Fijn dat je terug bent, het eerste goud is binnenquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:56 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen Nederlandse medailles op de OS gemist. Ik val nu net in een verloren judopartij (hč verrassend).
Maar vanaf nu kan het goudschip gaan binnenvaren
Ja, daar had ook nog wel een tweede bij gemogenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent, het eerste goud is binnen
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef GeorgeM het volgende:
JAAAAAA GOUD VOOR DE ROEIERS!!! [ afbeelding ]
Welkom thuis! Lekker bijkomenquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16 uur kwam ik thuis. Nu even OS kijken.
Oh, dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik vroeg naar bed wil.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welkom thuis! Lekker bijkomen
Doe je vanavond mee met Goose Goose Duck? Zo ja, dan zet ik mezelf ook op 'ja'.
Hoe vroeg is vroeg? 22 uur houd je nog wel vol toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik vroeg naar bed wil.
Misschien. Wel slecht geslapen afgelopen nacht.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe vroeg is vroeg? 22 uur houd je nog wel vol toch?
Ik ook! Maar ik ga het ook volhoudenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien. Wel slecht geslapen afgelopen nacht.
Nou, ik houd het op een waarschijnlijke misschien dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ga het ook volhouden
Die verlenging is bij Frankrijk wel gelukt zo te zien, hihahoquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Japan verloor in het basketbal pas na een verlenging van Frankrijk, dat mag een wonder heten als je deze foto ziet:
[ afbeelding ]
Wil je aub een vraag stellen in AKQquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Die verlenging is bij Frankrijk wel gelukt zo te zien, hihaho
Dit ziet er gephotoshopt uitquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Japan verloor in het basketbal pas na een verlenging van Frankrijk, dat mag een wonder heten als je deze foto ziet:
[ afbeelding ]
Ik ben vrij vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!![]()
[ afbeelding ]
Om de theedrinkers met dit warme weer niet te vergeten.
Die moeten natuurlijk ook gewoon aan het werk.
Wie zit er in het pak van John Travolta?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit was een vraag in de slimste mens
[ afbeelding ]
Is er bij jou in de buurt iets overstroomd?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:14 schreef Fred_B het volgende:
Zo, dat was een roerige nacht met al dat zware onweer
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er bij jou in de buurt iets overstroomd?
Mijn huur voor augustus is wel afgeschreven, dus dat kan maar beter het geval zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel vroeg, vaak is het pas in de laatste week van augustus. Al heb je er elk jaar wel een paar overenthousiaste supermarkthouders bij zitten die eerder beginnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor dat de pepernoten weer in de schappen liggen
#TeamWinterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor dat de pepernoten weer in de schappen liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |