Je ziet wat rood, heb je te lang in de zon gezeten?quote:
quote:
Koffie doet rare dingen met mequote:Op maandag 29 juli 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Je ziet wat rood, heb je te lang in de zon gezeten?
Airco op kantoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 04:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen lieve mensen!![]()
Het is weer de hoogste tijd, snel wakker worden en aan het werk nu het nog niet te heet is.
Die blijkt bij ons op kantoor niet echt te werkenquote:
Bij ons ook niet. Wordt makkelijk 25 graden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die blijkt bij ons op kantoor niet echt te werken
Bij ons en geen frisse lucht. Het zou gerepareerd zijn, maar we hebben er gisteren niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. Wordt makkelijk 25 graden.
Bij ons is een nood airco op t dak geplaatst, maar die is denk ik niet groot genoeg voor het hele gebouw. In t voorjaar toen het buiten nog 14 graden was werd het binnen ook 25, dus dat andere apparaat was echt kapot. Dus ik blijf liever thuis dan naar kantoor te gaan als t heet is...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij ons en geen frisse lucht. Het zou gerepareerd zijn, maar we hebben er gisteren niks van gemerkt.
Vanochtend toen ik thuis vertrok was het in mijn woonkamer al 25,5quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. Wordt makkelijk 25 graden.
Warmte vasthouden in huis gaat inderdaad erg goed als het een paar dagen warm weer is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend toen ik thuis vertrok was het in mijn woonkamer al 25,5De isolatie houdt behoorlijk goed warmte vast
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 04:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen lieve mensen!![]()
Het is weer de hoogste tijd, snel wakker worden en aan het werk nu het nog niet te heet is.
In de winter is die isolatie helemaal primaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Warmte vasthouden in huis gaat inderdaad erg goed als het een paar dagen warm weer is.
Nog steeds zonder medailles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:51 schreef Yesse het volgende:
Gaat niet echt lekker met de Nederlanders deze OS
En wereldkampioene Judo gelijk uitgeschakeld...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog steeds zonder medailles.
Nederlandse judoka's en Olympische spelen blijven een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
En wereldkampioene Judo gelijk uitgeschakeld...
Volgens dat artikel zijn medailles totaal onbelangrijk, maar gaat het om de verhalenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Worden dit de beste Spelen ooit voor Nederland? Volgens de voorspellingen wel
Hoe gaat het hiermee eigenlijk?
Echt he. Vies warm. 🥵quote:
Ik vind dat je nu wel een ijsje mag nemen! Misschien helpt datquote:
"Meedoen is belangrijker dan winnen" mentaliteit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens dat artikel zijn medailles totaal onbelangrijk, maar gaat het om de verhalen
Hoe het dan met de verhalen gaat: geen idee
Van mezellef mag dat nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu wel een ijsje mag nemen! Misschien helpt dat
Zelfs niet een simpel waterijsje als een Festini peer?quote:
Jaa gejinxt hebben ze t!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Worden dit de beste Spelen ooit voor Nederland? Volgens de voorspellingen wel
Hoe gaat het hiermee eigenlijk?
Je fietste met een compleet kapot achterwiel en had niets in de gaten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, hij reed best zwaar en dat had ik pas door toen ik op een OV-fiets fietste en dacht: "Die gaat soepel zeg"![]()
Nu blijkt dat het hele achterwiel kapot was. Dit wordt geen goedkoop grapje, dus waarschijnlijk wordt dat dan een andere fiets.
Hij draaide wel rond, maar het was totaal niet soepel en soms had ik ook het idee dat ie tegenwerkte, maar je kon er wel gewoon door de stad heen fietsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Je fietste met een compleet kapot achterwiel en had niets in de gaten?
Dat zal me niet snel gebeuren hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:27 schreef Dave het volgende:
Als ie straks gemaakt is (of als je een andere fiets hebt) ben je ineens overal te vroeg.
Irritant is dat he? Bij ons beļnvloed het ook gelijk een hoop (tv gaat bijv. ook via internet)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:42 schreef Dave het volgende:
Zo nooit storing bij Ziggo, nu al de tweede in een maand of zo.
Status al een uur op:
Verwachte oplostijd: Nog niet bekend.
(Zit nu via een hotspot)
Hier ook inderdaad, en ik heb mobiel Vodafone (ook van Ziggo). Vorige keer was een kabel kapot getrokken, dus lag echt alles plat. Voor een halve dag of zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Bij ons beļnvloed het ook gelijk een hoop (tv gaat bijv. ook via internet)
Dat zou wel een davevaluatie zijn van het hele platformquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:05 schreef Dave het volgende:
Ik heb van de week trouwens een post van Mr X himself gerapporteerd. Benieuwd of ik binnenkort van Twitter af ben gegooid.
quote:
San Remo, John Travolta, de Vogeltjesdans of alledrie tegelijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit was een vraag in de slimste mens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |