abonnement Unibet Coolblue
pi_181342782
De TT die ik eigenlijk had willen gebruiken is de volgende, deze was echter te lang: "Twitter CEO geeft toe dat Twitter een linkse bias heeft, maar volgens hem beïnvloed dit het bedrijfsbeleid niet."

Washington Post
The Hill
Newsweek
The Epoch Times

De kritiek zwelt aan op Twitter. De kritiek is erop gericht dat Twitter met name (rechts)conservatieve en (rechts)extremistische Twitter-accounts zou schorsen, sluiten of zogeheten 'shadowbanning' toe zou passen op dit type accounts.

Twitter CEO Jack Dorsey geeft, nadat president Trump ook kritiek uitte openlijk toe dat het grootste deel van zijn personeelsbestand politiek links geörienteerd is. Hij haastte zich om toe te voegen dat dit geen invloed heeft op het bedrijfsbeleid.

Uit WaPo:
quote:
“The real question behind the question is, ‘Are we doing something according to political ideology or viewpoints?’ And we are not. Period,” Dorsey said. “We do not look at content with regards to political viewpoint or ideology. We look at behavior.” “We need to constantly show that we are not adding our own bias, which I fully admit is more left-leaning,” he added. “And I think it’s important to articulate our own bias and to share it with people so that people understand us. But we need to remove our bias from how we act and our policies and our enforcement.”

In an interview with The Washington Post last week, Dorsey said he is rethinking core parts of Twitter to curb the spread of hate speech, harassment and false news. He also told The Post that he’s experimenting with new features that would allow people to see alternative viewpoints and reduce “echo chambers.”
Opening
Heeft de samenstelling van een personeelsbestand invloed op het bedrijfsbeleid of niet? Is het kwalijk dat Twitter vooral rechtsconservatieven en rechtsextremisten lijkt aan te pakken? Heeft Twitter als privaat bedrijf recht op haar eigen bedrijfsbeleid of moeten we Twitter inmiddels zien als digitale 'marketplace of ideas' en er nutsbedrijf van maken? Moet misschien zelfs het hele internet als een publieke voorziening beschouwd worden?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:05:35 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_181342838
Als je ziet hoeveel gezwets Trump er gewoon ongestoord op mag gooien zal het allemaal wel meevallen :').
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:07:45 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181342881
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Als je ziet hoeveel gezwets Trump er gewoon ongestoord op mag gooien zal het allemaal wel meevallen :').
Zit president Trump op Twitter?
Dattie daar tijd voor heeft
pi_181342988
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zit president Trump op Twitter?
Dattie daar tijd voor heeft
:')
Ja doei.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:16:29 #5
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181343046
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze Trump best dankbaar zijn bij Twitter.

Het ging vrij slecht met het bedrijf een aantal jaar terug. Trump heeft er gigantisch veel aandacht naartoe getrokken.

Als je erover nadenkt is het ook best grappig. Trump's meest gebruikte media platform is links.

Ik heb wel eens een aantal keer zitten denken, wat als Twitter failliet gaat. Zou Trump er dan persoonlijk geld in steken om het in leven te houden?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:18:17 #6
286575 Roces18
Chef de party
pi_181343081
twitter is een privaatbedrijf dus die mogen het lekker allemaal zelf weten.

als ze alle berichten willen verwijderen van mensen die jan heten, mogen ze dat wat mij betreft doen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:19:26 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181343102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')
Dattie twittert is prima maar hij blokkeert ook mensen . De machtigste man ter wereld blokkeert mensen van z'n twitter account. _O-

Trump _O_
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:20:09 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181343119
Twitter heeft te veel linkse mensen in dienst!

Het moet een bedrijf voor het algemene nut worden.

:') :') :')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:20:43 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181343127
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze Trump best dankbaar zijn bij Twitter.

Het ging vrij slecht met het bedrijf een aantal jaar terug. Trump heeft er gigantisch veel aandacht naartoe getrokken.

Als je erover nadenkt is het ook best grappig. Trump's meest gebruikte media platform is links.

Ik heb wel eens een aantal keer zitten denken, wat als Twitter failliet gaat. Zou Trump er dan persoonlijk geld in steken om het in leven te houden?
He would make it better, greater!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:23:03 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181343157
Jammer eigenlijk dat de CEO nog zo mild was. Hij had gewoon moeten zeggen dat het communisten zijn. Kijken of Trump en zijn achterban dan op Twitter blijven :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181343205
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:20 schreef Copycat het volgende:
Twitter heeft te veel linkse mensen in dienst!

Het moet een bedrijf voor het algemene nut worden.

:') :') :')
Dat staat er niet. Weet je wat een vraagteken, zo'n teken als dit: ? betekent?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:27:51 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181343261
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:25 schreef Oostwoud het volgende:

Dat staat er niet. Weet je wat een vraagteken, zo'n teken als dit: ? betekent?
Joh! Maar iets zegt me dat die zgn vraag voor jezelf retorisch is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181343280
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Joh! Maar iets zegt me dat die zgn vraag voor jezelf retorisch is.
Dan moet je dat stemmetje in je hoofd misschien maar negeren. Invullen voor een ander wat hij of zij denkt is funest voor iedere discussie, dus ook op dit forum.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181343293
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:20 schreef Copycat het volgende:
Twitter heeft te veel linkse mensen in dienst!

Het moet een bedrijf voor het algemene nut worden.

:') :') :')
Het kan toch niet zjn dat deze commerciele bedrijven gewoon zélf mogen bepalen wie ze aannemen?
Of dat ze hun personeel op kwaliteiten beoordelen los van de politieke voorkeur?

Ik stel voor dat er een positief discriminatie-beleid en quota's moet komen voor het aannemen van rechtse huilertjes..

Genoeg rechtse klagertjes die nutteloos thuiszitten op hun zolderkamertjes en tijd teveel hebben, meestal ook omdat de vrouwen hen niet zien staan ;) :P
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:30:48 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181343335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:28 schreef Oostwoud het volgende:

Dan moet je dat stemmetje in je hoofd misschien maar negeren. Invullen voor een ander wat hij of zij denkt is funest voor iedere discussie, dus ook op dit forum.
Blijft lachen met jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181343361
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Blijft lachen met jou.
Dat komt goed uit: ik laat vrouwen graag lachen. Het liefst smakelijk, onbedaarlijk en ongeremd.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:33:21 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181343398
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:29 schreef RM-rf het volgende:

Het kan toch niet zjn dat deze commerciele bedrijven gewoon zélf mogen bepalen wie ze aannemen?
Of dat ze hun personeel op kwaliteiten beoordelen los van de politieke voorkeur?

Ik stel voor dat er een positief discriminatie-beleid en quota's moet komen voor het aannemen van rechtse huilertjes..

Genoeg rechtse klagertjes die nutteloos thuiszitten op hun zolderkamertjes en tijd teveel hebben, meestal ook omdat de vrouwen hen niet zien staan ;) :P
Ik steun deze motie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181343422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:25 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Weet je wat een vraagteken, zo'n teken als dit: ? betekent?
Copycat kan alleen maar simpele domme oneliners op FOK! gooien zodra het onderwerp niet in haar straatje past. Maar wat verwacht je van een notoire blanken hater.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:35:09 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181343447
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Copycat kan alleen maar simpele domme oneliners op FOK! gooien zodra het onderwerp niet in haar straatje past. Maar wat verwacht je van een notoire blanken hater.
Blankenhater.

Geen dank.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181343504
Zolang mensen verantwoordelijk zijn voor het verwijderen en modereren van (in dit geval) Twitter accounts, dan zal altijd hun persoonlijke mening een belangrijke factor zijn tijdens het verwijderen. Hetzelfde werkt zo in de media wat ook veelal linkse bolwerken zijn. Het valt natuurlijk ook niet op dat veelal mensen die zelf links zijn dit altijd als onzin bestempelen.
pi_181343684
'Blankenhater', heus?
Ja doei.
pi_181343715
Verder is er net zoveel 'rechts' als 'links' te vinden op Twitter. Dus, mweh... :D
Ja doei.
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:04:02 #23
35723 crew  GGMM
pi_181344111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:02 schreef Oostwoud het volgende:
De TT die ik eigenlijk had willen gebruiken is de volgende, deze was echter te lang: "Twitter CEO geeft toe dat Twitter een linkse bias heeft, maar volgens hem beïnvloed dit het bedrijfsbeleid niet."
beïnvloedt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181344697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hetzelfde werkt zo in de media wat ook veelal linkse bolwerken zijn. Het valt natuurlijk ook niet op dat veelal mensen die zelf links zijn dit altijd als onzin bestempelen.
Om even in Nederland te blijven; de 3 grootste kranten (Telegraaf, AD en metro) zijn rechts georiënteerd.

Daarnaast zijn een aantal van de grote omroepen dat ook.

Rechts kijkt echter liever naar Jan Smit die met zijn maten op vakantie gaat, dan naar een programma over politiek. Het staat de TROS of WNL natuurlijk vrij om zich meer toe te leggen op politiek.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_181344762
"bekentenis" :')
pi_181344785
Wordt een beetje POL-SC dat twitter?
I´m back.
pi_181344831
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:02 schreef Oostwoud het volgende:
Heeft Twitter als privaat bedrijf recht op haar eigen bedrijfsbeleid of moeten we Twitter inmiddels zien als digitale 'marketplace of ideas' en er nutsbedrijf van maken? Moet misschien zelfs het hele internet als een publieke voorziening beschouwd worden?
Zodat alleen nog door de overheid goedgekeurde content kan worden gepubliceerd?
pi_181344835
Ach, al die rechtse rakkers zijn van harte welkom hier, dunkt me.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_181344879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Om even in Nederland te blijven; de 3 grootste kranten (Telegraaf, AD en metro) zijn rechts georiënteerd.

Daarnaast zijn een aantal van de grote omroepen dat ook.

Rechts kijkt echter liever naar Jan Smit die met zijn maten op vakantie gaat, dan naar een programma over politiek. Het staat de TROS of WNL natuurlijk vrij om zich meer toe te leggen op politiek.
Rechts kijkt liever Jan Smit? Iedereen, links en rechts, kijkt toch netflix? En iedereen, rechts en links, vindt het geen goed idee dat de NPO Duitse series gaat nasynchroniseren.
I´m back.
pi_181344934
dan begint jankrechts lekker z'n eigen twitter ofzo :W
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181344980
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Om even in Nederland te blijven; de 3 grootste kranten (Telegraaf, AD en metro) zijn rechts georiënteerd.

Daarnaast zijn een aantal van de grote omroepen dat ook.

Rechts kijkt echter liever naar Jan Smit die met zijn maten op vakantie gaat, dan naar een programma over politiek. Het staat de TROS of WNL natuurlijk vrij om zich meer toe te leggen op politiek.
Ik kijk nooit Jan Smit :') En nee ook geen SBS6. Misschien moeten we rechts en links maar eens opnieuw gaan indelen, want de oude opvattingen kloppen voor geen meter meer.
pi_181345164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kijk nooit Jan Smit :') En nee ook geen SBS6. Misschien moeten we rechts en links maar eens opnieuw gaan indelen, want de oude opvattingen kloppen voor geen meter meer.
Het monopoliseren van de 'goede smaak', daar was links in de jaren 80 heel erg goed in. Je ziet het nog steeds een beetje in een topic dat over het programma zomergasten gaat. In feite is het wel achterhaald. Zoals ook zomergasten lang zo interessant niet meer is, in mijn ogen, dan in de beginjaren. Mensen zijn tegenwoordig ook wat vrijer om bijvoorbeeld naar een potje voetbal te kijken. Toch het domein bij uitstek van de arbeider. WFH schreef ooit trouwens dat-ie niet naar voetbal keek, want die mensen werken met hun poten. Reve had het trouwens altijd over voetjesbal. Of sommige linkse mensen durven heden ten dage ook nog wel eens te beweren dat André van Duin best grappig was. In de jaren 80 pleegde je dan een doodzonde. Dan werd je een paar jaar niet meer serieus genomen, dat ging zo diep, dat moest slijten, zeg maar.

Sommige dingen blijven authentiek interessanter voor linkse mensen dan voor rechtse mensen wrs. Neem dat programma van de Van Rossems bijvoorbeeld, maar ook Andere Tijden of Tegenlicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 21-08-2018 13:11:59 ]
I´m back.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:27:41 #33
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181345861
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kijk nooit Jan Smit :') En nee ook geen SBS6. Misschien moeten we rechts en links maar eens opnieuw gaan indelen, want de oude opvattingen kloppen voor geen meter meer.
Waarom? Links is intelligent en sociaal. Rechts is dom en aso. Dat is al jaren zo en klopt nog altijd uitstekend.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181345897
Hoogopgeleide techies in Californië stemmen overwegend democratisch, stop alle persen want dit zag ik niet aankomen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181346090
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Rechts kijkt liever Jan Smit? Iedereen, links en rechts, kijkt toch netflix? En iedereen, rechts en links, vindt het geen goed idee dat de NPO Duitse series gaat nasynchroniseren.
Punt is dat er genoeg media zijn met een rechtse signatuur.

Dat politieke-/actualiteitenprogramma’s volgens sommige te links zijn is niet de schuld van links of de linkse media. Kennelijk vullen de rechtse media de inhoud gewoon verkeerd in. Dit omdat ze kwalitatief minder zijn of omdat er misschien vanuit hun doelgroep minder vraag naar is.

Het staan WNL vrij om Leon de winter een uiterst rechtse talkshow te laten presenteren.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_181346133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kijk nooit Jan Smit :') En nee ook geen SBS6. Misschien moeten we rechts en links maar eens opnieuw gaan indelen, want de oude opvattingen kloppen voor geen meter meer.
Zie bovenstaande post.

Het is niet het probleem van links dat rechtse omroepen slechte televisie maken.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_181346248
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Punt is dat er genoeg media zijn met een rechtse signatuur.

Dat politieke-/actualiteitenprogramma’s volgens sommige te links zijn is niet de schuld van links of de linkse media. Kennelijk vullen de rechtse media de inhoud gewoon verkeerd in. Dit omdat ze kwalitatief minder zijn of omdat er misschien vanuit hun doelgroep weinig vraag naar is.

Het staan WNL vrij om Leon de winter een uiterst rechtse talkshow te laten presenteren.
Barst van de rechtse documentaires over politiek en aanverwante zaken bijvoorbeeld op youtube. Gemakshalve neem ik dan de complottheorieën ook mee, die zijn vaker wel dan niet (extreem)rechts. Maar ook voor linkse mensen barst het van de docu's op youtube. Ik neem dan als voorbeeld de uitstekende docu's van Ken Burns. Die trouwens gelukkig ook steeds vaker hun weg vinden naar netflix. De docuserie over Vietnam was bijvoorbeeld uitstekend werk.

Verder zie je een fenomeen bij rechts en links langzamerhand ontstaan waarbij de klassieke media, zoals dus de tv, niet of nauwelijks meer wordt aangezet. Ja, of alleen bij het voetjesballen dan. Ook de traditionele praatprogramma's worden wrs veel minder bekeken dan pakweg 15 jaar geleden.
I´m back.
pi_181346655
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
Hoogopgeleide techies in Californië stemmen overwegend democratisch, stop alle persen want dit zag ik niet aankomen.
Ik sta niet zo te juichen om zulke verregaande invloed, wat social media inmiddels is, op onze democratie.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181346730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik sta niet zo te juichen om zulke verregaande invloed, wat social media inmiddels is, op onze democratie.
Je haalt nu twee dingen door elkaar.

Je hebt werknemers die stemmen en je hebt een bedrijf dat invloed heeft op de maatschappij. Het stemgedrag van werknemers betekent natuurlijk niet direct dat er (s)linkse invloed wordt uitgeoefend op de democratie. Je hoeft je politieke voorkeur immers niet mee te nemen naar of uit te dragen op je werk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181346784
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je haalt nu twee dingen door elkaar.

Je hebt werknemers die stemmen en je hebt een bedrijf dat invloed heeft op de maatschappij. Het stemgedrag van werknemers betekent natuurlijk niet direct dat er (s)linkse invloed wordt uitgeoefend op de democratie. Je hoeft je politieke voorkeur immers niet mee te nemen naar of uit te dragen op je werk.
Dan komen we dus terug bij mijn eerste openingsvraag: Heeft de samenstelling van een personeelsbestand invloed op het bedrijfsbeleid of niet?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181346788
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:59 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dan komen we dus terug bij mijn eerste openingsvraag: Heeft de samenstelling van een personeelsbestand invloed op het bedrijfsbeleid of niet?
Nou, zeg het maar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181346843
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, zeg het maar.
Ja, dat noemen ze toch onzichtbare machtsstructuren?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181346901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Waarom? Links is intelligent en sociaal. Rechts is dom en aso. Dat is al jaren zo en klopt nog altijd uitstekend.
Vooroordelen :O
pi_181346909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:01 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, dat noemen ze toch onzichtbare machtsstructuren?
Zo onzichtbaar is het in principe niet als iedereen kan zien dat linkse werknemers het beleid van Twitter bepalen.

Maar dat denk ik ook niet. Twitter heeft baat bij content, zo veel mogelijk, en zal dus zo veel mogelijk content toestaan totdat het ze adverteerders, bezoekers of grote contentleveranciers gaat kosten. Het bedrijfsbeleid zal daar op gericht zijn, met een paar dingen die gewoon niet mogen zoals naakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181346932
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:01 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, dat noemen ze toch onzichtbare machtsstructuren?
Een blik op twitter laat zien dat het alles behalve een links bolwerk is.
Ja doei.
pi_181347008
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
Hoogopgeleide techies in Californië stemmen overwegend democratisch, stop alle persen want dit zag ik niet aankomen.
Zijn dat die lui die in tentjes langs de weg wonen?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181347945
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:48 schreef Nielsch het volgende:
dan begint jankrechts lekker z'n eigen twitter ofzo :W
Grappig argument, wanneer Google, Facebook en Twitter in bed liggen met de overheid en tot diensten zijn verworden zijn die moeten screenen op 'ongewenste berichten'.
https://www.theguardian.c(...)ent-big-tech-privacy
https://www.nytimes.com/2(...)-tech-companies.html
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
https://www.usnews.com/op(...)-with-big-government
https://www.politico.eu/a(...)ine-hate-speech-law/
https://www.theguardian.c(...)edia-firms-up-to-50m
https://www.washingtonpos(...)m_term=.52075145d125
https://www.project-syndi(...)barrier=accesspaylog
https://www.theamericanco(...)nts-must-be-stopped/
https://www.wired.co.uk/article/upvote-26-big-tech-government
https://www.recode.net/20(...)lated-facebook-banks
https://www.recode.net/20(...)election-plan-russia
https://latest.13d.com/bi(...)e-state-70f4c3ae4730

Heb je bovendien enig idee hoe duur het internet heeft gekost en nog steeds kost?

https://www.theatlantic.c(...)-phone-calls/405235/

KirkegaardEmil twitterde op zondag 19-08-2018 om 20:39:44 How information control works at big tech, according to one insider. https://t.co/U6VYgHJq40 https://t.co/zS4x0BQrsk reageer retweet
getongab twitterde op zondag 19-08-2018 om 23:01:29 The internet costs $100-200 billion to run annually (ISP revenues). The cost to build the internet's infrastructure was over $1 trillion.“If you don’t like it, build your own” really isn’t a valid argument at this point. reageer retweet
getongab twitterde op zondag 19-08-2018 om 00:29:38 “Well that’s the beauty of the free market man! If you don’t like it go build your own multi-billion dollar fiber optic network infrastructure, DNS, payment processor, hosting, DDoS protection, App Store, smartphone hardware, social network solution.” -A total moron https://t.co/dIvPsjr6n4 reageer retweet
Het gaat hier om monopolisten die zelf in kunnen grijpen, ook wanneer ultrarechts een eigen social mediadienst heeft (die niet eens exclusief ultrarechts is):
http://thehill.com/policy(...)is-hate-speech-posts

WeSupport45 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 17:26:38 Retweeted https://t.co/HLU7r9BZnM (@getongab):BREAKING: Gab’s hosting provider, Microsoft Azure, has given us 48 hours to take action on two posts or they will pull our service and Gab will go down for weeks/months. https://t.co/D9RGT3BJKx reageer retweet
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181347960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:44 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Grappig argument, wanneer Google, Facebook en Twitter in bed liggen met de overheid en tot diensten zijn verworden zijn die moeten screenen op 'ongewenste berichten'.
https://www.theguardian.c(...)ent-big-tech-privacy
https://www.nytimes.com/2(...)-tech-companies.html
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
https://www.usnews.com/op(...)-with-big-government
https://www.project-syndi(...)barrier=accesspaylog
https://www.theamericanco(...)nts-must-be-stopped/
https://www.wired.co.uk/article/upvote-26-big-tech-government
https://www.recode.net/20(...)lated-facebook-banks
https://www.recode.net/20(...)election-plan-russia
https://latest.13d.com/bi(...)e-state-70f4c3ae4730

Heb je bovendien enig idee hoe duur het internet heeft gekost en nog steeds kost?

https://www.theatlantic.c(...)-phone-calls/405235/

KirkegaardEmil twitterde op zondag 19-08-2018 om 20:39:44 How information control works at big tech, according to one insider. https://t.co/U6VYgHJq40 https://t.co/zS4x0BQrsk reageer retweet
getongab twitterde op zondag 19-08-2018 om 23:01:29 The internet costs $100-200 billion to run annually (ISP revenues). The cost to build the internet's infrastructure was over $1 trillion.“If you don’t like it, build your own” really isn’t a valid argument at this point. reageer retweet
getongab twitterde op zondag 19-08-2018 om 00:29:38 “Well that’s the beauty of the free market man! If you don’t like it go build your own multi-billion dollar fiber optic network infrastructure, DNS, payment processor, hosting, DDoS protection, App Store, smartphone hardware, social network solution.” -A total moron https://t.co/dIvPsjr6n4 reageer retweet
Het gaat hier om monopolisten die zelf in kunnen grijpen, ook wanneer ultrarechts een eigen social mediadienst heeft (die niet eens exclusief ultrarechts is):
http://thehill.com/policy(...)is-hate-speech-posts

WeSupport45 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 17:26:38 Retweeted https://t.co/HLU7r9BZnM (@getongab):BREAKING: Gab’s hosting provider, Microsoft Azure, has given us 48 hours to take action on two posts or they will pull our service and Gab will go down for weeks/months. https://t.co/D9RGT3BJKx reageer retweet
snowflake :O
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181348017
Kortom sociale media is een extreem-links bolwerk die uit is op WW.3
pi_181348076
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:44 schreef Oostwoud het volgende:
Heb je bovendien enig idee hoe duur het internet heeft gekost en nog steeds kost?

Je hoeft toch geen heel internet te maken om een berichtenservice te programmeren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181348106
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je hoeft toch geen heel internet te maken om een berichtenservice te programmeren?
Wel als je, zoals GAB.ai ondervond, de dreiging van het verwijderen van je hosting door Microsoft boven je hoofd hangt. Het staat echt in de post waar je op lijkt te reageren.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181348149
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:51 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wel als je, zoals GAB.ai ondervond, de dreiging van het verwijderen van je hosting door Microsoft boven je hoofd hangt. Het staat echt in de post waar je op lijkt te reageren.
Dan ga je naar een andere host?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181348206
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan ga je naar een andere host?
Totdat ook die je weer blokt en de volgende ook. Dat is allemaal niet gratis.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181348234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Totdat ook die je weer blokt en de volgende ook. Dat is allemaal niet gratis.
Ik kan me niet voorstellen dat je op alle hostingplatformen geband wordt tenzij je echt hele rare troep produceert.

Zo bestaat infowars.com ook nog gewoon.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181348249
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je op alle hostingplatformen geband wordt tenzij je echt hele rare troep produceert.

Zo bestaat infowars.com ook nog gewoon.
Gab.ai produceert niets. Die stellen alleen hun platform ter beschikking voor gebruikers.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181348261
Is het weer tijd voor de 'vrijheid van meningsuiting betekent niet dat elk platform elke mening toe moet staan en geen regels mag opstellen voor wat ze wel en niet verdragen' ?
Ja doei.
pi_181348280
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zodat alleen nog door de overheid goedgekeurde content kan worden gepubliceerd?
Daar is de EU ook mee bezig.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181348291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:59 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Gab.ai produceert niets. Die stellen alleen hun platform ter beschikking voor gebruikers.
Dan denk ik dat hun gebruikers behoorlijk radicale troep produceren als ze door alle hostingplatforms verwijdert worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181348332
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan denk ik dat hun gebruikers behoorlijk radicale troep produceren als ze door alle hostingplatforms verwijdert worden.
Radicale troep is reden voor verwijdering? Goed argument, als het in alle richtingen gebruikt zou worden, of juist niet gebruikt zou worden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181348380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Radicale troep is reden voor verwijdering? Goed argument, als het in alle richtingen gebruikt zou worden, of juist niet gebruikt zou worden.
Dat hangt van de radicale troep af, maar dat is meer ter beoordeling van de mensen die de radicale troep dus moeten hosten. Ook zij hebben niet de morele plicht om alles toe te staan en als er echt behoefte aan is lijkt me dat binnen de markt best een host kan opstaan die specifiek dit soort dingen gaat hosten. Daar hoef je nog steeds geen heel nieuw internet voor te verzinnen.

Wat dit verder te maken heeft met Twitter weet ik niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181348393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zolang mensen verantwoordelijk zijn voor het verwijderen en modereren van (in dit geval) Twitter accounts, dan zal altijd hun persoonlijke mening een belangrijke factor zijn tijdens het verwijderen. Hetzelfde werkt zo in de media wat ook veelal linkse bolwerken zijn. Het valt natuurlijk ook niet op dat veelal mensen die zelf links zijn dit altijd als onzin bestempelen.
Weer lekker aan het huilen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_181348433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Totdat ook die je weer blokt en de volgende ook. Dat is allemaal niet gratis.
Dan hang je zelf maar een server aan het interwebs.

Waar komt toch dat rare idee vandaan dat anderen je mening moeten faciliteren?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:10:02 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181348465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:08 schreef probeer het volgende:

Dan hang je zelf maar een server aan het interwebs.

Waar komt toch dat rare idee vandaan dat anderen je mening moeten faciliteren?
Tegenwoordig verwarren veel mensen vrijheid van meningsuiting met commercie. Heel typisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181348776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan hang je zelf maar een server aan het interwebs.

Waar komt toch dat rare idee vandaan dat anderen je mening moeten faciliteren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
Is het weer tijd voor de 'vrijheid van meningsuiting betekent niet dat elk platform elke mening toe moet staan en geen regels mag opstellen voor wat ze wel en niet verdragen' ?
Ja doei.
pi_181349703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Weer lekker aan het huilen?
Huilen? Ik doe een constatering waar geen woord aan gelogen is. Huilen is als je met een paar idioten een standbeeld vernield omdat het je niet aanstaat zoals in een ander topic. Maar daar zie ik je dan weer geen opmerkingen geven over "huilen" tegen het volk wat nu boos is vanwege de geschiedenis.

Selectief je discussies uitzoeken, oftewel standaard hypocriet gedrag.
pi_181349799
Twitter is sooooo 2017
pi_181349817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Huilen? Ik doe een constatering waar geen woord aan gelogen is. Huilen is als je met een paar idioten een standbeeld vernield omdat het je niet aanstaat zoals in een ander topic. Maar daar zie ik je dan weer geen opmerkingen geven over "huilen" tegen het volk wat nu boos is vanwege de geschiedenis.

Selectief je discussies uitzoeken, oftewel standaard hypocriet gedrag.
Huilen over 'die gemene linkse mensen'.

En nee, ik doe niet mee aan je 'probeer moet reageren op de topics die ik wil, anders is hij hypocriet' spelletje. Ik neem aan dat het slopen van dat ding onwettelijk was, dus dan is het verkeerd om dat toch te doen. Niet zo lastig hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181349856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Huilen over 'die gemene linkse mensen'.

En nee, ik doe niet mee aan je 'probeer moet reageren op de topics die ik wil, anders is hij hypocriet' spelletje. Ik neem aan dat het slopen van dat ding onwettelijk was, dus dan is het verkeerd om dat toch te doen. Niet zo lastig hoor.
Moet hij het ook niet bij jou proberen. ;)
pi_181349897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Huilen over 'die gemene linkse mensen'.

En nee, ik doe niet mee aan je 'probeer moet reageren op de topics die ik wil, anders is hij hypocriet' spelletje. Ik neem aan dat het slopen van dat ding onwettelijk was, dus dan is het verkeerd om dat toch te doen. Niet zo lastig hoor.
Het valt gewoon op dat jij en enkelen andere steeds de aanval openen op dezelfde personen. Ik zie hier dagelijks gehuil, ik kom net uit een topic over een vermoord meisje wat blank is. Moet je het gehuil eens daar lezen van toch wel medestanders van grotendeels jouw mening dat dit nieuws niet zo belangrijk was als die meid zwart was. Maar geen probeer die een opmerking geeft over gehuil.

Het is selectief en hypocriet, val mij gerust aan op wat je wilt, genoeg munitie om mee te schieten, maar kap met dat kinderachtig gedoe en opmerkingen zodra ik iets zeg. Het is bekend dat de media veelal linkse bolwerken zijn, het is nu ook bekend dat Twitter een veelal links bolwerk is. Daar is niets fout aan, het is zelfs menselijk dat mensen hun persoonlijke mening laten doorschemeren in artikelen of hun beleid. Daar maakt ieder mens zich schuldig aan, ook rechtse mensen. Dat is geen gehuil maar een constatering, en dat mag je gewoon proberen te ontkrachten.
pi_181349936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het valt gewoon op dat jij en enkelen andere steeds de aanval openen op dezelfde personen. Ik zie hier dagelijks gehuil, ik kom net uit een topic over een vermoord meisje wat blank is. Moet je het gehuil eens daar lezen van toch wel medestanders van grotendeels jouw mening dat dit nieuws niet zo belangrijk was als die meid zwart was. Maar geen probeer die een opmerking geeft over gehuil.

Het is selectief en hypocriet, val mij gerust aan op wat je wilt, genoeg munitie om mee te schieten, maar kap met dat kinderachtig gedoe en opmerkingen zodra ik iets zeg. Het is bekend dat de media veelal linkse bolwerken zijn, het is nu ook bekend dat Twitter een veelal links bolwerk is. Daar is niets fout aan, het is zelfs menselijk dat mensen hun persoonlijke mening laten doorschemeren in artikelen of hun beleid. Daar maakt ieder mens zich schuldig aan, ook rechtse mensen. Dat is geen gehuil maar een constatering, en dat mag je gewoon proberen te ontkrachten.
Twitter is toch voor korte berichten, zo van ; #ikeetnubroodjekaas, in plaats van GroenLinks is zo?n geweldige partij
pi_181350325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het valt gewoon op dat jij en enkelen andere steeds de aanval openen op dezelfde personen.
Omdat je steeds weer, keer op keer, 'de andere zijde' woorden in de mond legt.

quote:
Zolang mensen verantwoordelijk zijn voor het verwijderen en modereren van (in dit geval) Twitter accounts, dan zal altijd hun persoonlijke mening een belangrijke factor zijn tijdens het verwijderen. Hetzelfde werkt zo in de media ...
Tot op dit punt ben ik het gewoon met je eens.

quote:
... wat ook veelal linkse bolwerken zijn. Het valt natuurlijk ook niet op dat veelal mensen die zelf links zijn dit altijd als onzin bestempelen.
Maar daar ga je weer. Meteen weer een enorme aanname over het standpunt / de mening van de ander. En je wilt dat ik hier dan serieus op ga reageren? Dat ik dan eerst nog eens uit mag gaan leggen hoe mijn mening verschilt van wat jij oa mij toeschrijft? En dat we het daarna wellicht kunnen hebben over wat we daadwerkelijk vinden/denken?

Al jouw berichten zijn in zodanige vorm dat het altijd een verwijt jegens de ander (lees: links) is. En ik heb geen zin om me daar tegen te moeten verdedigen (op straffe van meer verwijten waaronder hypocrisie) voordat ik ook nog maar iets gepost heb. Voordat ik uberhaupt nog nagedacht heb over wat ik er over vind. Iets wat ik normaliter het liefste doe terwijl ik door de reacties blader.

quote:
Ik zie hier dagelijks gehuil, ik kom net uit een topic over een vermoord meisje wat blank is. Moet je het gehuil eens daar lezen van toch wel medestanders van grotendeels jouw mening dat dit nieuws niet zo belangrijk was als die meid zwart was. Maar geen probeer die een opmerking geeft over gehuil.
Gast .. Ik weet niet eens waar je het nu over hebt. Hele topic niet gezien. Maar blijkbaar heb ik er toch alweer een mening over. En blijkbaar is dat een foute mening. En blijkbaar is het ook verkeerd dat ik die mening daar nog niet gepost hebt, want dat ik dan wel hier iets post maakt me opeens hypocriet. Ik heb dus nu al nul zin om in dat topic inhoudelijk te reageren, en ga dan liever een beetje tegen de vooringenomenheid aanschoppen.

quote:
Het is selectief en hypocriet, val mij gerust aan op wat je wilt, genoeg munitie om mee te schieten, maar kap met dat kinderachtig gedoe en opmerkingen zodra ik iets zeg.
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen ja, dat ben ik met je eens. Ik heb wel meerdere ideeen over waarom ik het soms (bij jou vaak) toch niet doe en wil daar best eens een balletje over opgooien, maar dat zou allemaal wat off-topic worden. Het komt er op neer dat ik die moeite om inhoudelijk te reageren niet altijd op kan of wil brengen.

quote:
Het is bekend dat de media veelal linkse bolwerken zijn .. [..]
'De media', mwah. Hangt van het medium af. Sommige duidelijk wel, anderen niet.

quote:
het is nu ook bekend dat Twitter een veelal links bolwerk is.
Jup. En zelfs voordat het 'bekend' was, was het al zeer zeer zeer zeer aannemelijk.

quote:
Daar is niets fout aan, het is zelfs menselijk dat mensen hun persoonlijke mening laten doorschemeren in artikelen of hun beleid. Daar maakt ieder mens zich schuldig aan, ook rechtse mensen. Dat is geen gehuil maar een constatering, en dat mag je gewoon proberen te ontkrachten.
Ik zie geen reden om die constatering te ontkrachten. Ben het er mee eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 21-08-2018 16:55:32 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_181350358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Copycat kan alleen maar simpele domme oneliners op FOK! gooien zodra het onderwerp niet in haar straatje past. Maar wat verwacht je van een notoire blanken hater.
En wees eens eerlijk ... Wat zijn jouw verwachtingen van inhoudelijke discussies, nadat dit je eerste post in dit topic is? Vind je dan serieus nog dat andere mensen wel normaal en on-topic op jou moeten reageren?

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 21-08-2018 16:56:27 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_181350822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:43 schreef probeer het volgende:

[..]

En wees eens eerlijk ... Wat zijn jouw verwachtingen van inhoudelijke discussies, nadat dit je eerste post in dit topic is? Vind je dan serieus nog dat andere mensen wel normaal en on-topic op jou moeten reageren?
Touché, je hebt gelijk in deze. Ik maak mij er ook schuldig aan.
pi_181440271
quote:
Opening
Heeft de samenstelling van een personeelsbestand invloed op het bedrijfsbeleid of niet? Is het kwalijk dat Twitter vooral rechtsconservatieven en rechtsextremisten lijkt aan te pakken? Heeft Twitter als privaat bedrijf recht op haar eigen bedrijfsbeleid of moeten we Twitter inmiddels zien als digitale 'marketplace of ideas' en er nutsbedrijf van maken? Moet misschien zelfs het hele internet als een publieke voorziening beschouwd worden?
De ironie wil dat jouw suggestie om van Twitter een nutsvoorziening te maken dan weer knetterlinks is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181440318
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De ironie wil dat jouw suggestie om van Twitter een nutsvoorziening te maken dan weer knetterlinks is.
Het was een vraag, zie het teken '?'

Maar het is iets om te overwegen, wat dan nog?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181440354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Radicale troep is reden voor verwijdering? Goed argument, als het in alle richtingen gebruikt zou worden, of juist niet gebruikt zou worden.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een beetje normaal doen op Twitter. Of zeg ik nou iets geks?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181440388
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het was een vraag, zie het teken '?'

Maar het is iets om te overwegen, wat dan nog?
Dat hele idee was al nooit bij mij opgekomen. Twitter een nutsvoorziening. Weet niet of ik nou moet huilen of lachen.

Man man man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181440390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:02 schreef Oostwoud het volgende:

Opening
Heeft de samenstelling van een personeelsbestand invloed op het bedrijfsbeleid of niet? Is het kwalijk dat Twitter vooral rechtsconservatieven en rechtsextremisten lijkt aan te pakken? Heeft Twitter als privaat bedrijf recht op haar eigen bedrijfsbeleid of moeten we Twitter inmiddels zien als digitale 'marketplace of ideas' en er nutsbedrijf van maken?
Het antwoord zit in je eigen quote:

“We do not look at content with regards to political viewpoint or ideology. We look at behavior.”

Storm in een glas water dus.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:35:55 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181440439
Amerikaans links, dat is zo ongeveer de middenvleugel VVD rechter vleugel D’66 hier
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181440642
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Als je ziet hoeveel gezwets Trump er gewoon ongestoord op mag gooien zal het allemaal wel meevallen :').
Dat zou een beetje opvallen he.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:21:25 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181441298
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:48 schreef Red_85 het volgende:

Dat zou een beetje opvallen he.
Oh ja, vergeten dat het een slinks complot betreft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:10:08 #83
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_181442279
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het kan toch niet zjn dat deze commerciele bedrijven gewoon zélf mogen bepalen wie ze aannemen?
Of dat ze hun personeel op kwaliteiten beoordelen los van de politieke voorkeur?

Ik stel voor dat er een positief discriminatie-beleid en quota's moet komen voor het aannemen van rechtse huilertjes..

Genoeg rechtse klagertjes die nutteloos thuiszitten op hun zolderkamertjes en tijd teveel hebben, meestal ook omdat de vrouwen hen niet zien staan ;) :P
Ah maar als een bedrijf geen Ahmed of Mohammed wil aannemen dan zijn de rapen gaar :')
Wat dacht je van gewoon mensen aannemen op hun kwaliteiten en niets anders dan dat.
pi_181442630
Twitter meet met een dubbele maat en zijn totaal niet consistent met het handhaven van hun eigen regels.
Waar mensen van Twitter worden afgetrapt voor opmerkingen die mogelijk racistisch of opruiend kunnen zijn is haat vanaf de linkerkant volledig geaccepteerd.

https://mobile.twitter.com/meme_amerlca

Het meest recente voorbeeld is natuurlijk die racist die ze bij de NYT hebben aangenomen.
Een hele reeks ronduit racistische en denigrerende opmerkingen naar de blanke medemens maar ondanks al dat alles verdient ze toch een blauw vinkje.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:27:53 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181442633
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ah maar als een bedrijf geen Ahmed of Mohammed wil aannemen dan zijn de rapen gaar :')
Wat dacht je van gewoon mensen aannemen op hun kwaliteiten en niets anders dan dat.
Hebben ze dan een rechtse mensen nemen we niet aan beleid?
Dat blijkt echt helemaal nergens uit. Er wordt enkel gesteld dat een groot deel links is, er wordt nergens gesteld dat rechts niet mag/buitengesloten wordt.
Er wordt nergens gesteld dat mensen niet op hun kwaliteit en niets anders aangenomen worden. Jij doet nu net alsof bij sollicitatie iemand helemaal uitvragen over zijn politieke voorkeur en daarop wel of niet aannemen.

Als dat zo was geweest was dit 'relletje' wel groter geweest (en dan hadden we werkelijk wat om over te praten). Maar dat is niet aan de orde.
Deze hele 'rel' gaat uiteindelijk over een subgroep rechtse mensen die gewoon ervan overtuigt zijn dat linkjes het altijd op hun voorzien hebben, niet neutraal kunnen werken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:31:34 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181442724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:18 schreef Roces18 het volgende:
twitter is een privaatbedrijf dus die mogen het lekker allemaal zelf weten.

als ze alle berichten willen verwijderen van mensen die jan heten, mogen ze dat wat mij betreft doen.
Dat ben ik niet met je eens. Twitter, Facebook en Google zijn erg machtig. Hun invloed gaat eigenlijkt ever voor een privaatbedrijf. Het is niet aan privaatbedrijven te bepalen hoe ver de vrijheid van meningsuiting mag gaan. Hier moeten ze objectief mee omgaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181442762
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:
Twitter meet met een dubbele maat en zijn totaal niet consistent met het handhaven van hun eigen regels.
Waar mensen van Twitter worden afgetrapt voor opmerkingen die mogelijk racistisch of opruiend kunnen zijn is haat vanaf de linkerkant volledig geaccepteerd.

https://mobile.twitter.com/meme_amerlca

Het meest recente voorbeeld is natuurlijk die racist die ze bij de NYT hebben aangenomen.
Een hele reeks ronduit racistische en denigrerende opmerkingen naar de blanke medemens maar ondanks al dat alles verdient ze toch een blauw vinkje.
Och, figuren zoals David Duke kunnen ook doodleuk tweets blijven sturen. Al met al valt het wel mee die dubbele standaard.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:35:14 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181442782
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:
Twitter meet met een dubbele maat en zijn totaal niet consistent met het handhaven van hun eigen regels.
Waar mensen van Twitter worden afgetrapt voor opmerkingen die mogelijk racistisch of opruiend kunnen zijn is haat vanaf de linkerkant volledig geaccepteerd.

https://mobile.twitter.com/meme_amerlca

Het meest recente voorbeeld is natuurlijk die racist die ze bij de NYT hebben aangenomen.
Een hele reeks ronduit racistische en denigrerende opmerkingen naar de blanke medemens maar ondanks al dat alles verdient ze toch een blauw vinkje.
Wel een grappig linkje, want de meeste mensen die schreeuwen dat ze blanke mensen en vooral mannen haten en dat het krijgen van kinderen door blanken verboden moet worden, zijn zelf zo blank als room!

Blijkbaar is eigenhaat een verplicht vak geworden op Amerikaanse universiteiten. Bizar hoe deze mensen gehersenspoeld zijn! Dit is cultureel-Marxisme in de praktijk. Dit heeft Antonia Gramski in de jaren 20 al zo voorspeld.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181442804
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Twitter, Facebook en Google zijn erg machtig. Hun invloed gaat eigenlijkt ever voor een privaatbedrijf. Het is niet aan privaatbedrijven te bepalen hoe ver de vrijheid van meningsuiting mag gaan. Hier moeten ze objectief mee omgaan.
Bedrijven zijn niet verplicht om iedereen een platform te geven. En het publiek geeft Twitter en FB hun macht. Wil je dat niet, dan moet mensen ermee stoppen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:38:53 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181442850
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bedrijven zijn niet verplicht om iedereen een platform te geven. En het publiek geeft Twitter en FB hun macht. Wil je dat niet, dan moet mensen ermee stoppen.
Alle macht, of het nu om politici, bedrijven of wat dan ook gaat, komt uiteindelijk van het publiek. Dat wil niet zeggen dat privaatbedrijven ongelimiteerd een eigen beleid mogen voeren op dat soort vlakken.
De macht van een bedrijf kan te groot worden en feitelijk is dat bij een paar bedrijven al het geval. Als bijvoorbeeld Twitter systematisch bepaalde meningen of groepen gaat uitsluiten van zijn platform (volgens mij gebeurt dat niet overigens), dan beperken zij hiermee de vrijheid van meningsuiting (grondrecht) van het publiek te veel.
Het is niet een lokaal krantje dat zelf kiest welke ingezonden brieven het plaatst.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181442931
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Alle macht, of het nu om politici, bedrijven of wat dan ook gaat, komt uiteindelijk van het publiek. Dat wil niet zeggen dat privaatbedrijven ongelimiteerd een eigen beleid mogen voeren op dat soort vlakken.
De macht van een bedrijf kan te groot worden en feitelijk is dat bij een paar bedrijven al het geval. Als bijvoorbeeld Twitter systematisch bepaalde meningen of groepen gaat uitsluiten van zijn platform (volgens mij gebeurt dat niet overigens), dan beperken zij hiermee de vrijheid van meningsuiting (grondrecht) van het publiek te veel.
Het is niet een lokaal krantje dat zelf kiest welke ingezonden brieven het plaatst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:44:53 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181442972
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Totaal geen argument. maar zoals je zelf al zegt: In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181443015
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Totaal geen argument. maar zoals je zelf zegt: In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Jij lijkt te vinden dat Twitter, een privaat bedrijf, een platform moet bieden aan alle meningen, hoe abject die ook zijn.

Als jij je registreert voor Twitter, moet je instemmen met een gebruikersovereenkomst. Wanneer jouw pestgedrag de regels overschrijdt, kun je worden verbannen. Dat heeft verder geen ene zak te maken met het beperken van de vrijheid van meningsuiting.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:51:02 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181443092
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij lijkt te vinden dat Twitter, een privaat bedrijf, een platform moet bieden aan alle meningen, hoe abject die ook zijn.

Als jij je registreert voor Twitter, moet je instemmen met een gebruikersovereenkomst. Wanneer jouw pestgedrag de regels overschrijdt, kun je worden verbannen. Dat heeft verder geen ene zak te maken met het beperken van de vrijheid van meningsuiting.
Ik zeg helemaal niet dat mediabedrijven iedere mening, hoe abject dan ook, een platform moet bieden. Ik heb gezegd dat een bedrijf niet systematisch bepaalde meningen of groepen moet uitsluiten.
Voor de meest abject meningen hebben we gewoon de wet die deze al verbied.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181443180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat Twitter iedere mening, hoe abject dan ook, een platform moet bieden. Ik heb gezegd dat een bedrijf niet systematisch bepaalde meningen of groepen moet uitsluiten.
Voor de meest abject meningen hebben we gewoon de wet die deze al verbied.
Dat hebben we niet. De vrijheid van meningsuiting is behoorlijk veelomvattend in het westen. In de VS helemaal.

Als een bedrijf meningen uit wil sluiten, dan heeft die vrijheid. We leven gelukkig niet in een communistische heilstaat waarin de overheid het beleid van bedrijven voorschrijft.

En zoals al eerder opgemerkt in dit topic: Twitter heeft er helemaal geen belang om bepaalde geluiden te verbannen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:56:06 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181443196
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hebben we niet. De vrijheid van meningsuiting is behoorlijk veelomvattend in het westen. In de VS helemaal.

Als een bedrijf meningen uit wil sluiten, dan heeft die vrijheid. We leven gelukkig niet in een communistische heilstaat waarin de overheid het beleid van bedrijven voorschrijft.

En zoals al eerder opgemerkt in dit topic: Twitter heeft er helemaal geen belang om bepaalde geluiden te verbannen.
Ik zeg ook niet dat Twitter dat doet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181447078
Twitter, Facebook en YouTube zijn privé ondernemingen, en mogen dus beslissen wat ze op hun site wel en niet toelaten. Kan ik me wel in vinden; FOK doet iets soortgelijks. Dat vooral rechtse groepen worden gemuilkorfd, heeft dan weer niks met het overwegend linkse werknemersbestand van deze techreuzen te maken.

Ok. Als je in sprookjes gelooft misschien.

Onze linkse vrinden lijken dit wel prima te vinden, dat muilkorven van rechts geluid. Er wordt hier meerdere keren gewezen op het recht dat bedrijven hebben om te beslissen wat op hun site gebeurt. Hoe praat je dat recht, als je ook van mening bent dat taartenbakkers niet zelf mogen beslissen voor wie ze een custom taart bakken?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181448632
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, vergeten dat het een slinks complot betreft.
Denk even na. Dat is niet meer dan logisch. Je kan potus niet shadowbannen, dat gaat opvallen. En daar zijn ze te laf voor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181448731
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:02 schreef Oostwoud het volgende:
De TT die ik eigenlijk had willen gebruiken is de volgende, deze was echter te lang: "Twitter CEO geeft toe dat Twitter een linkse bias heeft, maar volgens hem beïnvloed dit het bedrijfsbeleid niet."

Washington Post
The Hill
Newsweek
The Epoch Times

De kritiek zwelt aan op Twitter. De kritiek is erop gericht dat Twitter met name (rechts)conservatieve en (rechts)extremistische Twitter-accounts zou schorsen, sluiten of zogeheten 'shadowbanning' toe zou passen op dit type accounts.

Twitter CEO Jack Dorsey geeft, nadat president Trump ook kritiek uitte openlijk toe dat het grootste deel van zijn personeelsbestand politiek links geörienteerd is. Hij haastte zich om toe te voegen dat dit geen invloed heeft op het bedrijfsbeleid.

Uit WaPo:

[..]

Opening
Heeft de samenstelling van een personeelsbestand invloed op het bedrijfsbeleid of niet? Is het kwalijk dat Twitter vooral rechtsconservatieven en rechtsextremisten lijkt aan te pakken? Heeft Twitter als privaat bedrijf recht op haar eigen bedrijfsbeleid of moeten we Twitter inmiddels zien als digitale 'marketplace of ideas' en er nutsbedrijf van maken? Moet misschien zelfs het hele internet als een publieke voorziening beschouwd worden?
En aan wie is het om te bepalen wie een bedrijf mag aannemen, het is verder geen reclame voor Twitter misschien, maar ze zijn zelf verantwoordelijk voor wie ze in dienst nemen en niet de overheid. Als jij het dan 'te links' vindt moet je niet op Twitter komen en een andere dienst gebruiken waar je je wat meer thuis voelt in deze.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:56:13 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181448915
Facebook, Twitter en Co, of die nu conservatief of liberaal zijn, jeukt me niet, heb liever dat ze fake news en complottheorieën niet zo een platform bieden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181449104
Vrijwillig linksige platforms gebruiken. :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181449129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

En aan wie is het om te bepalen wie een bedrijf mag aannemen, het is verder geen reclame voor Twitter misschien, maar ze zijn zelf verantwoordelijk voor wie ze in dienst nemen en niet de overheid. Als jij het dan 'te links' vindt moet je niet op Twitter komen en een andere dienst gebruiken waar je je wat meer thuis voelt in deze.
Die mantra kun je best blijven herhalen. Alleen zijn er al 'rechtse alternatieven' voor diverse websites in het leven geroepen, ik gaf GAB.ai als voorbeeld voor een vervanging van Twitter. Als Microsoft met z'n Azure-platform vervolgens GAB.ai gaat dreigen te deplatformen dan heb je het over een verdergaande/diepere deplatforming. Wat krijgen we straks? Individuele servers of hele datacentra die "Verboten für die Rechte" zijn? Moet rechts dan maar een heel eigen internet op gaan bouwen? Dat zal de onderlinge communicatie vast ten goede komen, alsof men al niet genoeg in een bubbel leeft.

Social media zijn inmiddels een instrument geworden in en m.b.t. de politiek. Een digitale 'marketplace of ideas'. Zij dienen voor iedereen vrij toegankelijk te zijn die zich houd aan de wet. Het gaat hier niet om een kledingzaak die makkelijk vervangen kan worden.

Te idioot voor worden dat deze geprivatiseerde censuur zo wordt toegejuicht, of op z'n minst schouderophalend ontvangen wordt. Deze censuur is net zo'n groot gevaar voor de democratie als nepnieuws.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181449260
Vergeleken Facebook en Microsoft valt het wel mee met Twitter.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:14:07 #104
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181449321
quote:
“We do not look at content with regards to political viewpoint or ideology. We look at behavior.” “We need to constantly show that we are not adding our own bias, which I fully admit is more left-leaning,” he added. “And I think it’s important to articulate our own bias and to share it with people so that people understand us. But we need to remove our bias from how we act and our policies and our enforcement.”
Tja, of dat nou lukt of niet is wat anders maar wat is er mis met dit statement?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Beste debater 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:41:28 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181449923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:28 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dan moet je dat stemmetje in je hoofd misschien maar negeren. Invullen voor een ander wat hij of zij denkt is funest voor iedere discussie, dus ook op dit forum.
Ja, het leukst vind ik nog dat je elk bericht stelselmatig afsluit met een faux-neutrale vraagstelling.

Persoonlijk word ik die vermoeiende slachtofferrol waarin jan en alleman zich in wringt (zwarten, blanken, 'echte' mannen, homo's, genderneutralen, autisten ad inf.) nogal beu. Nu dit weer. Twitter zegt 'links' te zijn, derhalve worden de arme 'rechtsconservatieven' en 'rechtsextremisten' gediscrimineerd. En zijn derhalve slachtoffer. En zijn derhalve heel zielig.

Twitter is een privébedrijf. En die mogen dus hun eigen beleid bepalen... Dat is namelijk erg rechts.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:42:49 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181449962
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kijk nooit Jan Smit :') En nee ook geen SBS6. Misschien moeten we rechts en links maar eens opnieuw gaan indelen, want de oude opvattingen kloppen voor geen meter meer.
Dat zeg je wel vaker, maar de kern verandert natuurlijk niet. Rechts is kleine overheid en grote vrije markt, links is grote overheid en gereguleerde vrije markt.

De rest is post-fortuynistische invulling die het hele politieke debat heeft vernaggeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:47:59 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181450091
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:28 schreef Lyrebird het volgende:
Twitter, Facebook en YouTube zijn privé ondernemingen, en mogen dus beslissen wat ze op hun site wel en niet toelaten. Kan ik me wel in vinden; FOK doet iets soortgelijks. Dat vooral rechtse groepen worden gemuilkorfd, heeft dan weer niks met het overwegend linkse werknemersbestand van deze techreuzen te maken.

Ok. Als je in sprookjes gelooft misschien.

Onze linkse vrinden lijken dit wel prima te vinden, dat muilkorven van rechts geluid. Er wordt hier meerdere keren gewezen op het recht dat bedrijven hebben om te beslissen wat op hun site gebeurt. Hoe praat je dat recht, als je ook van mening bent dat taartenbakkers niet zelf mogen beslissen voor wie ze een custom taart bakken?
Noem eens een 'rechts geluid'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181450466
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Die mantra kun je best blijven herhalen. Alleen zijn er al 'rechtse alternatieven' voor diverse websites in het leven geroepen, ik gaf GAB.ai als voorbeeld voor een vervanging van Twitter. Als Microsoft met z'n Azure-platform vervolgens GAB.ai gaat dreigen te deplatformen dan heb je het over een verdergaande/diepere deplatforming. Wat krijgen we straks? Individuele servers of hele datacentra die "Verboten für die Rechte" zijn? Moet rechts dan maar een heel eigen internet op gaan bouwen? Dat zal de onderlinge communicatie vast ten goede komen, alsof men al niet genoeg in een bubbel leeft.

Social media zijn inmiddels een instrument geworden in en m.b.t. de politiek. Een digitale 'marketplace of ideas'. Zij dienen voor iedereen vrij toegankelijk te zijn die zich houd aan de wet. Het gaat hier niet om een kledingzaak die makkelijk vervangen kan worden.

Te idioot voor worden dat deze geprivatiseerde censuur zo wordt toegejuicht, of op z'n minst schouderophalend ontvangen wordt. Deze censuur is net zo'n groot gevaar voor de democratie als nepnieuws.
Je doet net of die sites publiek eigendom zijn. Het zijn gewoon bedrijven, als je er last van hebt, prima dat je het aan de kaart stelt maar het is niet verboden, het is evenmin verplicht om er een account te hebben, blijkbaar vinden veel gebruikers die 'linkse' cultuur op Twitter toch niet zo'n enorm probleem.
pi_181450496
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je doet net of die sites publiek eigendom zijn. Het zijn gewoon bedrijven, als je er last van hebt, prima dat je het aan de kaart stelt maar het is niet verboden, het is evenmin verplicht om er een account te hebben, blijkbaar vinden veel gebruikers die 'linkse' cultuur op Twitter toch niet zo'n enorm probleem.
Nee dat doe ik niet, ik kaart een dieperliggend probleem aan waar jij bewust(?) overheen leest.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:02:40 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181450506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Noem eens een 'rechts geluid'.
Hier een voorbeeld van rechts en links geluid
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Beste debater 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:03:20 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181450525
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hier een voorbeeld van rechts en links geluid
Argh, ja, mono is echt verschrikkelijk door een koptelefoon.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181450531
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, het leukst vind ik nog dat je elk bericht stelselmatig afsluit met een faux-neutrale vraagstelling.

Ik kies mijn eigen woorden en met je toeschrijvingen kan ik niets. Die neutrale vraagstelling is nuttig om een topic mee te openen. Anders krijgen we bij reactie 1 al domme posts gericht op de man.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181450652
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:02 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet, ik kaart een dieperliggend probleem aan waar jij bewust(?) overheen leest.
Welk diepliggend probleem?
pi_181450671
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Welk diepliggend probleem?
Flikker maar op hoor, je leest mijn post waar je op reageerde nog maar eens. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181450775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Flikker maar op hoor, je leest mijn post waar je op reageerde nog maar eens. :')
Ik heb je post prima gelezen. Ik reageerde dat het gewoon private bedrijven zijn en dat je nergens toe verplicht bent als gebruiker. Vervolgens zeg je dat ik niet lees. Wat is dan het diepliggende probleem waar ik overheen lees? Dat het politieke instrumenten zijn wil je zeggen? Noem dan eens een linkse regering in Europa die er actief van profiteert? Of hebben we het over een liberaal wereldbeeld wat ongeacht links-rechts wellicht nog steeds ongekend groot is in Europa? En als het niet representatief is voor de bevolking. Nou ja. Dat kan. Maar dan moet je wel begrijpen dat dit uiteindelijk klanten kost. De markt werkt nu eenmaal zo. Dus nogmaals wat is het diepliggende probleem waar je zo op hamert.....?
pi_181453742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:02 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet, ik kaart een dieperliggend probleem aan waar jij bewust(?) overheen leest.
Nee, je grijpt een platform aan om vervolgens in de slachtofferrol te kunnen duiken en dat uit te vergroten naar 'rechts in het algemeen'.

Vertel eens welke rechtse mening er niet meer geuit kan worden tegenwoordig?
pi_181453783
En GAB.ai is toch gewoon nog on? Kennelijk stond er dusdanig gekke shit op dat men dat niet wilde hosten. Lekker boeiend, dat recht hebben bedrijven.

Maar dat hele "oeh, grote media zijn links dus rechts komt in de verdrukking" slaat nergens op. De meest gekke rechtse figuren kunnen er nog vrolijk op los twitteren.
pi_181453902
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
En GAB.ai is toch gewoon nog on? Kennelijk stond er dusdanig gekke shit op dat men dat niet wilde hosten. Lekker boeiend, dat recht hebben bedrijven.

Maar dat hele "oeh, grote media zijn links dus rechts komt in de verdrukking" slaat nergens op. De meest gekke rechtse figuren kunnen er nog vrolijk op los twitteren.
Snap het gejank ook niet. Wie worden er nou precies van Twitter geknikkerd?

Zo'n Paul Joseph Watson gaat rustig door met het Twitteren van zijn Prison Planet-waanzin. Tal van andere alt rechtse grafmongolen doen hetzelfde.

Alleen Alex Jones is geband. Nou nou.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:05:12 #119
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181454016
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap het gejank ook niet. Wie worden er nou precies van Twitter geknikkerd?

Zo'n Paul Joseph Watson gaat rustig door met het Twitteren van zijn Prison Planet-waanzin. Tal van andere alt rechtse grafmongolen doen hetzelfde.

Alleen Alex Jones is geband. Nou nou.
Martin Shkreli
Azealia Banks
Milo Yiannopoulos
PewDiePie
Courtney Love
Adele (door Haar eigen management)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181454232
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Martin Shkreli
Azealia Banks
Milo Yiannopoulos
PewDiePie
Courtney Love
Adele (door Haar eigen management)
Pewdiepie en Yiannopoulos hebben herhaaldelijk de voorwaarden van het medium waar ze shit op postten geschonden. Tja. Dat lijkt me niet voorbehouden aan links of rechts. Die gast die drugs en trips uitvoerig bespreekt van mdma tot peyote heeft ook een keer een ban aan z'n broek gehad omdat hij z'n video's niet begon met een disclaimer om kijkers tot voorzichtigheid te manen.

En Shkreli mag wat mij betreft branden in de hel natuurlijk.
pi_181454558
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:06 schreef Oostwoud het volgende:
Social media zijn inmiddels een instrument geworden in en m.b.t. de politiek. Een digitale 'marketplace of ideas'. Zij dienen voor iedereen vrij toegankelijk te zijn die zich houd aan de wet. Het gaat hier niet om een kledingzaak die makkelijk vervangen kan worden.
Nee, dat is best een kwalijke misvatting. Ze dienen helemaal niets. Als Youtube zin heeft om morgen 10.000 accounts te bannen staat ze dat helemaal vrij. Als ze zichzelf willen opheffen kunnen ze dat ook per direct doen.

Jij hebt om de e.o.a. onvolgbare reden het idee dat Youtube verplicht is mensen hun content te hosten. Hoe kom je daar in godsnaam bij?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:23:57 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181454626
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pewdiepie en Yiannopoulos hebben herhaaldelijk de voorwaarden van het medium waar ze shit op postten geschonden. Tja. Dat lijkt me niet voorbehouden aan links of rechts. Die gast die drugs en trips uitvoerig bespreekt van mdma tot peyote heeft ook een keer een ban aan z'n broek gehad omdat hij z'n video's niet begon met een disclaimer om kijkers tot voorzichtigheid te manen.

En Shkreli mag wat mij betreft branden in de hel natuurlijk.
Ik heb geen idee, volg sociale media niet, punt wat ik maakte is dat het niet enkel Alex Jones is. Verder weinig op met Jones, kabaalmaker en schreeuwer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:25:36 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181454680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]


Social media zijn inmiddels een instrument geworden in en m.b.t. de politiek. Een digitale 'marketplace of ideas'. Zij dienen voor iedereen vrij toegankelijk te zijn die zich houd aan de wet. Het gaat hier niet om een kledingzaak die makkelijk vervangen kan worden.

Te idioot voor worden dat deze geprivatiseerde censuur zo wordt toegejuicht, of op z'n minst schouderophalend ontvangen wordt. Deze censuur is net zo'n groot gevaar voor de democratie als nepnieuws.
Het staat je vrij een platform te bieden aan iedereen die wat meent te zeggen te hebben. Als je dat zo belangrijk vind, wat let je?

In realiteit ben je iemand die klaagt dat een kroegeigenaar de witkwast over de pleemuur haalt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181454725
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, volg sociale media niet, punt wat ik maakte is dat het niet enkel Alex Jones is. Verder weinig op met Jones, kabaalmaker en schreeuwer.
Heeft puur te maken met de voorwaarden die desbetreffende platforms neerzetten. Als je je daar herhaaldelijk niet aan houdt dan kun je op een ban rekenen ja. Dat dat dan toevallig meer rechtse figuren zouden zijn, geen idee, kan, maar dan hebben ze kennelijk wat meer moeite om zich een beetje normaal te gedragen. Dat grote platforms stiekem uit zouden zijn op het onderdrukken of censureren van rechts, ofzo, is bullshit verder.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:30:04 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181454808
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heeft puur te maken met de voorwaarden die desbetreffende platforms neerzetten. Als je je daar herhaaldelijk niet aan houdt dan kun je op een ban rekenen ja. Dat dat dan toevallig meer rechtse figuren zouden zijn, geen idee, kan, maar dan hebben ze kennelijk wat meer moeite om zich een beetje normaal te gedragen. Dat grote platforms stiekem uit zouden zijn op het onderdrukken of censureren van rechts, ofzo, is bullshit verder.
Persoonlijk beschouw ik mensen als Jones een belediging van rechts gedachtengoed
Als men meent dat er zoveel mensen dit soort gekken wil horen dan zijn ze blijkbaar niet slim genoeg een platform op te zetten om dat te hosten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:37:40 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181455002
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heeft puur te maken met de voorwaarden die desbetreffende platforms neerzetten. Als je je daar herhaaldelijk niet aan houdt dan kun je op een ban rekenen ja. Dat dat dan toevallig meer rechtse figuren zouden zijn, geen idee, kan, maar dan hebben ze kennelijk wat meer moeite om zich een beetje normaal te gedragen. Dat grote platforms stiekem uit zouden zijn op het onderdrukken of censureren van rechts, ofzo, is bullshit verder.
Er zijn tools die gebruikt worden, onder andere door antifa, om mass flaggen van content mogelijk te maken. Als je je aanmeldt krijg je een aantal filmpjes die je dan met 1 klik kunt flaggen.

Het gevolg is dat creators de volgende dag wakker worden en hun werk, en soms hun inkomen, kwijt zijn. Gewoon omdat regressief links het op hen heeft voorzien.
En het is dan verdomde moeilijk om het terug te laten draaien. En volslagen onmogelijk om inkomsten terug te krijgen.

Gewoon een vaag iets melden. "pesten" en achterover leunen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181455024
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heeft puur te maken met de voorwaarden die desbetreffende platforms neerzetten. Als je je daar herhaaldelijk niet aan houdt dan kun je op een ban rekenen ja. Dat dat dan toevallig meer rechtse figuren zouden zijn, geen idee, kan, maar dan hebben ze kennelijk wat meer moeite om zich een beetje normaal te gedragen. Dat grote platforms stiekem uit zouden zijn op het onderdrukken of censureren van rechts, ofzo, is bullshit verder.
Maar je hebt er geen moeite mee dat de regels niet voor iedereen gelden?
Ik poste een Twitter draadje vol met racistische en denigrerende opmerkingen van mensen met een blauw vinkje.
Zover ik weet is er niet eentje die een ban heeft gehad, sterker nog Sarah Jeong de racist die een baan heeft gekregen bij de NYT heeft zo’n blauw vinkje gekregen na haar racistische opmerkingen.
pi_181455057
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn tools die gebruikt worden, onder andere door antifa, om mass flaggen van content mogelijk te maken. Als je je aanmeldt krijg je een aantal filmpjes die je dan met 1 klik kunt flaggen.

Het gevolg is dat creators de volgende dag wakker worden en hun werk, en soms hun inkomen, kwijt zijn. Gewoon omdat regressief links het op hen heeft voorzien.
En het is dan verdomde moeilijk om het terug te laten draaien. En volslagen onmogelijk om inkomsten terug te krijgen.

Gewoon een vaag iets melden. "pesten" en achterover leunen.
Je kunt inderdaad iets rapporteren, ja. Maar zolang je content niet in strijd is met bepaalde voorwaarden kunnen andere gebruikers rapporteren wat ze willen.

Dat 'regressief links' op een avond zomaar random mensen zonder inkomen kan laten zitten is wat te kort door de bocht, maar anders kan de Calimero natuurlijk weer niet getrokken worden.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:47:28 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181455243
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad iets rapporteren, ja. Maar zolang je content niet in strijd is met bepaalde voorwaarden kunnen andere gebruikers rapporteren wat ze willen.

Dat 'regressief links' op een avond zomaar random mensen zonder inkomen kan laten zitten is wat te kort door de bocht, maar anders kan de Calimero natuurlijk weer niet getrokken worden.
Toch vreemd dat als mensen onterecht iets rapporteren, een filmpje dan verwijderd kan worden. Dan duurt het een maand voordat iemand van youtube eens wat moeite doet om hem terug te zetten. Omdat er opeens toch niks aan de hand was.

Puur misbruik van een middel uit politiek oogpunt.

Je mag het kort door de bocht vinden, maar het is wel hoe het gaat. Even met 100 man wat filmpjes flaggen van een groep personen waarvan je wilt dat ze monddood gemaakt worden en klaar is kees.

Je ziet het op twitter, op youtube, op facebook, op reddit. Overal is het hetzelfde liedje.
Natuurlijk, regels zijn regels en men moet zich daar aan houden. En zolang dit gemodereerd wordt door mensen, zullen er fouten gemaakt worden. Niemand zal dat bestrijden.

Maar zolang de regels voor een groep wel gelden, en voor de andere groep niet, zul je kritiek blijven houden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181456322
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad iets rapporteren, ja. Maar zolang je content niet in strijd is met bepaalde voorwaarden kunnen andere gebruikers rapporteren wat ze willen.

Dat 'regressief links' op een avond zomaar random mensen zonder inkomen kan laten zitten is wat te kort door de bocht, maar anders kan de Calimero natuurlijk weer niet getrokken worden.
Ik vraag me af hoe dat eigenlijk gaat. Wordt er na x-aantal keer rapporteren een filmpje gelijk verwijderd of het filmpje eerst ook nog bekeken. Ik denk zelf het eerste dat later de filmpje, als er om gevraagd wordt, alsnog door ismen wordt bekeken. Als je ziet hoeveel er op Youtube staat, is dat natuurlijk een enorme klus.

Even offtopic, wat ik storend vind is dat zo'n beetje iedereen maar reclames plaatst bij zijn/haar filmpjes, terwijl ik weet dat het ook zonder kan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181456616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toch vreemd dat als mensen onterecht iets rapporteren, een filmpje dan verwijderd kan worden. Dan duurt het een maand voordat iemand van youtube eens wat moeite doet om hem terug te zetten. Omdat er opeens toch niks aan de hand was.

Puur misbruik van een middel uit politiek oogpunt.

Je mag het kort door de bocht vinden, maar het is wel hoe het gaat. Even met 100 man wat filmpjes flaggen van een groep personen waarvan je wilt dat ze monddood gemaakt worden en klaar is kees.

Je ziet het op twitter, op youtube, op facebook, op reddit. Overal is het hetzelfde liedje.
Natuurlijk, regels zijn regels en men moet zich daar aan houden. En zolang dit gemodereerd wordt door mensen, zullen er fouten gemaakt worden. Niemand zal dat bestrijden.

Maar zolang de regels voor een groep wel gelden, en voor de andere groep niet, zul je kritiek blijven houden.
Ik ben wel benieuwd naar wat concrete praktijkvoorbeelden.
pi_181456687
Hoogopgeleiden in een stedelijk gebied overwegend Democraat?

Wat een shocker.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:49:49 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181456784
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar wat concrete praktijkvoorbeelden.
Moet ik je verwijderde filmpjes laten zien? :')
Wat wil je nu?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181457607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Moet ik je verwijderde filmpjes laten zien? :')
Wat wil je nu?
Dat niet, maar ik ben wel benieuwd hoe ze achter zijn gekomen dat antifa daarachter zit. Verborgen camera's? Hebben die lui dat zelf op hun eigen site aangegeven?
ROBODEMONS..................|:(
pi_181457830
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Moet ik je verwijderde filmpjes laten zien? :')
Wat wil je nu?
Jij beweert dat regels voor de ene groep wel gelden en voor de andere niet.
pi_181464618
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze Trump best dankbaar zijn bij Twitter.

Het ging vrij slecht met het bedrijf een aantal jaar terug. Trump heeft er gigantisch veel aandacht naartoe getrokken.

Als je erover nadenkt is het ook best grappig. Trump's meest gebruikte media platform is links.

Ik heb wel eens een aantal keer zitten denken, wat als Twitter failliet gaat. Zou Trump er dan persoonlijk geld in steken om het in leven te houden?
In het verleden waren er ook andere diensten, en die zullen er gerust weer komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181464632
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe dat eigenlijk gaat. Wordt er na x-aantal keer rapporteren een filmpje gelijk verwijderd of het filmpje eerst ook nog bekeken. Ik denk zelf het eerste dat later de filmpje, als er om gevraagd wordt, alsnog door ismen wordt bekeken. Als je ziet hoeveel er op Youtube staat, is dat natuurlijk een enorme klus.

Even offtopic, wat ik storend vind is dat zo'n beetje iedereen maar reclames plaatst bij zijn/haar filmpjes, terwijl ik weet dat het ook zonder kan.
Daar zitten gewoon slimme algoritmes achter, daarnaast zal er voor verified accounts nog wel een mens aan te pas komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181464651
De reden waarom dit soort diensten over algemeen strenge regels hanteren is omdat men uit moet gaan van wereldwijde wetten, anders blijft je platform gebanned worden, overigens is twitter nog wel minst strenge. Overigens was het zo in het verleden dat de regels in de VS ook best streng waren, ik had een erotische webshop met daarop soft erotische afbeeldingen, werd aangeschreven door mijn hoster in Texas dat dat niet mocht. Op AWS mag je bijvoorbeeld ook geen porno hosten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181464678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Vergeleken Facebook en Microsoft valt het wel mee met Twitter.
Censuur is censuur is censuur.....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181464713
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 08:40 schreef raptorix het volgende:
De reden waarom dit soort diensten over algemeen strenge regels hanteren is omdat men uit moet gaan van wereldwijde wetten, anders blijft je platform gebanned worden, overigens is twitter nog wel minst strenge. Overigens was het zo in het verleden dat de regels in de VS ook best streng waren, ik had een erotische webshop met daarop soft erotische afbeeldingen, werd aangeschreven door mijn hoster in Texas dat dat niet mocht. Op AWS mag je bijvoorbeeld ook geen porno hosten.
Serieus? Wat een stel preutsneuzen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181464866
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 08:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Serieus? Wat een stel preutsneuzen.
Is in best veel moderne landen, ik meen dat in Australie porno compleet gebanned is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:27:38 #142
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181465134
Begrijp ik nu goed dat Oostwoud pleit voor diversiteitsbeleid en positieve discriminatie?
We have always been at war with Eastasia.
pi_181573014
Ah, kijk aan, er zit weer een kwaadaardige agenda achter, de volledige gelekte memo (49 pagina's) van David Brock van Media Matters:
https://www.scribd.com/do(...)ing-Trump#from_embed





Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')