Ja klopt, maar Sarabi lijkt vreselijk veel op Sabari en IK KRIJG HET NIET MEER UIT MIJN HOOFDquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk bij die naam aan de moeder van Simba
Dat wat je niet uit je kop krijgt is Shalalie Shalalaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Sarabi lijkt vreselijk veel op Sabari en IK KRIJG HET NIET MEER UIT MIJN HOOFD
De ochtend dat we weggingen. En het was max 300 km rijden, dus we wisten dat t Nederland, België of Duitsland ging worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk, veel plezier!
Hoe kort van tevoren hoorde je je bestemming? Wist je wel dat het binnen Nederland ging worden?
Ze stort niet eens ter aarde daarnaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Christus te paard. PiepstemGODIN![]()
![]()
En het ziet er ook uit alsof ze even boodschappen gaat halen
De rest op hun tandvlees en zij loopt nog zo ontspannen ogendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Christus te paard. PiepstemGODIN![]()
![]()
En het ziet er ook uit alsof ze even boodschappen gaat halen
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Alles bij elkaar gegild [ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hetzelfde.Gewoon emosjoneel van joh.
![]()
Ik ook. En ik hoorde mijn vader ook schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Alles bij elkaar gegild [ afbeelding ]
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag meedelen dat het vies benauwd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |