Hilbert je moet nog een rondje jongen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik dacht we hebben een verkeerde baan trauma erbij.
Ach, als het afkoelt tot 20 graden is dat ook best uit te houden toch? Zeker als het buitenzijn beperkt is tot 5 minuten wachten bij de bushalte of zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud is
Ja oké. Ik doe ook te moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als het afkoelt tot 20 graden is dat ook best uit te houden toch? Zeker als het buitenzijn beperkt is tot 5 minuten wachten bij de bushalte of zo
Geen probleem, doe ik ook wel eens. Dan vind ik het soms erg fijn als iemand tegen me zegt dat ik niet zo moet zeuren of gewoon een keus moet makenquote:
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde brons
HET WERKT!!
Toch blijft de nos judo uitzenden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenJammer genoeg werkte het niet bij de judo'ers
Jij noemt het fanatisme, ik noem het hulpvaardigheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar komt dat fanatisme om anderen wakker te maken eigenlijk vandaan?
Tja, die zijn hoe dan ook kansloosquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenJammer genoeg werkte het niet bij de judo'ers
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, die zijn hoe dan ook kansloos![]()
Willen we nu even Canada supporten in het mixed dubbel? (TeamNL heeft ons nodig)
Geen supertiebreak nodig voor Canada.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, die zijn hoe dan ook kansloos![]()
Willen we nu even Canada supporten in het mixed dubbel? (TeamNL heeft ons nodig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |