SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Fuck the EBU
Ja sorry hoor, maar daar doe ik niet aan. Gewoon iedereen wakker en aan het werk.quote:
Eens en anders gaan ze daarna maar weer gelijk slapenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar daar doe ik niet aan. Gewoon iedereen wakker en aan het werk.
Ik gok: Action.quote:
Ik sliep net. Was een latertje met aangifte doen en verzekering inlichten enzoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens en anders gaan ze daarna maar weer gelijk slapen
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde bronsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ga het maar niet meer zeggen
Ik heb nog niks gezien. Kan ik nog helpen door voor een specifiek persoon te zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde brons
HET WERKT!!
Jaaaaa bijna weekend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
Het is weer vrijdag, dus gooi er even snel een lekker sterk bakkie in en hup, aan het werk!!!![]()
[ afbeelding ]
Hier kom ik misschien nog op terug als het nodig isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Kan ik nog helpen door voor een specifiek persoon te zijn?
Wat gaan we vandaag kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier kom ik misschien nog op terug als het nodig is
Ik ga voor:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag kijken?
Waar komt dat fanatisme om anderen wakker te maken eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
Het is weer vrijdag, dus gooi er even snel een lekker sterk bakkie in en hup, aan het werk!!!![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk! Gaan jullie iets doen dat vooral buiten of vooral binnen is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is waarschijnlijk de tweede date. Maar morgen is er kans op regen dus ik zit helemaal in kledingstress met wat ik aan moet
Net eerste halve finale damesdubbel badminton gekeken. Wat een heerlijke partij was dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor:
Tennis (om brons), zwemmen, hockey, atletiek, zeilen, bmx. Druk druk!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer mensen!
[ afbeelding ]
Gaat goed samen met judoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer mensen!
[ afbeelding ]
Vooral binnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaan jullie iets doen dat vooral buiten of vooral binnen is?
Als je een geschikte jas aan kan doen voor buiten hoef je voor je binnenkleding dan toch geen rekening te houden met regen?quote:
Die volgen het programma van onze judobond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat een voorsprong joh. Je vraagt je dan toch af hoe Nederland traint en wat de rest aan t doen is.
In de verhalen die ik ken over studentenroeiverenigingen wordt daar ook stevig gezopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:58 schreef Momo het volgende:
Toen ik studeerde was roeien wel echt heel populair onder medestudenten. En het was ook wel redelijk die hard, ze trainde 6 dagen per week. Vaak ook weekenden weg. Langer moeten over studie vanwege roeien.
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je een geschikte jas aan kan doen voor buiten hoef je voor je binnenkleding dan toch geen rekening te houden met regen?
Vestje mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud is
Oh, vast. Zullen ze lekker doen na de wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
In de verhalen die ik ken over studentenroeiverenigingen wordt daar ook stevig gezopen
Hilbert je moet nog een rondje jongen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik dacht we hebben een verkeerde baan trauma erbij.
Ach, als het afkoelt tot 20 graden is dat ook best uit te houden toch? Zeker als het buitenzijn beperkt is tot 5 minuten wachten bij de bushalte of zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud is
Ja oké. Ik doe ook te moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als het afkoelt tot 20 graden is dat ook best uit te houden toch? Zeker als het buitenzijn beperkt is tot 5 minuten wachten bij de bushalte of zo
Geen probleem, doe ik ook wel eens. Dan vind ik het soms erg fijn als iemand tegen me zegt dat ik niet zo moet zeuren of gewoon een keus moet makenquote:
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk, je hebt Tes niet gejinxt en zij haalde brons
HET WERKT!!
Toch blijft de nos judo uitzenden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenJammer genoeg werkte het niet bij de judo'ers
Jij noemt het fanatisme, ik noem het hulpvaardigheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar komt dat fanatisme om anderen wakker te maken eigenlijk vandaan?
Tja, die zijn hoe dan ook kansloosquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vandaag niemand gejinxt en vandaag al super goede resultatenJammer genoeg werkte het niet bij de judo'ers
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, die zijn hoe dan ook kansloos![]()
Willen we nu even Canada supporten in het mixed dubbel? (TeamNL heeft ons nodig)
Geen supertiebreak nodig voor Canada.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja, die zijn hoe dan ook kansloos![]()
Willen we nu even Canada supporten in het mixed dubbel? (TeamNL heeft ons nodig)
Laat het maar gaan regenen in Parijs. Ze zijn wel toe aan een pauze.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen kijk ik hoor. Speciaal voor jullie.
Ja maar ik hou niet eens erg van paellaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef Momo het volgende:
Misschien als we een paella posten komt @:Strani terug
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:strani verklaar dat eens, wat is er met spanje aan de hand.
Ah daar is ie eindelijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet eens erg van paella
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.quote:
Bloody hot zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.
Maar je bent nog niet verdampt gelukkig! Alles goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken zo telkens tussen de 32 en 34 graden ongeveer. De ene dag vochtiger dan de ander. Ik heb best zin in het najaar.
OMG, wat een helquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en 's nachts minimaal 24. Hier in de woonkamer is het nu 32.
Nu @Em31 weer!quote:
Ik slaap echt een stuk minder lekker bij dergelijke temperaturenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en 's nachts minimaal 24. Hier in de woonkamer is het nu 32.
Ik neem aan dat het er voor jou zelf een stuk beschaafder uit zag, wat je geschreven hebt...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Heee ben err weeerrrr was ff zuipen op festivl hahaha ben hlelemal van t padje en wil iemafjnd in eklaar slaan haha heb ik ehct zin in
@:Troel, de Intergalactic Gumball was best lekker. 3,5 dopjes
Duuuuuuuuuuuude PRECIES DIT duuuuuuuuuuuuuuude!!! KOM HIER DAN VECHTNE!!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het er voor jou zelf een stuk beschaafder uit zag, wat je geschreven hebt...
Ja dat is wel wat bezwaarlijk. Maar met airco is de temperatuur in de slaapkamer nog redelijk te controleren alleen als resultaat daarvan had ik dan weer stemproblemen gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik slaap echt een stuk minder lekker bij dergelijke temperaturen
KOM MEE NAAR BUITEN DAN!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuude PRECIES DIT duuuuuuuuuuuuuuude!!! KOM HIER DAN VECHTNE!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |