SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zijn klokkende heidenen niet makkelijker te vinden? Zeker in een studentenstad in het weekendquote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu is het nog wachten op de heiende klokken.
Zon en blauwe luchtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het regent nog steeds.
Als je met klokken drinken bedoelt dan was ik gisteravond zelf een klokkende heiden, dus daar zou ik dan niet naar hoeven zoeken, noch op hoeven wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn klokkende heidenen niet makkelijker te vinden? Zeker in een studentenstad in het weekend
Tja, tussen de bergen blijven de buien hangen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het regent nog steeds.
Dat zijn die flessen vaker, zeker aan de binnenkantquote:
Succes! Wat gaan jullie doen?quote:
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken
Gek genoeg heb ik totaal geen zenuwen. Bij de andere dates had ik dat wel
Blij dat ik glij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Leuk hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken
Gek genoeg heb ik totaal geen zenuwen. Bij de andere dates had ik dat wel
Ja! die van de spoiler.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef Dave het volgende:
Voor de goede orde, betreft dit de balzak van blauwe smurf? Of die van de danser in zwarte glitter hotpants, die de helft buiten z'n broekje had hangen?
Maar hoe weet mevrouw Van Zetten uit Tiel dan waar ze naar zit te kijken zonder dat er een verhaal is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb momenteel op de achtergrond de OS opgezet op de Oostenrijkse TV. Dat is wel erg ongemakkelijk om te kijken. Ik heb hem nu een uur aan, en er is de hele tijd sport in beeld. Geen Journaal, geen reclame, geen herhalingen van herhalingen en al helemaal geen deskundigen die open deuren komen intrappen. Van het rugby ging het naadloos door naar het tennis, waar in beide gevallen geen enkele Oostenrijker aan meedeed.
Goede vraag. Ik denk dat Frau Von Setten aus Linz geen flauw idee heeft wat er op het beeldscherm gebeurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar hoe weet mevrouw Van Zetten uit Tiel dan waar ze naar zit te kijken zonder dat er een verhaal is.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:25 schreef Dave het volgende:
Ik had dit nooit willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb momenteel op de achtergrond de OS opgezet op de Oostenrijkse TV. Dat is wel erg ongemakkelijk om te kijken. Ik heb hem nu een uur aan, en er is de hele tijd sport in beeld. Geen Journaal, geen reclame, geen herhalingen van herhalingen en al helemaal geen deskundigen die open deuren komen intrappen. Van het rugby ging het naadloos door naar het tennis, waar in beide gevallen geen enkele Oostenrijker aan meedeed.
Hoe kan je zo sport kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
HOE HALEN DIE MAFKEZEN DAT IN HUN BOTTE ALPENHARSES?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ze heeft zich nog niet gemeld, dus of het was leuk of ze is dood. Dat lijken me de enige twee optiesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef Arizona het volgende:
@:nailqueen hopelijk heb je een heel leuke avond!
Het kan ook beiden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet gemeld, dus of het was leuk of ze is dood. Dat lijken me de enige twee opties
Dan was het denk ik uiteindelijk toch niet zo leuk voor haarquote:
Nee, of de date van NQ goed is afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef Arizona het volgende:
@:nailqueen hopelijk heb je een heel leuke avond!
Het was erg leuk. Alsof we elkaar al jaren kendenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet gemeld, dus of het was leuk of ze is dood. Dat lijken me de enige twee opties
Spanning en sensatiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, of de date van NQ goed is afgelopen.
Oeh, Bimini Bon Boulash, Envy Peru en Janey Jacke komen daar. Doe ze de groetjesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga morgen spontaan naar Milkshake toe. Naja, iemand had twee kaartjes en kon niet meer en vroeg of een vriend en ik dan wilden gaan.
Wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 00:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oeh, Bimini Bon Boulash, Envy Peru en Janey Jacke komen daar. Doe ze de groetjes
Drag race iconenquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie?Ik ken alleen Envy Peru, omdat die mogelijk meedoet aan WidM, maar wie of wat dat is, weet ik dan weer niet
Wat leuk!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het was erg leuk. Alsof we elkaar al jaren kenden
WidM is een programma op NPO 1 dat al een aantal jaar looptquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie?Ik ken alleen Envy Peru, omdat die mogelijk meedoet aan WidM, maar wie of wat dat is, weet ik dan weer niet
Topper!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
WidM is een programma op NPO 1 dat al een aantal jaar loopt
All in a day's work!quote:
Heiende klokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu is het nog wachten op de heiende klokken.
Is het al ochtend?quote:
Dat schijnt zo te zijn.quote:
Al drie uur toen ik het zei. Intussen zelfs al vier uur. De middag is al bijna in aantocht.quote:
Ik heb inmiddels begrepen dat het om een ladder in een panty gaat, verder niets aan de hand.quote:
Hartelijk dank voor dit sterke staaltje journalisme!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat het om een ladder in een panty gaat, verder niets aan de hand.
Oh god, dan kan Roos in een ander subforum weer blèren dat ze zeker weet dat Envy Peru de mol is, want lgbtiquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
poh, ik vind haar misschien wel de irritantste fokker. Kan zij niet op anoniem?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh god, dan kan Roos in een ander subforum weer blèren dat ze zeker weet dat Envy Peru de mol is, want lgbti
quote:
Hoe vreemd, ik ben gewend geslapen te hebben voordat de ochtend begint.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al drie uur toen ik het zei. Intussen zelfs al vier uur. De middag is al bijna in aantocht.
Nou ja zeg, dat dit kan in Nederland.quote:
Nee, dat mag niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat? Nu al? Ik zit net aan het ontbijt
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag isquote:Op zondag 28 juli 2024 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat dit kan in Nederland.
Nee, OS en ik heb keuzestressquote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Kijkt iemand naar de docu van Douwe Bob? Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien.
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag is
Ik kijk in een weiland naar autocrossquote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Kijkt iemand naar de docu van Douwe Bob? Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien.
Niet!!!quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag is
Doe je zelf wel voorzichtigquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk in een weiland naar autocrossEr zijn er al aardig wat in de sloot beland, sommige ook ondersteboven
Ik ben niet met de auto, dus zelfs als ik geïnspireerd raak door deze snaken kan ik het niet meteen nadoenquote:
Is oom Mickey erbij voor de mentale steun?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik lig nu op een stoel op een berg in het Brixental naar het uitzicht te koekeloeren. En tussendoor even kijken hoe het met Puk en Max gaat.
Die heeft Puk wel even nodig inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2024 15:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is oom Mickey erbij voor de mentale steun?
Het Plankje was zuur, De Band nog veel zuurder. Arme Puck.quote:
Ja, dit moet je wel even een plekje geven hè? Neem je tijdquote:Op zondag 28 juli 2024 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet!!!![]()
Ik ben hier even bij gaan liggen hoor, zoiets is toch heel wat om zo ineens te moeten verwerken.
Mooi daar! Wij zijn ooit in Westendorf op vakantie geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik lig nu op een stoel op een berg in het Brixental naar het uitzicht te koekeloeren. En tussendoor even kijken hoe het met Puk en Max gaat.
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het Plankje was zuur, De Band nog veel zuurder. Arme Puck.
Ja, het is zeker een mooie omgeving. We waren hier vorig jaar al als dagtrip geweest, nu zijn we hier een paar dagen extra.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi daar! Wij zijn ooit in Westendorf op vakantie geweest
Ik weet ook nog niet of ik het wel geloof. Sowieso zou dat betekenen dat er nog andere landen bestaan en ik weet vrij zeker dat Nederland het enige land op deze platte aarde is, dus ja...quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit moet je wel even een plekje geven hè? Neem je tijd
#werkenbijhln.bequote:Op beelden van de pitstop van Hamilton zien we dat hij Piastri een beetje hinderd. Gaan de stewards dit bekijken?
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, OS en ik heb keuzestress![]()
Ik zit buiten en hier heb ik maar een scherm.
Hij staat op Npo start. Die kun je elk moment bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk in een weiland naar autocrossEr zijn er al aardig wat in de sloot beland, sommige ook ondersteboven
Dat klinkt veel te makkelijk! Dit voelt aan als een list!quote:Op zondag 28 juli 2024 16:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij staat op Npo start. Die kun je elk moment bekijken
Dat is waar, maar in MTB gebeurt dit best vaak. Uitgeschakeld door pech. Net als bij shorttrack, zeg maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.![]()
Ik dacht dat je bij HBO Max een extra pakket moest afsluiten om de livestreams te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, OS en ik heb keuzestress![]()
Ik zit buiten en hier heb ik maar een scherm.
Ik heb de eerste aflevering een kans gegeven. Maar ik vond het vrij saai.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Nee dat hoeft inderdaad niet! Voor alle overige sporten wel, maar niet voor de OSquote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij HBO Max een extra pakket moest afsluiten om de livestreams te zien.
Maar blijkbaar niet. Er gebeurd wel heel veel tegelijk op zo`n dag.
Ja, zonde dat je niet van fiets mag wisselen.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.![]()
Ik vond het ook maar een rommelige aflevering. Die ervaring met shownieuws was het meest interessantquote:Op zondag 28 juli 2024 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering een kans gegeven. Maar ik vond het vrij saai.
OMG goed nieuws dan ga ik die morgen eens bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat hoeft inderdaad niet! Voor alle overige sporten wel, maar niet voor de OS
Net even geprobeerd. Wat fijn dat ik dit op dag 2 ontdek en niet op dag 15quote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
OMG goed nieuws dan ga ik die morgen eens bekijken
Jeejquote:Op zondag 28 juli 2024 21:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Net even geprobeerd. Wat fijn dat ik dit op dag 2 ontdek en niet op dag 15![]()
Waarom moet je twee dagen naar kantoor?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jeej![]()
Ik moet morgen én donderdag naar kantoor. Dat was helemaal niet de bedoeling, ik wilde max 1 dag in de week met de OS
Ik ook niet! Ik ben net thuis, maar geloof dat we geen medailles hebben gehaaldquote:Op zondag 28 juli 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks van de Spelen gezien. Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Moeten onze echte sterke nummers nog komen?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik ben net thuis, maar geloof dat we geen medailles hebben gehaald
Ja. 8 komt nog. En 27 ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Moeten onze echte sterke nummers nog komen?
Ja. Tot nu toe waren er ook niet heel veel medailles verwacht.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen 42?quote:
In Spoiler want langquote:Op maandag 29 juli 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat staat er op het programma vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
In Spoiler want langDank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ga in ieder geval slecht op 11. Het aantal muggenbulten dat ik opliep tijdens onze avondwandeling gisterenquote:Op zondag 28 juli 2024 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een Muggenbeet gehad van Stadsbrouwerij Vollenhove. Een erg smakelijke Mango blondquote:Op maandag 29 juli 2024 10:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval slecht op 11. Het aantal muggenbulten dat ik opliep tijdens onze avondwandeling gisteren
Ik las net al zoiets in het speciaalbieren topic. Goed dat je ook een bourbon barrel aged biertje probeerde en die lekker vond!quote:Op maandag 29 juli 2024 11:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een Muggenbeet gehad van Stadsbrouwerij Vollenhove. Een erg smakelijke Mango blond
Het ellendige is dat ik die vervolgens aan een heleboel mensen aangeraden heb en toen ik hem zelf wilde halen aan het einde van de avond het fust leeg wasquote:Op maandag 29 juli 2024 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik las net al zoiets in het speciaalbieren topic. Goed dat je ook een bourbon barrel aged biertje probeerde en die lekker vond!
Ik denk dat 11 van die Muggenbeten me ook geen goed zouden doenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een Muggenbeet gehad van Stadsbrouwerij Vollenhove. Een erg smakelijke Mango blond
Het waren tasters, dus denk dat het wel los looptquote:Op maandag 29 juli 2024 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat 11 van die Muggenbeten me ook geen goed zouden doen
Ik had je checkins op untappd gevonden! Jij houdt ook van soursquote:Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ellendige is dat ik die vervolgens aan een heleboel mensen aangeraden heb en toen ik hem zelf wilde halen aan het einde van de avond het fust leeg was
(En zo'n festival valt voor mij nog wel mee hoor)
Ik was begonnen met de Muggenbeet (wilde eigenlijk Zwemlust van 4,5%, maar die was op, deze was iets zwaarder). Vervolgens de Intergalactic Gumball van X-Brewing en de Haxylicious van Huttenkloas, die ik allebei door mijn vriend heb laten opdrinken. Water en Vuur van De Molen was wel geslaagd en de sour It's Compicated van Rigters was ook fijn (zo leuk dat ze eindelijk geluisterd hebben en met een sour kwamen). Nouja en dus een halve taster Christine. Dus 5 muntjes uitgegeven uiteindelijk aan bier. We hebben ook de Seltzer van Rigers gehad, maar dat was niet mijn ding (en die stond niet in Untapped). De biertjes van Milky Road hebben we overgeslagenDit heb ik thuis nog in fles staan van mijn laatste bestelling
Haha, als je weet waar je op moet zoeken, dan vind je het wel inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2024 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had je checkins op untappd gevonden! Jij houdt ook van soursJammer dat je maar 1 half glaasje van Christine kon proeven.
Volgende week ga ik naar een speciaalbierfestival in Ermelo, daar staat X-Brewing ook. Wellicht ga ik daar de Intergalactic Gumball ook proberen! Helaas staat Milky Road daar dan weer niet.
Dat is behoorlijk! De set die ik in mijn gezicht had (en heb opengekrabdquote:Op maandag 29 juli 2024 10:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval slecht op 11. Het aantal muggenbulten dat ik opliep tijdens onze avondwandeling gisteren
Ik zag ooit iemand koffie drinken met vier melk en twee suiker (of andersom). Vond ik raar. Je kan dan ook gewoon Chocomel bestellenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:30 schreef NailQueen het volgende:
Vanochtend zag ik in de maandagdip. Daarom besloot ik op kantoor toch eens de koffie te proberen. De cafeïneshot hielp goed bij de rotklusjes maar ik hou het toch liever bij thee. Zelfs met 1 suikerklontje was koffie mij veel te bitter
Daarom latte met karamelquote:Op maandag 29 juli 2024 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit koffie gedronken, maar als het een bittere smaak heeft, dan is het niks voor mij.
Ik ben wel benieuwd waarom dat dan zo is, maar dat zeggen ze er niet bijquote:Op maandag 29 juli 2024 19:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Vandaag leerde ik, door de Lidl-reclame, dat witte eieren duurzamer zijn dan bruine.
Een wit ei komt van een 'witte' kip (kip met wit oorlelletje). In tegenstelling tot een bruin ei, die komt van een kip met een rood oorlelletje.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom dat dan zo is, maar dat zeggen ze er niet bij
Mijn vader had witte kippen met rode oorlelletjes, die gaven altijd witte eieren. Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Een wit ei komt van een 'witte' kip (kip met wit oorlelletje). In tegenstelling tot een bruin ei, die komt van een kip met een rood oorlelletje.
Een witte kip heeft minder voer nodig om een ei te produceren. Minder voer betekent minder grondstoffen en minder grondstoffen maakt het duurzamer.
Maar goed, waarschijnlijk hadden jullie zelf ook al gegoogled.
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn vader had witte kippen met rode oorlelletjes, die gaven altijd witte eieren. Hoe zit dat dan?
Ja, dat weet ik heel zeker.quote:
Misschien keken die stiekem kippenporno zonder dat jullie het wisten, en hadden ze eigenlijk toch witte oortjes.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn vader had witte kippen met rode oorlelletjes, die gaven altijd witte eieren. Hoe zit dat dan?
Logische verklaringquote:Op maandag 29 juli 2024 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien keken die stiekem kippenporno zonder dat jullie het wisten, en hadden ze eigenlijk toch witte oortjes.
Ja, daar zitten ze idd. Ik heb heel wat van die kippen in mijn handen gehad, zowel bij leven als tijdens de slacht (ook de losse hoofdjes). Ik weet hoe die beesten eruitzagen, van binnen en van buiten.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://kippenleven.nl/wp(...)an-een-kip-Kleur.png
BBCquote:Op maandag 29 juli 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Logische verklaringMisschien zagen ze wel een Engelse grote zwarte haan of zo
Huh?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef zorro28 het volgende:
O jee @:NailQueen heeft weer de gevreesde UI![]()
Je ziet wat rood, heb je te lang in de zon gezeten?quote:
quote:
Koffie doet rare dingen met mequote:Op maandag 29 juli 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Je ziet wat rood, heb je te lang in de zon gezeten?
Airco op kantoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 04:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen lieve mensen!![]()
Het is weer de hoogste tijd, snel wakker worden en aan het werk nu het nog niet te heet is.
Die blijkt bij ons op kantoor niet echt te werkenquote:
Bij ons ook niet. Wordt makkelijk 25 graden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die blijkt bij ons op kantoor niet echt te werken
Bij ons en geen frisse lucht. Het zou gerepareerd zijn, maar we hebben er gisteren niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. Wordt makkelijk 25 graden.
Bij ons is een nood airco op t dak geplaatst, maar die is denk ik niet groot genoeg voor het hele gebouw. In t voorjaar toen het buiten nog 14 graden was werd het binnen ook 25, dus dat andere apparaat was echt kapot. Dus ik blijf liever thuis dan naar kantoor te gaan als t heet is...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij ons en geen frisse lucht. Het zou gerepareerd zijn, maar we hebben er gisteren niks van gemerkt.
Vanochtend toen ik thuis vertrok was het in mijn woonkamer al 25,5quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. Wordt makkelijk 25 graden.
Warmte vasthouden in huis gaat inderdaad erg goed als het een paar dagen warm weer is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend toen ik thuis vertrok was het in mijn woonkamer al 25,5De isolatie houdt behoorlijk goed warmte vast
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 04:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen lieve mensen!![]()
Het is weer de hoogste tijd, snel wakker worden en aan het werk nu het nog niet te heet is.
In de winter is die isolatie helemaal primaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Warmte vasthouden in huis gaat inderdaad erg goed als het een paar dagen warm weer is.
Nog steeds zonder medailles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:51 schreef Yesse het volgende:
Gaat niet echt lekker met de Nederlanders deze OS
En wereldkampioene Judo gelijk uitgeschakeld...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog steeds zonder medailles.
Nederlandse judoka's en Olympische spelen blijven een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
En wereldkampioene Judo gelijk uitgeschakeld...
Volgens dat artikel zijn medailles totaal onbelangrijk, maar gaat het om de verhalenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Worden dit de beste Spelen ooit voor Nederland? Volgens de voorspellingen wel
Hoe gaat het hiermee eigenlijk?
Echt he. Vies warm. 🥵quote:
Ik vind dat je nu wel een ijsje mag nemen! Misschien helpt datquote:
"Meedoen is belangrijker dan winnen" mentaliteit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens dat artikel zijn medailles totaal onbelangrijk, maar gaat het om de verhalen
Hoe het dan met de verhalen gaat: geen idee
Van mezellef mag dat nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu wel een ijsje mag nemen! Misschien helpt dat
Zelfs niet een simpel waterijsje als een Festini peer?quote:
Jaa gejinxt hebben ze t!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Worden dit de beste Spelen ooit voor Nederland? Volgens de voorspellingen wel
Hoe gaat het hiermee eigenlijk?
Je fietste met een compleet kapot achterwiel en had niets in de gaten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, hij reed best zwaar en dat had ik pas door toen ik op een OV-fiets fietste en dacht: "Die gaat soepel zeg"![]()
Nu blijkt dat het hele achterwiel kapot was. Dit wordt geen goedkoop grapje, dus waarschijnlijk wordt dat dan een andere fiets.
Hij draaide wel rond, maar het was totaal niet soepel en soms had ik ook het idee dat ie tegenwerkte, maar je kon er wel gewoon door de stad heen fietsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Je fietste met een compleet kapot achterwiel en had niets in de gaten?
Dat zal me niet snel gebeuren hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:27 schreef Dave het volgende:
Als ie straks gemaakt is (of als je een andere fiets hebt) ben je ineens overal te vroeg.
Irritant is dat he? Bij ons beïnvloed het ook gelijk een hoop (tv gaat bijv. ook via internet)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:42 schreef Dave het volgende:
Zo nooit storing bij Ziggo, nu al de tweede in een maand of zo.
Status al een uur op:
Verwachte oplostijd: Nog niet bekend.
(Zit nu via een hotspot)
Hier ook inderdaad, en ik heb mobiel Vodafone (ook van Ziggo). Vorige keer was een kabel kapot getrokken, dus lag echt alles plat. Voor een halve dag of zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Bij ons beïnvloed het ook gelijk een hoop (tv gaat bijv. ook via internet)
Dat zou wel een davevaluatie zijn van het hele platformquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:05 schreef Dave het volgende:
Ik heb van de week trouwens een post van Mr X himself gerapporteerd. Benieuwd of ik binnenkort van Twitter af ben gegooid.
quote:
San Remo, John Travolta, de Vogeltjesdans of alledrie tegelijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit was een vraag in de slimste mens
[ afbeelding ]
Al sinds 2415 niet meer geloof ik idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat we Strani al een tijd niet gezien hebben?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas, ik kan niet met zekerheid zeggen wat er precies met @:Strani is gebeurd. ik ben ook bezorgd over zijn afwezigheid. Misschien heeft hij het gewoon druk gehad of besloten om even een pauze te nemen van FOK!.
Het beste wat we kunnen doen is geduld hebben en hopen dat hij snel weer terugkomt op het forum om ons bij te praten over zijn avonturen.
Maar maak je geen zorgen, in de tussentijd kunnen wij hier samen genieten en plezier maken! Heb jij nog iets leuks of interessants waarover je wilt praten?
Oeiquote:
Ja, maar die is vaker nauwelijks aanwezig geweest in de zomermaandenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef NailQueen het volgende:
laatste bezoek: 5 uur, 40 minuten geleden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Oh, voor ik het vergeet, ik heb juist lieverquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb zin in een Speedy.
NIet in speed, niet in een speedo (en al helemaal geen gele), maar in zo'n ouderwets frambozenijsje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, voor ik het vergeet, ik heb juist lieverLinks of rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Net als het tennissen dat ik doe, daar heeft mijn clubje ook die mentaliteit. Ik wil altijd winnen. Ik win ook bijna altijd want ik ben de beste van ons groepje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:26 schreef Dave het volgende:
[..]
"Meedoen is belangrijker dan winnen" mentaliteit.
Paella vind ik echt vies. Maar ik hou dan ook niet echt van rijst en al helemaal niet van zeevruchtenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:57 schreef NailQueen het volgende:
Wij hoeven geen paella, no we weten niet eens wat het is. Maar @:Strani vast wel
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Paella vind ik echt vies. Maar ik hou dan ook niet echt van rijst en al helemaal niet van zeevruchten
Al die medailles gemist! Balen!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:33 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond trouwens. Heb vandaag net als gisteren weer bar weinig van de Spelen gezien. Ik moet toch nog wat meer werk verrichten dan ik had gedacht
En morgen gaat het ook weer niet veel worden, maar dan om een leuke reden, we gaan eind van de middag naar de film, Inside Out 2
Ik ook niet van zeevruchten! Tenzijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Paella vind ik echt vies. Maar ik hou dan ook niet echt van rijst en al helemaal niet van zeevruchten
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, voor ik het vergeet, ik heb juist lieverWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Aawww wat sneuquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Geen leuke avond vanavond. Er zit in mijn achtertuin al jaren dezelfde merel. Hij mocht van mij al het fruit opeten wat er was, terwijl ik de rest van de vogels wegjoeg.
Vanmiddag zat hij er een beetje versuft bij en kon ik er gewoon naast zitten, zonder dat hij weg vloog, terwijl hij normaal altijd wel een paar meter afstand houdt. Vanavond had ik de dierenambulance gebeld, omdat het diertje erbij ging liggen. Ik wachtte op een vriend om samen met me naar de vogelopvang te rijden, maar het was al niet meer nodig. Nu ligt ie in de groene bak.
Ja, ze waren weer niet te tellen begreep ik!quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook niet van zeevruchten! TenzijDie dingen zijn vies lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja, thanks! Dat is het zeker. Toch zonde, het vogeltje was er 9 vd 10 keer, dat ga ik wel een beetje missen hoor.quote:
Beestje heeft vast een goed leven gehad met al dat fruit van jou.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks! Dat is het zeker. Toch zonde, het vogeltje was er 9 vd 10 keer, dat ga ik wel een beetje missen hoor.
Altijd zo sneu zitquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Geen leuke avond vanavond. Er zit in mijn achtertuin al jaren dezelfde merel. Hij mocht van mij al het fruit opeten wat er was, terwijl ik de rest van de vogels wegjoeg.
Vanmiddag zat hij er een beetje versuft bij en kon ik er gewoon naast zitten, zonder dat hij weg vloog, terwijl hij normaal altijd wel een paar meter afstand houdt. Vanavond had ik de dierenambulance gebeld, omdat het diertje erbij ging liggen. Ik wachtte op een vriend om samen met me naar de vogelopvang te rijden, maar het was al niet meer nodig. Nu ligt ie in de groene bak.
Dat is een hele mooie gedachte! De tuin is hier redelijk afgesloten, dus misschien dat hij het daarom langer volhield.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beestje heeft vast een goed leven gehad met al dat fruit van jou.
Volgens internet leven merels gewoonlijk maar een paar jaar, dus dat deze er al meerdere jaren was moet wel betekenen dat hij erg gezond en sterk was, waarschijnlijk van al dat fruit.
Ah wat sneuquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
RIP merelquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Vandaag ijskoffie ipv geschreeuw, beter voor m'n bloeddruk met het weer van de laatste dagen.
Was hij zo slecht?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
De film in de sneak was Memory. Echt een film die ik anders nooit had gekeken of uitgekeken
RIPquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de sneak kreeg ik een briefje waar ik mijn score op kon aangeven en ik heb gewoon drie sterren gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was hij zo slecht?
Of weet je het niet meer? ()
Wat heerlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik heb vandaag een vrije dag. Gewoon, omdat t kan. En ik ga helemaal niks doen.
Ja, daar ging het om. Waar dacht jij aan dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Als het om de personen op de foto gaat, dan rechts, Tom.
Bijna welkom terug!quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna klaar voor vertrek. Nog even de fiets op de auto en stoel op de achterbank en dat nog vastmaken, zodat het onderweg geen kant op gaat.
Helemaal welkom terug! Je bent niet in nog een rivier gevallen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn weer thuis na onze trip in Oostenrijk. Ik mis het nu al
In het kader van speedo's, links - of rechtsdragend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ging het om. Waar dacht jij aan dan?
Nee, het komt buiten wel met bakken uit de lucht af en toe, maar dat is de enige nattigheid momenteel!quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijna welkom terug!
[..]
Helemaal welkom terug! Je bent niet in nog een rivier gevallen?
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:15 schreef Dave het volgende:
[..]
In het kader van speedo's, links - of rechtsdragend.
Fijn dat er niet meer nattigheid te voelen isquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het komt buiten wel met bakken uit de lucht af en toe, maar dat is de enige nattigheid momenteel!
Fijn dat je terug bent, het eerste goud is binnenquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:56 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen Nederlandse medailles op de OS gemist. Ik val nu net in een verloren judopartij (hè verrassend).
Maar vanaf nu kan het goudschip gaan binnenvaren
Ja, daar had ook nog wel een tweede bij gemogenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent, het eerste goud is binnen
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef GeorgeM het volgende:
JAAAAAA GOUD VOOR DE ROEIERS!!! [ afbeelding ]
Welkom thuis! Lekker bijkomenquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16 uur kwam ik thuis. Nu even OS kijken.
Oh, dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik vroeg naar bed wil.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welkom thuis! Lekker bijkomen
Doe je vanavond mee met Goose Goose Duck? Zo ja, dan zet ik mezelf ook op 'ja'.
Hoe vroeg is vroeg? 22 uur houd je nog wel vol toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik vroeg naar bed wil.
Misschien. Wel slecht geslapen afgelopen nacht.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe vroeg is vroeg? 22 uur houd je nog wel vol toch?
Ik ook! Maar ik ga het ook volhoudenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien. Wel slecht geslapen afgelopen nacht.
Nou, ik houd het op een waarschijnlijke misschien dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ga het ook volhouden
Die verlenging is bij Frankrijk wel gelukt zo te zien, hihahoquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Japan verloor in het basketbal pas na een verlenging van Frankrijk, dat mag een wonder heten als je deze foto ziet:
[ afbeelding ]
Wil je aub een vraag stellen in AKQquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Die verlenging is bij Frankrijk wel gelukt zo te zien, hihaho
Dit ziet er gephotoshopt uitquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Japan verloor in het basketbal pas na een verlenging van Frankrijk, dat mag een wonder heten als je deze foto ziet:
[ afbeelding ]
Ik ben vrij vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!![]()
[ afbeelding ]
Om de theedrinkers met dit warme weer niet te vergeten.
Die moeten natuurlijk ook gewoon aan het werk.
Wie zit er in het pak van John Travolta?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit was een vraag in de slimste mens
[ afbeelding ]
Is er bij jou in de buurt iets overstroomd?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:14 schreef Fred_B het volgende:
Zo, dat was een roerige nacht met al dat zware onweer
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er bij jou in de buurt iets overstroomd?
Mijn huur voor augustus is wel afgeschreven, dus dat kan maar beter het geval zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel vroeg, vaak is het pas in de laatste week van augustus. Al heb je er elk jaar wel een paar overenthousiaste supermarkthouders bij zitten die eerder beginnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor dat de pepernoten weer in de schappen liggen
#TeamWinterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
WAAR??quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |