Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?quote:
Blijkbaar had ze 'de benen niet' om mee te gaan, aldus Vos.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?
Maar zilver voor :![]()
Ik wilde zeggen dat de losersvlucht waarschijnlijk vol zit met de judoploeg, maar die mogen eigenlijk als straftraining wel naar huis lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Zilver, toch de eerste voor de Loesersvlucht.
Wel jammer voorquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. maar waarom laten ze die Amerikaanse ineens weglopen fietsen ?
Maar zilver voor :![]()
Losersvlucht is wel heel milieuonvriendelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Zilver, toch de eerste voor de Loesersvlucht.
Nah worden ze ziek van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De zwemmers mogen naar huis zwemmen.
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vier jaar trainen en dan afhankelijk zijn van de grillen van een corrupte Ome Björn en Tante Gunda is inderdaad niet echt in de geest van topsport.
En dan heb ik ook nog wel een mening over het gebruik van dieren bij een sport
Dit is gewoon Dennis Bergkamp in Braziliëquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag @:Em31 dit prachtige commentaar posten in het atletiektopic en dat moet hier toch ook wel even gedeeld worden, vond ik
[ x ]
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.
Hoe is ie daar gekomen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon Dennis Bergkamp in Brazilië
Filmpje is inmiddels verwijderd maar hier nog te vinden
https://www.dumpert.nl/item/100099426_b1b26877
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Vooral het 'kunstjes' moeten doen zit bij mij niet lekker. Ik heb nog nooit een paard uit zichzelf van die kleine pasjes zien doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed. Dieren in circussen en in het dolfinarium zijn echt een ding, maar paardrijden (wat volgens mij minstens zoveel werk / inspanning van dieren vergt) is dan “gewoon” topsport.
Ook niet als er overal Lego op de grond ligt?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik ben niet de enige. Vooral het 'kunstjes' moeten doen zit bij mij niet lekker. Ik heb nog nooit een paard uit zichzelf van die kleine pasjes zien doen.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook niet als er overal Lego op de grond ligt?
Nouja, beter dan dat de Russen aan je ballen komen voelen toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
En van Philip Freriks moet ik nu aan mijn ballen gaan voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |