Als reactie op de totale principeloosheid van politici en vooral hun lemmings aan de links progressieve zijde ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van principes in een principeloze wereld je kwetsbaar maakt. Je kan immers zelf geen principes veroorloven als principes niet breed worden gedragen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tja, gaan we weer.
[..]
Ik vind het in elk geval een compliment dat iemand zonder principes klaagt over principes van een ander.
Vraag anders even aan Jay Bhattacharya hoe het kwam dat hij en vele andere wetenschappers hun platform zijn kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Friggles het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat druk vanuit de overheid om een show te stoppen wat anders is dan een netwerk dat besluit om de stekker eruit te trekken vanuit principes, dan houdt het snel op hè. Elke discussie die daarop volgt vertrekt vanuit verkeerde beginpunten.
En je totale gebrek aan kritiek en de ‘nana, zie je nou wel’-houding spreekt echt boekdelen over je als persoon. Waarschijnlijk was je ook zo’n type die meeliep met een pestkop. Zo elke keer nog even een opmerking maken na je leider, om een wit voetje te halen.
Ik wil je er met 'principeloos gaan' wel even aan herinneren dat Jimmy Savile in de goede oude tijd best om ethische en wetsovertredende factoren gecancelled en vervolgd had mogen worden. Mocht je het daarmee eens zijn, komen we helaas wel uit op de Trump-Epstein discussie.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als reactie op de totale principeloosheid van politici en vooral hun lemmings aan de links progressieve zijde ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van principes in een principeloze wereld je kwetsbaar maakt. Je kan immers zelf geen principes veroorloven als principes niet breed worden gedragen.
Ik verwijs even naar de huidige gebeurtenissen waar nu moord en brand word geschreeuwd over doxxing, cancel culture etc etc.
Zaken waar ik het jaren geleden al over had maar hier toen volop werd toegejuicht door zowat het hele topic.
Nogmaals het zou jullie sieren als jullie zouden toegeven dat cancelcultuur per definitie een slecht iets is en dat jullie er collectief naast hebben gezeten.
Maar goed dat vraagt weer om integriteit en daar is ie weer principes en we hebben al vastgesteld dat principes er hier niet toe doen.
Goed punt.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil je er met 'principeloos gaan' wel even aan herinneren dat Jimmy Savile in de goede oude tijd best om ethische en wetsovertredende factoren gecancelled en vervolgd had mogen worden. Mocht je het daarmee eens zijn, komen we helaas wel uit op de Trump-Epstein discussie.
Je hebt principes, anders zou je hier niet posten. De vorm als containerbegrip is alleen niet belangrijker dan de inhoud van diezelfde vorm.
Als Trump ivm Epstein vervolgd zou zijn omdat zijn rol meer in de kern lag dan erbuiten, net als Savile met zijn wanpraktijken. Dan hadden we nu ook makkelijker kunnen zeggen dat een enkele actie van iemand in opspraak mag komenquote:
Je bent meerdere malen gewezen op die onzin. Telkens wanneer je daarop aangesproken wordt stop je met reageren, of haal je er iets anders bij. Ook ben je al meerdere keren gevraagd om voorbeelden en tot nu toe ben je alleen gekomen met een website waar Tesla's geregistreerd staan.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als reactie op de totale principeloosheid van politici en vooral hun lemmings aan de links progressieve zijde ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van principes in een principeloze wereld je kwetsbaar maakt. Je kan immers zelf geen principes veroorloven als principes niet breed worden gedragen.
Ik verwijs even naar de huidige gebeurtenissen waar nu moord en brand word geschreeuwd over doxxing, cancel culture etc etc.
Zaken waar ik het jaren geleden al over had maar hier toen volop werd toegejuicht door zowat het hele topic.
Nogmaals het zou jullie sieren als jullie zouden toegeven dat cancelcultuur per definitie een slecht iets is en dat jullie er collectief naast hebben gezeten.
Maar goed dat vraagt weer om integriteit en daar is ie weer principes en we hebben al vastgesteld dat principes er hier niet toe doen.
Nou eerlijk gezegd heb ik mij daar flink in vergist.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:11 schreef Hyperdude het volgende:
Bedrijven buigen als knipmessen voor Trump.
Had ook niet anders verwacht.
Nee, want er werden wat berichten verwijderd op Twitter en dat was heel erg volgens diezelfde mensen. Maar ja, of je nu een hork bent tegen je personeel of tegen gehandicapten, het gaat hier om kritiek op Trump en in een echte dictatuur mag dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:15 schreef Gunner het volgende:
Wat is er met het eerste amendement gebeurt. Is dat niet zoveel waard?
Het verschil is, mijn zogenaamd fatsoenlijke vriend, dat het nu vanuit de overheid komt. De echte vorm van censuur.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Daar komt ie weer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg pijnlijk inderdaad. Dat je met je eigen plaatje juist je hele eigen punt onderuit haalt.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het verschil is, mijn zogenaamd fatsoenlijke vriend, dat het nu vanuit de overheid komt. De echte vorm van censuur.
Daar heeft het echt geen fuck mee te maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Of was dat een goed excuus om em van de buis te halen nadat ie al flinke tijd slechte reviews en ratings heeft?
Wat vreemd ook dat zoiets komt van iemand die de media als 'volk van het vijand' heeft uitgeroepen. Ik maar denken dat het een grapje was...quote:
Het grappige is dat je ons nu beschuldigd van iets dat ten eerste een verschil is of het de overheid is. Maar laten we zeggen dat je gelijk zou hebben en je dus precies hetzelfde doet. En hoe is dat dan beter? Maar beste jongen, ook toen al zeiden we dat het verschil een keuze of de overheid is. Ook bij de Twitterberichten gaven we aan dat die censuur van de overheid komt, niet van bijvoorbeeld Fok! die je comment verwijderd omdat het tegen de policy is. Maar als Schoof Fok! gaat opleggen welke comments er weg moeten, dát is censuur, en dat weet jij ook wel, denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.
Mij dom of kwaadaardig noemen verandert niets aan het feit dat veruit de meeste mensen in dit topic hypocriete leugenaars zijn zonder een greintje integriteit.
Refragmental deed echt maar een hele kleine greep want dit was gemeengoed in 2016 tot het punt dat Musk Twitter heeft overgenomen. Of het nu ging om COVID waar de overheid overigens wel heeft ingegrepen en ook flink werd toegejuicht door de lemmings hier of dat het nu ging over een foute grap het maakte allemaal niet uit.
Er was/is geen principiële standpunt bij jullie te ontdekken als het gaat om het vrije woord.
Echt jullie mogen collectief op mijn dop zitten en ik hoop dat er nog velen mogen volgen. Heerlijk om te zien hoe de rollen nu zijn omgedraaid en jullie geen poot meer hebben om op te staan.
Precies er staat nog een heel lijstje open met onmenselijke dingen die Trump doet en de wetten die hij breekt, die hij telkens maar blijft negeren, maar ik lees hier dat zulke gasten ook principes hebben, het is meer dat ze alles aan een man 'toevertrouwen' omdat hij mensen van straat af laat plukken zonder pardon.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je bent meerdere malen gewezen op die onzin. Telkens wanneer je daarop aangesproken wordt stop je met reageren, of haal je er iets anders bij. Ook ben je al meerdere keren gevraagd om voorbeelden en tot nu toe ben je alleen gekomen met een website waar Tesla's geregistreerd staan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje vervelend vind dat je me telkens verwijt geen principes of integriteit te hebben, maar wanneer ik je erop aanspreek je in algemeenheden blijft.
Amerikaanse vrijheid is de fabriek waarin je onbeperkt van het product mag eten tot brakens toe.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef Gunner het volgende:
And the land of the freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
/s
Voor iemand zonder enige principes heb je het opvallend vaak over principes.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De grap is ook, principes en integriteit zijn dingen die heel goed zichtbaar worden in de omgang met andere groepen. De manier waarop omgegaan wordt met immigranten, transseksuelen en in een aantal gevallen ook vrouwen (kiesrecht ter discussie stellen) zijn juist dingen die een gebrek aan integriteit en principes laten zien bij MAGA.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:20 schreef V. het volgende:
[..]
Voor iemand zonder enige principes heb je het opvallend vaak over principes.
Project much?
Donkere dagen in de VS.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef Gunner het volgende:
And the land of the freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
/s
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Donkere dagen in de VS.
Met dit tempo van afbraak vraag je je af waar het land staat over drie jaar.
Spot onquote:Op donderdag 18 september 2025 14:09 schreef cynicus het volgende:
[..]
Inderdaad.
De zwakheid van het land zit in het negeren van de grondwet, notabene door de partij (en hun rechters) die zichzelf originele grondwettelingen (mijn verzonnen vertaling) noemen.
Wat begint als een grap, een bij wijze van spreken, een zo was het niet bedoeld, slechts een minderheid waar niemand om geeft, het was wat overdreven....tot het genormaliseerd is. Langzaam escalerend groeit de vonk uit tot een bosbrand. Het gebeurt niet per ongeluk, niet uitgelokt door 'anderen', het is een sluw plan waar lang en hard aan is gewerkt.
Het op grote schaal misbruiken van overheidsinstantie van mededingings- tot marktautoriteiten, federale financiering en ga zo maar door om zaken die geborgd zouden moeten zijn onder de grondwet aan banden te leggen is inderdaad een behoorlijk zorgwekkende trend met uiteraard precedentwerking. Zeker ook omdat het hooggerechtshof dit soort bevoegdheden steeds meer codificeert in jurisprudentie.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het verschil is, mijn zogenaamd fatsoenlijke vriend, dat het nu vanuit de overheid komt. De echte vorm van censuur.
Je kan het @Chivaz honderdduizend keer uitleggen wat wel/niet onder censuur valt, over een tijdje komt hij met precies dezelfde (onjuiste) argumenten opnieuw vertellen dat hij altijd al gelijk had.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je ons nu beschuldigd van iets dat ten eerste een verschil is of het de overheid is. Maar laten we zeggen dat je gelijk zou hebben en je dus precies hetzelfde doet. En hoe is dat dan beter? Maar beste jongen, ook toen al zeiden we dat het verschil een keuze of de overheid is. Ook bij de Twitterberichten gaven we aan dat die censuur van de overheid komt, niet van bijvoorbeeld Fok! die je comment verwijderd omdat het tegen de policy is. Maar als Schoof Fok! gaat opleggen welke comments er weg moeten, dát is censuur, en dat weet jij ook wel, denk ik.
[..]
Precies er staat nog een heel lijstje open met onmenselijke dingen die Trump doet en de wetten die hij breekt, die hij telkens maar blijft negeren, maar ik lees hier dat zulke gasten ook principes hebben, het is meer dat ze alles aan een man 'toevertrouwen' omdat hij mensen van straat af laat plukken zonder pardon.
Ik snap niet waarom al die mannen zo meegaan in deze debiliteit? Groei wat ballen joh! Je bent niet op die positie genomen omdat je op je mondje bent gevallen. Toon eens wat principes joh!quote:Op donderdag 18 september 2025 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
Brendan Carr in 2019:
[ afbeelding ]
Brendan Carr in 2025:
[ afbeelding ]
Ok, dan even niet over de Grand Old Pedoparty maar economisch nieuws vanuit de Heartland en de hardcore achterban van Trumpstein: krokodillentranen als de volgende zak met gratis geld van Trump niet over de balk komt.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:31 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ook wel klaar met die Epstein files, vanaf nu noem ik ze 'the Trump Files'.
Wat is dat toch met al die regeringsfunctionarissen die nu het compleet tegenovergestelde doen als ze de afgelopen jaren hebben geroepen. Het is bijna alsof ze geselecteerd hebben op mensen die geen principes (hihi) hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
Brendan Carr in 2019:
[ afbeelding ]
Brendan Carr in 2025:
[ afbeelding ]
Ook buitengewoon slappe houding van ABC uiteraard maar ja die vergunningen en fusies (waar de toestemming van de FCC/ Brendan Carr voor nodig is) zijn belangrijker![]()
Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen een MAJOR en MINOR terrorist organisatie... Ben je een MINOR terrorist als je met Halloween eng verkleed gaat?quote:
/r/agedlikemilk draait overuren inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die regeringsfunctionarissen die nu het compleet tegenovergestelde doen als ze de afgelopen jaren hebben geroepen. Het is bijna alsof ze geselecteerd hebben op mensen die geen principes (hihi) hebben.
Zou het mss de invloed van Trump zijn? Carr was in 2019 nog geen voorzitter maar een commisioner bij de FCC. Trump zal hem niet voor niets benoemd hebben als voorzitter bij het begin van zijn termijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die regeringsfunctionarissen die nu het compleet tegenovergestelde doen als ze de afgelopen jaren hebben geroepen. Het is bijna alsof ze geselecteerd hebben op mensen die geen principes (hihi) hebben.
Het viel me vooral op dat er zoveel haat en persoonlijke aanvallen waren. In plaats van een antwoord werd het karakter van degene (de democraat) die vraag stelde aangevallen. Dat is toch geen manier om verder te komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:15 schreef V. het volgende:
Stukken van de congresverhoren van Patel zitten terugkijken over Epstein.
Da's me ook een partij verbijsterend. Wat is die Patel slecht. En al die Republikeinen, behalve Thomas Massie, die elke openbaarmaking van wat dan ook blokkeren.
Beschamend dat je dus niet alleen een Bondi, Patel en Bongino hebt die de bewijzen hebben gezien, en hebben besloten: ja, deze pedopresident gaan we beschermen.
Maar ook vrijwel het gehele Republikeinse smaldeel op Capitol Hill.
Geen geweten, geen ziel.
Ik denk ook dat dat nog nooit eerder vertoond is. Zoals die gast bijvoorbeeld tegen Eric Swalwell tekeer ging. Ongelooflijk dat daar geen sancties op staan.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het viel me vooral op dat er zoveel haat en persoonlijke aanvallen waren. In plaats van een antwoord werd het karakter van degene (de democraat) die vraag stelde aangevallen. Dat is toch geen manier om verder te komen.
De voorzitter werd ook telkens gevraagd in te grijpen, maar die leek ‘t wel grappig te vinden. Ik heb echt nooit eerder gezien dat ‘t zo hard en persoonlijk was allemaal.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat nog nooit eerder vertoond is. Zoals die gast bijvoorbeeld tegen Eric Swalwell tekeer ging. Ongelooflijk dat daar geen sancties op staan.
Maar het is gewoon de arrogantie van de macht: wij zijn in de meerderheid, en wij kunnen doen wat we willen, fuck de wet, fuck you.
Ja en ik zeg al elke keer dat dat geen reden is om te twijfelen aan de informatie zelf. Alleen al omdat die dus niet bij de FBI vandaan komt. Hoe vaak moet dat nog gezegd wordenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
In elke post die ik plaatste gaf ik aan dat ik twijfelde aan de FBI onder Patel en aan wat zij tot nu toe gezegd hebben. Niet aan de aanklacht, maar alles wat er gezegd is.
Veel van de informatie komt van voor de aanklacht. Maargoed, prima. We zien wel wat eruit komt.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja en ik zeg al elke keer dat dat geen reden is om te twijfelen aan de informatie zelf. Alleen al omdat die dus niet bij de FBI vandaan komt. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden
Je was aan het lullen over de texts die juist naar buiten kwamen door de aanklachtquote:Op donderdag 18 september 2025 18:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Veel van de informatie komt van voor de aanklacht.
Nee, je haalt nu de texts eruit omdat dat is wat je makkelijk uitkomt om je punt te maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je was aan het lullen over de texts die juist naar buiten kwamen door de aanklacht
Ook de rest van de informatie komt niet van de FBI. Patel mag dan wel groot lullen, bij dit soort onderzoeken heeft de FBI weinig in te brengen. Alle informatie komt gewoon van normaal politieonderzoek. Dat snap je toch zelf ook wel?
Dit kan ook niet anders dan een grap zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
'volk van het vijand'
Ik maar denken dat het een grapje was...
Haha, nee. Jij begon daarover. Jij trekt ze in twijfel. Op basis van nietsquote:Op donderdag 18 september 2025 18:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, je haalt nu de texts eruit omdat dat is wat je makkelijk uitkomt om je punt te maken.
Eh, nee. De lokale politie leidt het strafrechterlijk onderzoek. De FBI hielp bij de manhunt maar dit is een zaak die zich volledig in Utah voltrok dus daar heeft de FBI gewoon niets over te zeggen. Ik neem aan dat hij ook federaal aangeklaagd gaat worden, maar dat is dus nu (nog) niet aan de orde.quote:Je realiseert je dat de FBI één van de partijen is die onderdeel van het onderzoek is toch? De FBI levert informatie/bewijs aan wat overgenomen wordt door de lokale politie.
Trumpmenistan.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:01 schreef Vis1980 het volgende:
Men is hard bezig een VS te maken, waarbij op alle facetten van de samenleving de president persoonlijk en directe invloed heeft. Zoals dat hoort bij een dictatoriaal regime. En dan te bedenken dat men zogenaamd voor 'minder bemoeienis van de overheid' wilde gaan.
Ik trok die texts inderdaad in twijfel, samen met een hele lijst andere dingen die ik raar vond.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Haha, nee. Jij begon daarover. Jij trekt ze in twijfel. Op basis van nietsWaarom niet gewoon toegeven? Iedereen maakt wel eens fouten omdat ze blind zijn door bias.
Ik begrijp niet wat je nu allemaal aan ‘t proberen bent. De FBI is aan ‘t onderzoeken of Robinson alleen gewerkt heeft of anderen hem geholpen hebben. Wellicht zal dat leiden tot federale aanklachten (hoogstwaarschijnlijk wel ivm mogelijk hogere straffen)quote:Eh, nee. De lokale politie leidt het strafrechterlijk onderzoek. De FBI hielp bij de manhunt maar dit is een zaak die zich volledig in Utah voltrok dus daar heeft de FBI gewoon niets over te zeggen. Ik neem aan dat hij ook federaal aangeklaagd gaat worden, maar dat is dus nu (nog) niet aan de orde.
Je hebt dus geen idee waar je het over hebt maar wil gewoon feitenvrij lullen omdat het je toevallig uit komt. TjaOp deze manier laat je je wel heel erg kennen hoor.
lol!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit kan ook niet anders dan een grap zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |