Wat gebeurt hier allemaal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
En van Philip Freriks moet ik nu aan mijn ballen gaan voelen
Het ballenalarm elke eerste maandag van de maand om 12 uurquote:
Ik wist niet dat het alarm daarvoor wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ballenalarm elke eerste maandag van de maand om 12 uur
Ja, hopelijk komt er bij de droge sporten ook nog wat bij deze weekquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Die gouden plakken stromen lekker binnen
Hup rondjesrenners.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hopelijk komt er bij de droge sporten ook nog wat bij deze week
Ah, jij hebt de reclame ook gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
En van Philip Freriks moet ik nu aan mijn ballen gaan voelen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de reclame ook gezien.
Jaa net de hele wedstrijd gezien. Leuk leuk. Nja, best saai, maar leuk dat ze de finale hebben gehaald.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
We hebben zelfs een plak bij het Madurodambasketbal
Medaille erbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa net de hele wedstrijd gezien. Leuk leuk. Nja, best saai, maar leuk dat ze de finale hebben gehaald.
Nou ja, noem het maar niks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Medaille erbij
Maar wel veel fouten gemaakt. Gelukkig konden die Litouwers er niks van.
Ik dacht dat het, aan de vele tabbladen die ik open heb, lag.quote:
Ja nu net door jou toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Word jij wel eens Sieffie genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |