abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218795573
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is geen enkele reden om dan maar aan te nemen dat het nep is of dat je zou kunnen weten hoe de verdachte wel of niet zou texten. Allemaal gelul er omheen. Klopt de informatie of niet? Dat kun jij niet weten, zeker niet gebaseerd op hoe de informatie naar buiten is gekomen.
[..]
Ik geef dan ook aan dat dat de reden dat ik het raar vind. Hoe de informatie naar buiten komt en hoeveel.

quote:
Welke gerechtigheid hebben ze niet gehad? Epstein is veroordeeld.
Kom op, je kunt beter dan dit. Jarenlang wordt er (ook door Trump zelf) geroepen dat dit veel groter is dan alleen Epstein en nu moet er genoegen genomen worden met een veroordeling van Epstein?
pi_218795649
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Uberhaupt bizar dat we serieus moeten overwegen dat de FBI zoiets zou verzinnen, maar ok, klaarblijkelijk vinden een hoop mensen inclusief MAGA's als Bannon dit nogal vreemd... dus hier zijn we dan aanbeland.
Dit is de crux, door de defacto eenmanspartij met ongekwalificeerde politbureau clowns op elke belangrijke functie en het continue gedraai, gelek en gelieg verliezen instituties als de FBI de basis van hun bestaan: integriteit en vertrouwen.
pi_218795706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Geschreven is natuurlijk altijd beter. Laten we eerlijk zijn, als het komt toch een rechtszaak is er geen enkele reden om dit niet in te brengen, tenzij het fictie is.

Mocht het verzonnen zijn, zou de flatgenoot trouwens niet een mogelijke zaak hebben voor laster? Die wordt hierdoor in feite beschuldigd hiervan te hebben geweten (na het feit), maar geen aangifte te hebben gedaan als ik het goed begrijp. Ik zou mij wel in mijn goede naam aangetast hebben gevoeld in ieder geval - mocht het verzonnen zijn.

Uberhaupt bizar dat we serieus moeten overwegen dat de FBI zoiets zou verzinnen, maar ok, klaarblijkelijk vinden een hoop mensen inclusief MAGA's als Bannon dit nogal vreemd... dus hier zijn we dan aanbeland.
We hoeven dit helemaal niet te overwegen, er is geen enkele reden toe.
pi_218795712
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik geef dan ook aan dat dat de reden dat ik het raar vind. Hoe de informatie naar buiten komt en hoeveel.

En dat is dus geen reden om aan de informatie te twijfelen.

quote:
Kom op, je kunt beter dan dit. Jarenlang wordt er (ook door Trump zelf) geroepen dat dit veel groter is dan alleen Epstein en nu moet er genoegen genomen worden met een veroordeling van Epstein?
Ja, het was dom gelul van Trump en de zijnen zoals altijd. Er is niet meer.
  woensdag 17 september 2025 @ 17:35:38 #80
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218795744
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
We hoeven dit helemaal niet te overwegen, er is geen enkele reden toe.
Kom op zeg.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218795881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
[..]
Hmm...

AG Bondi die zegt dat het dossier op haar bureau ligt maar het nog steeds niet vrijgegeven heeft.
1000 FBI agenten die 100.000 pagina's en 300 GB aan Epstein data door ploegen om Trumps naam weg te strepen.

Het is allemaal slechts dom gelul, er is gewoon niet meer en instituties als Justitie en de FBI gooien hun integriteit en publiek vertrouwen voor niks te grabbel om Trump te beschermen onder de noemer van "child protection against sex-trafficking." (staat gvd gewoon letterlijk in het FBI document :') )
pi_218795915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:51 schreef cynicus het volgende:

[..]
Hmm...

AG Bondi die zegt dat het dossier op haar bureau ligt maar het nog steeds niet vrijgegeven heeft.
1000 FBI agenten die 100.000 pagina's en 300 GB aan Epstein data door ploegen om Trumps naam weg te strepen.

Het is allemaal slechts dom gelul, er is gewoon niet meer en instituties als Justitie en de FBI gooien hun integriteit en publiek vertrouwen voor niks te grabbel om Trump te beschermen onder de noemer van "child protection against sex-trafficking." (staat gvd gewoon letterlijk in het FBI document :') )
Klopt, de FBI en DoJ staan onder leiding van Trump cronies. Dat wist je toch zelf ook wel?

En nee, er is nul bewijs dat Trump of Clinton of wie dan ook op een 'lijst' staan. Dat is allemaal gelul bedacht door MAGA idioten. Die ga je toch niet serieus nemen?
pi_218795925
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:22 schreef cynicus het volgende:

[..]
Dit is de crux, door de defacto eenmanspartij met ongekwalificeerde politbureau clowns op elke belangrijke functie en het continue gedraai, gelek en gelieg verliezen instituties als de FBI de basis van hun bestaan: integriteit en vertrouwen.
Dat zal allemaal best, maar de documenten waar we het nu over hebben zijn gebruikt bij het officeel aanklagen van de verdachte. Dat gebeurt door de lokale prosecutor, niet de FBI.
pi_218795930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
[..]
Voor mij wel.

quote:
Je kunt je eigen post ook toepassen op jezelf. Dit zijn aannames omdat je een bepaalde uitkomst wil.
pi_218795935
Er zijn nieuwe texts gevonden!

[ Bericht 9% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-09-2025 20:51:20 ]
pi_218795955
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:57 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Voor mij wel.
Er is geen reden om te twijfelen aan de aanklagers in Ohio.

quote:
Je kunt je eigen post ook toepassen op jezelf. Dit zijn aannames omdat je een bepaalde uitkomst wil.
Nee hoor, ik zie gewoon in dat Trump en MAGA-idioten allemaal dingen bedenken die nu als een boemerang terugkomen, en dat is vermakelijk. Dat is geen reden om dat domme gelul dan maar te geloven. Er zijn geen files, er is geen lijst, Trump was een goede vriend van die kerel. Allemaal feiten.
pi_218795964
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Klopt, de FBI en DoJ staan onder leiding van Trump cronies. Dat wist je toch zelf ook wel?

En nee, er is nul bewijs dat Trump of Clinton of wie dan ook op een 'lijst' staan. Dat is allemaal gelul bedacht door MAGA idioten. Die ga je toch niet serieus nemen?
Dezelfde MAGA idioten die je nu wel moet geloven? Patel en Bongino zaten vuistdiep in die conspiracies
pi_218795994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dezelfde MAGA idioten die je nu wel moet geloven? Patel en Bongino zaten vuistdiep in die conspiracies
Waar zeg ik dat je die moet geloven?

Je kunt het 'charging document' gewoon zelf lezen: https://edition.cnn.com/2(...)obinson-charlie-kirk
  woensdag 17 september 2025 @ 18:30:06 #89
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218796240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:09 schreef Friggles het volgende:
Waarom wordt dergelijk bewijs openbaar gemaakt?
Omdat het enkel bestaat voor de bühne. Dus dan moet je het ook openbaren.
Antifa
pi_218796393
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat je die moet geloven?

Je kunt het 'charging document' gewoon zelf lezen: https://edition.cnn.com/2(...)obinson-charlie-kirk
Je geeft net aan dat er geen reden is dat ik twijfel?
pi_218796434
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:59 schreef Mike het volgende:

[..]
Steve Bannon is het met je eens:
[ x ]

Steve Bannon comments on the alleged murderer's DMs: "I'm particularly not buying these text messages... It seems too much like a script. Actually a bad script."
Maar dit is iets wat in Rusland zou gebeuren, zijn ze in de VS al zo diep gezonken dat er verzonnen bewijs wordt gemaakt? Als dat zo is, dan is de kans ook vrij groot dat de verdachte een 'ongelukje' krijgt tussen nu en de rechtszaak.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:56:23 #92
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:59 schreef Mike het volgende:

[..]
Steve Bannon is het met je eens:
[ x ]

Steve Bannon comments on the alleged murderer's DMs: "I'm particularly not buying these text messages... It seems too much like a script. Actually a bad script."
Ik geloof wel dat ze geen politieke radicalisering hebben kunnen aanwijzen, ondanks dat ie wat naar links leunde. Geen Groyper (daar had ik het mis), maar ook niet iemand die veel met politiek bezig was. Maar Patel is moeilijk te geloven, gisteren had ie het zelfs weer over 'de leugens van 6 januari' en dat moet dan FBI agent zijn. Want ik weet niet over welke 6 januari-leugens hij het heeft, maar dat was sowieso zo klaar als een klontje. De grap is uiteraard wel dat die mensen een pardon hebben gekregen en men dus ernstig hypocriet bezig is.

Of het nu een aanval op een ICE-agent was of op Kirk, Trump zat er sowieso op te wachten. Zo kunnen zijn tegenstanders straks zonder al te veel ophef worden tegengewerkt met de macht van het kabinet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 17 september 2025 @ 18:57:50 #93
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218796496
quote:
Omdat de toekomstige jury het dan in elk geval gezien heeft, ook als later blijkt dat het niet toelaatbaar is in de rechtszaak omdat de authenticiteit niet is vast te stellen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 17 september 2025 @ 18:59:52 #94
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik zou niemand neerschieten. Dat is een beetje het probleem hier, te veel mensen proberen hun eigen bias toe te passen op een situatie en persoon waar verder niets over bekend is (behalve dat hij iemand heeft omgelegd), om er een verhaaltje van te maken dat hen bevalt. Dat lukt niet altijd, en dan moet er maar gezegd worden dat het 'stinkt'. Zonder bewijs, onderbouwing of enige kennis. Tja.
In mijn geval kwam dat vooral door de snelle conclusie van o.a. Trump en mensen die zeiden dat alleen linkse mensen een hekel aan Kirk hadden. Toen ik op Groyper stuitte, waar ik nog nooit van gehoord had, liet het zien dat er wel degelijk mensen aan de rechtse kant die Kirk aan het haten waren. Daarna zag ik die kikkerfoto, die ook wel degelijk op die kikker gebaseerd was, die zelf dan weer gebaseerd is op iets uit de Balkan.

Het was dus geen Groyper, maar je kunt ook moeilijk stellen dat hij een soort Antifa is.
  woensdag 17 september 2025 @ 19:02:08 #95
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796537
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:12 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Hadden we deze al gezien? Een nieuwe in de lijn van de 250 miljoen mensen die gered zijn door Fentanyl weg te houden uit de VS.

300 miljoen doden vorig jaar door drugs. Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat hij er een klein beetje naast zit.
In een jaar zijn er zo'n 26 miljoen, wereldwijd, die sterven, dacht ik.
  woensdag 17 september 2025 @ 19:02:59 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
Laat dat gemotiveerde denken los, dat werkt veel beter. Zelfde geldt voor Epstein trouwens, wat in de verste verte niet op een beerput lijkt maar een conspiracy theory is die omarmd wordt door mensen die hopen dat het Trump schade oplevert.
Maxwell zat voor niets vast en Prince Andrew is voor niets zijn titel kwijt?
  woensdag 17 september 2025 @ 19:05:53 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar die beweren wel van alles, nu weet je dus ook waarom je Patel's FBI niet zomaar moet geloven, Overigens wil dat niet zeggen dat ik dat briefje meteen niet geloof, het gaat mij hier om de FBI sinds Patel.
  woensdag 17 september 2025 @ 19:07:04 #98
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
MAW, die moeten dan aftreden. Daarnaast moet er een onderzoek komen naar Trump, die blijkbaar 14-jarigen in zijn spa had werken.
pi_218796640
quote:
Het is onderdeel van de aanklacht, daar moet je je bewijs in opnemen.

Mocht blijken dat het fake is, dan was het vast voor de buhne.

Ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat het nep is, omdat het flinke gevolgen voor de zaak kan hebben, maar het leest wel wat gek... bv. zo achteloos over "hey, weet je nog dat ik kogels aan het graveren was..." Aan de andere kant, als je ziet hoe men onder Trump omging met bv. Kilmar Abrego Garcia die ze illegaal hadden gedeporteerd, zou ik het ook niet durven uit te sluiten.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-09-2025 20:02:12 ]
  woensdag 17 september 2025 @ 19:16:17 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218796682
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is onderdeel van de aanklacht, daar moet je je bewijs in opnemen.

Mocht blijken dat het fake is, dan was het vast voor de buhne. Persoonlijk lijkt het me sterk dat het nep is, omdat het flinke gevolgen voor de zaak kan hebben, maar het leest wel wat gek... bv. zo achteloos over "hey, weet je nog dat ik kogels aan het graveren was..."
Ik grapte nog over dat hij erbij had vermeld 'And I started a hoax about fake Epstein Files! Now, the best president I have ever seen gets pressure from the FAKE MEDIA! Thank you for the attention to this matter and 'm very lunatic left.'

Niet dat het uitmaakt. En nog steeds helemaal niets over zijn band met vuurwapens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')