Dan vul je je oude tijdssloten met staatspropaganda in ruil voor compensatie van diezelfde staat. Ook al zou er geen hond meer naar gaan kijken.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:20 schreef Friggles het volgende:
[..]
Leuk die fusie, maar op deze manier wordt die wel snel veel minder waard. Als je al je succesvolle programma’s laat cancelen op aanwijzen van de grote boze dictator dan gaat het publiek en daarmee de kijkcijfers daar wel wat van vinden.
Ze hebben haast.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat rap met het draaiboek.
Kun jij echt niet begrijpend lezen?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heeft de overheid Kimmel van de buis gehaald?![]()
Oh nee wacht. ABC zelf.
De gewichtsverdeling is alleen niet gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef Momo het volgende:
Het is ook nog eens gewoon waar wat Kimmel heeft gezegd. Dat elk kamp (niet alleen MAGA) probeert bij rampen/gebeurtenissen manieren te vinden hoe ze dat event in hun politieke voordeel kunnen gebruiken. Politiek gaat letterlijk over lijken die nog niet koud zijn, en daar doen ze aan beide kanten aan mee.
Uhm je weet dat dat ratingsgebeuren juist onzin was?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Of was dat een goed excuus om em van de buis te halen nadat ie al flinke tijd slechte reviews en ratings heeft?
De enige mensen die pro trump zijn willen dit ook. Één grote leider die alles uitbant wat ze niet zint.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het ergste is nog het maakt allemaal geen reet meer uit. Zelfs als je pro trump bent zou je sterke vraagtekens moetende hebben bij het liegen en de incompetentie van die hele club. Maar ze komen overal mee weg.
Pro-Trump latino's die door ICE opgepakt werden was daarmee wel een van de grootste 'shit hits the fan' omslag. Al die 'zo had ik het niet bedoeld' stemmers. Nee uiteraard, het moest vooral de ander raken, niet jezelf.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige mensen die pro trump zijn willen dit ook. Één grote leider die alles uitbant wat ze niet zint.
Wilders was nota bene zijn grote inspiratie.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:49 schreef Bluesdude het volgende:
Nederland : Nog jaren na de moord op Fortuyn riepen buitenlanderhaters: de kogel kwam van links
Dat is dus de moord misbruiken voor politieke beeldvorming cq propaganda.
Kimmel heeft gelijk.
ps... nav de massamoord van Breivik.... die kogels, vele kogels kwamen van geradicaliseerd rechts
Iedere keer weer vraag ik me af of je nou gewoon zo dom bent, bewust tegendraads of gewoon kwaadaardig.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om ze er op te wijzen dat dit een aantal jaar geleden volstrekt normaal was.
Deze minkukels hier hebben niet eens de integriteit om te zeggen dat ze er naast zaten mbt cancelculture.
Nu het hun eigen zijde betreft schreeuwen ze moord en brand.
Dit is nou het probleem met het gebrek hebben aan principes.
Je hebt de diverse aankondigingen gemist dat ze mensen die onaardig tegen Trump hebben gedaan onder RICO willen gaan vervolgen? Wat feitelijk werd gebruikt om misdaadorganisaties als de maffia aan te pakken?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wie is er vastgezet vanwege een uitspraak?
Een bedrijf met aandeelhouders heeft maar één moreel, opgedragen door de supreme court: maximale winst maken voor de aandeelhouder. Dus als je meer winst maakt door Kimmel te ontslaan (omdat anders de FTC je licentie dreigt af te pakken) dan doe je dat. Niet omdat Kimmel iets verkeerd zei maar om geld. Simpel, it's a cold business decision.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar, wat zegt Kimmel nou precies verkeerd..
Ik snap dat dit voor Trump niks uitmaakt. Maar vanuit ABC, Disney, gezien..
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:23 schreef Friggles het volgende:
[..]
Iedere keer weer vraag ik me af of je nou gewoon zo dom bent, bewust tegendraads of gewoon kwaadaardig.
Dom dus, duidelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.
Mij dom of kwaadaardig noemen verandert niets aan het feit dat veruit de meeste mensen in dit topic hypocriete leugenaars zijn zonder een greintje integriteit.
Refragmental deed echt maar een hele kleine greep want dit was gemeengoed in 2016 tot het punt dat Musk Twitter heeft overgenomen. Of het nu ging om COVID waar de overheid overigens wel heeft ingegrepen en ook flink werd toegejuicht door de lemmings hier of dat het nu ging over een foute grap het maakte allemaal niet uit.
Er was/is geen principiële standpunt bij jullie te ontdekken als het gaat om het vrije woord.
Echt jullie mogen collectief op mijn dop zitten en ik hoop dat er nog velen mogen volgen. Heerlijk om te zien hoe de rollen nu zijn omgedraaid en jullie geen poot meer hebben om op te staan.
Lmao!!! De verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dom dus, duidelijk.
Vooral trots zijn aan welke kant van de geschiedenis je gaat staan. In het verleden is wel gebleken wat er gebeurt met zulke figuren.
Kimmel zocht nuance, waar de regering het liefst ziet dat Kimmel het Maga-geluid wat meer laat horen. Omdat het full-rogue wil gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar, wat zegt Kimmel nou precies verkeerd..
Ik snap dat dit voor Trump niks uitmaakt. Maar vanuit ABC, Disney, gezien..
Tja, gaan we weer.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om ze er op te wijzen dat dit een aantal jaar geleden volstrekt normaal was.
Deze minkukels hier hebben niet eens de integriteit om te zeggen dat ze er naast zaten mbt cancelculture.
Nu het hun eigen zijde betreft schreeuwen ze moord en brand.
Dit is nou het probleem met het gebrek hebben aan principes.
Ik vind het in elk geval een compliment dat iemand zonder principes klaagt over principes van een ander.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dan kritiek, ik ben net zo tribaal als de rest in dit topic. Principes zijn kansloos in een wereld waar principes niet breed worden gedragen. Ik had het graag anders gezien maar helaas we moeten spelen met de kaarten die worden gedeeld.
Wederom: namennnnnnnn.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs als je word gewezen op het verleden nog volharden…….. Daarom nam ik de moeite niet eens om die greep in het verleden te doen. Er zijn talloze voorbeelden van censuur en het cancelen van mensen toegejuicht door politici, media en activisten die op goedkeuring in dit topic konden rekenen.
Mij dom of kwaadaardig noemen verandert niets aan het feit dat veruit de meeste mensen in dit topic hypocriete leugenaars zijn zonder een greintje integriteit.
Refragmental deed echt maar een hele kleine greep want dit was gemeengoed in 2016 tot het punt dat Musk Twitter heeft overgenomen. Of het nu ging om COVID waar de overheid overigens wel heeft ingegrepen en ook flink werd toegejuicht door de lemmings hier of dat het nu ging over een foute grap het maakte allemaal niet uit.
Er was/is geen principiële standpunt bij jullie te ontdekken als het gaat om het vrije woord.
Echt jullie mogen collectief op mijn dop zitten en ik hoop dat er nog velen mogen volgen. Heerlijk om te zien hoe de rollen nu zijn omgedraaid en jullie geen poot meer hebben om op te staan.
Als je niet ziet dat druk vanuit de overheid om een show te stoppen wat anders is dan een netwerk dat besluit om de stekker eruit te trekken vanuit principes, dan houdt het snel op hè. Elke discussie die daarop volgt vertrekt vanuit verkeerde beginpunten.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao!!! De verkeerde kant van de geschiedenis.
Toen het er toe deed waren jullie nergens te bekennen. Ook jij niet Friggles, waar was je principiële standpunt mbt het vrije woord?
Dat deed er toen niet toe hè dat mensen werden gecanceld, nu ineens wel. Wat zou er toch veranderd zijn dat het nu ineens wel uitmaakt? Ik kan er mijn vinger niet op leggen……
Start anders een draadje op BlueSky met wat gelijkgestemden, als je geluk hebt krijg je daar ook wat likes……
Chivaz lijkt me wel wat slimmer dan dat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Friggles het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat druk vanuit de overheid om een show te stoppen wat anders is dan een netwerk dat besluit om de stekker eruit te trekken vanuit principes, dan houdt het snel op hè. Elke discussie die daarop volgt vertrekt vanuit verkeerde beginpunten.
En je totale gebrek aan kritiek en de ‘nana, zie je nou wel’-houding spreekt echt boekdelen over je als persoon. Waarschijnlijk was je ook zo’n type die meeliep met een pestkop. Zo elke keer nog even een opmerking maken na je leider, om een wit voetje te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |