Oeh, Bimini Bon Boulash, Envy Peru en Janey Jacke komen daar. Doe ze de groetjesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga morgen spontaan naar Milkshake toe. Naja, iemand had twee kaartjes en kon niet meer en vroeg of een vriend en ik dan wilden gaan.
Wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 00:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oeh, Bimini Bon Boulash, Envy Peru en Janey Jacke komen daar. Doe ze de groetjes
Drag race iconenquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie?Ik ken alleen Envy Peru, omdat die mogelijk meedoet aan WidM, maar wie of wat dat is, weet ik dan weer niet
Wat leuk!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het was erg leuk. Alsof we elkaar al jaren kenden
WidM is een programma op NPO 1 dat al een aantal jaar looptquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie?Ik ken alleen Envy Peru, omdat die mogelijk meedoet aan WidM, maar wie of wat dat is, weet ik dan weer niet
Topper!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
WidM is een programma op NPO 1 dat al een aantal jaar loopt
All in a day's work!quote:
Heiende klokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu is het nog wachten op de heiende klokken.
Is het al ochtend?quote:
Dat schijnt zo te zijn.quote:
Al drie uur toen ik het zei. Intussen zelfs al vier uur. De middag is al bijna in aantocht.quote:
Ik heb inmiddels begrepen dat het om een ladder in een panty gaat, verder niets aan de hand.quote:
Hartelijk dank voor dit sterke staaltje journalisme!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat het om een ladder in een panty gaat, verder niets aan de hand.
Oh god, dan kan Roos in een ander subforum weer blèren dat ze zeker weet dat Envy Peru de mol is, want lgbtiquote:Op zondag 28 juli 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
poh, ik vind haar misschien wel de irritantste fokker. Kan zij niet op anoniem?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh god, dan kan Roos in een ander subforum weer blèren dat ze zeker weet dat Envy Peru de mol is, want lgbti
quote:
Hoe vreemd, ik ben gewend geslapen te hebben voordat de ochtend begint.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al drie uur toen ik het zei. Intussen zelfs al vier uur. De middag is al bijna in aantocht.
Nou ja zeg, dat dit kan in Nederland.quote:
Nee, dat mag niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat? Nu al? Ik zit net aan het ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |