SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zijn klokkende heidenen niet makkelijker te vinden? Zeker in een studentenstad in het weekendquote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu is het nog wachten op de heiende klokken.
Zon en blauwe luchtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het regent nog steeds.
Als je met klokken drinken bedoelt dan was ik gisteravond zelf een klokkende heiden, dus daar zou ik dan niet naar hoeven zoeken, noch op hoeven wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn klokkende heidenen niet makkelijker te vinden? Zeker in een studentenstad in het weekend
Tja, tussen de bergen blijven de buien hangen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het regent nog steeds.
Dat zijn die flessen vaker, zeker aan de binnenkantquote:
Succes! Wat gaan jullie doen?quote:
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken
Gek genoeg heb ik totaal geen zenuwen. Bij de andere dates had ik dat wel
Blij dat ik glij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Leuk hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken
Gek genoeg heb ik totaal geen zenuwen. Bij de andere dates had ik dat wel
Ja! die van de spoiler.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef Dave het volgende:
Voor de goede orde, betreft dit de balzak van blauwe smurf? Of die van de danser in zwarte glitter hotpants, die de helft buiten z'n broekje had hangen?
Maar hoe weet mevrouw Van Zetten uit Tiel dan waar ze naar zit te kijken zonder dat er een verhaal is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb momenteel op de achtergrond de OS opgezet op de Oostenrijkse TV. Dat is wel erg ongemakkelijk om te kijken. Ik heb hem nu een uur aan, en er is de hele tijd sport in beeld. Geen Journaal, geen reclame, geen herhalingen van herhalingen en al helemaal geen deskundigen die open deuren komen intrappen. Van het rugby ging het naadloos door naar het tennis, waar in beide gevallen geen enkele Oostenrijker aan meedeed.
Goede vraag. Ik denk dat Frau Von Setten aus Linz geen flauw idee heeft wat er op het beeldscherm gebeurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar hoe weet mevrouw Van Zetten uit Tiel dan waar ze naar zit te kijken zonder dat er een verhaal is.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:25 schreef Dave het volgende:
Ik had dit nooit willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb momenteel op de achtergrond de OS opgezet op de Oostenrijkse TV. Dat is wel erg ongemakkelijk om te kijken. Ik heb hem nu een uur aan, en er is de hele tijd sport in beeld. Geen Journaal, geen reclame, geen herhalingen van herhalingen en al helemaal geen deskundigen die open deuren komen intrappen. Van het rugby ging het naadloos door naar het tennis, waar in beide gevallen geen enkele Oostenrijker aan meedeed.
Hoe kan je zo sport kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
HOE HALEN DIE MAFKEZEN DAT IN HUN BOTTE ALPENHARSES?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ze heeft zich nog niet gemeld, dus of het was leuk of ze is dood. Dat lijken me de enige twee optiesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef Arizona het volgende:
@:nailqueen hopelijk heb je een heel leuke avond!
Het kan ook beiden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet gemeld, dus of het was leuk of ze is dood. Dat lijken me de enige twee opties
Dan was het denk ik uiteindelijk toch niet zo leuk voor haarquote:
Nee, of de date van NQ goed is afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef Arizona het volgende:
@:nailqueen hopelijk heb je een heel leuke avond!
Het was erg leuk. Alsof we elkaar al jaren kendenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet gemeld, dus of het was leuk of ze is dood. Dat lijken me de enige twee opties
Spanning en sensatiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, of de date van NQ goed is afgelopen.
Oeh, Bimini Bon Boulash, Envy Peru en Janey Jacke komen daar. Doe ze de groetjesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga morgen spontaan naar Milkshake toe. Naja, iemand had twee kaartjes en kon niet meer en vroeg of een vriend en ik dan wilden gaan.
Wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 00:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oeh, Bimini Bon Boulash, Envy Peru en Janey Jacke komen daar. Doe ze de groetjes
Drag race iconenquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie?Ik ken alleen Envy Peru, omdat die mogelijk meedoet aan WidM, maar wie of wat dat is, weet ik dan weer niet
Wat leuk!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het was erg leuk. Alsof we elkaar al jaren kenden
WidM is een programma op NPO 1 dat al een aantal jaar looptquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie?Ik ken alleen Envy Peru, omdat die mogelijk meedoet aan WidM, maar wie of wat dat is, weet ik dan weer niet
Topper!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
WidM is een programma op NPO 1 dat al een aantal jaar loopt
All in a day's work!quote:
Heiende klokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu is het nog wachten op de heiende klokken.
Is het al ochtend?quote:
Dat schijnt zo te zijn.quote:
Al drie uur toen ik het zei. Intussen zelfs al vier uur. De middag is al bijna in aantocht.quote:
Ik heb inmiddels begrepen dat het om een ladder in een panty gaat, verder niets aan de hand.quote:
Hartelijk dank voor dit sterke staaltje journalisme!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat het om een ladder in een panty gaat, verder niets aan de hand.
Oh god, dan kan Roos in een ander subforum weer blèren dat ze zeker weet dat Envy Peru de mol is, want lgbtiquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
poh, ik vind haar misschien wel de irritantste fokker. Kan zij niet op anoniem?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh god, dan kan Roos in een ander subforum weer blèren dat ze zeker weet dat Envy Peru de mol is, want lgbti
quote:
Hoe vreemd, ik ben gewend geslapen te hebben voordat de ochtend begint.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al drie uur toen ik het zei. Intussen zelfs al vier uur. De middag is al bijna in aantocht.
Nou ja zeg, dat dit kan in Nederland.quote:
Nee, dat mag niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat? Nu al? Ik zit net aan het ontbijt
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag isquote:Op zondag 28 juli 2024 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat dit kan in Nederland.
Nee, OS en ik heb keuzestressquote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Kijkt iemand naar de docu van Douwe Bob? Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien.
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag is
Ik kijk in een weiland naar autocrossquote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Kijkt iemand naar de docu van Douwe Bob? Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien.
Niet!!!quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Nederland is niet eens het enige land waar het nu middag is
Doe je zelf wel voorzichtigquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk in een weiland naar autocrossEr zijn er al aardig wat in de sloot beland, sommige ook ondersteboven
Ik ben niet met de auto, dus zelfs als ik geïnspireerd raak door deze snaken kan ik het niet meteen nadoenquote:
Is oom Mickey erbij voor de mentale steun?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik lig nu op een stoel op een berg in het Brixental naar het uitzicht te koekeloeren. En tussendoor even kijken hoe het met Puk en Max gaat.
Die heeft Puk wel even nodig inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2024 15:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is oom Mickey erbij voor de mentale steun?
Het Plankje was zuur, De Band nog veel zuurder. Arme Puck.quote:
Ja, dit moet je wel even een plekje geven hè? Neem je tijdquote:Op zondag 28 juli 2024 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet!!!![]()
Ik ben hier even bij gaan liggen hoor, zoiets is toch heel wat om zo ineens te moeten verwerken.
Mooi daar! Wij zijn ooit in Westendorf op vakantie geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik lig nu op een stoel op een berg in het Brixental naar het uitzicht te koekeloeren. En tussendoor even kijken hoe het met Puk en Max gaat.
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het Plankje was zuur, De Band nog veel zuurder. Arme Puck.
Ja, het is zeker een mooie omgeving. We waren hier vorig jaar al als dagtrip geweest, nu zijn we hier een paar dagen extra.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi daar! Wij zijn ooit in Westendorf op vakantie geweest
Ik weet ook nog niet of ik het wel geloof. Sowieso zou dat betekenen dat er nog andere landen bestaan en ik weet vrij zeker dat Nederland het enige land op deze platte aarde is, dus ja...quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit moet je wel even een plekje geven hè? Neem je tijd
#werkenbijhln.bequote:Op beelden van de pitstop van Hamilton zien we dat hij Piastri een beetje hinderd. Gaan de stewards dit bekijken?
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, OS en ik heb keuzestress![]()
Ik zit buiten en hier heb ik maar een scherm.
Hij staat op Npo start. Die kun je elk moment bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk in een weiland naar autocrossEr zijn er al aardig wat in de sloot beland, sommige ook ondersteboven
Dat klinkt veel te makkelijk! Dit voelt aan als een list!quote:Op zondag 28 juli 2024 16:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij staat op Npo start. Die kun je elk moment bekijken
Dat is waar, maar in MTB gebeurt dit best vaak. Uitgeschakeld door pech. Net als bij shorttrack, zeg maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die plank was een eigen fout, dit is een medaille weg door pure pech.![]()
Ik dacht dat je bij HBO Max een extra pakket moest afsluiten om de livestreams te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, OS en ik heb keuzestress![]()
Ik zit buiten en hier heb ik maar een scherm.
Ik heb de eerste aflevering een kans gegeven. Maar ik vond het vrij saai.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |