Beestje heeft vast een goed leven gehad met al dat fruit van jou.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks! Dat is het zeker. Toch zonde, het vogeltje was er 9 vd 10 keer, dat ga ik wel een beetje missen hoor.
Altijd zo sneu zitquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Geen leuke avond vanavond. Er zit in mijn achtertuin al jaren dezelfde merel. Hij mocht van mij al het fruit opeten wat er was, terwijl ik de rest van de vogels wegjoeg.
Vanmiddag zat hij er een beetje versuft bij en kon ik er gewoon naast zitten, zonder dat hij weg vloog, terwijl hij normaal altijd wel een paar meter afstand houdt. Vanavond had ik de dierenambulance gebeld, omdat het diertje erbij ging liggen. Ik wachtte op een vriend om samen met me naar de vogelopvang te rijden, maar het was al niet meer nodig. Nu ligt ie in de groene bak.
Dat is een hele mooie gedachte! De tuin is hier redelijk afgesloten, dus misschien dat hij het daarom langer volhield.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beestje heeft vast een goed leven gehad met al dat fruit van jou.
Volgens internet leven merels gewoonlijk maar een paar jaar, dus dat deze er al meerdere jaren was moet wel betekenen dat hij erg gezond en sterk was, waarschijnlijk van al dat fruit.
Ah wat sneuquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Geen leuke avond vanavond. Er zit in mijn achtertuin al jaren dezelfde merel. Hij mocht van mij al het fruit opeten wat er was, terwijl ik de rest van de vogels wegjoeg.
Vanmiddag zat hij er een beetje versuft bij en kon ik er gewoon naast zitten, zonder dat hij weg vloog, terwijl hij normaal altijd wel een paar meter afstand houdt. Vanavond had ik de dierenambulance gebeld, omdat het diertje erbij ging liggen. Ik wachtte op een vriend om samen met me naar de vogelopvang te rijden, maar het was al niet meer nodig. Nu ligt ie in de groene bak.
RIP merelquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Vandaag ijskoffie ipv geschreeuw, beter voor m'n bloeddruk met het weer van de laatste dagen.
Was hij zo slecht?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
De film in de sneak was Memory. Echt een film die ik anders nooit had gekeken of uitgekeken
RIPquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de sneak kreeg ik een briefje waar ik mijn score op kon aangeven en ik heb gewoon drie sterren gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was hij zo slecht?
Of weet je het niet meer? ()
Wat heerlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik heb vandaag een vrije dag. Gewoon, omdat t kan. En ik ga helemaal niks doen.
Ja, daar ging het om. Waar dacht jij aan dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Als het om de personen op de foto gaat, dan rechts, Tom.
Bijna welkom terug!quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna klaar voor vertrek. Nog even de fiets op de auto en stoel op de achterbank en dat nog vastmaken, zodat het onderweg geen kant op gaat.
Helemaal welkom terug! Je bent niet in nog een rivier gevallen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn weer thuis na onze trip in Oostenrijk. Ik mis het nu al
In het kader van speedo's, links - of rechtsdragend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ging het om. Waar dacht jij aan dan?
Nee, het komt buiten wel met bakken uit de lucht af en toe, maar dat is de enige nattigheid momenteel!quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijna welkom terug!
[..]
Helemaal welkom terug! Je bent niet in nog een rivier gevallen?
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:15 schreef Dave het volgende:
[..]
In het kader van speedo's, links - of rechtsdragend.
Fijn dat er niet meer nattigheid te voelen isquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het komt buiten wel met bakken uit de lucht af en toe, maar dat is de enige nattigheid momenteel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |