quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen kijk ik hoor. Speciaal voor jullie.
Ja maar ik hou niet eens erg van paellaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef Momo het volgende:
Misschien als we een paella posten komt @:Strani terug
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:strani verklaar dat eens, wat is er met spanje aan de hand.
Ah daar is ie eindelijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet eens erg van paella
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.quote:
Bloody hot zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.
Maar je bent nog niet verdampt gelukkig! Alles goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.
OMG, wat een helquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en 's nachts minimaal 24. Hier in de woonkamer is het nu 32.
Nu @Em31 weer!quote:
Ik slaap echt een stuk minder lekker bij dergelijke temperaturenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en 's nachts minimaal 24. Hier in de woonkamer is het nu 32.
Ik neem aan dat het er voor jou zelf een stuk beschaafder uit zag, wat je geschreven hebt...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Heee ben err weeerrrr was ff zuipen op festivl hahaha ben hlelemal van t padje en wil iemafjnd in eklaar slaan haha heb ik ehct zin in
@:Troel, de Intergalactic Gumball was best lekker. 3,5 dopjes
Duuuuuuuuuuuude PRECIES DIT duuuuuuuuuuuuuuude!!! KOM HIER DAN VECHTNE!!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het er voor jou zelf een stuk beschaafder uit zag, wat je geschreven hebt...
Ja dat is wel wat bezwaarlijk. Maar met airco is de temperatuur in de slaapkamer nog redelijk te controleren alleen als resultaat daarvan had ik dan weer stemproblemen gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik slaap echt een stuk minder lekker bij dergelijke temperaturen
KOM MEE NAAR BUITEN DAN!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuude PRECIES DIT duuuuuuuuuuuuuuude!!! KOM HIER DAN VECHTNE!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |