtergrond verdreven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel medelijden met Joe Biden. Niemand (en niet alleen hijzelf) weet zich meer zijn presidentschap te herinneren
I see what you did therequote:Op dinsdag 16 september 2025 21:25 schreef Barbusse het volgende:
Nog steeds verbaasd dat er zoveel mensen nog steeds achter dat afbraakbeleid staan....ja, lekker buut'nlandertjes, LGBTQ+ en de libs ownen. Maar iedereen komt aan de beurt hoor. Ook de maga dansers.
Wat weet jij nou wat Biden zich niet herinnert. ? Het is normaal dat mensen op oudere leeftijd een minder goed geheugen hebben. Zo is het leven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel medelijden met Joe Biden. Niemand (en niet alleen hijzelf) weet zich meer zijn presidentschap te herinneren
Make asylums great again.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef speknek het volgende:
Nouja Robinson blijkt dus helemaal niet echt politiek geengageerd te zijn geweest, gewoon boos over iemand die haat spuide. Rechts zal wel zeggen dat hij biseksueel was en dus links(?), links zal wel zeggen dat hij opgegroeid is in wapenverheerlijking en dus rechts, maar uiteindelijk gewoon weer een muurbloempje / lurker wiens gewelddadige impulsen niet de aandacht hebben gekregen die hij nodig had en de wapens veel te makkelijk verkrijgbaar waren.
Inderdaad, wat zouden ze graag van deur tot deur liberals uit hun huizen trekken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef speknek het volgende:
Dat gezegd, nu dit niet een duidelijke linkse terrorist is, en de terrorisme aanklacht van Mangione ook vandaag is verworpen, moet Fox en co weer een nieuwe spin aan de burgeroorlog zien te geven.
quote:The Department of Justice has removed a study showing that white supremacist and far-right violence “continues to outpace all other types of terrorism and domestic violent extremism” in the United States.
The study, which was conducted by the National Institute of Justice and hosted on a DOJ website was available there at least until September 12, 2025, according to an archive of the page saved by the Wayback Machine.
“The Department of Justice's Office of Justice Programs is currently reviewing its websites and materials in accordance with recent Executive Orders and related guidance,” reads a message on the page where the study was formerly hosted. “During this review, some pages and publications will be unavailable. We apologize for any inconvenience this may cause.”
Shortly after Donald Trump took office he issued an executive order that forced government agencies to scrub their sites of any mention of “diversity,” “gender,” “DEI,” and other “forbidden words” and perceived notions of “wokeness.” The executive order impacted every government agency, including NASA, and was a huge waste of engineers’ time.
quote:We don’t know why the study about far-right extremist violence was removed recently, but it comes immediately after the assassination of conservative personality Charlie Kirk, accusations from the administration that the left is responsible for most of the political violence in the country, and a renewed commitment from the administration to crack down on the “radical left.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:“For years, those on the radical left have compared wonderful Americans like Charlie to Nazis and the world's worst mass murderers and criminals,” Trump said in a speech after Kirk’s death. “This kind of rhetoric is directly responsible for the terrorism that we're seeing in our country today, and it must stop right now. My administration will find each and every one of those who contributed to this atrocity and to other political violence, including the organizations that fund it and support it.”
Elon Musk, who owns X, recently tweeted that he was going to “fix” the platform’s AI assistant Grok after it cited research that showed right-wing violence was more common than left-wing violence: “My apologies, we are fixing this cringe idiocy by Grok,” he said.
Vice President JD Vance, who guest hosted Kirk’s podcast on Monday, also vowed to go after “growing and powerful minority on the far left.”
“Since 1990, far-right extremists have committed far more ideologically motivated homicides than far-left or radical Islamist extremists, including 227 events that took more than 520 lives,” the study said. “In this same period, far-left extremists committed 42 ideologically motivated attacks that took 78 lives.”
The DOJ did not immediately respond to our request for comment. Steven Chermak, one of the study’s co-authors, declined to comment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkt om deze studie te gaan:
https://web.archive.org/w(...)iles1/nij/306123.pdfDe originele link is dit:quote:Militant, nationalistic, white supremacist violent extremism has increased in the United States. In fact, the number of far-right attacks continues to outpace all other types of terrorism and domestic violent extremism. Since 1990,
far-right extremists have committed far more ideologically motivated homicides than far-left or radical Islamist extremists, including 227 events that took more than 520 lives. In this same period, far-left extremists committed 42 ideologically motivated attacks that took 78 lives. A recent threat assessment by the U.S. Department of
Homeland Security concluded that domestic violent extremists are an acute threat and highlighted a probability that COVID-19 pandemic related stressors, long-standing ideological grievances related to immigration, and narratives surrounding electoral fraud will continue to serve as a justification for violent actions.
https://www.ojp.gov/pdffiles1/nij/306123.pdf
Die is inderdaad uit de lucht.
Zal toeval zijn denk ik."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ga toch weg man, jij riep hier al de overwinning uit dat hij een groyper zou zijn gebaseerd op helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef speknek het volgende:
Nouja Robinson blijkt dus helemaal niet echt politiek geengageerd te zijn geweest
quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:09 schreef Salina het volgende:
Nog wat leuks of spannend gebeurd vandaag?
Zit na een dagje werk en afspraken buiten de deur even bij te lezen en kwam toevallig dit tegen.
DOJ Deletes Study Showing Domestic Terrorists Are Most Often Right Wing
(even ge-archived, anders kun je het niet lezen.)
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Chivaz maakt zich heel boos over dit soort censuur, toch ...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkt om deze studie te gaan:
https://web.archive.org/w(...)iles1/nij/306123.pdf
[..]
De originele link is dit:
https://www.ojp.gov/pdffiles1/nij/306123.pdf
Die is inderdaad uit de lucht.
Zal toeval zijn denk ik.
Moet je je eens voorstellen dat je wordt gearresteerd vanwege sex trafficking en dat dan de uitleg is 'je trafficked them to yourself'.quote:Sen. Kennedy: "Who, if anyone, did Epstein traffic these young women to?" Kash Patel: "Himself. There is no credible information, none. If there were, I would have brought a case yesterday [...] that he trafficked to other individuals."
Nog meer censuur straks als het aan sommigen (LOL, meer dan sommigen waarschijnlijk) ligt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Chivaz maakt zich heel boos over dit soort censuur, toch ...?
Tja het is niet alsof Trump het onder stoelen en banken stak wat hij allemaal ging doen dus wat dat betreft was het idd nogal voorspelbaar zeker omdat er zich geen Republikeinen met gezond verstand meer in zijn directe omgeving zouden bevinden. Alleen nog maar jaknikkende vriendjes.quote:Op woensdag 17 september 2025 05:19 schreef JAM het volgende:
Ik kijk niet zo vaak meer in dit topic, maar sinds dat Trump weer president is geworden heeft hij toch geen reet voor elkaar gekrregen en is het maar allemaal nog een grotere doldrieste vinnigheid geworden, aldaar, toch? Vergist ik me daar nu in? Ik wil mijzelf geen hele grote veer in mijn reet steken hoor, maar ik zag het wel een beetje aankomen!
“They tried to force Charlie out of business”quote:
Alles waar hij anderen van beschuldigt doet hij zelf. Pure projectie.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“They tried to force Charlie out of business”
Een beetje zoals ze nu willen bij iedereen die op de verkeerde manier rouwt?
Yep, ik had het waarschijnlijk mis. De LA Times had een dag na de moord forensisch expert die zei dat het vrij duidelijk was, maar toen ik nog een keer over het bewijs heen ging was het inderdaad wel een beetje een stretch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ga toch weg man, jij riep hier al de overwinning uit dat hij een groyper zou zijn gebaseerd op helemaal niets
Dat laatste ga ik zelf ook voortaan gebruiken.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“They tried to force Charlie out of business”
Een beetje zoals ze nu willen bij iedereen die op de verkeerde manier rouwt?
Vergeet niet dat hij een ‘manifest’ heeft achtergelaten wat ‘verbrand’ is maar door FBI onderzoek toch teruggevonden en geauthenticeerd is.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb die berichtjes ook gelezen en het is inderdaad wel een raar verhaal.
[ x ]
Door de "Kash Patel FBI" die ervaren medewerkers met -tig jaren aan werkervaring heeft ontslagen (oa kindermisbruikzaken oplosten) en openlijk nieuwe Epsteinverhaaltjes spint.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij een ‘manifest’ heeft achtergelaten wat ‘verbrand’ is maar door FBI onderzoek toch teruggevonden en geauthenticeerd is.
De meest integere FBI ooitquote:Op woensdag 17 september 2025 09:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Door de "Kash Patel FBI" die ervaren medewerkers met -tig jaren aan werkervaring heeft ontslagen (oa kindermisbruikzaken oplosten) en openlijk nieuwe Epsteinverhaaltjes spint.
Trump heeft juist ontzettend veel voor elkaar gekregen:quote:Op woensdag 17 september 2025 05:19 schreef JAM het volgende:
Ik kijk niet zo vaak meer in dit topic, maar sinds dat Trump weer president is geworden heeft hij toch geen reet voor elkaar gekrregen en is het maar allemaal nog een grotere doldrieste vinnigheid geworden, aldaar, toch? Vergist ik me daar nu in? Ik wil mijzelf geen hele grote veer in mijn reet steken hoor, maar ik zag het wel een beetje aankomen!
Dat gebeurde eigenlijk nooit maar is nu bijna dagelijkse kost en genormaliseerd. Niemand kijkt er meer van op, niemand vind dat kwalijk, niemand zal daar bij de volgende stemronde op handelen. En zo gaat het met talloze onderwerpen, afgestompt afglijden naar een autocratie.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh bedreigt ie daar nu en passant een rechter? classy
Trump denkt dat de buitenlanders die asylum aanvragen in de US uit het asylum komen, dus wat betreft...quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Make asylums great again.
Kamergenoot toch weer niet transgender?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Alt-rechtse influencer Matt Walsh vindt het wel plausibel dat de schutter een 'alibi' opstelt waarin hij van A tot Z alles opbiecht.
Want deze moord moet natuurlijk wel op een of andere manier worden gelinkt aan transgenders (terwijl die kamergenoot van Robinson helemaal geen transgender schijnt te zijn).
En dat in slechts een half jaartje of zoquote:Op woensdag 17 september 2025 09:16 schreef cynicus het volgende:
[..]
Trump heeft juist ontzettend veel voor elkaar gekregen:
Heel veel geld voor zichzelf en zijn rijke vriendjes verzameld
Het leven van elke Amerikaan een stuk duurder gemaakt
De constitutionele beginselen van de democratische rechtstaat om zeep geholpen
De tegenstellingen in de Amerikaanse maatschappij enorm veel verder uit elkaar gedreven
De instroom van goedkope arbeidskrachten gestokt, voor werk dat de Amerikanen zelf niet willen doen
De Amerikaanse schuld geexplodeerd zonder dat er een mondiale crisis aan ten grondslag lag
Een derde van de boeren failliet laten gaan (mits ze geen communistische bail-out krijgen)
De relaties met vrijwel alle landen ter wereld verslechterd, behalve Rusland en een landje in Zuid-Amerika met een dictator waarvan ik de naam ff kwijt ben.
De Amerikaanse soft-power in de wereld verkwanseld waardoor nu alleen nog kinetische kracht over is
De oorlog in Oekraiene jaren verlegd
Rusland (Putin) het zelfvertrouwen gegeven dat ze in andere Oost-Europese landen ook hun gang kunnen gaan zonder Amerikaanse inmenging.
Ontelbare Palestijnen vermoord door Israel de vrije hand te geven voor het idee van een Riviera
Europa eindelijk zover gekregen dat deze militair op eigen poten gaat staan
Dat Europa niet meer Amerikaanse wapens gaat kopen maar gaat (second) sourcen op de eigen markt.
Dat aartsvijanden China en India een machtsblok gaan vormen tegen de Westerse wereld, samen met Rusland en wat andere failed states.
De Parijs klimaatdoelen onmogelijk maakt en daarmee ontelbare doden en zieken veroorzaakt door extra vervuiling, en klimaat extremen.
China het leiderschap (en macht) gegeven in de energievoorziening en de mobiliteit van de toekomst
Kan nog wel een tijdje zo doorgaan, maar het blijkt zo ook wel een indrukwekkend lijstje door een energieke, krachtige, bindende president die de boeken in zal gaan als degene die Amerika weer groot maakte (in de vorm van een toerisme attractie over hoe een 19e eeuwse, totalitaire, patriarchale maatschappij eruit zag).
En dan ook nog de helft van de tijd gegolfd. Die man is uitzonderlijk kwiek, energiek en daadkrachtig. Er waren meerdere sterke mannen, in tranen, die tegen Trump zeiden: "Sir, u bent zo bewonderingswaardig, zo'n krachtige president heb ik nog nooit gezien! De allerbeste sinds de founding fathers, misschien nog wel beter!"quote:Op woensdag 17 september 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat in slechts een half jaartje of zo
Wat een arbeidsethos
Bijzonder dat de FBI nu ineens stelt dat Epstein geen klanten had. Nadat prins Andrew al door het stof ging en MAGA al jaren Bill Clinton en andere democraten beschuldigd. Dit zal niet goed vallen binnen een deel van de MAGA aanhang...quote:Op woensdag 17 september 2025 09:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Door de "Kash Patel FBI" die ervaren medewerkers met -tig jaren aan werkervaring heeft ontslagen (oa kindermisbruikzaken oplosten) en openlijk nieuwe Epsteinverhaaltjes spint.
Dat is ook de reden dat Patel en Bondi in zijn kabinet zitten, zo kan hij prominente Epsteinvloggers bij de bron dichtknijpen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:30 schreef cynicus het volgende:
[..]
Bijzonder dat de FBI nu ineens stelt dat Epstein geen klanten had. Nadat prins Andrew al door het stof ging en MAGA al jaren Bill Clinton en andere democraten beschuldigd. Dit zal niet goed vallen binnen een deel van de MAGA aanhang...
Keep your friends close, and your real enemies closer - Sun Zhuquote:Op woensdag 17 september 2025 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Patel en Bondi in zijn kabinet zitten, zo kan hij prominente Epsteinvloggers bij de bron dichtknijpen.
Er werd tijdens de recente hearings gespeculeerd dat Kash Patel binnenkort mag opstappen voor een vervanger. Patel zelf ontweek de vraag hoe hij daar over dacht met een aanval.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:30 schreef cynicus het volgende:
[..]
Bijzonder dat de FBI nu ineens stelt dat Epstein geen klanten had. Nadat prins Andrew al door het stof ging en MAGA al jaren Bill Clinton en andere democraten beschuldigd. Dit zal niet goed vallen binnen een deel van de MAGA aanhang...
Hij had ook geen klanten, hij had vrienden, matties, allemaal met dezelfde verderfelijk hobby die hem veel geld toesluisden zodat hij gelegenheid kon bieden. Machtige en rijke vriendjes voor vrolijke foto’s, waardoor de meisjes bij voorbaat wisten dat ze kansloos waren in welke rechtszaak dan ook. Een fotomuur met Epstein met allemaal grijnzende matties, waaronder , jawel, Trump en Clinton en prins Andrew.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:30 schreef cynicus het volgende:
[..]
Corrigeer me svp als ik het niet juist heb, maar een belangrijk verschil is bij mijn weten dat Andrew en Trump beschuldigingen hebben vanuit de hoek van enkele slachtoffers van Epstein, waar dat bij Clinton niet zo is.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij had ook geen klanten, hij had vrienden, matties, allemaal met dezelfde verderfelijk hobby die hem veel geld toesluisden zodat hij gelegenheid kon bieden. Machtige en rijke vriendjes voor vrolijke foto’s, waardoor de meisjes bij voorbaat wisten dat ze kansloos waren in welke rechtszaak dan ook. Een fotomuur met Epstein met allemaal grijnzende matties, waaronder , jawel, Trump en Clinton en prins Andrew.
Dat aanvallen deed ie werkelijk op elke vraag vanuit de Democraten.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er werd tijdens de recente hearings gespeculeerd dat Kash Patel binnenkort mag opstappen voor een vervanger. Patel zelf ontweek de vraag hoe hij daar over dacht met een aanval.
Als er niets gebeurd is, kan Prins Andrew zijn titel terugvragen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij had ook geen klanten, hij had vrienden, matties, allemaal met dezelfde verderfelijk hobby die hem veel geld toesluisden zodat hij gelegenheid kon bieden. Machtige en rijke vriendjes voor vrolijke foto’s, waardoor de meisjes bij voorbaat wisten dat ze kansloos waren in welke rechtszaak dan ook. Een fotomuur met Epstein met allemaal grijnzende matties, waaronder , jawel, Trump en Clinton en prins Andrew.
Mooie briefwisseling uit de tijd van Jane Austen.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Alt-rechtse influencer Matt Walsh vindt het wel plausibel dat de schutter een 'alibi' opstelt waarin hij van A tot Z alles opbiecht.
Want deze moord moet natuurlijk wel op een of andere manier worden gelinkt aan transgenders (terwijl die kamergenoot van Robinson helemaal geen transgender schijnt te zijn).
Patel zal het wel moeilijk krijgen inderdaad. Vandaag bevestigde hij Hillary Clinton's 'deplorable' door een groot deel van MAGA 'nobodies' te noemen:quote:Op woensdag 17 september 2025 12:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er werd tijdens de recente hearings gespeculeerd dat Kash Patel binnenkort mag opstappen voor een vervanger. Patel zelf ontweek de vraag hoe hij daar over dacht met een aanval.
Hopelijk is dit een reden voor zelfreflectie.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, ik had het waarschijnlijk mis. De LA Times had een dag na de moord forensisch expert die zei dat het vrij duidelijk was, maar toen ik nog een keer over het bewijs heen ging was het inderdaad wel een beetje een stretch.
Niet alleen is er no way in hell dat 2 jonge twintigers zo met elkaar communiceren, het staat ook nog eens bol met politiejargon.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mooie briefwisseling uit de tijd van Jane Austen.
Oh, dit is de nieuwe cope nu? Maf.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen is er no way in hell dat 2 jonge twintigers zo met elkaar communiceren, het staat ook nog eens bol met politiejargon.
Doe eens wat meer je best joh![]()
MAGA conspiracy theory's zijn besmettelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh, dit is de nieuwe cope nu? Maf.
Dit is van het Ruzzische Sims 4 niveauquote:Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen is er no way in hell dat 2 jonge twintigers zo met elkaar communiceren, het staat ook nog eens bol met politiejargon.
Doe eens wat meer je best joh![]()
Cope? Nee. Maar wees eens eerlijk, zou jij op zo’n manier met je partner communiceren? Zou je überhaupt alle details opbiechten of zou je gewoon zeggen ‘ik heb het gedaan, sorry. ily kthx bai’quote:Op woensdag 17 september 2025 14:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh, dit is de nieuwe cope nu? Maf.
Steve Bannon is het met je eens:quote:Op woensdag 17 september 2025 14:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Cope? Nee. Maar wees eens eerlijk, zou jij op zo’n manier met je partner communiceren? Zou je überhaupt alle details opbiechten of zou je gewoon zeggen ‘ik heb het gedaan, sorry. ily kthx bai’
Ik geloof niet er niet zomaar in dat de FBI dit zou verzinnen, maar een manifest achterlaten dat verbrand is maar toch te herstellen is, betalingen die te herleiden zijn naar promintente democraten, een volledige bekentenis doen aan je kamergenoot/partner/vriend/vriendin. Dit zaakje stinkt net zo hard als de Epstein beerput.
Ik zou niemand neerschieten. Dat is een beetje het probleem hier, te veel mensen proberen hun eigen bias toe te passen op een situatie en persoon waar verder niets over bekend is (behalve dat hij iemand heeft omgelegd), om er een verhaaltje van te maken dat hen bevalt. Dat lukt niet altijd, en dan moet er maar gezegd worden dat het 'stinkt'. Zonder bewijs, onderbouwing of enige kennis. Tja.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Cope? Nee. Maar wees eens eerlijk, zou jij op zo’n manier met je partner communiceren?
Ik gaf onderbouwing waarom ik vind dat het stinkt. Dat die onderbouwing je niet bevalt is niet aan mij. Ik ben overigens niet de enige die het zegt, zie een aantal voorbeelden hier boven je, maar ook experts die het in twijfel trekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zou niemand neerschieten. Dat is een beetje het probleem hier, te veel mensen proberen hun eigen bias toe te passen op een situatie en persoon waar verder niets over bekend is (behalve dat hij iemand heeft omgelegd), om er een verhaaltje van te maken dat hen bevalt. Dat lukt niet altijd, en dan moet er maar gezegd worden dat het 'stinkt'. Zonder bewijs, onderbouwing of enige kennis. Tja.
To please one man.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:09 schreef Friggles het volgende:
Waarom wordt dergelijk bewijs openbaar gemaakt?
Hadden we deze al gezien? Een nieuwe in de lijn van de 250 miljoen mensen die gered zijn door Fentanyl weg te houden uit de VS.quote:Bron
“What’s illegal are the drugs that were on the boat, and the drugs that are being sent into our country, and the fact that 300 million people died last year from drugs, that’s what’s illegal,” Trump said.
Die demente papzak zit er altijd mijlenver naast. Meestal bewustquote:Op woensdag 17 september 2025 16:12 schreef beefkeek het volgende:
[..]
300 miljoen doden vorig jaar door drugs. Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat hij er een klein beetje naast zit.
Ja, omdat je gemotiveerd bent om dat te denken. Het punt is dat je helemaal niets weet omdat wat er gepubliceerd is niet eens in de buurt komt van een compleet beeld wat er gebeurd is en wat er gezegd is en waarom. Het roept alleen maar meer vragen op die jij niet kunt beantwoorden, dus vlieg je meteen uit de bocht door te claimen dat er wat 'stinkt' (zonder uit te leggen wat dat dan betekent).quote:Op woensdag 17 september 2025 15:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik gaf onderbouwing waarom ik vind dat het stinkt.
Nee, ik ben niet gemotiveerd om dat te denken. Misschien moet je een voorbeeld nemen aan wat je zelf zegt en je aannames achterwege laten.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, omdat je gemotiveerd bent om dat te denken. Het punt is dat je helemaal niets weet omdat wat er gepubliceerd is niet eens in de buurt komt van een compleet beeld wat er gebeurd is en wat er gezegd is en waarom. Het roept alleen maar meer vragen op die jij niet kunt beantwoorden, dus vlieg je meteen uit de bocht door te claimen dat er wat 'stinkt' (zonder uit te leggen wat dat dan betekent).
Laat dat gemotiveerde denken los, dat werkt veel beter. Zelfde geldt voor Epstein trouwens, wat in de verste verte niet op een beerput lijkt maar een conspiracy theory is die omarmd wordt door mensen die hopen dat het Trump schade oplevert.
Dat is geen enkele reden om dan maar aan te nemen dat het nep is of dat je zou kunnen weten hoe de verdachte wel of niet zou texten. Allemaal gelul er omheen. Klopt de informatie of niet? Dat kun jij niet weten, zeker niet gebaseerd op hoe de informatie naar buiten is gekomen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gemotiveerd om dat te denken. Misschien moet je een voorbeeld nemen aan wat je zelf zegt en je aannames achterwege laten.
De manier waarop informatie gedeeld wordt is anders dan de norm zoals het al jaren gedaan is. Informatie die gedeeld wordt is onvolledig, is onjuist en wordt later teruggenomen, wordt gedeeld op plekken die niet logisch zijn (waarom Twitter en geen reguliere persconferentie). Dat is mijn reden om het raar te vinden, omdat het anders is dan normaal gedaan is tot nu toe.
Welke gerechtigheid hebben ze niet gehad? Epstein is veroordeeld.quote:Het hele debacle rondom Epstein afdoen als een conspirary theory door mensen die hopen dat het Trump schade oplevert is nogal een droevige manier om die hele verschrikkelijke situatie te omschrijven. Ongeacht of Trump er wel of niet bij betrokken was, de slachtoffers verdienen gerechtigheid. Meer gerechtigheid dan een president die het een hoax noemt.
Dat hang er natuurlijk volledig vanaf welk ander bewijs er nog is. DNA-bewijs is er sowieso, dus wellicht is dit allemaal ten overvloede.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
De proef op de som gaat zijn of dit al-dan-niet bewijs ingebracht gaat worden bij de rechtbank.
Hij heeft op andere momenten al bekend in woord.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een bekentenis als deze niet inbrengen? Kom op zeg.
Ik geef dan ook aan dat dat de reden dat ik het raar vind. Hoe de informatie naar buiten komt en hoeveel.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is geen enkele reden om dan maar aan te nemen dat het nep is of dat je zou kunnen weten hoe de verdachte wel of niet zou texten. Allemaal gelul er omheen. Klopt de informatie of niet? Dat kun jij niet weten, zeker niet gebaseerd op hoe de informatie naar buiten is gekomen.
[..]
Kom op, je kunt beter dan dit. Jarenlang wordt er (ook door Trump zelf) geroepen dat dit veel groter is dan alleen Epstein en nu moet er genoegen genomen worden met een veroordeling van Epstein?quote:Welke gerechtigheid hebben ze niet gehad? Epstein is veroordeeld.
Dit is de crux, door de defacto eenmanspartij met ongekwalificeerde politbureau clowns op elke belangrijke functie en het continue gedraai, gelek en gelieg verliezen instituties als de FBI de basis van hun bestaan: integriteit en vertrouwen.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Uberhaupt bizar dat we serieus moeten overwegen dat de FBI zoiets zou verzinnen, maar ok, klaarblijkelijk vinden een hoop mensen inclusief MAGA's als Bannon dit nogal vreemd... dus hier zijn we dan aanbeland.
We hoeven dit helemaal niet te overwegen, er is geen enkele reden toe.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Geschreven is natuurlijk altijd beter. Laten we eerlijk zijn, als het komt toch een rechtszaak is er geen enkele reden om dit niet in te brengen, tenzij het fictie is.
Mocht het verzonnen zijn, zou de flatgenoot trouwens niet een mogelijke zaak hebben voor laster? Die wordt hierdoor in feite beschuldigd hiervan te hebben geweten (na het feit), maar geen aangifte te hebben gedaan als ik het goed begrijp. Ik zou mij wel in mijn goede naam aangetast hebben gevoeld in ieder geval - mocht het verzonnen zijn.
Uberhaupt bizar dat we serieus moeten overwegen dat de FBI zoiets zou verzinnen, maar ok, klaarblijkelijk vinden een hoop mensen inclusief MAGA's als Bannon dit nogal vreemd... dus hier zijn we dan aanbeland.
En dat is dus geen reden om aan de informatie te twijfelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:13 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik geef dan ook aan dat dat de reden dat ik het raar vind. Hoe de informatie naar buiten komt en hoeveel.
Ja, het was dom gelul van Trump en de zijnen zoals altijd. Er is niet meer.quote:Kom op, je kunt beter dan dit. Jarenlang wordt er (ook door Trump zelf) geroepen dat dit veel groter is dan alleen Epstein en nu moet er genoegen genomen worden met een veroordeling van Epstein?
Kom op zeg.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
We hoeven dit helemaal niet te overwegen, er is geen enkele reden toe.
Hmm...quote:Op woensdag 17 september 2025 17:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dat is dus geen reden om aan de informatie te twijfelen.
[..]
Ja, het was dom gelul van Trump en de zijnen zoals altijd. Er is niet meer.
Klopt, de FBI en DoJ staan onder leiding van Trump cronies. Dat wist je toch zelf ook wel?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:51 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hmm...
AG Bondi die zegt dat het dossier op haar bureau ligt maar het nog steeds niet vrijgegeven heeft.
1000 FBI agenten die 100.000 pagina's en 300 GB aan Epstein data door ploegen om Trumps naam weg te strepen.
Het is allemaal slechts dom gelul, er is gewoon niet meer en instituties als Justitie en de FBI gooien hun integriteit en publiek vertrouwen voor niks te grabbel om Trump te beschermen onder de noemer van "child protection against sex-trafficking." (staat gvd gewoon letterlijk in het FBI document)
Dat zal allemaal best, maar de documenten waar we het nu over hebben zijn gebruikt bij het officeel aanklagen van de verdachte. Dat gebeurt door de lokale prosecutor, niet de FBI.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:22 schreef cynicus het volgende:
[..]
Dit is de crux, door de defacto eenmanspartij met ongekwalificeerde politbureau clowns op elke belangrijke functie en het continue gedraai, gelek en gelieg verliezen instituties als de FBI de basis van hun bestaan: integriteit en vertrouwen.
Voor mij wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dat is dus geen reden om aan de informatie te twijfelen.
[..]
Je kunt je eigen post ook toepassen op jezelf. Dit zijn aannames omdat je een bepaalde uitkomst wil.quote:Ja, het was dom gelul van Trump en de zijnen zoals altijd. Er is niet meer.
Er is geen reden om te twijfelen aan de aanklagers in Ohio.quote:
Nee hoor, ik zie gewoon in dat Trump en MAGA-idioten allemaal dingen bedenken die nu als een boemerang terugkomen, en dat is vermakelijk. Dat is geen reden om dat domme gelul dan maar te geloven. Er zijn geen files, er is geen lijst, Trump was een goede vriend van die kerel. Allemaal feiten.quote:Je kunt je eigen post ook toepassen op jezelf. Dit zijn aannames omdat je een bepaalde uitkomst wil.
Dezelfde MAGA idioten die je nu wel moet geloven? Patel en Bongino zaten vuistdiep in die conspiraciesquote:Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, de FBI en DoJ staan onder leiding van Trump cronies. Dat wist je toch zelf ook wel?
En nee, er is nul bewijs dat Trump of Clinton of wie dan ook op een 'lijst' staan. Dat is allemaal gelul bedacht door MAGA idioten. Die ga je toch niet serieus nemen?
Waar zeg ik dat je die moet geloven?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dezelfde MAGA idioten die je nu wel moet geloven? Patel en Bongino zaten vuistdiep in die conspiracies
Omdat het enkel bestaat voor de bühne. Dus dan moet je het ook openbaren.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:09 schreef Friggles het volgende:
Je geeft net aan dat er geen reden is dat ik twijfel?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je die moet geloven?
Je kunt het 'charging document' gewoon zelf lezen: https://edition.cnn.com/2(...)obinson-charlie-kirk
Maar dit is iets wat in Rusland zou gebeuren, zijn ze in de VS al zo diep gezonken dat er verzonnen bewijs wordt gemaakt? Als dat zo is, dan is de kans ook vrij groot dat de verdachte een 'ongelukje' krijgt tussen nu en de rechtszaak.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Steve Bannon is het met je eens:
[ x ]
Steve Bannon comments on the alleged murderer's DMs: "I'm particularly not buying these text messages... It seems too much like a script. Actually a bad script."
Ik geloof wel dat ze geen politieke radicalisering hebben kunnen aanwijzen, ondanks dat ie wat naar links leunde. Geen Groyper (daar had ik het mis), maar ook niet iemand die veel met politiek bezig was. Maar Patel is moeilijk te geloven, gisteren had ie het zelfs weer over 'de leugens van 6 januari' en dat moet dan FBI agent zijn. Want ik weet niet over welke 6 januari-leugens hij het heeft, maar dat was sowieso zo klaar als een klontje. De grap is uiteraard wel dat die mensen een pardon hebben gekregen en men dus ernstig hypocriet bezig is.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Steve Bannon is het met je eens:
[ x ]
Steve Bannon comments on the alleged murderer's DMs: "I'm particularly not buying these text messages... It seems too much like a script. Actually a bad script."
Omdat de toekomstige jury het dan in elk geval gezien heeft, ook als later blijkt dat het niet toelaatbaar is in de rechtszaak omdat de authenticiteit niet is vast te stellen.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:09 schreef Friggles het volgende:
In mijn geval kwam dat vooral door de snelle conclusie van o.a. Trump en mensen die zeiden dat alleen linkse mensen een hekel aan Kirk hadden. Toen ik op Groyper stuitte, waar ik nog nooit van gehoord had, liet het zien dat er wel degelijk mensen aan de rechtse kant die Kirk aan het haten waren. Daarna zag ik die kikkerfoto, die ook wel degelijk op die kikker gebaseerd was, die zelf dan weer gebaseerd is op iets uit de Balkan.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zou niemand neerschieten. Dat is een beetje het probleem hier, te veel mensen proberen hun eigen bias toe te passen op een situatie en persoon waar verder niets over bekend is (behalve dat hij iemand heeft omgelegd), om er een verhaaltje van te maken dat hen bevalt. Dat lukt niet altijd, en dan moet er maar gezegd worden dat het 'stinkt'. Zonder bewijs, onderbouwing of enige kennis. Tja.
In een jaar zijn er zo'n 26 miljoen, wereldwijd, die sterven, dacht ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:12 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hadden we deze al gezien? Een nieuwe in de lijn van de 250 miljoen mensen die gered zijn door Fentanyl weg te houden uit de VS.
300 miljoen doden vorig jaar door drugs. Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat hij er een klein beetje naast zit.
Maxwell zat voor niets vast en Prince Andrew is voor niets zijn titel kwijt?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
Laat dat gemotiveerde denken los, dat werkt veel beter. Zelfde geldt voor Epstein trouwens, wat in de verste verte niet op een beerput lijkt maar een conspiracy theory is die omarmd wordt door mensen die hopen dat het Trump schade oplevert.
Maar die beweren wel van alles, nu weet je dus ook waarom je Patel's FBI niet zomaar moet geloven, Overigens wil dat niet zeggen dat ik dat briefje meteen niet geloof, het gaat mij hier om de FBI sinds Patel.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, de FBI en DoJ staan onder leiding van Trump cronies. Dat wist je toch zelf ook wel?
En nee, er is nul bewijs dat Trump of Clinton of wie dan ook op een 'lijst' staan. Dat is allemaal gelul bedacht door MAGA idioten. Die ga je toch niet serieus nemen?
MAW, die moeten dan aftreden. Daarnaast moet er een onderzoek komen naar Trump, die blijkbaar 14-jarigen in zijn spa had werken.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dezelfde MAGA idioten die je nu wel moet geloven? Patel en Bongino zaten vuistdiep in die conspiracies
Het is onderdeel van de aanklacht, daar moet je je bewijs in opnemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:09 schreef Friggles het volgende:
Ik grapte nog over dat hij erbij had vermeld 'And I started a hoax about fake Epstein Files! Now, the best president I have ever seen gets pressure from the FAKE MEDIA! Thank you for the attention to this matter and 'm very lunatic left.'quote:Op woensdag 17 september 2025 19:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de aanklacht, daar moet je je bewijs in opnemen.
Mocht blijken dat het fake is, dan was het vast voor de buhne. Persoonlijk lijkt het me sterk dat het nep is, omdat het flinke gevolgen voor de zaak kan hebben, maar het leest wel wat gek... bv. zo achteloos over "hey, weet je nog dat ik kogels aan het graveren was..."
Dat is ‘t ‘m, de regering hoort in elk geval eerlijk richting zijn bevolking te zijn, ook al betekent het aftreden. Maar ondertussen zijn de doelpalen al zo vaak verschoven dat niets verbazend meer is.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
MAW, die moeten dan aftreden. Daarnaast moet er een onderzoek komen naar Trump, die blijkbaar 14-jarigen in zijn spa had werken.
Trump omarmde de reputatie van de overleden epstein voor zijn eigen politiek gewin. Zijn MAGA en de republikeinen gingen er mee lopen. De politieke tegenstanders van Trump dat waren de mensen die zogenaamd de beerput gesloten hielden, ten koste van arme zielige misbruikte meisjes.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, omdat die er niet is. Dit is gewoon standaard politiewerk.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat er geen reden is dat ik twijfel?
Jawel, jij doet nu precies hetzelfde. Er is geen beerput, Trump en de zijnen hebben daar gewoon over gelogen. Je wil graag geloven dat er een beerput is en dat Trump die dicht houdt, dat is echt wat anders.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zij zouden de beerput opentrekken en nu doen ze er alles aan om iets of iemand te beschermen.
Het is niet zo zeer dat de conspiracy omarmd wordt door de mensen die Trump sowieso willen zien lijden.
Dit is incorrect. Het is openbaar omdat het in het 'charging document' staat, dat gebruikt wordt om aan de rechter aan te geven waar de verdachte voor aangeklaagd wordt en waarom. Dit soort documenten is voor zover ik weet altijd openbaar in de VS.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat de toekomstige jury het dan in elk geval gezien heeft, ook als later blijkt dat het niet toelaatbaar is in de rechtszaak omdat de authenticiteit niet is vast te stellen.
Je kan niet aan de ene kant zeggen dat er geen reden is om aan de regering te twijfelen aan de FBI maar aan de andere kant zeggen: “ze hebben gelogen, er is geen beerput”.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jawel, jij doet nu precies hetzelfde. Er is geen beerput, Trump en de zijnen hebben daar gewoon over gelogen. Je wil graag geloven dat er een beerput is en dat Trump die dicht houdt, dat is echt wat anders.
Het is prima om aan de FBI te twijfelen, Patel is een complete idioot. Zelfde geldt voor Bongino, Bondi, Bessent en al dat soort lui. Incompetente idioten die er alleen maar zitten omdat ze Trump's reet likken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je kan niet aan de ene kant zeggen dat er geen reden is om aan de regering te twijfelen aan de FBI maar aan de andere kant zeggen: “ze hebben gelogen, er is geen beerput”.
Dit is exact waarom veel mensen twijfelen of dit wel allemaal waar is. De Trump regering heeft een bijzondere relatie met de waarheid.
Dat deflecten heeft Ka$h PaTel alweer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef Bluesdude het volgende:
De moord op Kirk is een geschenk uit de hemel voor Trump.
Kan hij zijn aanhang afleiden van zijn epsteinverleden...de vinger wijzen naar left, dan wel radical left..
Het volk een vijand geven..... en hij zal stevig optreden.
In elke post die ik plaatste gaf ik aan dat ik twijfelde aan de FBI onder Patel en aan wat zij tot nu toe gezegd hebben. Niet aan de aanklacht, maar alles wat er gezegd is.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is prima om aan de FBI te twijfelen, Patel is een complete idioot. Zelfde geldt voor Bongino, Bondi, Bessent en al dat soort lui. Incompetente idioten die er alleen maar zitten omdat ze Trump's reet likken.
Maar dat alles heeft niets te maken met het politieonderzoek naar deze moord. Alleen al omdat de FBI daar niet de leiding over heeft, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat debielen als Patel er verder over zeggen boeit ook niet. De aanklacht is gewoon openbaar en kun je zelf lezen, daarom heb ik er ook naar gelinkt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan dat politiewerk, het komt (zeker in een zaak als deze) vrijwel nooit voor dat een agent of aanklager zomaar dingen gaat lopen verzinnen. Die zijn echt niet zo dom. De politie heeft al gezegd dat de roommate meewerkte met de politie dus die texts zullen ze echt wel hebben van hem.
Die gaat dus ontslagen worden. Toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:04 schreef Monolith het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)urder-wordt-verweten
Lekker gewerkt Scott.
Al die video's zijn echt beschamend. Ik snap echt niet dat daar niet ingegrepen wordt door z'n microfoon uit te zetten. Dit is toch niet hoe je met elkaar in gesprek gaat?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz2f4ybm722w
[ afbeelding ]
Patel weet niet wie Dylan Roof is![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz2cub2ptk2x
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz2g27x63c2t
[ afbeelding ]
Dat is ook wel typisch voor al die MAGA-figuren. Ook dat projecteren ze dan op de tegenpartij en komt het constante verwijt uit voort dat kritiek op Trump allemaal voortkomt uit haat voor hem en zijn aanhangers.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Al die video's zijn echt beschamend. Ik snap echt niet dat daar niet ingegrepen wordt door z'n microfoon uit te zetten. Dit is toch niet hoe je met elkaar in gesprek gaat?
Patel lijkt echt een blinde haat te hebben tegen iedereen die tegen zijn partij is.
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:37 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat deflecten heeft Ka$h PaTel alweer ongedaan gemaakt(die gaat de kerst niet halen, zoals ze dat in het voetbal zeggen)
Hij heeft zich volledig belachelijk gemaakt bij het congres comite. Ted Lieu was geweldig imho!
Ted Lieu:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lz2a2uzy3q2q
en:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lz2a2wn6fu2u
en:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lz2a5ayhu72v
Ca$h Patelquote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Onze government gang$ter in z'n eigen kledinglijn
Ja, preciesquote:
Het is bizar dat er momenteel dingen gaande zijnde die zelfs de beste satire makers het niet hadden kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, precies
Daarom is satire ook zo goed als uitgewerkt. De contrasten zijn in werkelijkheid al zichtbaar. Daar heb je geen South Park of de Speld meer voor nodig.
Ze doen het erom. Ze zoeken niet de alleen de meest incompetente figuur uit, maar iemand die pro-actief hetgeen wat gemanaged wordt uitholt. Competente slopers.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is bizar dat er momenteel dingen gaande zijnde die zelfs de beste satire makers het niet hadden kunnen verzinnen.
Helaas.
En het meest bizarre/erge/enge is nog wel dat de sekteleden wereldwijd het goedpraten en geweldig vinden
Lol, ze liegen over werkelijk alles, maar geen beerput!quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz2f4ybm722w
[ afbeelding ]
Patel weet niet wie Dylan Roof is![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz2cub2ptk2x
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz2g27x63c2t
[ afbeelding ]
Man, man, man, man.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Onze government gang$ter in z'n eigen kledinglijn
Na het dreigement van Brendan Carr (hoofd FCC aangesteld door Trump) om vergunningen in te trekken als netwerken zelf geen actie zouden ondernemenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:52 schreef Vis1980 het volgende:
ABC heeft Kimmel van de tv afgehaald, freedom of speech my ass.
quote:Nexstar is also waiting on Carr to approve a pending $6.2 billion merger with rival broadcaster Tegna, according to comments made by CEO Perry Sook during a recent investment call.
Earlier today, Carr suggested to MAGA influencer Benny Johnson earlier today that he would consider pulling the broadcast licenses of television stations that air ABC, after late night host Jimmy Kimmel claimed on his show that the "MAGA gang" was "trying to desperately categorize this kid who murdered Charlie Kirk as anything other than one of them".
In the interview, which Johnson posted on X, Carr also offered ABC and its parent company Disney an easier way out: punish Kimmel themselves.
"This is a very, very serious issue right now for Disney. We can do this the easy way or the hard way," he said. "These companies can find ways to take action on Kimmel or there is going to be additional work for the FCC ahead. They have a license granted by us at the FCC, and that comes with it an obligation to operate in the public interest."
Carr, a Trump appointee, has spent his tenure at the FCC attacking legacy media outlets for alleged bias against conservatives, regularly threatening to pull broadcast licenses over coverage he dislikes. He's exploited the FCC's merger approval process to gain leverage over entertainment companies, particularly Paramount and Skydance, who agreed to let a "bias" watchdog scrutinize the programming they aired. Carr also previously threatened to investigate Disney for its diversity policies.
Wat was dat woord ook alweer, ik ben het vergeten.quote:
Begint met een F?quote:Op donderdag 18 september 2025 02:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat was dat woord ook alweer, ik ben het vergeten.
Ja!quote:Op donderdag 18 september 2025 03:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Begint met een F?
[ afbeelding ]
Ach ja details! Het klinkt iig erg goed voor de volgelingen.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja!
Trouwens, hoe kan een organisatie terroristisch zijn als er niet eens een organisatie is? Waar zit het hoofdkantoor?
Welke funding? Ik voel 'alles oppakken wat links is' aankomen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 02:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat was dat woord ook alweer, ik ben het vergeten.
Fancelcultuur?quote:Op donderdag 18 september 2025 03:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Begint met een F?
[ afbeelding ]
FOX News heeft ook ‘t juiste gedaan door die verslaggever die zei dat daklozen maar gedood moesten worden te ontslaan? Toch?quote:
Arme Jimmy, heeft hij Colbert net aan zijn Emmy geholpen en nu ditquote:Op donderdag 18 september 2025 01:52 schreef Vis1980 het volgende:
De comedy-hosts staan als een blok samen. Het gaat niet specifiek om Colbert of Kimmel, het gaat over het inperken van kritiek. Ongeacht wie er eerder van de buis gaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Arme Jimmy, heeft hij Colbert net aan zijn Emmy geholpen en nu dit
Die Brendan Carr neemt letterlijk de woorden over van Trump door Kimmel talentloos te noemen. Dat maakt het duidelijk dat het een politiek gemotiveerde actie is.quote:
Het ergste is nog het maakt allemaal geen reet meer uit. Zelfs als je pro trump bent zou je sterke vraagtekens moetende hebben bij het liegen en de incompetentie van die hele club. Maar ze komen overal mee weg.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, precies
Daarom is satire ook zo goed als uitgewerkt. De contrasten zijn in werkelijkheid al zichtbaar. Daar heb je geen South Park of de Speld meer voor nodig.
Sterke Marinus van der lubbe vibes.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja!
Trouwens, hoe kan een organisatie terroristisch zijn als er niet eens een organisatie is? Waar zit het hoofdkantoor?
Minder dan het tweede blijkbaar.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:15 schreef Gunner het volgende:
Wat is er met het eerste amendement gebeurt. Is dat niet zoveel waard?
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz35d723l22oquote:Op donderdag 18 september 2025 04:54 schreef Kijkertje het volgende:
ABC gaat vrijdag ipv Jimmy Kimmel een eerbetoon aan Charlie Kirk uitzenden![]()
[ afbeelding ]
De commentaren eronder ook ...
Daar komt ie weer....quote:Op donderdag 18 september 2025 01:52 schreef Vis1980 het volgende:
Lees je anders even in. Dat gebeurde nadat de FCC (je weet wel, een overheidstak) hun afkeuring uitsprak en dreigde met intrekken van de licentie van ABC.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Daar komt ie weer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Appearing on Wednesday's "The Benny Show," Carr called Kimmel's comments "some of the sickest conduct" and suggested there were potential "avenues" the FCC could pursue.
"In some quarters, there's a very concerted effort to try to lie to the American people about the nature ... of one of the most significant newsworthy public interest acts that we've seen in a long time in what appears to be an action by Jimmy Kimmel to play into that narrative that this was somehow a MAGA or a Republican-motivated person," Carr told host Benny Johnson.
"And I've been very clear from the moment that I have become chairman of the FCC, I want to reinvigorate the public interest. And what people don't understand is that the broadcasters, and you've gotten this right, are entirely different than people that use other forms of communication. They have a license granted by us at the FCC, and that comes with it an obligation to operate in the public interest," the official added.
"Look, we can do this the easy way or the hard way. These companies can find ways to change conduct, to take action, frankly, on Kimmel, or, you know, there's going to be additional work for the FCC ahead."
https://www.foxnews.com/m(...)e-kirk-assassin-maga
Het gaat rap met het draaiboek.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:52 schreef Vis1980 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoi meneer Ananue. Ook voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dit is een bekende drogreden die simpelweg niet op gaat. Vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat iedereen een platform mòet krijgen. Twitter, Reddit, YouTube en dergelijke zijn gewoon bedrijven die zelf mogen bepalen wat er op hun platform gebeurt. Dàt is vrijheid van meningsuiting.
En ja, bij dat 'zelf bepalen' zijn uiteraard grenzen binnen de wet. Maar er is geen enkele wet die zegt dat iedereen een account moet kunnen krijgen en behouden.
Bekend plaatje dat dit veel beter uitlegt dan ik:
[ afbeelding ]
https://xkcd.com/1357/
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef Puddington het volgende:
Relevante strip over dat verbannen van die rechtsextremistische lui:
[ afbeelding ]
quote:
En dat is slechts een kleine greep van comments in AMV en andere topics toen er cancelculture werd toegepast op niet-linkse individuen.quote:
Dit is juist een voorbeeld van overheidscensuur.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat is slechts een kleine greep van comments in AMV en andere topics toen er cancelculture werd toegepast op niet-linkse individuen.
Oh how the turntables.
Heeft de overheid Kimmel van de buis gehaald?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is juist een voorbeeld van overheidscensuur.
Als je politiek door puur entertainment vervangt waarbij de sloophamer uit de kast wordt getrokken, kun je het blijkbaar nog wel even volhouden.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het ergste is nog het maakt allemaal geen reet meer uit. Zelfs als je pro trump bent zou je sterke vraagtekens moetende hebben bij het liegen en de incompetentie van die hele club. Maar ze komen overal mee weg.
Ja, na dreigement van de FCC.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heeft de overheid Kimmel van de buis gehaald?![]()
Oh nee wacht. ABC zelf.
Klopt, die momenteel de factor 'nice to Trump' aan het meten is.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, na dreigement van de FCC.
“Als je ‘m geen actie onderneemt raak je je licentie kwijt”quote:Op donderdag 18 september 2025 08:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh nee wacht. ABC zelf.
Of was dat een goed excuus om em van de buis te halen nadat ie al flinke tijd slechte reviews en ratings heeft?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, na dreigement van de FCC.
Daar is geen excuus voor nodig.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Of was dat een goed excuus om em van de buis te halen nadat ie al flinke tijd slechte reviews en ratings heeft?
Wie is er vastgezet vanwege een uitspraak?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Perrin het volgende:
Freedom of speech, that's some motherfuckin' bullshit
You say the wrong thing, they'll lock your ass up quick
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Of was dat een goed excuus om em van de buis te halen nadat ie al flinke tijd slechte reviews en ratings heeft?
Deze connectie niet zien is gewoon moedwillig wegkijken.quote:Bron
The abrupt decision by the network, which is owned by the Walt Disney Company, came hours after the chairman of the Federal Communications Commission, Brendan Carr, assailed Mr. Kimmel and suggested that his regulatory agency might take action against ABC because of remarks the host made on his Monday telecast.
Metaforisch uiteraard. Daadwerkelijk vastzetten komt wat verderop in Trump's presidentschap dictatuur.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wie is er vastgezet vanwege een uitspraak?
Staat voor maand 11 in de project 2025 planning. Je weet wel, die planning die Trump niet kent.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Metaforisch uiteraard. Daadwerkelijk vastzetten komt wat verderop in Trump's presidentschap dictatuur.
Maar hier is plaatje 1 wel degelijk op van toepassing. Er is een politieke order geweest naar ABC om de show te cancellen.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Daar komt ie weer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat er dus gaat komen:quote:Op donderdag 18 september 2025 03:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja!
Het zal wel neer gaan komen op "iedereen met een andere mening is lid van Antifa en kunnen en gaan we oppakken".quote:Op donderdag 18 september 2025 03:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja!
Leuk die fusie, maar op deze manier wordt die wel snel veel minder waard. Als je al je succesvolle programma’s laat cancelen op aanwijzen van de grote boze dictator dan gaat het publiek en daarmee de kijkcijfers daar wel wat van vinden.quote:Op donderdag 18 september 2025 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Na het dreigement van Brendan Carr (hoofd FCC aangesteld door Trump) om vergunningen in te trekken als netwerken zelf geen actie zouden ondernemen![]()
Jimmy Kimmel Live pulled 'indefinitely' for joke about Charlie Kirk's killer after FCC threat
[ afbeelding ]
[..]
state repression...quote:Op donderdag 18 september 2025 08:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Die Brendan Carr neemt letterlijk de woorden over van Trump door Kimmel talentloos te noemen. Dat maakt het duidelijk dat het een politiek gemotiveerde actie is.
Als een zender besluit om een presentator of mediapersoonlijkheid van de buis te halen, dan is daar an sich niets mis mee. Dat gebeurt aan de lopende band.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat is slechts een kleine greep van comments in AMV en andere topics toen er cancelculture werd toegepast op niet-linkse individuen.
Oh how the turntables.
Dan vul je je oude tijdssloten met staatspropaganda in ruil voor compensatie van diezelfde staat. Ook al zou er geen hond meer naar gaan kijken.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:20 schreef Friggles het volgende:
[..]
Leuk die fusie, maar op deze manier wordt die wel snel veel minder waard. Als je al je succesvolle programma’s laat cancelen op aanwijzen van de grote boze dictator dan gaat het publiek en daarmee de kijkcijfers daar wel wat van vinden.
Ze hebben haast.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat rap met het draaiboek.
Kun jij echt niet begrijpend lezen?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh nee wacht. ABC zelf.
De gewichtsverdeling is alleen niet gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef Momo het volgende:
Het is ook nog eens gewoon waar wat Kimmel heeft gezegd. Dat elk kamp (niet alleen MAGA) probeert bij rampen/gebeurtenissen manieren te vinden hoe ze dat event in hun politieke voordeel kunnen gebruiken. Politiek gaat letterlijk over lijken die nog niet koud zijn, en daar doen ze aan beide kanten aan mee.
Uhm je weet dat dat ratingsgebeuren juist onzin was?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De enige mensen die pro trump zijn willen dit ook. Één grote leider die alles uitbant wat ze niet zint.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het ergste is nog het maakt allemaal geen reet meer uit. Zelfs als je pro trump bent zou je sterke vraagtekens moetende hebben bij het liegen en de incompetentie van die hele club. Maar ze komen overal mee weg.
Pro-Trump latino's die door ICE opgepakt werden was daarmee wel een van de grootste 'shit hits the fan' omslag. Al die 'zo had ik het niet bedoeld' stemmers. Nee uiteraard, het moest vooral de ander raken, niet jezelf.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige mensen die pro trump zijn willen dit ook. Één grote leider die alles uitbant wat ze niet zint.
Wilders was nota bene zijn grote inspiratie.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:49 schreef Bluesdude het volgende:
Nederland : Nog jaren na de moord op Fortuyn riepen buitenlanderhaters: de kogel kwam van links
Dat is dus de moord misbruiken voor politieke beeldvorming cq propaganda.
Kimmel heeft gelijk.
ps... nav de massamoord van Breivik.... die kogels, vele kogels kwamen van geradicaliseerd rechts
Iedere keer weer vraag ik me af of je nou gewoon zo dom bent, bewust tegendraads of gewoon kwaadaardig.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om ze er op te wijzen dat dit een aantal jaar geleden volstrekt normaal was.
Deze minkukels hier hebben niet eens de integriteit om te zeggen dat ze er naast zaten mbt cancelculture.
Nu het hun eigen zijde betreft schreeuwen ze moord en brand.
Dit is nou het probleem met het gebrek hebben aan principes.
Je hebt de diverse aankondigingen gemist dat ze mensen die onaardig tegen Trump hebben gedaan onder RICO willen gaan vervolgen? Wat feitelijk werd gebruikt om misdaadorganisaties als de maffia aan te pakken?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wie is er vastgezet vanwege een uitspraak?
Een bedrijf met aandeelhouders heeft maar één moreel, opgedragen door de supreme court: maximale winst maken voor de aandeelhouder. Dus als je meer winst maakt door Kimmel te ontslaan (omdat anders de FTC je licentie dreigt af te pakken) dan doe je dat. Niet omdat Kimmel iets verkeerd zei maar om geld. Simpel, it's a cold business decision.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar, wat zegt Kimmel nou precies verkeerd..
Ik snap dat dit voor Trump niks uitmaakt. Maar vanuit ABC, Disney, gezien..
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:23 schreef Friggles het volgende:
[..]
Iedere keer weer vraag ik me af of je nou gewoon zo dom bent, bewust tegendraads of gewoon kwaadaardig.
Dom dus, duidelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.
Mij dom of kwaadaardig noemen verandert niets aan het feit dat veruit de meeste mensen in dit topic hypocriete leugenaars zijn zonder een greintje integriteit.
Refragmental deed echt maar een hele kleine greep want dit was gemeengoed in 2016 tot het punt dat Musk Twitter heeft overgenomen. Of het nu ging om COVID waar de overheid overigens wel heeft ingegrepen en ook flink werd toegejuicht door de lemmings hier of dat het nu ging over een foute grap het maakte allemaal niet uit.
Er was/is geen principiële standpunt bij jullie te ontdekken als het gaat om het vrije woord.
Echt jullie mogen collectief op mijn dop zitten en ik hoop dat er nog velen mogen volgen. Heerlijk om te zien hoe de rollen nu zijn omgedraaid en jullie geen poot meer hebben om op te staan.
Lmao!!! De verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dom dus, duidelijk.
Vooral trots zijn aan welke kant van de geschiedenis je gaat staan. In het verleden is wel gebleken wat er gebeurt met zulke figuren.
Kimmel zocht nuance, waar de regering het liefst ziet dat Kimmel het Maga-geluid wat meer laat horen. Omdat het full-rogue wil gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar, wat zegt Kimmel nou precies verkeerd..
Ik snap dat dit voor Trump niks uitmaakt. Maar vanuit ABC, Disney, gezien..
Tja, gaan we weer.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om ze er op te wijzen dat dit een aantal jaar geleden volstrekt normaal was.
Deze minkukels hier hebben niet eens de integriteit om te zeggen dat ze er naast zaten mbt cancelculture.
Nu het hun eigen zijde betreft schreeuwen ze moord en brand.
Dit is nou het probleem met het gebrek hebben aan principes.
Ik vind het in elk geval een compliment dat iemand zonder principes klaagt over principes van een ander.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dan kritiek, ik ben net zo tribaal als de rest in dit topic. Principes zijn kansloos in een wereld waar principes niet breed worden gedragen. Ik had het graag anders gezien maar helaas we moeten spelen met de kaarten die worden gedeeld.
Wederom: namennnnnnnn.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.
Mij dom of kwaadaardig noemen verandert niets aan het feit dat veruit de meeste mensen in dit topic hypocriete leugenaars zijn zonder een greintje integriteit.
Refragmental deed echt maar een hele kleine greep want dit was gemeengoed in 2016 tot het punt dat Musk Twitter heeft overgenomen. Of het nu ging om COVID waar de overheid overigens wel heeft ingegrepen en ook flink werd toegejuicht door de lemmings hier of dat het nu ging over een foute grap het maakte allemaal niet uit.
Er was/is geen principiële standpunt bij jullie te ontdekken als het gaat om het vrije woord.
Echt jullie mogen collectief op mijn dop zitten en ik hoop dat er nog velen mogen volgen. Heerlijk om te zien hoe de rollen nu zijn omgedraaid en jullie geen poot meer hebben om op te staan.
Als je niet ziet dat druk vanuit de overheid om een show te stoppen wat anders is dan een netwerk dat besluit om de stekker eruit te trekken vanuit principes, dan houdt het snel op hè. Elke discussie die daarop volgt vertrekt vanuit verkeerde beginpunten.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao!!! De verkeerde kant van de geschiedenis.
Toen het er toe deed waren jullie nergens te bekennen. Ook jij niet Friggles, waar was je principiële standpunt mbt het vrije woord?
Dat deed er toen niet toe hè dat mensen werden gecanceld, nu ineens wel. Wat zou er toch veranderd zijn dat het nu ineens wel uitmaakt? Ik kan er mijn vinger niet op leggen……
Start anders een draadje op BlueSky met wat gelijkgestemden, als je geluk hebt krijg je daar ook wat likes……
Chivaz lijkt me wel wat slimmer dan dat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Friggles het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat druk vanuit de overheid om een show te stoppen wat anders is dan een netwerk dat besluit om de stekker eruit te trekken vanuit principes, dan houdt het snel op hè. Elke discussie die daarop volgt vertrekt vanuit verkeerde beginpunten.
En je totale gebrek aan kritiek en de ‘nana, zie je nou wel’-houding spreekt echt boekdelen over je als persoon. Waarschijnlijk was je ook zo’n type die meeliep met een pestkop. Zo elke keer nog even een opmerking maken na je leider, om een wit voetje te halen.
Als reactie op de totale principeloosheid van politici en vooral hun lemmings aan de links progressieve zijde ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van principes in een principeloze wereld je kwetsbaar maakt. Je kan immers zelf geen principes veroorloven als principes niet breed worden gedragen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tja, gaan we weer.
[..]
Ik vind het in elk geval een compliment dat iemand zonder principes klaagt over principes van een ander.
Vraag anders even aan Jay Bhattacharya hoe het kwam dat hij en vele andere wetenschappers hun platform zijn kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Friggles het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat druk vanuit de overheid om een show te stoppen wat anders is dan een netwerk dat besluit om de stekker eruit te trekken vanuit principes, dan houdt het snel op hè. Elke discussie die daarop volgt vertrekt vanuit verkeerde beginpunten.
En je totale gebrek aan kritiek en de ‘nana, zie je nou wel’-houding spreekt echt boekdelen over je als persoon. Waarschijnlijk was je ook zo’n type die meeliep met een pestkop. Zo elke keer nog even een opmerking maken na je leider, om een wit voetje te halen.
Ik wil je er met 'principeloos gaan' wel even aan herinneren dat Jimmy Savile in de goede oude tijd best om ethische en wetsovertredende factoren gecancelled en vervolgd had mogen worden. Mocht je het daarmee eens zijn, komen we helaas wel uit op de Trump-Epstein discussie.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als reactie op de totale principeloosheid van politici en vooral hun lemmings aan de links progressieve zijde ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van principes in een principeloze wereld je kwetsbaar maakt. Je kan immers zelf geen principes veroorloven als principes niet breed worden gedragen.
Ik verwijs even naar de huidige gebeurtenissen waar nu moord en brand word geschreeuwd over doxxing, cancel culture etc etc.
Zaken waar ik het jaren geleden al over had maar hier toen volop werd toegejuicht door zowat het hele topic.
Nogmaals het zou jullie sieren als jullie zouden toegeven dat cancelcultuur per definitie een slecht iets is en dat jullie er collectief naast hebben gezeten.
Maar goed dat vraagt weer om integriteit en daar is ie weer principes en we hebben al vastgesteld dat principes er hier niet toe doen.
Goed punt.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil je er met 'principeloos gaan' wel even aan herinneren dat Jimmy Savile in de goede oude tijd best om ethische en wetsovertredende factoren gecancelled en vervolgd had mogen worden. Mocht je het daarmee eens zijn, komen we helaas wel uit op de Trump-Epstein discussie.
Je hebt principes, anders zou je hier niet posten. De vorm als containerbegrip is alleen niet belangrijker dan de inhoud van diezelfde vorm.
Als Trump ivm Epstein vervolgd zou zijn omdat zijn rol meer in de kern lag dan erbuiten, net als Savile met zijn wanpraktijken. Dan hadden we nu ook makkelijker kunnen zeggen dat een enkele actie van iemand in opspraak mag komenquote:
Je bent meerdere malen gewezen op die onzin. Telkens wanneer je daarop aangesproken wordt stop je met reageren, of haal je er iets anders bij. Ook ben je al meerdere keren gevraagd om voorbeelden en tot nu toe ben je alleen gekomen met een website waar Tesla's geregistreerd staan.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als reactie op de totale principeloosheid van politici en vooral hun lemmings aan de links progressieve zijde ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van principes in een principeloze wereld je kwetsbaar maakt. Je kan immers zelf geen principes veroorloven als principes niet breed worden gedragen.
Ik verwijs even naar de huidige gebeurtenissen waar nu moord en brand word geschreeuwd over doxxing, cancel culture etc etc.
Zaken waar ik het jaren geleden al over had maar hier toen volop werd toegejuicht door zowat het hele topic.
Nogmaals het zou jullie sieren als jullie zouden toegeven dat cancelcultuur per definitie een slecht iets is en dat jullie er collectief naast hebben gezeten.
Maar goed dat vraagt weer om integriteit en daar is ie weer principes en we hebben al vastgesteld dat principes er hier niet toe doen.
Nou eerlijk gezegd heb ik mij daar flink in vergist.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:11 schreef Hyperdude het volgende:
Bedrijven buigen als knipmessen voor Trump.
Had ook niet anders verwacht.
Nee, want er werden wat berichten verwijderd op Twitter en dat was heel erg volgens diezelfde mensen. Maar ja, of je nu een hork bent tegen je personeel of tegen gehandicapten, het gaat hier om kritiek op Trump en in een echte dictatuur mag dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:15 schreef Gunner het volgende:
Wat is er met het eerste amendement gebeurt. Is dat niet zoveel waard?
Het verschil is, mijn zogenaamd fatsoenlijke vriend, dat het nu vanuit de overheid komt. De echte vorm van censuur.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Daar komt ie weer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg pijnlijk inderdaad. Dat je met je eigen plaatje juist je hele eigen punt onderuit haalt.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het verschil is, mijn zogenaamd fatsoenlijke vriend, dat het nu vanuit de overheid komt. De echte vorm van censuur.
Daar heeft het echt geen fuck mee te maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat vreemd ook dat zoiets komt van iemand die de media als 'volk van het vijand' heeft uitgeroepen. Ik maar denken dat het een grapje was...quote:
Het grappige is dat je ons nu beschuldigd van iets dat ten eerste een verschil is of het de overheid is. Maar laten we zeggen dat je gelijk zou hebben en je dus precies hetzelfde doet. En hoe is dat dan beter? Maar beste jongen, ook toen al zeiden we dat het verschil een keuze of de overheid is. Ook bij de Twitterberichten gaven we aan dat die censuur van de overheid komt, niet van bijvoorbeeld Fok! die je comment verwijderd omdat het tegen de policy is. Maar als Schoof Fok! gaat opleggen welke comments er weg moeten, dát is censuur, en dat weet jij ook wel, denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Precies er staat nog een heel lijstje open met onmenselijke dingen die Trump doet en de wetten die hij breekt, die hij telkens maar blijft negeren, maar ik lees hier dat zulke gasten ook principes hebben, het is meer dat ze alles aan een man 'toevertrouwen' omdat hij mensen van straat af laat plukken zonder pardon.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je bent meerdere malen gewezen op die onzin. Telkens wanneer je daarop aangesproken wordt stop je met reageren, of haal je er iets anders bij. Ook ben je al meerdere keren gevraagd om voorbeelden en tot nu toe ben je alleen gekomen met een website waar Tesla's geregistreerd staan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje vervelend vind dat je me telkens verwijt geen principes of integriteit te hebben, maar wanneer ik je erop aanspreek je in algemeenheden blijft.
Amerikaanse vrijheid is de fabriek waarin je onbeperkt van het product mag eten tot brakens toe.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef Gunner het volgende:
And the land of the freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
/s
Voor iemand zonder enige principes heb je het opvallend vaak over principes.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De grap is ook, principes en integriteit zijn dingen die heel goed zichtbaar worden in de omgang met andere groepen. De manier waarop omgegaan wordt met immigranten, transseksuelen en in een aantal gevallen ook vrouwen (kiesrecht ter discussie stellen) zijn juist dingen die een gebrek aan integriteit en principes laten zien bij MAGA.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:20 schreef V. het volgende:
[..]
Voor iemand zonder enige principes heb je het opvallend vaak over principes.
Project much?
Donkere dagen in de VS.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef Gunner het volgende:
And the land of the freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
/s
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Donkere dagen in de VS.
Met dit tempo van afbraak vraag je je af waar het land staat over drie jaar.
Spot onquote:Op donderdag 18 september 2025 14:09 schreef cynicus het volgende:
[..]
Inderdaad.
De zwakheid van het land zit in het negeren van de grondwet, notabene door de partij (en hun rechters) die zichzelf originele grondwettelingen (mijn verzonnen vertaling) noemen.
Wat begint als een grap, een bij wijze van spreken, een zo was het niet bedoeld, slechts een minderheid waar niemand om geeft, het was wat overdreven....tot het genormaliseerd is. Langzaam escalerend groeit de vonk uit tot een bosbrand. Het gebeurt niet per ongeluk, niet uitgelokt door 'anderen', het is een sluw plan waar lang en hard aan is gewerkt.
Het op grote schaal misbruiken van overheidsinstantie van mededingings- tot marktautoriteiten, federale financiering en ga zo maar door om zaken die geborgd zouden moeten zijn onder de grondwet aan banden te leggen is inderdaad een behoorlijk zorgwekkende trend met uiteraard precedentwerking. Zeker ook omdat het hooggerechtshof dit soort bevoegdheden steeds meer codificeert in jurisprudentie.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het verschil is, mijn zogenaamd fatsoenlijke vriend, dat het nu vanuit de overheid komt. De echte vorm van censuur.
Je kan het @Chivaz honderdduizend keer uitleggen wat wel/niet onder censuur valt, over een tijdje komt hij met precies dezelfde (onjuiste) argumenten opnieuw vertellen dat hij altijd al gelijk had.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je ons nu beschuldigd van iets dat ten eerste een verschil is of het de overheid is. Maar laten we zeggen dat je gelijk zou hebben en je dus precies hetzelfde doet. En hoe is dat dan beter? Maar beste jongen, ook toen al zeiden we dat het verschil een keuze of de overheid is. Ook bij de Twitterberichten gaven we aan dat die censuur van de overheid komt, niet van bijvoorbeeld Fok! die je comment verwijderd omdat het tegen de policy is. Maar als Schoof Fok! gaat opleggen welke comments er weg moeten, dát is censuur, en dat weet jij ook wel, denk ik.
[..]
Precies er staat nog een heel lijstje open met onmenselijke dingen die Trump doet en de wetten die hij breekt, die hij telkens maar blijft negeren, maar ik lees hier dat zulke gasten ook principes hebben, het is meer dat ze alles aan een man 'toevertrouwen' omdat hij mensen van straat af laat plukken zonder pardon.
Ik snap niet waarom al die mannen zo meegaan in deze debiliteit? Groei wat ballen joh! Je bent niet op die positie genomen omdat je op je mondje bent gevallen. Toon eens wat principes joh!quote:Op donderdag 18 september 2025 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
Brendan Carr in 2019:
[ afbeelding ]
Brendan Carr in 2025:
[ afbeelding ]
Ok, dan even niet over de Grand Old Pedoparty maar economisch nieuws vanuit de Heartland en de hardcore achterban van Trumpstein: krokodillentranen als de volgende zak met gratis geld van Trump niet over de balk komt.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:31 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ook wel klaar met die Epstein files, vanaf nu noem ik ze 'the Trump Files'.
Wat is dat toch met al die regeringsfunctionarissen die nu het compleet tegenovergestelde doen als ze de afgelopen jaren hebben geroepen. Het is bijna alsof ze geselecteerd hebben op mensen die geen principes (hihi) hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
Brendan Carr in 2019:
[ afbeelding ]
Brendan Carr in 2025:
[ afbeelding ]
Ook buitengewoon slappe houding van ABC uiteraard maar ja die vergunningen en fusies (waar de toestemming van de FCC/ Brendan Carr voor nodig is) zijn belangrijker![]()
Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen een MAJOR en MINOR terrorist organisatie... Ben je een MINOR terrorist als je met Halloween eng verkleed gaat?quote:
/r/agedlikemilk draait overuren inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die regeringsfunctionarissen die nu het compleet tegenovergestelde doen als ze de afgelopen jaren hebben geroepen. Het is bijna alsof ze geselecteerd hebben op mensen die geen principes (hihi) hebben.
Zou het mss de invloed van Trump zijn? Carr was in 2019 nog geen voorzitter maar een commisioner bij de FCC. Trump zal hem niet voor niets benoemd hebben als voorzitter bij het begin van zijn termijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die regeringsfunctionarissen die nu het compleet tegenovergestelde doen als ze de afgelopen jaren hebben geroepen. Het is bijna alsof ze geselecteerd hebben op mensen die geen principes (hihi) hebben.
Het viel me vooral op dat er zoveel haat en persoonlijke aanvallen waren. In plaats van een antwoord werd het karakter van degene (de democraat) die vraag stelde aangevallen. Dat is toch geen manier om verder te komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:15 schreef V. het volgende:
Stukken van de congresverhoren van Patel zitten terugkijken over Epstein.
Da's me ook een partij verbijsterend. Wat is die Patel slecht. En al die Republikeinen, behalve Thomas Massie, die elke openbaarmaking van wat dan ook blokkeren.
Beschamend dat je dus niet alleen een Bondi, Patel en Bongino hebt die de bewijzen hebben gezien, en hebben besloten: ja, deze pedopresident gaan we beschermen.
Maar ook vrijwel het gehele Republikeinse smaldeel op Capitol Hill.
Geen geweten, geen ziel.
Ik denk ook dat dat nog nooit eerder vertoond is. Zoals die gast bijvoorbeeld tegen Eric Swalwell tekeer ging. Ongelooflijk dat daar geen sancties op staan.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het viel me vooral op dat er zoveel haat en persoonlijke aanvallen waren. In plaats van een antwoord werd het karakter van degene (de democraat) die vraag stelde aangevallen. Dat is toch geen manier om verder te komen.
De voorzitter werd ook telkens gevraagd in te grijpen, maar die leek ‘t wel grappig te vinden. Ik heb echt nooit eerder gezien dat ‘t zo hard en persoonlijk was allemaal.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat nog nooit eerder vertoond is. Zoals die gast bijvoorbeeld tegen Eric Swalwell tekeer ging. Ongelooflijk dat daar geen sancties op staan.
Maar het is gewoon de arrogantie van de macht: wij zijn in de meerderheid, en wij kunnen doen wat we willen, fuck de wet, fuck you.
Ja en ik zeg al elke keer dat dat geen reden is om te twijfelen aan de informatie zelf. Alleen al omdat die dus niet bij de FBI vandaan komt. Hoe vaak moet dat nog gezegd wordenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
In elke post die ik plaatste gaf ik aan dat ik twijfelde aan de FBI onder Patel en aan wat zij tot nu toe gezegd hebben. Niet aan de aanklacht, maar alles wat er gezegd is.
Veel van de informatie komt van voor de aanklacht. Maargoed, prima. We zien wel wat eruit komt.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja en ik zeg al elke keer dat dat geen reden is om te twijfelen aan de informatie zelf. Alleen al omdat die dus niet bij de FBI vandaan komt. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden
Je was aan het lullen over de texts die juist naar buiten kwamen door de aanklachtquote:Op donderdag 18 september 2025 18:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Veel van de informatie komt van voor de aanklacht.
Nee, je haalt nu de texts eruit omdat dat is wat je makkelijk uitkomt om je punt te maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je was aan het lullen over de texts die juist naar buiten kwamen door de aanklacht
Ook de rest van de informatie komt niet van de FBI. Patel mag dan wel groot lullen, bij dit soort onderzoeken heeft de FBI weinig in te brengen. Alle informatie komt gewoon van normaal politieonderzoek. Dat snap je toch zelf ook wel?
Dit kan ook niet anders dan een grap zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
'volk van het vijand'
Ik maar denken dat het een grapje was...
Haha, nee. Jij begon daarover. Jij trekt ze in twijfel. Op basis van nietsquote:Op donderdag 18 september 2025 18:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, je haalt nu de texts eruit omdat dat is wat je makkelijk uitkomt om je punt te maken.
Eh, nee. De lokale politie leidt het strafrechterlijk onderzoek. De FBI hielp bij de manhunt maar dit is een zaak die zich volledig in Utah voltrok dus daar heeft de FBI gewoon niets over te zeggen. Ik neem aan dat hij ook federaal aangeklaagd gaat worden, maar dat is dus nu (nog) niet aan de orde.quote:Je realiseert je dat de FBI één van de partijen is die onderdeel van het onderzoek is toch? De FBI levert informatie/bewijs aan wat overgenomen wordt door de lokale politie.
Trumpmenistan.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:01 schreef Vis1980 het volgende:
Men is hard bezig een VS te maken, waarbij op alle facetten van de samenleving de president persoonlijk en directe invloed heeft. Zoals dat hoort bij een dictatoriaal regime. En dan te bedenken dat men zogenaamd voor 'minder bemoeienis van de overheid' wilde gaan.
Ik trok die texts inderdaad in twijfel, samen met een hele lijst andere dingen die ik raar vond.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Haha, nee. Jij begon daarover. Jij trekt ze in twijfel. Op basis van nietsWaarom niet gewoon toegeven? Iedereen maakt wel eens fouten omdat ze blind zijn door bias.
Ik begrijp niet wat je nu allemaal aan ‘t proberen bent. De FBI is aan ‘t onderzoeken of Robinson alleen gewerkt heeft of anderen hem geholpen hebben. Wellicht zal dat leiden tot federale aanklachten (hoogstwaarschijnlijk wel ivm mogelijk hogere straffen)quote:Eh, nee. De lokale politie leidt het strafrechterlijk onderzoek. De FBI hielp bij de manhunt maar dit is een zaak die zich volledig in Utah voltrok dus daar heeft de FBI gewoon niets over te zeggen. Ik neem aan dat hij ook federaal aangeklaagd gaat worden, maar dat is dus nu (nog) niet aan de orde.
Je hebt dus geen idee waar je het over hebt maar wil gewoon feitenvrij lullen omdat het je toevallig uit komt. TjaOp deze manier laat je je wel heel erg kennen hoor.
lol!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit kan ook niet anders dan een grap zijn
Zo trolt domrechts.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:18 schreef Ludachrist het volgende:
Chivaz, keihard voorvechter van de vrijheid van meningsuiting die hier helemaal geen kritiek op heeft omdat de linksen nu gwpned worden is wel echt tekenend weer.
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:18 schreef Ludachrist het volgende:
Chivaz, keihard voorvechter van de vrijheid van meningsuiting die hier helemaal geen kritiek op heeft omdat de linksen nu gwpned worden is wel echt tekenend weer.
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:16 schreef Jojoke het volgende:
Het blijkt maar dat het herkiezen van iemand die een mislukte staatgreep heeft gedaan, misschien niet zo slim was. Ik weet niet in welke wereld de Amerikaanse kiezers leven, maar dat was een funeste fout. Oliedom.
En gezien het pad dat de huidige regering bewandelt, zie ik ook niet hoe een vreedzame machtsoverdracht komt. Deze mensen gaan hun macht echt niet vrijwillig opgeven, die halen de hele trukendoos erbij om aan de macht te blijven.
Kregen die niet sowieso een miljard, of ze nou gecanceld worden of niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of de makers van SouthPark er ook met gestrekt been in gaan richting Trump na het cancellen van Kimmel.
Ik weet niet precies hoe de tijdslijn is gelopen, maar volgens mij hadden ze de deal gemaakt nét nadat Trump (of diens FCC slaven) toestemming had gegeven voor de overname van Paramount door SkyDance Media.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kregen die niet sowieso een miljard, of ze nou gecanceld worden of niet?
Het lijkt mij een hele ingewikkelde tussenfase voor de niet-MAGA Amerikanen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of de makers van SouthPark er ook met gestrekt been in gaan richting Trump na het cancellen van Kimmel.
Amerika is sowieso een grote South Park:quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat Rutte na zijn "You're the best president ever" apps aan Trump ook even moet douchen. Dit is een vieze tijd die we moeten overleven. Onze eigen schuld voor het verkwanselen van onze defensie. Je kan geen grote bek optrekken als je van anderen afhankelijk bent.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Beathoven het volgende:
Trump gaf Starmer een flinke goedkeurendr klop op z'n rug toen Starmer vol op het orgel over Hamas ging. Wat best gek is zo eenzijdig, want Starmer was ooit pleitbezorger voor burgerrechten.
bron: Al Jazeera
Aan de andere kant zijn wensen rondom het bestrijden van Rusland. Dus of dit nu schaamteloze 'nemen en geven' politiek is of dat ie het echt persoonlijk meent. We zullen het helaas nooit weten.
Die man levert serieus goed camerawerk af met zijn gsm tijdens al die bizarre gebeurtenissenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amerika is sowieso een grote South Park:
https://youtube.com/shorts/kPbxq5ENS1A?si=8xTqd6pEYrCWMVHW
Totdat hij aan je deur staat.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte na zijn "You're the best president ever" apps aan Trump ook even moet douchen. Dit is een vieze tijd die we moeten overleven. Onze eigen schuld voor het verkwanselen van onze defensie. Je kan geen grote bek optrekken als je van anderen afhankelijk bent.
Pas maar op.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump aan mijn deur staat.
Een grote bek opzetten vind ik niet hetzelfde als zeggen wat je ervan vindt. Dit buit Trump helemaal uit en zal blijven doorgaan als mensen met hem in zee gaan. De deal die hij maakt, zal binnen mum van tijd eenzijdig worden verbroken om vervolgend te eisen dat ze weer wat anders moeten doen voor dezelfde deal.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump aan mijn deur staat.
Deze mensen wegen met twee maten. Een grote bek opzetten is toegestaan als je zegt wat zij vinden, dan is Free Speech belangrijk. Maar als je je mening geeft en het is niet wat zij willen horen, dan (ook al ben je zo voorzichtig) trek je volgens hen een grote bek open, en moet je zwaar gestraft worden. Dat is hoe het nu werkt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een grote bek opzetten vind ik niet hetzelfde als zeggen wat je ervan vindt. Dit buit Trump helemaal uit en zal blijven doorgaan als mensen met hem in zee gaan. De deal die hij maakt, zal binnen mum van tijd eenzijdig worden verbroken om vervolgend te eisen dat ze weer wat anders moeten doen voor dezelfde deal.
Iedereen prutst maar wat aan helaas. Wat gemist wordt is dat er een enkele westerse Christen al richting Israel vertrekt met de hoop daar een zorgelozer bestaan op te bouwen. Puur omdat Europa en met name Amerika veel geld pompen in het onderhouden van de hele betaalbare verzorgingsstaat daar.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte na zijn "You're the best president ever" apps aan Trump ook even moet douchen. Dit is een vieze tijd die we moeten overleven. Onze eigen schuld voor het verkwanselen van onze defensie. Je kan geen grote bek optrekken als je van anderen afhankelijk bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |