SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Fuck the EBU
Ja sorry hoor, maar daar doe ik niet aan. Gewoon iedereen wakker en aan het werk.quote:
Eens en anders gaan ze daarna maar weer gelijk slapenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar daar doe ik niet aan. Gewoon iedereen wakker en aan het werk.
Ik gok: Action.quote:
Ik sliep net. Was een latertje met aangifte doen en verzekering inlichten enzoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens en anders gaan ze daarna maar weer gelijk slapen
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde bronsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ga het maar niet meer zeggen
Ik heb nog niks gezien. Kan ik nog helpen door voor een specifiek persoon te zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde brons
HET WERKT!!
Jaaaaa bijna weekend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
Het is weer vrijdag, dus gooi er even snel een lekker sterk bakkie in en hup, aan het werk!!!![]()
[ afbeelding ]
Hier kom ik misschien nog op terug als het nodig isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Kan ik nog helpen door voor een specifiek persoon te zijn?
Wat gaan we vandaag kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier kom ik misschien nog op terug als het nodig is
Ik ga voor:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag kijken?
Waar komt dat fanatisme om anderen wakker te maken eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
Het is weer vrijdag, dus gooi er even snel een lekker sterk bakkie in en hup, aan het werk!!!![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk! Gaan jullie iets doen dat vooral buiten of vooral binnen is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is waarschijnlijk de tweede date. Maar morgen is er kans op regen dus ik zit helemaal in kledingstress met wat ik aan moet
Net eerste halve finale damesdubbel badminton gekeken. Wat een heerlijke partij was dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor:
Tennis (om brons), zwemmen, hockey, atletiek, zeilen, bmx. Druk druk!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer mensen!
[ afbeelding ]
Gaat goed samen met judoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer mensen!
[ afbeelding ]
Vooral binnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaan jullie iets doen dat vooral buiten of vooral binnen is?
Als je een geschikte jas aan kan doen voor buiten hoef je voor je binnenkleding dan toch geen rekening te houden met regen?quote:
Die volgen het programma van onze judobond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat een voorsprong joh. Je vraagt je dan toch af hoe Nederland traint en wat de rest aan t doen is.
In de verhalen die ik ken over studentenroeiverenigingen wordt daar ook stevig gezopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:58 schreef Momo het volgende:
Toen ik studeerde was roeien wel echt heel populair onder medestudenten. En het was ook wel redelijk die hard, ze trainde 6 dagen per week. Vaak ook weekenden weg. Langer moeten over studie vanwege roeien.
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je een geschikte jas aan kan doen voor buiten hoef je voor je binnenkleding dan toch geen rekening te houden met regen?
Vestje mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud is
Oh, vast. Zullen ze lekker doen na de wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
In de verhalen die ik ken over studentenroeiverenigingen wordt daar ook stevig gezopen
Hilbert je moet nog een rondje jongen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik dacht we hebben een verkeerde baan trauma erbij.
Ach, als het afkoelt tot 20 graden is dat ook best uit te houden toch? Zeker als het buitenzijn beperkt is tot 5 minuten wachten bij de bushalte of zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud is
Ja oké. Ik doe ook te moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als het afkoelt tot 20 graden is dat ook best uit te houden toch? Zeker als het buitenzijn beperkt is tot 5 minuten wachten bij de bushalte of zo
Geen probleem, doe ik ook wel eens. Dan vind ik het soms erg fijn als iemand tegen me zegt dat ik niet zo moet zeuren of gewoon een keus moet makenquote:
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde brons
HET WERKT!!
Toch blijft de nos judo uitzenden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenJammer genoeg werkte het niet bij de judo'ers
Jij noemt het fanatisme, ik noem het hulpvaardigheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar komt dat fanatisme om anderen wakker te maken eigenlijk vandaan?
Tja, die zijn hoe dan ook kansloosquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenJammer genoeg werkte het niet bij de judo'ers
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, die zijn hoe dan ook kansloos![]()
Willen we nu even Canada supporten in het mixed dubbel? (TeamNL heeft ons nodig)
Geen supertiebreak nodig voor Canada.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, die zijn hoe dan ook kansloos![]()
Willen we nu even Canada supporten in het mixed dubbel? (TeamNL heeft ons nodig)
Laat het maar gaan regenen in Parijs. Ze zijn wel toe aan een pauze.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen kijk ik hoor. Speciaal voor jullie.
Ja maar ik hou niet eens erg van paellaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef Momo het volgende:
Misschien als we een paella posten komt @:Strani terug
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:strani verklaar dat eens, wat is er met spanje aan de hand.
Ah daar is ie eindelijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet eens erg van paella
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.quote:
Bloody hot zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.
Maar je bent nog niet verdampt gelukkig! Alles goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.
OMG, wat een helquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en 's nachts minimaal 24. Hier in de woonkamer is het nu 32.
Nu @Em31 weer!quote:
Ik slaap echt een stuk minder lekker bij dergelijke temperaturenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en 's nachts minimaal 24. Hier in de woonkamer is het nu 32.
Ik neem aan dat het er voor jou zelf een stuk beschaafder uit zag, wat je geschreven hebt...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Heee ben err weeerrrr was ff zuipen op festivl hahaha ben hlelemal van t padje en wil iemafjnd in eklaar slaan haha heb ik ehct zin in
@:Troel, de Intergalactic Gumball was best lekker. 3,5 dopjes
Duuuuuuuuuuuude PRECIES DIT duuuuuuuuuuuuuuude!!! KOM HIER DAN VECHTNE!!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het er voor jou zelf een stuk beschaafder uit zag, wat je geschreven hebt...
Ja dat is wel wat bezwaarlijk. Maar met airco is de temperatuur in de slaapkamer nog redelijk te controleren alleen als resultaat daarvan had ik dan weer stemproblemen gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik slaap echt een stuk minder lekker bij dergelijke temperaturen
KOM MEE NAAR BUITEN DAN!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuude PRECIES DIT duuuuuuuuuuuuuuude!!! KOM HIER DAN VECHTNE!!!!!
IK MAAK JE KAPOT VUILE GLADISPANJOOL!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT VUILE GLADISPANJOOL!Nou ik stel het zelfs wel op prijs dat je je even netjes doucht voor ik je helemaal aan gort trap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is niet persé voor iedereen negatiefquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat bezwaarlijk. Maar met airco is de temperatuur in de slaapkamer nog redelijk te controleren alleen als resultaat daarvan had ik dan weer stemproblemen gisteren en vandaag
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat laatste is niet persé voor iedereen negatief
De sfeer zit er meteen weer zo goed inquote:
Volgens mij over een roeiboot die implodeerde. Maar verder had ik het idee dat het in het algemeen niet helemaal de sportweek van Spanje was.quote:
Ja tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
De sfeer zit er meteen weer zo goed in
Ahh oké! Nou doet Spanje het nooit erg goed op de OS hoor. Het haalt steevast een stuk minder medailles dan Nederland ondanks dat Spanje veel groter is en ook best een sportland. Dus waar het precies aan ligt weet ik ook nooit zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij over een roeiboot die implodeerde. Maar verder had ik het idee dat het in het algemeen niet helemaal de sportweek van Spanje was.
Nouja, wel een EK net binnengehaald, dus het lijen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Nou doet Spanje het nooit erg goed op de OS hoor. Het haalt steevast een stuk minder medailles dan Nederland ondanks dat Spanje veel groter is en ook best een sportland. Dus waar het precies aan ligt weet ik ook nooit zo.
Gracias señorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik een paar verjaardagen heb gemistDus @:ijs_beer en @:arizona alsnog gefeliciteerd!! Heb ik ze nu wel allemaal?
Dat is ook wel één van de redenen die ik nog kan bedenken. Voetbal en tennis zijn hier heel groot en misschien dat andere sporten wat meer ondersneeuwen dan in Nederland.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, wel een EK net binnengehaald, dus het lijen natuurlijk.
Spanjolië maakt een goede kans op goud bij het tennis!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wel één van de redenen die ik nog kan bedenken. Voetbal en tennis zijn hier heel groot en misschien dat andere sporten wat meer ondersneeuwen dan in Nederland.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
Wat betreft de ESF-lympische spelen, hadden we afgelopen maand een spannende strijd aan top. Het is echter onze Zeeuw @:Luctor.et.Emergo die er met de winst vandoor gaat, zelfs een vakantie in het buitenland houdt hem niet tegen. Driemaal hoera!
1 347 Luctor.et.Emergo
2 337 H_T
3 257 Redefine
4 256 NailQueen
5 242 Arizona
6 189 Fred_B
7 175 Roger_Epiales
8 166 GeorgeM
9 141 BillDauterive
10 116 Troel
11 91 Koen66
12 90 egeltje1985
13 80 AgnesGru
14 68 Yesse
15 65 Cyan9
16 63 ESF1Gamer
16 63 ijs_beer
18 60 Momo
19 50 Strani
20 34 sportfreak
21 33 zorro28
22 26 usagi414
22 26 Dave
24 25 Nattekat
25 23 blackswangreen
25 23 Hamlapjes
25 23 Prisha
28 22 molloot200
29 14 Meke
30 8 Guanabana
Ja, zo fijn dat Strani er weer is!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
De sfeer zit er meteen weer zo goed in
Usagi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik een paar verjaardagen heb gemistDus @:ijs_beer en @:arizona alsnog gefeliciteerd!! Heb ik ze nu wel allemaal?
Wat heeft Clinton nou weer uitgevroten beerquote:
Een kalme prater jatogquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]Je zou het bijna niet geloven maar ik ben in het echt een redelijk kalm persoon, geen hele grote prater.
Echt absurd weinig, 30.000,-.En dan is dat ook nog ongeacht hoeveel goud geloof ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
Het stomme is dat Spanje dan wel weer 94.000 euro betaalt aan iemand die goud wint, terwijl Nederland 30.000 geeft als beloning. Lijkt me toch wat kortzichtig. Investeren is beter.
Ja maar ja Nederlandse sporters krijgen meer geld tijdens hun voorbereiding, dat lijkt me dan toch zinvoller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Echt absurd weinig, 30.000,-.En dan is dat ook nog ongeacht hoeveel goud geloof ik
Ah okee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja Nederlandse sporters krijgen meer geld tijdens hun voorbereiding, dat lijkt me dan toch zinvoller.
Feliciteer voor de zekerheid Meke ook nog evenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Heb je voor de zekerheid 60 eieren onder handbereik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Belle en het beest weer aangeslingerd
Jij bent Gaston?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid 60 eieren onder handbereik?
Wat leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Feelgood nieuws van de dag: een livestream van zeehondencentrum Pieterburen is viral in Japan: https://www.zeehondencent(...)gaan-viral-in-japan/
Er wordt zelfs fanart gemaakt.
[ afbeelding ]
Roeien kwart over 10 weer medaillekans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens bedenken welke sporten ik vandaag wil gaan kijken.
Oeh thanks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Roeien kwart over 10 weer medaillekans.
Ik had niet anders verwacht, want mijn kerel vond hem ook okquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Weer thuis van de eerste van twee dagen speciaalbierfestival. Ik heb 10 biertjes en 1 cider op en voel me eigenlijk totaal niet dronken. Heb geen enkele zin om iemand - ik noem heel random Nathan Aké - uit te schelden en ben niet een keer uit de bocht gevlogen.
Die heb je erg goed gerate zie ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, want mijn kerel vond hem ook ok
Ik ben gisteren naar op strooptocht geweest naar Albergen zoals het hier genoemd wordt. Paar biertjes gescoord en gisteren genoten van een Metaform Raspberry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sarabi
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb je erg goed gerate zie ik.
We missen Milky Road Brewery, maar volgens het programmaboekje zijn ze er toch een beetje bijKijk maar eens bij de namen van Egmond.
UhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Sarabidas bijzonder
Jaquote:
En liefde voor X Brewingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Weer thuis van de eerste van twee dagen speciaalbierfestival. Ik heb 10 biertjes en 1 cider op en voel me eigenlijk totaal niet dronken. Heb geen enkele zin om iemand - ik noem heel random Nathan Aké - uit te schelden en ben niet een keer uit de bocht gevlogen.
Ja, dat is wel echt vervelend voor hun.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaAch, dat programmaboekje zit altijd vol spelfouten, dus dit past er ook wel in
Hopelijk heeft de Egmondse brouwerij niet te veel mensen hoeven teleur te stellen!
De vrouw die achter hun standje stond was zo aardig, dat ik er vanavond weer een biertje ga halen. Ze hadden nog een peanutbutter/banana stout klaar staan, als een ander biertje op was. Hopelijk lukt dat voor vanavond, want die wil ik proberen.quote:
Ja, zonde is dat! Gelukkig staan ze op een mooi plekje en komen er alsnog veel mensen langsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt vervelend voor hun.
Echt heel vreemd....
[..]
We missen Milky Road Brewery, maar volgens het programmaboekje zijn ze er toch een beetje bijKijk maar eens bij de namen van Egmond.
Bijzondere gewaarwordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Sarabi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat zal Eva zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vrouw die achter hun standje stond was zo aardig, dat ik er vanavond weer een biertje ga halen. Ze hadden nog een peanutbutter/banana stout klaar staan, als een ander biertje op was. Hopelijk lukt dat voor vanavond, want die wil ik proberen.
[..]
Ja, zonde is dat! Gelukkig staan ze op een mooi plekje en komen er alsnog veel mensen langs
Nee, maar als hij langskomt kan je hem in elk geval een snack aanbiedenquote:
Dat vind ik soms het erge. Dat ik een biertje heel vies vind, maar dat de mensen wel leuk zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal Eva zijngeweldige vrouw.
En als je van stouts houdt is die zeker een aanrader
Veel plezier nog! We zijn er hopelijk volgend jaar weer bij.
Oe, herkenbaar! Of naja, eigenlijk dat ik dan te streng ben. Zoals gisteren bij White Dog, dat is een brouwerij met bijzonder goede ratings. Ik drink het biertje en geef een mooie 3,5, waar zij, met een gemiddelde van rond de 4, niet zo op zitten te wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vind ik soms het erge. Dat ik een biertje heel vies vind, maar dat de mensen wel leuk zijn
Lastig is datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vind ik soms het erge. Dat ik een biertje heel vies vind, maar dat de mensen wel leuk zijn
En zo blijven de ratings dus ook hoogquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, herkenbaar! Of naja, eigenlijk dat ik dan te streng ben. Zoals gisteren bij White Dog, dat is een brouwerij met bijzonder goede ratings. Ik drink het biertje en geef een mooie 3,5, waar zij, met een gemiddelde van rond de 4, niet zo op zitten te wachten
Ohh ben jij zo iemandquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, herkenbaar! Of naja, eigenlijk dat ik dan te streng ben. Zoals gisteren bij White Dog, dat is een brouwerij met bijzonder goede ratings. Ik drink het biertje en geef een mooie 3,5, waar zij, met een gemiddelde van rond de 4, niet zo op zitten te wachten
Zo’n schoolmeester die je werkstuk, waar je uren aan had gespendeerd om het zo mooi mogelijk te maken, maar een 7 gaf. Omdat er altijd wel zo’n creatief paardenmeisje was dat het makkelijker uit de mouw schudde, en dan ook maar een 8 kreeg, wat dan de standaard zette.quote:
Ik heb een MeetUp-groep voor sociale events in Alicante en als mensen een rating geven van 3 (uit 5) voor een event en dan alleen positieve dingen erbij zeggen, snap ik echt niet waarom ze dan niet gewoon een 5 hebben gegevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n schoolmeester die je werkstuk, waar je uren aan had gespendeerd om het zo mooi mogelijk te maken, maar een 7 gaf. Omdat er altijd wel zo’n creatief paardenmeisje was dat het makkelijker uit de mouw schudde, en dan ook maar een 8 kreeg, wat dan de standaard zette.
Nee daar heeft George geen interesse in. De grens voor haar liefde en waardering ligt duidelijk bij zilver.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En Brons he, ook niet verkeerd.
Ja, sommige mensen moeten op de één of andere manier altijd ruimte openlaten voor de absolute perfectie en geven nooit de maximumscore. Al is het met dit soort reviews niet helemaal hoe het werkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een MeetUp-groep voor sociale events in Alicante en als mensen een rating geven van 3 (uit 5) voor een event en dan alleen positieve dingen erbij zeggen, snap ik echt niet waarom ze dan niet gewoon een 5 hebben gegeven(Nou zien alleen wij admins die rating, maar dan nog, het geeft toch een raar gevoel).
Nee precies. Ik snap de beredenering wel maar met online reviews lijkt me inderdaad een 5 gewoon dat je niks of vrijwel niks aan te merken hebt. Niet dat het per se een orgasmische ervaring moet zijn geweest maar gewoon prima of zoals verwacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen moeten op de één of andere manier altijd ruimte openlaten voor de absolute perfectie en geven nooit de maximumscore. Al is het met dit soort reviews niet helemaal hoe het werkt.
Wat mij betreft 0,6 likes voor deze post.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Ik snap de beredenering wel maar met online reviews lijkt me inderdaad een 5 gewoon dat je niks of vrijwel niks aan te merken hebt. Niet dat het per se een orgasmische ervaring moet zijn geweest maar gewoon prima of zoals verwacht.
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:SarabiIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Dan maar hopen dat de smaak van andermans bier jullie score niet omlaag haaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Tot nu toe gaat het goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de smaak van andermans bier jullie score niet omlaag haalt
Wat leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een weekendje weg trouwens, met srprs me, dus dan weet je vantevoren niet waar je uitkomt. En we zijn nu in een kasteel in Midden Limburg.![]()
Net een wandeling gemaakt door de omgeving van 11km, erg mooi.
Ik heb na het lezen van jouw nick de hele tijd het nummer van Alpha Blondie in mijn hoofd. Fonetisch.quote:
Ik denk bij die naam aan de moeder van Simbaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van jouw nick de hele tijd het nummer van Alpha Blondie in mijn hoofd. Fonetisch.
Nekoe koetoedoe sakkedi brigadier Sabari
Ajajajajaii brigadier Sabari
Ja klopt, maar Sarabi lijkt vreselijk veel op Sabari en IK KRIJG HET NIET MEER UIT MIJN HOOFDquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk bij die naam aan de moeder van Simba
Dat wat je niet uit je kop krijgt is Shalalie Shalalaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Sarabi lijkt vreselijk veel op Sabari en IK KRIJG HET NIET MEER UIT MIJN HOOFD
De ochtend dat we weggingen. En het was max 300 km rijden, dus we wisten dat t Nederland, België of Duitsland ging worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk, veel plezier!
Hoe kort van tevoren hoorde je je bestemming? Wist je wel dat het binnen Nederland ging worden?
Ze stort niet eens ter aarde daarnaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Christus te paard. PiepstemGODIN![]()
![]()
En het ziet er ook uit alsof ze even boodschappen gaat halen
De rest op hun tandvlees en zij loopt nog zo ontspannen ogendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Christus te paard. PiepstemGODIN![]()
![]()
En het ziet er ook uit alsof ze even boodschappen gaat halen
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Alles bij elkaar gegild [ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hetzelfde.Gewoon emosjoneel van joh.
![]()
Ik ook. En ik hoorde mijn vader ook schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Alles bij elkaar gegild [ afbeelding ]
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag meedelen dat het vies benauwd is.
Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Femkie Bolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Jaloersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Ow wow. Gelukkig weet je nu waardoor het komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ook
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festivalquote:
Plopsa?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovendquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovend
Kabouterdans in de remix?quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Tijd voor weer een mooie sportdag.
Vandaag nog een dagje of klaar?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een lichte kater vandaag. Terecht, fijn dat ie slechts licht is
Zo, lekker weekend gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig is het klaar. 25 nieuwe check-ins sinds vrijdag. Het is ook wel weer even goed zo
Druk met OS.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het dit weekend rustig in de SC
Oeh, minpuntje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.quote:
Jammer, volgende date beter!quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
En door de Duitse jury.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
En dat met een Duitser die eerste stond op dat momentquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
Dat zal er vast niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat met een Duitser die eerste stond op dat moment
Ah die krijg je volgend jaar wel mee naar Afas dan hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me dat ook al af, dat kan toch nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Voor welke voetbalclub is hij?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij vind het wel prima dat het mijn passie is. En Joost Klein vond hij leuk
FC Grunn, mien jong.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub is hij?
Hebben jullie het ook nog over Ed Sheeran gehad ? Wat is zijn standpunt hierover ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij vind het wel prima dat het mijn passie is. En Joost Klein vond hij leuk
Hebben we het nog niet over gehad. Moeilijk onderwerp.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook nog over Ed Sheeran gehad ? Wat is zijn standpunt hierover ?
De finish ? En hopelijk een medaile voor Vos.quote:
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?quote:
Blijkbaar had ze 'de benen niet' om mee te gaan, aldus Vos.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?
Maar zilver voor :![]()
Ik wilde zeggen dat de losersvlucht waarschijnlijk vol zit met de judoploeg, maar die mogen eigenlijk als straftraining wel naar huis lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Zilver, toch de eerste voor de Loesersvlucht.
Wel jammer voorquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?
Maar zilver voor :![]()
Losersvlucht is wel heel milieuonvriendelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Zilver, toch de eerste voor de Loesersvlucht.
Nah worden ze ziek van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De zwemmers mogen naar huis zwemmen.
Beetje e-coli water zuipen, worden ze hard vanquote:
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.
En dan heb ik ook nog wel een mening over het gebruik van dieren bij een sport
Dit is gewoon Dennis Bergkamp in Braziliëquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.
Hoe is ie daar gekomen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon Dennis Bergkamp in Brazilië
Filmpje is inmiddels verwijderd maar hier nog te vinden
https://www.dumpert.nl/item/100099426_b1b26877
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Vooral het 'kunstjes' moeten doen zit bij mij niet lekker. Ik heb nog nooit een paard uit zichzelf van die kleine pasjes zien doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.
Ook niet als er overal Lego op de grond ligt?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Vooral het 'kunstjes' moeten doen zit bij mij niet lekker. Ik heb nog nooit een paard uit zichzelf van die kleine pasjes zien doen.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook niet als er overal Lego op de grond ligt?
Nouja, beter dan dat de Russen aan je ballen komen voelen toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
En van Philip Freriks moet ik nu aan mijn ballen gaan voelen
Wat gebeurt hier allemaal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
Het ballenalarm elke eerste maandag van de maand om 12 uurquote:
Ik wist niet dat het alarm daarvoor wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ballenalarm elke eerste maandag van de maand om 12 uur
Ja, hopelijk komt er bij de droge sporten ook nog wat bij deze weekquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Die gouden plakken stromen lekker binnen
Hup rondjesrenners.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hopelijk komt er bij de droge sporten ook nog wat bij deze week
Ah, jij hebt de reclame ook gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de reclame ook gezien.
Jaa net de hele wedstrijd gezien. Leuk leuk. Nja, best saai, maar leuk dat ze de finale hebben gehaald.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
We hebben zelfs een plak bij het Madurodambasketbal
Medaille erbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa net de hele wedstrijd gezien. Leuk leuk. Nja, best saai, maar leuk dat ze de finale hebben gehaald.
Nou ja, noem het maar niks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Medaille erbij
Maar wel veel fouten gemaakt. Gelukkig konden die Litouwers er niks van.
Ik dacht dat het, aan de vele tabbladen die ik open heb, lag.quote:
Ja nu net door jou toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Word jij wel eens Sieffie genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |