Wat leuk! Gaan jullie iets doen dat vooral buiten of vooral binnen is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is waarschijnlijk de tweede date. Maar morgen is er kans op regen dus ik zit helemaal in kledingstress met wat ik aan moet
Net eerste halve finale damesdubbel badminton gekeken. Wat een heerlijke partij was dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor:
Tennis (om brons), zwemmen, hockey, atletiek, zeilen, bmx. Druk druk!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer mensen!
[ afbeelding ]
Gaat goed samen met judoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaan we weer mensen!
[ afbeelding ]
Vooral binnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaan jullie iets doen dat vooral buiten of vooral binnen is?
Als je een geschikte jas aan kan doen voor buiten hoef je voor je binnenkleding dan toch geen rekening te houden met regen?quote:
Die volgen het programma van onze judobond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat een voorsprong joh. Je vraagt je dan toch af hoe Nederland traint en wat de rest aan t doen is.
In de verhalen die ik ken over studentenroeiverenigingen wordt daar ook stevig gezopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:58 schreef Momo het volgende:
Toen ik studeerde was roeien wel echt heel populair onder medestudenten. En het was ook wel redelijk die hard, ze trainde 6 dagen per week. Vaak ook weekenden weg. Langer moeten over studie vanwege roeien.
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je een geschikte jas aan kan doen voor buiten hoef je voor je binnenkleding dan toch geen rekening te houden met regen?
Vestje mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde een korte jumpsuit aandoen want overdag wordt het 25 graden. Maar 's avonds koelt het af en nu ben ik bang dat dat te koud is
Oh, vast. Zullen ze lekker doen na de wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
In de verhalen die ik ken over studentenroeiverenigingen wordt daar ook stevig gezopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |