Femkie Bolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Jaloersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Ow wow. Gelukkig weet je nu waardoor het komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ook
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festivalquote:
Plopsa?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovendquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovend
Kabouterdans in de remix?quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Tijd voor weer een mooie sportdag.
Vandaag nog een dagje of klaar?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een lichte kater vandaag. Terecht, fijn dat ie slechts licht is
Zo, lekker weekend gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig is het klaar. 25 nieuwe check-ins sinds vrijdag. Het is ook wel weer even goed zo
Druk met OS.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het dit weekend rustig in de SC
Oeh, minpuntje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.quote:
Jammer, volgende date beter!quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
En door de Duitse jury.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
En dat met een Duitser die eerste stond op dat momentquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
Dat zal er vast niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat met een Duitser die eerste stond op dat moment
Ah die krijg je volgend jaar wel mee naar Afas dan hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me dat ook al af, dat kan toch nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Voor welke voetbalclub is hij?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij vind het wel prima dat het mijn passie is. En Joost Klein vond hij leuk
FC Grunn, mien jong.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub is hij?
Hebben jullie het ook nog over Ed Sheeran gehad ? Wat is zijn standpunt hierover ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij vind het wel prima dat het mijn passie is. En Joost Klein vond hij leuk
Hebben we het nog niet over gehad. Moeilijk onderwerp.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook nog over Ed Sheeran gehad ? Wat is zijn standpunt hierover ?
De finish ? En hopelijk een medaile voor Vos.quote:
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?quote:
Blijkbaar had ze 'de benen niet' om mee te gaan, aldus Vos.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?
Maar zilver voor :![]()
Ik wilde zeggen dat de losersvlucht waarschijnlijk vol zit met de judoploeg, maar die mogen eigenlijk als straftraining wel naar huis lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Zilver, toch de eerste voor de Loesersvlucht.
Wel jammer voorquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?
Maar zilver voor :![]()
Losersvlucht is wel heel milieuonvriendelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Zilver, toch de eerste voor de Loesersvlucht.
Nah worden ze ziek van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De zwemmers mogen naar huis zwemmen.
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.
En dan heb ik ook nog wel een mening over het gebruik van dieren bij een sport
Dit is gewoon Dennis Bergkamp in Braziliėquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.
Hoe is ie daar gekomen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon Dennis Bergkamp in Braziliė
Filmpje is inmiddels verwijderd maar hier nog te vinden
https://www.dumpert.nl/item/100099426_b1b26877
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Vooral het 'kunstjes' moeten doen zit bij mij niet lekker. Ik heb nog nooit een paard uit zichzelf van die kleine pasjes zien doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.
Ook niet als er overal Lego op de grond ligt?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Vooral het 'kunstjes' moeten doen zit bij mij niet lekker. Ik heb nog nooit een paard uit zichzelf van die kleine pasjes zien doen.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook niet als er overal Lego op de grond ligt?
Nouja, beter dan dat de Russen aan je ballen komen voelen toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
En van Philip Freriks moet ik nu aan mijn ballen gaan voelen
Wat gebeurt hier allemaal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
Het ballenalarm elke eerste maandag van de maand om 12 uurquote:
Ik wist niet dat het alarm daarvoor wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ballenalarm elke eerste maandag van de maand om 12 uur
Ja, hopelijk komt er bij de droge sporten ook nog wat bij deze weekquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Die gouden plakken stromen lekker binnen
Hup rondjesrenners.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hopelijk komt er bij de droge sporten ook nog wat bij deze week
Ah, jij hebt de reclame ook gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de reclame ook gezien.
Jaa net de hele wedstrijd gezien. Leuk leuk. Nja, best saai, maar leuk dat ze de finale hebben gehaald.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:31 schreef Fred_B het volgende:
We hebben zelfs een plak bij het Madurodambasketbal
Medaille erbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa net de hele wedstrijd gezien. Leuk leuk. Nja, best saai, maar leuk dat ze de finale hebben gehaald.
Nou ja, noem het maar niks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Medaille erbij
Maar wel veel fouten gemaakt. Gelukkig konden die Litouwers er niks van.
Ik dacht dat het, aan de vele tabbladen die ik open heb, lag.quote:
Ja nu net door jou toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Word jij wel eens Sieffie genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |