Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Femkie Bolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Jaloersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Last minute besloten toch naar Go_A te gaan
Ow wow. Gelukkig weet je nu waardoor het komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons bier wordt nu ook daar ingecheckt op UntappdIk denk dat ze maar gewoon hun eigen bieren schenken als iemand naar onze bieren vraagt en verder geen uitlegt geeft.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dan hebben we elkaar net gemist, ik was er ook
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festivalquote:
Plopsa?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovendquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Samson live zien op een festival
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is die hond een DJ geworden? DJ Samson klinkt in het Engels best belovend
Kabouterdans in de remix?quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! In eerdere jaren hebben Meneer Spaghetti, Kabouter Plop en Meiden van Holland ook op het hoofdpodium gestaan, dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Tijd voor weer een mooie sportdag.
Vandaag nog een dagje of klaar?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een lichte kater vandaag. Terecht, fijn dat ie slechts licht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |