Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag isquote:Op zondag 28 juli 2024 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat dit kan in Nederland.
Nee, OS en ik heb keuzestressquote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Kijkt iemand naar de docu van Douwe Bob? Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien.
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag is
Ik kijk in een weiland naar autocrossquote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Kijkt iemand naar de docu van Douwe Bob? Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien.
Niet!!!quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag is
Doe je zelf wel voorzichtigquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk in een weiland naar autocrossEr zijn er al aardig wat in de sloot beland, sommige ook ondersteboven
Ik ben niet met de auto, dus zelfs als ik geļnspireerd raak door deze snaken kan ik het niet meteen nadoenquote:
Is oom Mickey erbij voor de mentale steun?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik lig nu op een stoel op een berg in het Brixental naar het uitzicht te koekeloeren. En tussendoor even kijken hoe het met Puk en Max gaat.
Die heeft Puk wel even nodig inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2024 15:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is oom Mickey erbij voor de mentale steun?
Ja, dit moet je wel even een plekje geven hč? Neem je tijdquote:Op zondag 28 juli 2024 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet!!!![]()
Ik ben hier even bij gaan liggen hoor, zoiets is toch heel wat om zo ineens te moeten verwerken.
Mooi daar! Wij zijn ooit in Westendorf op vakantie geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik lig nu op een stoel op een berg in het Brixental naar het uitzicht te koekeloeren. En tussendoor even kijken hoe het met Puk en Max gaat.
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het Plankje was zuur, De Band nog veel zuurder. Arme Puck.
Ja, het is zeker een mooie omgeving. We waren hier vorig jaar al als dagtrip geweest, nu zijn we hier een paar dagen extra.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi daar! Wij zijn ooit in Westendorf op vakantie geweest
Ik weet ook nog niet of ik het wel geloof. Sowieso zou dat betekenen dat er nog andere landen bestaan en ik weet vrij zeker dat Nederland het enige land op deze platte aarde is, dus ja...quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit moet je wel even een plekje geven hč? Neem je tijd
#werkenbijhln.bequote:Op beelden van de pitstop van Hamilton zien we dat hij Piastri een beetje hinderd. Gaan de stewards dit bekijken?
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, OS en ik heb keuzestress![]()
Ik zit buiten en hier heb ik maar een scherm.
Hij staat op Npo start. Die kun je elk moment bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk in een weiland naar autocrossEr zijn er al aardig wat in de sloot beland, sommige ook ondersteboven
Dat klinkt veel te makkelijk! Dit voelt aan als een list!quote:Op zondag 28 juli 2024 16:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij staat op Npo start. Die kun je elk moment bekijken
Dat is waar, maar in MTB gebeurt dit best vaak. Uitgeschakeld door pech. Net als bij shorttrack, zeg maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.![]()
Ik dacht dat je bij HBO Max een extra pakket moest afsluiten om de livestreams te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, OS en ik heb keuzestress![]()
Ik zit buiten en hier heb ik maar een scherm.
Ik heb de eerste aflevering een kans gegeven. Maar ik vond het vrij saai.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |