Nee daar heeft George geen interesse in. De grens voor haar liefde en waardering ligt duidelijk bij zilver.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En Brons he, ook niet verkeerd.
Ja, sommige mensen moeten op de één of andere manier altijd ruimte openlaten voor de absolute perfectie en geven nooit de maximumscore. Al is het met dit soort reviews niet helemaal hoe het werkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een MeetUp-groep voor sociale events in Alicante en als mensen een rating geven van 3 (uit 5) voor een event en dan alleen positieve dingen erbij zeggen, snap ik echt niet waarom ze dan niet gewoon een 5 hebben gegeven(Nou zien alleen wij admins die rating, maar dan nog, het geeft toch een raar gevoel).
Nee precies. Ik snap de beredenering wel maar met online reviews lijkt me inderdaad een 5 gewoon dat je niks of vrijwel niks aan te merken hebt. Niet dat het per se een orgasmische ervaring moet zijn geweest maar gewoon prima of zoals verwacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen moeten op de één of andere manier altijd ruimte openlaten voor de absolute perfectie en geven nooit de maximumscore. Al is het met dit soort reviews niet helemaal hoe het werkt.
Wat mij betreft 0,6 likes voor deze post.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Ik snap de beredenering wel maar met online reviews lijkt me inderdaad een 5 gewoon dat je niks of vrijwel niks aan te merken hebt. Niet dat het per se een orgasmische ervaring moet zijn geweest maar gewoon prima of zoals verwacht.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb je erg goed gerate zie ik.
We missen Milky Road Brewery, maar volgens het programmaboekje zijn ze er toch een beetje bijKijk maar eens bij de namen van Egmond.
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:SarabiIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Dan maar hopen dat de smaak van andermans bier jullie score niet omlaag haaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Tot nu toe gaat het goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de smaak van andermans bier jullie score niet omlaag haalt
Wat leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een weekendje weg trouwens, met srprs me, dus dan weet je vantevoren niet waar je uitkomt. En we zijn nu in een kasteel in Midden Limburg.![]()
Net een wandeling gemaakt door de omgeving van 11km, erg mooi.
Ik heb na het lezen van jouw nick de hele tijd het nummer van Alpha Blondie in mijn hoofd. Fonetisch.quote:
Ik denk bij die naam aan de moeder van Simbaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van jouw nick de hele tijd het nummer van Alpha Blondie in mijn hoofd. Fonetisch.
Nekoe koetoedoe sakkedi brigadier Sabari
Ajajajajaii brigadier Sabari
Ja klopt, maar Sarabi lijkt vreselijk veel op Sabari en IK KRIJG HET NIET MEER UIT MIJN HOOFDquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk bij die naam aan de moeder van Simba
Dat wat je niet uit je kop krijgt is Shalalie Shalalaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Sarabi lijkt vreselijk veel op Sabari en IK KRIJG HET NIET MEER UIT MIJN HOOFD
De ochtend dat we weggingen. En het was max 300 km rijden, dus we wisten dat t Nederland, België of Duitsland ging worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk, veel plezier!
Hoe kort van tevoren hoorde je je bestemming? Wist je wel dat het binnen Nederland ging worden?
Ze stort niet eens ter aarde daarnaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Christus te paard. PiepstemGODIN![]()
![]()
En het ziet er ook uit alsof ze even boodschappen gaat halen
De rest op hun tandvlees en zij loopt nog zo ontspannen ogendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Christus te paard. PiepstemGODIN![]()
![]()
En het ziet er ook uit alsof ze even boodschappen gaat halen
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Alles bij elkaar gegild [ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hetzelfde.Gewoon emosjoneel van joh.
![]()
Ik ook. En ik hoorde mijn vader ook schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Alles bij elkaar gegild [ afbeelding ]
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag meedelen dat het vies benauwd is.
Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Femkie Bolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Jaloersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Ow wow. Gelukkig weet je nu waardoor het komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ook
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festivalquote:
Plopsa?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovendquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovend
Kabouterdans in de remix?quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Tijd voor weer een mooie sportdag.
Vandaag nog een dagje of klaar?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een lichte kater vandaag. Terecht, fijn dat ie slechts licht is
Zo, lekker weekend gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig is het klaar. 25 nieuwe check-ins sinds vrijdag. Het is ook wel weer even goed zo
Druk met OS.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het dit weekend rustig in de SC
Oeh, minpuntje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.quote:
Jammer, volgende date beter!quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
En door de Duitse jury.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
En dat met een Duitser die eerste stond op dat momentquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
Dat zal er vast niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat met een Duitser die eerste stond op dat moment
Ah die krijg je volgend jaar wel mee naar Afas dan hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |