IK MAAK JE KAPOT VUILE GLADISPANJOOL!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT VUILE GLADISPANJOOL!Nou ik stel het zelfs wel op prijs dat je je even netjes doucht voor ik je helemaal aan gort trap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is niet persé voor iedereen negatiefquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat bezwaarlijk. Maar met airco is de temperatuur in de slaapkamer nog redelijk te controleren alleen als resultaat daarvan had ik dan weer stemproblemen gisteren en vandaag
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat laatste is niet persé voor iedereen negatief
De sfeer zit er meteen weer zo goed inquote:
Volgens mij over een roeiboot die implodeerde. Maar verder had ik het idee dat het in het algemeen niet helemaal de sportweek van Spanje was.quote:
Ja tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
De sfeer zit er meteen weer zo goed in
Ahh oké! Nou doet Spanje het nooit erg goed op de OS hoor. Het haalt steevast een stuk minder medailles dan Nederland ondanks dat Spanje veel groter is en ook best een sportland. Dus waar het precies aan ligt weet ik ook nooit zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij over een roeiboot die implodeerde. Maar verder had ik het idee dat het in het algemeen niet helemaal de sportweek van Spanje was.
Nouja, wel een EK net binnengehaald, dus het lijen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Nou doet Spanje het nooit erg goed op de OS hoor. Het haalt steevast een stuk minder medailles dan Nederland ondanks dat Spanje veel groter is en ook best een sportland. Dus waar het precies aan ligt weet ik ook nooit zo.
Gracias señorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik een paar verjaardagen heb gemistDus @:ijs_beer en @:arizona alsnog gefeliciteerd!! Heb ik ze nu wel allemaal?
Dat is ook wel één van de redenen die ik nog kan bedenken. Voetbal en tennis zijn hier heel groot en misschien dat andere sporten wat meer ondersneeuwen dan in Nederland.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, wel een EK net binnengehaald, dus het lijen natuurlijk.
Spanjolië maakt een goede kans op goud bij het tennis!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wel één van de redenen die ik nog kan bedenken. Voetbal en tennis zijn hier heel groot en misschien dat andere sporten wat meer ondersneeuwen dan in Nederland.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
Wat betreft de ESF-lympische spelen, hadden we afgelopen maand een spannende strijd aan top. Het is echter onze Zeeuw @:Luctor.et.Emergo die er met de winst vandoor gaat, zelfs een vakantie in het buitenland houdt hem niet tegen. Driemaal hoera!
1 347 Luctor.et.Emergo
2 337 H_T
3 257 Redefine
4 256 NailQueen
5 242 Arizona
6 189 Fred_B
7 175 Roger_Epiales
8 166 GeorgeM
9 141 BillDauterive
10 116 Troel
11 91 Koen66
12 90 egeltje1985
13 80 AgnesGru
14 68 Yesse
15 65 Cyan9
16 63 ESF1Gamer
16 63 ijs_beer
18 60 Momo
19 50 Strani
20 34 sportfreak
21 33 zorro28
22 26 usagi414
22 26 Dave
24 25 Nattekat
25 23 blackswangreen
25 23 Hamlapjes
25 23 Prisha
28 22 molloot200
29 14 Meke
30 8 Guanabana
Ja, zo fijn dat Strani er weer is!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
De sfeer zit er meteen weer zo goed in
Usagi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik een paar verjaardagen heb gemistDus @:ijs_beer en @:arizona alsnog gefeliciteerd!! Heb ik ze nu wel allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |