Zo, lekker weekend gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig is het klaar. 25 nieuwe check-ins sinds vrijdag. Het is ook wel weer even goed zo
Druk met OS.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het dit weekend rustig in de SC
Oeh, minpuntje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.quote:
Jammer, volgende date beter!quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn date is trouwens geen fan van esf maar houd wel een beetje de nederlandse inzendingen in de gaten. Dit moment in 2019 wist hij nog heel goed
[ afbeelding ]
En door de Duitse jury.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
En dat met een Duitser die eerste stond op dat momentquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En door de Duitse jury.
Sowieso jurysporten moeten ze afschaffen.
Dat zal er vast niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat met een Duitser die eerste stond op dat moment
Ah die krijg je volgend jaar wel mee naar Afas dan hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me dat ook al af, dat kan toch nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We werden net genaaid door de vakjury van Zweden bij het knollendansen, dus die OS zijn net het ESF.
Voor welke voetbalclub is hij?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij vind het wel prima dat het mijn passie is. En Joost Klein vond hij leuk
FC Grunn, mien jong.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub is hij?
Hebben jullie het ook nog over Ed Sheeran gehad ? Wat is zijn standpunt hierover ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij vind het wel prima dat het mijn passie is. En Joost Klein vond hij leuk
Hebben we het nog niet over gehad. Moeilijk onderwerp.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook nog over Ed Sheeran gehad ? Wat is zijn standpunt hierover ?
De finish ? En hopelijk een medaile voor Vos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |