Zo trolt domrechts.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:18 schreef Ludachrist het volgende:
Chivaz, keihard voorvechter van de vrijheid van meningsuiting die hier helemaal geen kritiek op heeft omdat de linksen nu gwpned worden is wel echt tekenend weer.
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:18 schreef Ludachrist het volgende:
Chivaz, keihard voorvechter van de vrijheid van meningsuiting die hier helemaal geen kritiek op heeft omdat de linksen nu gwpned worden is wel echt tekenend weer.
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:16 schreef Jojoke het volgende:
Het blijkt maar dat het herkiezen van iemand die een mislukte staatgreep heeft gedaan, misschien niet zo slim was. Ik weet niet in welke wereld de Amerikaanse kiezers leven, maar dat was een funeste fout. Oliedom.
En gezien het pad dat de huidige regering bewandelt, zie ik ook niet hoe een vreedzame machtsoverdracht komt. Deze mensen gaan hun macht echt niet vrijwillig opgeven, die halen de hele trukendoos erbij om aan de macht te blijven.
Kregen die niet sowieso een miljard, of ze nou gecanceld worden of niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of de makers van SouthPark er ook met gestrekt been in gaan richting Trump na het cancellen van Kimmel.
Ik weet niet precies hoe de tijdslijn is gelopen, maar volgens mij hadden ze de deal gemaakt nét nadat Trump (of diens FCC slaven) toestemming had gegeven voor de overname van Paramount door SkyDance Media.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kregen die niet sowieso een miljard, of ze nou gecanceld worden of niet?
Het lijkt mij een hele ingewikkelde tussenfase voor de niet-MAGA Amerikanen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of de makers van SouthPark er ook met gestrekt been in gaan richting Trump na het cancellen van Kimmel.
Amerika is sowieso een grote South Park:quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat Rutte na zijn "You're the best president ever" apps aan Trump ook even moet douchen. Dit is een vieze tijd die we moeten overleven. Onze eigen schuld voor het verkwanselen van onze defensie. Je kan geen grote bek optrekken als je van anderen afhankelijk bent.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Beathoven het volgende:
Trump gaf Starmer een flinke goedkeurendr klop op z'n rug toen Starmer vol op het orgel over Hamas ging. Wat best gek is zo eenzijdig, want Starmer was ooit pleitbezorger voor burgerrechten.
bron: Al Jazeera
Aan de andere kant zijn wensen rondom het bestrijden van Rusland. Dus of dit nu schaamteloze 'nemen en geven' politiek is of dat ie het echt persoonlijk meent. We zullen het helaas nooit weten.
Die man levert serieus goed camerawerk af met zijn gsm tijdens al die bizarre gebeurtenissenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amerika is sowieso een grote South Park:
https://youtube.com/shorts/kPbxq5ENS1A?si=8xTqd6pEYrCWMVHW
Totdat hij aan je deur staat.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte na zijn "You're the best president ever" apps aan Trump ook even moet douchen. Dit is een vieze tijd die we moeten overleven. Onze eigen schuld voor het verkwanselen van onze defensie. Je kan geen grote bek optrekken als je van anderen afhankelijk bent.
Pas maar op.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump aan mijn deur staat.
Een grote bek opzetten vind ik niet hetzelfde als zeggen wat je ervan vindt. Dit buit Trump helemaal uit en zal blijven doorgaan als mensen met hem in zee gaan. De deal die hij maakt, zal binnen mum van tijd eenzijdig worden verbroken om vervolgend te eisen dat ze weer wat anders moeten doen voor dezelfde deal.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump aan mijn deur staat.
Deze mensen wegen met twee maten. Een grote bek opzetten is toegestaan als je zegt wat zij vinden, dan is Free Speech belangrijk. Maar als je je mening geeft en het is niet wat zij willen horen, dan (ook al ben je zo voorzichtig) trek je volgens hen een grote bek open, en moet je zwaar gestraft worden. Dat is hoe het nu werkt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een grote bek opzetten vind ik niet hetzelfde als zeggen wat je ervan vindt. Dit buit Trump helemaal uit en zal blijven doorgaan als mensen met hem in zee gaan. De deal die hij maakt, zal binnen mum van tijd eenzijdig worden verbroken om vervolgend te eisen dat ze weer wat anders moeten doen voor dezelfde deal.
Iedereen prutst maar wat aan helaas. Wat gemist wordt is dat er een enkele westerse Christen al richting Israel vertrekt met de hoop daar een zorgelozer bestaan op te bouwen. Puur omdat Europa en met name Amerika veel geld pompen in het onderhouden van de hele betaalbare verzorgingsstaat daar.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte na zijn "You're the best president ever" apps aan Trump ook even moet douchen. Dit is een vieze tijd die we moeten overleven. Onze eigen schuld voor het verkwanselen van onze defensie. Je kan geen grote bek optrekken als je van anderen afhankelijk bent.
Nou, ik zit hier in Portugal op een expatforum van reddit, en het aantal Amerikanen dat vragen stelt over hoe een permanente visum te kunnen krijgen is de laatste maanden explosief gestegen...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele ingewikkelde tussenfase voor de niet-MAGA Amerikanen.
De democratie brokkelt af, maar er zijn weinig veilige plaatsen om heen te gaan. Europa kijkt de kat uit de boom, omdat we onze eigen defensie niet op orde hebben. Dat geldt voor vrijwel alle democratisch gezinde landen.
Dus dan kan je wel kritiek uitoefenen, maar als je dan een reële kans hebt dat ICE op je stoep staat om je te laten verdwijnen, dan wordt je wel voorzichtiger lijkt mij. De kans wordt helemaal groot als iedereen die niet instemt met Trump als anti-Amerikaans wordt bestempeld.
We hebben nu extreme pech dat de VS zo machtig is en dat de Amerikanen in de VS, die bereid zijn om kritisch te zijn, in geval van nood niet naar veilige oorden kunnen gaan.
Hey, je maakt een asymptotisch ongekwalificeerde internet trol FBI directeur vanwege kritiekloze trouw aan de dear leader, wat denk je dat er dan gebeurt? Een wonder?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:15 schreef V. het volgende:
Stukken van de congresverhoren van Patel zitten terugkijken over Epstein.
Da's me ook een partij verbijsterend. Wat is die Patel slecht. En al die Republikeinen, behalve Thomas Massie, die elke openbaarmaking van wat dan ook blokkeren.
Beschamend dat je dus niet alleen een Bondi, Patel en Bongino hebt die de bewijzen hebben gezien, en hebben besloten: ja, deze pedopresident gaan we beschermen.
Maar ook vrijwel het gehele Republikeinse smaldeel op Capitol Hill.
Geen geweten, geen ziel.
Ga je dat nou aan mij vragen?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:27 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hey, je maakt een asymptotisch ongekwalificeerde internet trol FBI directeur vanwege kritiekloze trouw aan de dear leader, wat denk je dat er dan gebeurt? Een wonder?
Hoop wel dat zijn Oscar vriendjes zich aan uitspreken. Meryl had daar 8 jaar geleden nog leuke speech over die er medeverantwoordelijk was dat een favoriete actrice van mij genomineerd werd.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Dutch_view het volgende:
Bah, niet Hamas. Die mogen we juist op het moment in hun strijd tegen de terroristen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Beathoven het volgende:
Trump gaf Starmer een flinke goedkeurendr klop op z'n rug toen Starmer vol op het orgel over Hamas ging. Wat best gek is zo eenzijdig, want Starmer was ooit pleitbezorger voor burgerrechten.
bron: Al Jazeera
Aan de andere kant zijn wensen rondom het bestrijden van Rusland. Dus of dit nu schaamteloze 'nemen en geven' politiek is of dat ie het echt persoonlijk meent. We zullen het helaas nooit weten.
Hij heet niet voor niets Cynicusquote:
Ja, maar da's wat anders dan ongeïnformeerde dombo, lijkt me.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets Cynicus
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/samwhite087/status/1968689363962736880
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:16 schreef Hallojo het volgende:
@:Chivas
Sta je nog steeds achter Trump, nu hij steeds meer en meer en meer en meer en nog een klein beetje meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en nog een klein beetje meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en nog een klein beetje meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en nog een klein beetje meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en nog een klein beetje meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en nog een klein beetje meer en meer en meer en meer fascistisch wordt?
Tja, eigenlijk weet ik het antwoord wel, helaasquote:
En dat antwoord luidt: Ja, maar Obama?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk weet ik het antwoord wel, helaas
Een wat???quote:
quote:Lyons, who is reporting for Four Corners, drew the ire of the US president on Tuesday when he asked Trump how much wealthier he had become since returning to the Oval Office for his second term in January.
Trump accused the reporter of “hurting Australia” with the line of questioning.
“In my opinion, you are hurting Australia very much right now,” Trump said. “And they want to get along with me.
“You know, your leader is coming over to see me very soon. I’m going to tell him about you. You set a very bad tone. You can set a nicer tone.”
Trump subsequently told Lyons: “Quiet.”
Kim Jong Trump.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:38 schreef Kijkertje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
ABC excluded from Trump’s UK press conference as British officials deny any link to recent clash with Australian journalist
Australia’s national broadcaster told by Downing Street that accreditation cancelled for ‘logistical reasons’ as other international outlets also denied entry
[..]
Buitengewoon hypocriet ben je.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je kan het @:Chivaz honderdduizend keer uitleggen wat wel/niet onder censuur valt, over een tijdje komt hij met precies dezelfde (onjuiste) argumenten opnieuw vertellen dat hij altijd al gelijk had.
Buitengewoon hardleers.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als men je vraagt om een originele gedachte loop je compleet vast, je hebt geen mening behalve de mening die je word opgelegd en als politiek geforceerd word om een draai te maken draai je even hard mee zonder stil te staan of het wel in lijn is met je eerdere overtuigingen.
En nu je reactie op mn eerdere reactie op je?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:12 schreef Chivaz het volgende:
En hypocrieten blijven hypocriet. Tot zover AMV waar simpele zielen denken dat een ieder het geheugen heeft van een goudvis.
Helaas bieden de bookies dit niet aanquote:Op vrijdag 19 september 2025 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was ik bijbel literalist geweest, had ik er grof geld op gezet dat Donald 666 is.
Mijn goedheid wat is de VS afgegleden
Ok, hier kon ik wel om lachenquote:Op vrijdag 19 september 2025 00:12 schreef Chivaz het volgende:
En hypocrieten blijven hypocriet. Tot zover AMV waar simpele zielen denken dat een ieder het geheugen heeft van een goudvis.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, hier kon ik wel om lachenGoed gevonden dit.
Ik vermoedde al dat je het concept 'censuur' nog steeds niet begrijpt en dus het verschil niet ziet tussen twee situaties. Allemaal veel te genuanceerd. Censuur is censuur! Of zoiets simpels ...quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Buitengewoon hypocriet ben je.
Was jij niet een groot voorstander van censuur ook al werd je er op gewezen dat het vanuit het Witte Huis kwam? Dit gelde overigens niet alleen voor Facebook maar ook voor Twitter waar Jack Dorsey ronduit heeft toegegeven dat hij onder druk werd gezet om afwijkende meningen omtrent het COVID narratief te censureren. Dat heeft als direct gevolg had dat gerespecteerde wetenschappers zich niet meer konden uitspreken.
https://www.pbs.org/newsh(...)-during-the-pandemic
Maar daar stopte het uiteraard niet, je vond het ook helemaal prima als mensen hun baan verloren of hun platform verloren als ze in het verleden iets verkeerds hadden gezegd. Je bent een volger Kijkertje, een slaaf van de media die zeer goed artikeltjes kan lezen en de daarbij horende mening per definitie onderschrijft.
Als men je vraagt om een originele gedachte loop je compleet vast, je hebt geen mening behalve de mening die je word opgelegd en als de politiek geforceerd word om een draai te maken draai je even hard mee zonder stil te staan of het wel in lijn is met je eerdere overtuigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |