Dat zal Eva zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vrouw die achter hun standje stond was zo aardig, dat ik er vanavond weer een biertje ga halen. Ze hadden nog een peanutbutter/banana stout klaar staan, als een ander biertje op was. Hopelijk lukt dat voor vanavond, want die wil ik proberen.
[..]
Ja, zonde is dat! Gelukkig staan ze op een mooi plekje en komen er alsnog veel mensen langs
Nee, maar als hij langskomt kan je hem in elk geval een snack aanbiedenquote:
Dat vind ik soms het erge. Dat ik een biertje heel vies vind, maar dat de mensen wel leuk zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal Eva zijngeweldige vrouw.
En als je van stouts houdt is die zeker een aanrader
Veel plezier nog! We zijn er hopelijk volgend jaar weer bij.
Oe, herkenbaar! Of naja, eigenlijk dat ik dan te streng ben. Zoals gisteren bij White Dog, dat is een brouwerij met bijzonder goede ratings. Ik drink het biertje en geef een mooie 3,5, waar zij, met een gemiddelde van rond de 4, niet zo op zitten te wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vind ik soms het erge. Dat ik een biertje heel vies vind, maar dat de mensen wel leuk zijn
Lastig is datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vind ik soms het erge. Dat ik een biertje heel vies vind, maar dat de mensen wel leuk zijn
En zo blijven de ratings dus ook hoogquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, herkenbaar! Of naja, eigenlijk dat ik dan te streng ben. Zoals gisteren bij White Dog, dat is een brouwerij met bijzonder goede ratings. Ik drink het biertje en geef een mooie 3,5, waar zij, met een gemiddelde van rond de 4, niet zo op zitten te wachten
Ohh ben jij zo iemandquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, herkenbaar! Of naja, eigenlijk dat ik dan te streng ben. Zoals gisteren bij White Dog, dat is een brouwerij met bijzonder goede ratings. Ik drink het biertje en geef een mooie 3,5, waar zij, met een gemiddelde van rond de 4, niet zo op zitten te wachten
Zo’n schoolmeester die je werkstuk, waar je uren aan had gespendeerd om het zo mooi mogelijk te maken, maar een 7 gaf. Omdat er altijd wel zo’n creatief paardenmeisje was dat het makkelijker uit de mouw schudde, en dan ook maar een 8 kreeg, wat dan de standaard zette.quote:
Ik heb een MeetUp-groep voor sociale events in Alicante en als mensen een rating geven van 3 (uit 5) voor een event en dan alleen positieve dingen erbij zeggen, snap ik echt niet waarom ze dan niet gewoon een 5 hebben gegevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n schoolmeester die je werkstuk, waar je uren aan had gespendeerd om het zo mooi mogelijk te maken, maar een 7 gaf. Omdat er altijd wel zo’n creatief paardenmeisje was dat het makkelijker uit de mouw schudde, en dan ook maar een 8 kreeg, wat dan de standaard zette.
Nee daar heeft George geen interesse in. De grens voor haar liefde en waardering ligt duidelijk bij zilver.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En Brons he, ook niet verkeerd.
Ja, sommige mensen moeten op de één of andere manier altijd ruimte openlaten voor de absolute perfectie en geven nooit de maximumscore. Al is het met dit soort reviews niet helemaal hoe het werkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een MeetUp-groep voor sociale events in Alicante en als mensen een rating geven van 3 (uit 5) voor een event en dan alleen positieve dingen erbij zeggen, snap ik echt niet waarom ze dan niet gewoon een 5 hebben gegeven(Nou zien alleen wij admins die rating, maar dan nog, het geeft toch een raar gevoel).
Nee precies. Ik snap de beredenering wel maar met online reviews lijkt me inderdaad een 5 gewoon dat je niks of vrijwel niks aan te merken hebt. Niet dat het per se een orgasmische ervaring moet zijn geweest maar gewoon prima of zoals verwacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen moeten op de één of andere manier altijd ruimte openlaten voor de absolute perfectie en geven nooit de maximumscore. Al is het met dit soort reviews niet helemaal hoe het werkt.
Wat mij betreft 0,6 likes voor deze post.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Ik snap de beredenering wel maar met online reviews lijkt me inderdaad een 5 gewoon dat je niks of vrijwel niks aan te merken hebt. Niet dat het per se een orgasmische ervaring moet zijn geweest maar gewoon prima of zoals verwacht.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb je erg goed gerate zie ik.
We missen Milky Road Brewery, maar volgens het programmaboekje zijn ze er toch een beetje bijKijk maar eens bij de namen van Egmond.
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:SarabiIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Dan maar hopen dat de smaak van andermans bier jullie score niet omlaag haaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Tot nu toe gaat het goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de smaak van andermans bier jullie score niet omlaag haalt
Wat leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een weekendje weg trouwens, met srprs me, dus dan weet je vantevoren niet waar je uitkomt. En we zijn nu in een kasteel in Midden Limburg.![]()
Net een wandeling gemaakt door de omgeving van 11km, erg mooi.
Ik heb na het lezen van jouw nick de hele tijd het nummer van Alpha Blondie in mijn hoofd. Fonetisch.quote:
Ik denk bij die naam aan de moeder van Simbaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van jouw nick de hele tijd het nummer van Alpha Blondie in mijn hoofd. Fonetisch.
Nekoe koetoedoe sakkedi brigadier Sabari
Ajajajajaii brigadier Sabari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |