Als er niets gebeurd is, kan Prins Andrew zijn titel terugvragen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij had ook geen klanten, hij had vrienden, matties, allemaal met dezelfde verderfelijk hobby die hem veel geld toesluisden zodat hij gelegenheid kon bieden. Machtige en rijke vriendjes voor vrolijke foto’s, waardoor de meisjes bij voorbaat wisten dat ze kansloos waren in welke rechtszaak dan ook. Een fotomuur met Epstein met allemaal grijnzende matties, waaronder , jawel, Trump en Clinton en prins Andrew.
Mooie briefwisseling uit de tijd van Jane Austen.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Alt-rechtse influencer Matt Walsh vindt het wel plausibel dat de schutter een 'alibi' opstelt waarin hij van A tot Z alles opbiecht.
Want deze moord moet natuurlijk wel op een of andere manier worden gelinkt aan transgenders (terwijl die kamergenoot van Robinson helemaal geen transgender schijnt te zijn).
Patel zal het wel moeilijk krijgen inderdaad. Vandaag bevestigde hij Hillary Clinton's 'deplorable' door een groot deel van MAGA 'nobodies' te noemen:quote:Op woensdag 17 september 2025 12:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er werd tijdens de recente hearings gespeculeerd dat Kash Patel binnenkort mag opstappen voor een vervanger. Patel zelf ontweek de vraag hoe hij daar over dacht met een aanval.
Hopelijk is dit een reden voor zelfreflectie.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, ik had het waarschijnlijk mis. De LA Times had een dag na de moord forensisch expert die zei dat het vrij duidelijk was, maar toen ik nog een keer over het bewijs heen ging was het inderdaad wel een beetje een stretch.
Niet alleen is er no way in hell dat 2 jonge twintigers zo met elkaar communiceren, het staat ook nog eens bol met politiejargon.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mooie briefwisseling uit de tijd van Jane Austen.
Oh, dit is de nieuwe cope nu? Maf.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen is er no way in hell dat 2 jonge twintigers zo met elkaar communiceren, het staat ook nog eens bol met politiejargon.
Doe eens wat meer je best joh![]()
MAGA conspiracy theory's zijn besmettelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh, dit is de nieuwe cope nu? Maf.
Dit is van het Ruzzische Sims 4 niveauquote:Op woensdag 17 september 2025 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen is er no way in hell dat 2 jonge twintigers zo met elkaar communiceren, het staat ook nog eens bol met politiejargon.
Doe eens wat meer je best joh![]()
Cope? Nee. Maar wees eens eerlijk, zou jij op zo’n manier met je partner communiceren? Zou je überhaupt alle details opbiechten of zou je gewoon zeggen ‘ik heb het gedaan, sorry. ily kthx bai’quote:Op woensdag 17 september 2025 14:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh, dit is de nieuwe cope nu? Maf.
Steve Bannon is het met je eens:quote:Op woensdag 17 september 2025 14:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Cope? Nee. Maar wees eens eerlijk, zou jij op zo’n manier met je partner communiceren? Zou je überhaupt alle details opbiechten of zou je gewoon zeggen ‘ik heb het gedaan, sorry. ily kthx bai’
Ik geloof niet er niet zomaar in dat de FBI dit zou verzinnen, maar een manifest achterlaten dat verbrand is maar toch te herstellen is, betalingen die te herleiden zijn naar promintente democraten, een volledige bekentenis doen aan je kamergenoot/partner/vriend/vriendin. Dit zaakje stinkt net zo hard als de Epstein beerput.
Ik zou niemand neerschieten. Dat is een beetje het probleem hier, te veel mensen proberen hun eigen bias toe te passen op een situatie en persoon waar verder niets over bekend is (behalve dat hij iemand heeft omgelegd), om er een verhaaltje van te maken dat hen bevalt. Dat lukt niet altijd, en dan moet er maar gezegd worden dat het 'stinkt'. Zonder bewijs, onderbouwing of enige kennis. Tja.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Cope? Nee. Maar wees eens eerlijk, zou jij op zo’n manier met je partner communiceren?
Ik gaf onderbouwing waarom ik vind dat het stinkt. Dat die onderbouwing je niet bevalt is niet aan mij. Ik ben overigens niet de enige die het zegt, zie een aantal voorbeelden hier boven je, maar ook experts die het in twijfel trekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zou niemand neerschieten. Dat is een beetje het probleem hier, te veel mensen proberen hun eigen bias toe te passen op een situatie en persoon waar verder niets over bekend is (behalve dat hij iemand heeft omgelegd), om er een verhaaltje van te maken dat hen bevalt. Dat lukt niet altijd, en dan moet er maar gezegd worden dat het 'stinkt'. Zonder bewijs, onderbouwing of enige kennis. Tja.
To please one man.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:09 schreef Friggles het volgende:
Waarom wordt dergelijk bewijs openbaar gemaakt?
Hadden we deze al gezien? Een nieuwe in de lijn van de 250 miljoen mensen die gered zijn door Fentanyl weg te houden uit de VS.quote:Bron
“What’s illegal are the drugs that were on the boat, and the drugs that are being sent into our country, and the fact that 300 million people died last year from drugs, that’s what’s illegal,” Trump said.
Die demente papzak zit er altijd mijlenver naast. Meestal bewustquote:Op woensdag 17 september 2025 16:12 schreef beefkeek het volgende:
[..]
300 miljoen doden vorig jaar door drugs. Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat hij er een klein beetje naast zit.
Ja, omdat je gemotiveerd bent om dat te denken. Het punt is dat je helemaal niets weet omdat wat er gepubliceerd is niet eens in de buurt komt van een compleet beeld wat er gebeurd is en wat er gezegd is en waarom. Het roept alleen maar meer vragen op die jij niet kunt beantwoorden, dus vlieg je meteen uit de bocht door te claimen dat er wat 'stinkt' (zonder uit te leggen wat dat dan betekent).quote:Op woensdag 17 september 2025 15:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik gaf onderbouwing waarom ik vind dat het stinkt.
Nee, ik ben niet gemotiveerd om dat te denken. Misschien moet je een voorbeeld nemen aan wat je zelf zegt en je aannames achterwege laten.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, omdat je gemotiveerd bent om dat te denken. Het punt is dat je helemaal niets weet omdat wat er gepubliceerd is niet eens in de buurt komt van een compleet beeld wat er gebeurd is en wat er gezegd is en waarom. Het roept alleen maar meer vragen op die jij niet kunt beantwoorden, dus vlieg je meteen uit de bocht door te claimen dat er wat 'stinkt' (zonder uit te leggen wat dat dan betekent).
Laat dat gemotiveerde denken los, dat werkt veel beter. Zelfde geldt voor Epstein trouwens, wat in de verste verte niet op een beerput lijkt maar een conspiracy theory is die omarmd wordt door mensen die hopen dat het Trump schade oplevert.
Dat is geen enkele reden om dan maar aan te nemen dat het nep is of dat je zou kunnen weten hoe de verdachte wel of niet zou texten. Allemaal gelul er omheen. Klopt de informatie of niet? Dat kun jij niet weten, zeker niet gebaseerd op hoe de informatie naar buiten is gekomen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gemotiveerd om dat te denken. Misschien moet je een voorbeeld nemen aan wat je zelf zegt en je aannames achterwege laten.
De manier waarop informatie gedeeld wordt is anders dan de norm zoals het al jaren gedaan is. Informatie die gedeeld wordt is onvolledig, is onjuist en wordt later teruggenomen, wordt gedeeld op plekken die niet logisch zijn (waarom Twitter en geen reguliere persconferentie). Dat is mijn reden om het raar te vinden, omdat het anders is dan normaal gedaan is tot nu toe.
Welke gerechtigheid hebben ze niet gehad? Epstein is veroordeeld.quote:Het hele debacle rondom Epstein afdoen als een conspirary theory door mensen die hopen dat het Trump schade oplevert is nogal een droevige manier om die hele verschrikkelijke situatie te omschrijven. Ongeacht of Trump er wel of niet bij betrokken was, de slachtoffers verdienen gerechtigheid. Meer gerechtigheid dan een president die het een hoax noemt.
Dat hang er natuurlijk volledig vanaf welk ander bewijs er nog is. DNA-bewijs is er sowieso, dus wellicht is dit allemaal ten overvloede.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
De proef op de som gaat zijn of dit al-dan-niet bewijs ingebracht gaat worden bij de rechtbank.
Hij heeft op andere momenten al bekend in woord.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een bekentenis als deze niet inbrengen? Kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |