Waarschijnlijk vind jij dan een nummer heerlijk wat ik dan weer niks vind.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik begin echt te denken dat ik de enige ben die het nummer van Moldavi maar irritant vindt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind jij dan een nummer heerlijk wat ik dan weer niks vind.
Ik kan er ook alleen maar gedoseerd naar luisteren hoor. Als ik hem al een tijdje niet heb gehoord dan vind ik hem wel weer grappig maar ik denk dat ik hem zaterdag zat ben.quote:
Zelfs dat is nog positiever dan ik ben, ik vind het echt al sinds het uitkwam een zwaar irritant nummer.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar gedoseerd naar luisteren hoor. Als ik hem al een tijdje niet heb gehoord dan vind ik hem wel weer grappig maar ik denk dat ik hem zaterdag zat ben.
Vijf dagen, veertig uur wekenquote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
Zo, is er deze week nog iets leuks te beleven?
De ontknoping van de Eredivisiequote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.quote:
Maarten van der Weijden heeft het ooit uitgetest:quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag: sportenquote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:27 schreef molloot200 het volgende:
De MolBen het met je eens. Over de eerste alinea: moeten ze nooit meer hun vingers aan branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat ben ik niet helemaal met je eensquote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De ontknoping van de Eredivisie
Hoewel je een waarschijnlijk kampioenschap van Ajax natuurlijk moeilijk leuk kunt noemen...
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag: sporten
dinsdag: ESF
woensdag: voetbal
donderdag: sporten/ESF
vrijdag: verjaardag moeder
zaterdag: High tea/ESF
zondag: voetbal
Wel om te serveren, denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?
Dan mag ik hopen voor je dat ze ook gewoon bitterballen en zo hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.Ik ben uitgenodigd door mijn moeder.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat ze ook gewoon bitterballen en zo hebben.
Tja, dat is iets waar je gewoon rekening mee moet houden.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja maar vindt men dat niet vervelend dan? Opeens zo'n shuttle tussen de macarons?
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:37 schreef Meridiaan het volgende:
Overigens keek ik zaterdag voor het eerst Make Up Your Mind, viel het mij alles mee en heb ik gelachen om de special guest.Was een erg leuk programma, en sommigen haalde ik er gewoon echt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat sowieso, ik dacht ook heel even aan het begin dat de winnaar een biologische dame wasquote:Op maandag 9 mei 2022 12:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was een erg leuk programma, en sommigen haalde ik er gewoon echt niet uit
quote:Op maandag 9 mei 2022 12:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik dacht ook heel even aan het begin dat de winnaar een biologische dame was, tot ik getekende borsten zag.
Maar ik vond het leuk gedaan, het zat ook relatief vlot in elkaar. Van mij had de vakjury meer aan bod mogen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op maandag 9 mei 2022 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]Je was een stuk verder als ik: ik had geen idee waar al die hints in zouden kunnen zitten: blijkbaar dus overal in! Anderzijds kende ik de winnaar ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vaag gehoord van naam, maar dat was het ook wel.
Maar begrijp ik dat je naar Turijn gaat deze week? Onwijs veel plezier gewenst!
Ah ja dat verklaart een hoop. Om maar niet te spreken over het drama dat een volleybal zou kunnen veroorzaken wanneer een gebakje niet goed geinspecteerd wordt!quote:Op maandag 9 mei 2022 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, dat is iets waar je gewoon rekening mee moet houden.
Daarom zitten die dames ook altijd zo uitgebreid die gebakjes te inspecteren voor ze er een pakken. Het kan ze echt niet schelen welk taartje ze naar binnen proppen, ze willen gewoon zeker weten dat ze niet per ongeluk een shuttle of een tennisbal pakken.
Wat heftigquote:
Hij maakt hem gewoon h. Toon Hermans zou trots geweest zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja maar vindt men dat niet vervelend dan? Opeens zo'n shuttle tussen de macarons?
Dan heb ik hierbij het allerhoogste bereikt en kan ik eindelijk stoppenquote:Op maandag 9 mei 2022 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij maakt hem gewoon h. Toon Hermans zou trots geweest zijn.
quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag. Nou ja helemaal geen goede middag.
Tijdens mijn lunchwwandeling ben ik heel hard gevallen. Onder andere op mijn (normaliter beeldschone) gezicht. Mijn neus is dik (nou ja hij voelt dikker dan hij is), kleine schaafwondjes in mijn gezicht en verder grote schaafwonden op mijn elleboog en knie en een opgezette knie.
Ik ben wat duizelig dus ik kan even niet werken, lig nu droevig op de bank.
Leef hier met mij mee
Tijdens mijn lunchwwandeling ben ik heel hard gevallen. Onder andere op mijn (normaliter beeldschone) gezicht. Mijn neus is dik (nou ja hij voelt dikker dan hij is), kleine schaafwondjes in mijn gezicht en verder grote schaafwonden op mijn elleboog en knie en een opgezette knie.
Leef hier met mij mee
Nee johquote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Leef hier met mij mee
Het is niet de schuld van je handen maar van de stoep. Die had je moeten opvangenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:41 schreef Arizona het volgende:
Mijn handen zijn echt nauwelijks beschadigdGeen wonder dat ik op mijn gezicht viel als mij handen te lui zijn om mij op te vangen.
Ik wandelde in het bos. Ik moest een droog slootje over met daarin takken en wortels. Maar waardoor ik precies ben gevallen, geen idee. Opeens lag ik op mijn gezicht. Ik denk dat ik met mijn voet ergens achter bleef haken.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Hopelijk snel weer beter.
[..]
Het is niet de schuld van je handen maar van de stoep. Die had je moeten opvangen
Oei, beterschapquote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Leef hier met mij mee
Auw.Het stomme vind ik altijd dat je jezelf soms nog het meest bezeert bij de kleinste situaties. Dus op een ladder staan dat gaat allemaal (net) goed maar je struikelt over een boomstronk en je zit onder de krassen en bulten.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wandelde in het bos. Ik moest een droog slootje over met daarin takken en wortels. Maar waardoor ik precies ben gevallen, geen idee. Opeens lag ik op mijn gezicht. Ik denk dat ik met mijn voet ergens achter bleef haken.
Nou dat ja!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Auw.Het stomme vind ik altijd dat je jezelf soms nog het meest bezeert bij de kleinste situaties. Dus op een ladder staan dat gaat allemaal (net) goed maar je struikelt over een boomstronk en je zit onder de krassen en bulten.
Ja al die jonge mensen die overlijden. Laatst ook al dat 16-jarige meisje.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat ja!
Wandelen is gezond, zeiden ze!![]()
Nou, genoeg geklaagd maar weer. Ik leef tenminste nog en ik ga hier ook niet dood aan. Niet als die arme jonge voetballer
Ja pfff, verschrikkelijk! Het zal je dochter maar zijn...quote:Op maandag 9 mei 2022 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja al die jonge mensen die overlijden. Laatst ook al dat 16-jarige meisje.
Stel je niet aan, hup aan het werk!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Leef hier met mij mee
Nee, New Mexico werkt thuis vandaag. Ik heb hem zojuist een smoothie naar mij laten brengenquote:
Oh nee wat kut!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Leef hier met mij mee
Oh nee! Dat is vervelend! Veel beterschap en doe maar lekker rustig aanquote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Leef hier met mij mee
Nou, dat scheelt dan weerquote:Op maandag 9 mei 2022 13:41 schreef Arizona het volgende:
Mijn handen zijn echt nauwelijks beschadigdGeen wonder dat ik op mijn gezicht viel als mij handen te lui zijn om mij op te vangen.
Die moest ik even opzoeken. Echt slecht vind ik die niet, maar mijn favoriet zal het nooit worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oostenrijk is wel mijn favoriet.
@:Roger_Epiales zal dat dus wel niks vinden.
Wat is jouw favoriet?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Echt slecht vind ik die niet, maar mijn favoriet zal het nooit worden.
Toch nog steeds Itali.quote:
Heel veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2022 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Zo het duurde wel weer even om er echt in te komen dit jaar, maar nu is de ESF-zin toch wel erg aanwezig
Scheelt ook dat het in Turijn echt perfect weer gaat zijn de hele ESF-week, dus los van het bijwonen van de halve finales ook lekker weer om de sfeer in de stad te snuiven en live te kijken op het grote scherm
Leef hier met mij mee
En zo vroeg in het jaar ook al!quote:
Het is overigens een misleidende tweet. Hij zegt dat het zo warm 'kn' worden, op basis van de gemeten maximumtemperaturen OOIT (die rode bolletjes) maar het is geen 25+ of 30 graden-voorspelling voor komende week.quote:
Nee, die rode bolletjes zijn de warmste members van de ensemble 50 member prediction van het ECMWF model (meest gebruikte model).quote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is overigens een misleidende tweet. Hij zegt dat het zo warm 'kn' worden, op basis van de gemeten maximumtemperaturen OOIT (die rode bolletjes) maar het is geen 25+ of 30 graden-voorspelling voor komende week.
Nee, want toen was het juist niet mijn favoriet.quote:
Ok.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, die rode bolletjes zijn de warmste members van de ensemble 50 member prediction van het ECMWF model (meest gebruikte model).
Ik zit nu ook met plat dak in dit appartement, warmte is hier ook geen succes.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, ik vind het in ieder geval alweer helemaal kut, zit weer te kijken naar overgordijnen voor de woonkamer. We hebben 4 ramen, dat zou dus 8x gordijnen betekenen. Of peperduur uitbesteden, of zelf klussen wat amper tot geen optie is.
Aha! Dank je wel, dat begrijp ik toch wat beterquote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Momo het volgende:
[..]
In niet-nerds: de warmste voorspellingen. 25+ is wel reel zo te zien
In mijn eerste studentenhuis plakte ik in de zomer aluminiumfolie tegen de ramen. Werkt fantastisch! Mijn kamer was merkbaar koeler dan de kamers ernaast en je kon er belachelijk goed mee uitslapen. Het ziet er alleen nogal pauper uitquote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, ik vind het in ieder geval alweer helemaal kut, zit weer te kijken naar overgordijnen voor de woonkamer. We hebben 4 ramen, dat zou dus 8x gordijnen betekenen. Of peperduur uitbesteden, of zelf klussen wat amper tot geen optie is.
Werkt dat ook bij schuin dak? Ik heb 1 dakraam waar op het heetst van de dag de zon op staatquote:Op maandag 9 mei 2022 16:48 schreef H_T het volgende:
[..]
In mijn eerste studentenhuis plakte ik in de zomer aluminiumfolie tegen de ramen. Werkt fantastisch! Mijn kamer was merkbaar koeler dan de kamers ernaast en je kon er belachelijk goed mee uitslapen. Het ziet er alleen nogal pauper uit
Ja klopt, in mijn ouderlijk huis hadden we dat eens gedaan met een bepaald soort plakfolie. Is niet helemaal goed afgelopen toen, want raam was gebarsten deelsquote:Op maandag 9 mei 2022 16:48 schreef H_T het volgende:
[..]
In mijn eerste studentenhuis plakte ik in de zomer aluminiumfolie tegen de ramen. Werkt fantastisch! Mijn kamer was merkbaar koeler dan de kamers ernaast en je kon er belachelijk goed mee uitslapen. Het ziet er alleen nogal pauper uit
Misschien als je de buitenkant van je dak reflecterend maakt, maar dat leidt vast tot klagende buren. Anders denk ik dat er veel meer warmte via de pannen je huis in komt dan door het raamquote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij schuin dak? Ik heb 1 dakraam waar op het heetst van de dag de zon op staat
Ik hoefde alleen wat plakbandresten weg te poetsen, met het raam was niets mis. En mijn pauperoptie was waarschijnlijk nog veel goedkoper ookquote:Op maandag 9 mei 2022 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, in mijn ouderlijk huis hadden we dat eens gedaan met een bepaald soort plakfolie. Is niet helemaal goed afgelopen toen, want raam was gebarsten deels![]()
Wij hebben geen pannenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien als je de buitenkant van je dak reflecterend maakt, maar dat leidt vast tot klagende buren. Anders denk ik dat er veel meer warmte via de pannen je huis in komt dan door het raam
Dat kan korterquote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Momo het volgende:
[..]
In niet-nerds: de warmste voorspellingen. 25+ is wel reel zo te zien
Ik heb nog wel dat als ik denk dat er iets mis is met m'n lijf ik er veel te vaak naar ga kijken of aan ga voelen, wat eigenlijk alleen maar tegenwerktquote:Op maandag 9 mei 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:
Dank allemaal! Ik voel me alweer stukken beter. Ik heb net ook weer gewoon gewerkt. Mijn neus doet wel echt f*cking veel pijnmaar ik zie er toch niet echt wat aan. Denk ik. Ik heb nooit eerder zo intensief naar mijn neus gekeken
.
Die warmte volgende week hoeft van mij ook niet. Zoals vandaag vond ik wel lekker, het was 22 graden ofzo![]()
Maar ik mag helemaal niet klagen over warmte, wij hebben airco thuis, zowel boven als beneden
Ik ben gediagnosticeerd met hypochondrie, wat denk jequote:Op maandag 9 mei 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog wel dat als ik denk dat er iets mis is met m'n lijf ik er veel te vaak naar ga kijken of aan ga voelen, wat eigenlijk alleen maar tegenwerktHerken je dat?
Oh jaquote:Op maandag 9 mei 2022 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben gediagnosticeerd met hypochondrie, wat denk je
Jij KUNT dit H_T!quote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef H_T het volgende:
Ik ging naar de supermarkt om dingen te kopen voor een klassiek AVG'tje, ben ik de A vergeten. Dan maar eens zien hoever ik kom zonder aardappels erbij
Woehoe!quote:
Misschien via een livestream via een telefoon ergens in het publiek, maar ik verwacht niets in een beetje fatsoenlijke kwaliteitquote:Op maandag 9 mei 2022 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kunnen we straks ergens de juryshow live volgen?
Nog shuttles 'per ongeluk' op andere banen geslagen?quote:
Ja, dat is wel een keer gebeurd.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog shuttles 'per ongeluk' op andere banen geslagen?
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een keer gebeurd.
Bedankt voor de reminderquote:Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor de liefhebbers nog: woensdag organiseert Upbeatles weer de jaarlijkse online pubquiz over het ESF. Ik moet zelf nog even kijken of ik die ga doen, maar de voorgaande jaren was die erg leuk.
Hele avond met haar gespeeld. Eerste partij tegen haar. Daarna alleen maar samen.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele avond met haar gespeeld. Eerste partij tegen haar. Daarna alleen maar samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nummer van S10 begin ik steeds meer te waarderen.Ook niet als je even over de Belgische grens gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik vraag dan wel aan @Fred_B om even voor mij te stemmen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook niet als je even over de Belgische grens gaat
Even door de tunnel en je bent erquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag dan wel aan @:Fred_B om even voor mij te stemmen.
Jij denkt toch niet dat hij al simkaarten die hij uit Malta heeft gekregen mag gebruiken om op Nederland te stemmenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag dan wel aan @:Fred_B om even voor mij te stemmen.
Ja, dat is wel. Dan zit ik al snel op Belgisch netwerk. Of naar de kust gaan dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat je opeens op Belgisch netwerk zit.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even door de tunnel en je bent er![]()
Ik denk trouwens dat een stem uit Moldavi of Azerbeidzjan ofzo nuttiger is, dus misschien moet je even doorrijden
Dat ontbrak dan weer in het liedje van Blof. 'Hier aan de kust, de Zeeuwse kust, waar je soms op een Belgisch netwerk kunt zitten'quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel. Dan zit ik al snel op Belgisch netwerk. Of naar de kust gaan dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat je opeens op Belgisch netwerk zit.Maar dan heb ik natuurlijk nog geen Belgisch nummer.
Thnx!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
@:arizona sterkte met de blessures, dat klinkt inderdaad allesbehalve fijn
Willen ze nog meer abo’s verkopen ofzo? Ik heb nergens last van…quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij zijn de cookiebeperkingen net wat opgeschroefd. Ik was net ineens uitgelogd en ik zie nu ineens geen externe content meer. Geen tweets, geen plaatjes, alleen maar meldingen dat ik meer cookies moet accepteren om dat te kunnen zien.
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
Ben nu aan het struggelen in bed. Het dekbed doet z zeer op mijn schaafwonden![]()
Dat is dan wel een hel jaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
Ben nu aan het struggelen in bed. Het dekbed doet z zeer op mijn schaafwonden![]()
Let's Go. Blitzkrieg Pop!quote:
Waarschijnlijk heb jij dan alle cookies geaccepteerd of zo.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Willen ze nog meer abo’s verkopen ofzo? Ik heb nergens last van…
Ohh ja da's een rotgevoel...quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
En nu gaat Fok! hem ook nog actief lopen helpen om dat te halen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
Hm, @:Luctor_et_Emergo is hard op weg naar een derde titel op rij ondanks de aanwezigheid van zowel @:roger_epiales als ikzelf. Dat zou een kampioenschap wel eindelijk cht valideren natuurlijk.
Vermoeden van matchfixing vanuit Zeeland dus.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu gaat Fok! hem ook nog actief lopen helpen om dat te halen.
Door mij zo te proberen dwingen meer cookies te accepteren, gecombineerd met die overlappende paginavullende advertenties op elke pagina, dat maakt het allemaal niet echt aantrekkelijker om hier meer aanwezig te gaan zijn.
De weg is nog lang. Parijs is nog ver.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
Hm, @:Luctor_et_Emergo is hard op weg naar een derde titel op rij ondanks de aanwezigheid van zowel @:roger_epiales als ikzelf. Dat zou een kampioenschap wel eindelijk cht valideren natuurlijk.
Ik ontken elke betrokkenheid.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing vanuit Zeeland dus.
Ik vind dat je dat allemaal maar moet accepteren hoor als je een beetje een winnaarsmentaliteit hebt.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu gaat Fok! hem ook nog actief lopen helpen om dat te halen.
Door mij zo te proberen dwingen meer cookies te accepteren, gecombineerd met die overlappende paginavullende advertenties op elke pagina, dat maakt het allemaal niet echt aantrekkelijker om hier meer aanwezig te gaan zijn.
Maar heb ik die ook?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat allemaal maar moet accepteren hoor als je een beetje een winnaarsmentaliteit hebt.
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:16 schreef NailQueen het volgende:
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Toch ga ik spanning zitten als de uitslag bekend wordt gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen! Vandaag D-Day als in Dinsdag, Diodatodag voor sommigen en Doorrrrr naar de finale Dag
Nederland zal sowieso als laatste worden bekendgemaakt, want dat is standaard tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch ga ik spanning zitten als de uitslag bekend wordt gemaakt
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch ga ik spanning zitten als de uitslag bekend wordt gemaakt
Dit heb ik zo'n beetje om de andere dag.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij zijn de cookiebeperkingen net wat opgeschroefd. Ik was net ineens uitgelogd en ik zie nu ineens geen externe content meer. Geen tweets, geen plaatjes, alleen maar meldingen dat ik meer cookies moet accepteren om dat te kunnen zien.
Volgens de bookies gaan ze winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:08 schreef heywoodu het volgende:
Ineens wel zin in
Volgens mij niet eerder gehad dat ik het Nederlandse nummer ook nog nul keer heb gehoord, gezien, wat dan ook, dus ik ben erg benieuwd. En ook gn idee wie de favorieten zijn bij de bookies, dat is ook nieuw en wel eens een leuke manier om er naar te gaan kijken.
Ik neem aan dat iedereen vermoed dat Oekrane hl veel hoger gaat eindigen dan ze met hetzelfde liedje een jaar geleden zouden doen, maar goed
Oh, nou kijk aanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de bookies gaan ze winnen.
Verwacht nog steeds eigenlijk niet dat ze winnen, het is een nummer dat normaal plek 5 - 10 eindigt. Ze krijgen zeker wel een boost in de televote, denk niet dat dat genoeg zal zijn maar zeker weet je ook niet hoe dat precies loopt.quote:
En toevallig ook Oekranequote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwacht nog steeds eigenlijk niet dat ze winnen, het is een nummer dat normaal plek 5 - 10 eindigt. Ze krijgen zeker wel een boost in de televote, denk niet dat dat genoeg zal zijn maar zeker weet je ook niet hoe dat precies loopt.
Wat ik wel vermoeiend vind is op social media en nieuwssites van die boomers (Gerda #realist) die dan gaan roepen dat je niet hoeft te kijken want Oekrane gaat winnen en het is al jaren een politiek Oostblok feestje. Laatste keer dat een oostblok land won was in 2016.
Wat dan weer de eerste Oostblokzege was sinds 2007. Maar ja, altijd een politiek Oostblokfeest!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwacht nog steeds eigenlijk niet dat ze winnen, het is een nummer dat normaal plek 5 - 10 eindigt. Ze krijgen zeker wel een boost in de televote, denk niet dat dat genoeg zal zijn maar zeker weet je ook niet hoe dat precies loopt.
Wat ik wel vermoeiend vind is op social media en nieuwssites van die boomers (Gerda #realist) die dan gaan roepen dat je niet hoeft te kijken want Oekrane gaat winnen en het is al jaren een politiek Oostblok feestje. Laatste keer dat een oostblok land won was in 2016.
MAAR DE HARDWERKENDE NEDERLANDER IS WEER SLACHTOFFER!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat dan weer de eerste Oostblokzege was sinds 2007. Maar ja, altijd een politiek Oostblokfeest!
Door Rutte, he. De schuld van Rutte en het partijkartel!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
MAAR DE HARDWERKENDE NEDERLANDER IS WEER SLACHTOFFER!
Of zoiets
En vergeet de Rabobank niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door Rutte, he. De schuld van Rutte en het partijkartel!
Ik heb wel heel regelmatig dat schermpje waar je moet aangeven welke cookies je wel/niet wil accepteren, maar die had ik nu een keer niet. Nu kan ik gewoon ineens niks meer zien, erg vervelend.quote:
Oh, in welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:50 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen, vandaag is de dag dat Griekenland semi 1 gaat winnen
Als je op 'ja toon me deze inhoud' klikt en refresht zie je de boel toch wel weer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel heel regelmatig dat schermpje waar je moet aangeven welke cookies je wel/niet wil accepteren, maar die had ik nu een keer niet. Nu kan ik gewoon ineens niks meer zien, erg vervelend.
Vast wel, maar dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je op 'ja toon me deze inhoud' klikt en refresht zie je de boel toch wel weer?
Misschien moeten we dan bij een tweet in het vervolg voor jou ook de inhoud van de tweet in een spoiler copypasten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat doe ik dan weer niet.
Er is een reden dat ik sommige cookies niet wil hebben.
SPOILER: Voor Roger_EpialesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan bij een tweet in het vervolg voor jou ook de inhoud van de tweet in een spoiler copypasten?
[ twitter ]Dat zou dingen voor mij wel simpeler maken, helemaal als er nog een beschrijving van eventuele afbeeldingen bij zou zitten.SPOILER: Voor Roger_EpialesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Veel chips in de aanbieding bij ah.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:35 schreef aloa het volgende:
Vanavond nog maar even wat chips enzo in huis halen.
Ik ben er klaar voor.
Dan moet je niet zoveel tijd in cafs doorbrengen, dat lijkt te veel op een leven en dat gaat nu eenmaal niet samen met topniveau Fok!en.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Ik wel, maar ik ben gewoon niet goed genoeg meer.
Ja of ik zou een manier moeten vinden om het te combineren. Maar ik denk niet dat jullie zitten te wachten op allemaal posts over wat hier zoal in de lokale cafs gebeurt. Behalve dan misschien met vechtpartijen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel tijd in cafs doorbrengen, dat lijkt te veel op een leven en dat gaat nu eenmaal niet samen met topniveau Fok!en.
Het is de feestdag van Johannes van Avilaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg een notificatie dat er vandaag wat staat te gebeuren, maar ik kan echt niet bedenken wat het nou is. Evenement of zoiets.
Voor welk land doet hij mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is de feestdag van Johannes van Avila
Ik las de eerste zin en dacht dat je meteen Moldavi kwam steunen, toen las ik de tweede zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:42 schreef zorro28 het volgende:
Semi 1, let's goZoals altijd nog niks gehoord
Kleine mensen, grote dromen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:48 schreef sportfreak het volgende:
Saaie dag vandaag, is er nog wat op tv vanavond?
En het werkt ook nog allemaal, geen gebarsten scherm en zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:55 schreef Cyan9 het volgende:
Gisteren is trouwens m'n nieuwe tv bezorgd. Ik heb het zelf helemaal genstalleerd en op z'n plek gekregen, en daar ben ik serieus trots op, want ik ben altijd de eerste om te zeggen dat ik niet handig ben en zulke dingen allemaal niet kan.
Daarnaast is zo'n groot ding in je eentje verplaatsen best een opgave.
Het is allemaal goed gegaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En het werkt ook nog allemaal, geen gebarsten scherm en zo?
Mooi, gefeliciteerd.quote:
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:17 schreef Strani het volgende:
Zo richting een internationale supermarkt om dips en zo te kopen voor vanavond
Ik wilde iets zeggen maar ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?
Hoezo, ik heb m'n vingers toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?
Vrijdag zullen we het nog wel een keer horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef molloot200 het volgende:
NPO Radio 2 draait nu al voor de tweede keer deze week Heroes van Mans
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.![]()
Groter scherm dan je hiervoor had, of alleen een nieuwe omdat de oude kapot was?
Radio draait alleen maar waar ze voor worden betaalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef molloot200 het volgende:
NPO Radio 2 draait nu al voor de tweede keer deze week Heroes van Mans
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef Yesse het volgende:
Wel weer een raar idee dat het volgende week opeens alweer voorbij is en het weer zo'n 365 dagen duurt
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef Yesse het volgende:
Wel weer een raar idee dat het volgende week opeens alweer voorbij is en het weer zo'n 365 dagen duurt
SPOILER: hi ha hoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef Dave het volgende:
Nu op de Telegraaf:
’Verdediger Marcelo bij Lyon ontslagen om scheet in kleedkamer’
Met als sub titel:SPOILER: hi ha hoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.
Soundbar erbij voor goed geluid, helemaal fijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.
"Youtube en zo"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv
Klopt, ik kijk ook veel Netflix. Dat kan nu ook zonder m'n mediabox.quote:
En anders je tenen nog toch?quote:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zonquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Maar het voelt zo: nu is het klaar
Dat ding viel me bij de meeste clips die ik heb gezien trouwens enorm op. Jammer. Alle dingen lijken een daardoor beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
Live topic komt nog, later vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
Zin in vanavond
Bij gebrek aan een halve finale topic zeg ik het hier.
Ik ben wel heel negatief zo hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
* paste als in peeste (plakken), niet als in de verleden tijd van passen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Dave het volgende:
Ik paste net de whehehehe.gif per ongeluk ook in een Teams chat, maar ik was geloof ik nog op tijd met verwijderen.
Vanavond ook, omdat we in deze halve finale zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Stemmen kan ook zaterdag pas toch. Vergeet altijd hoe dat zit.Kijk ik al jaren en nog weet ik het niet goed.
Ze treden vanavond ook op dus vanavond kan het ook al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Stemmen kan ook zaterdag pas toch. Vergeet altijd hoe dat zit.Kijk ik al jaren en nog weet ik het niet goed.
Ooohquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanavond ook, omdat we in deze halve finale zitten.
Ik ga zeker niet stemmen op Oekrane, zou het ook jammer vinden als ze winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Oekrane gaat winnen met een record score? En wie gaat er stemmen op Oekrane? (Ik wel)
Het raakt me dus goede reden voor een stem.
Dat zou een leuke verrassing zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:10 schreef Dave het volgende:
Misschien is Oekraine vanavond wel een shock NQ. Dan hoef je zaterdag niet te stemmen.
Probeer een beetje herkenbaar te wapperen bij eventuele shots van de green room dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Net in het hotel aangekomen, treinreis van Milaan naar Turijn duurde best lang
Nu even douchen, omkleden en dan de stad in. Eurovision village ligt op een mooie locatie.
Vanavond wapperen vanachter de Green Room met recht zicht op het podium
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Nu even douchen, omkleden en dan de stad in. Eurovision village ligt op een mooie locatie.
Wat heerlijk zeg! Geniet ervanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Zondag was het promotiefeest van Volendam. Daar was hij als voorzitter uiteraard bij. Ik vermoed dat hij gisteren of vandaag naar Itali afgereisd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:55 schreef Dave het volgende:
Is Jan Smit al in Turijn? Heb er nog niets over gelezen op z'n Twitter.
Of vliegt ie altijd last minute in? Als in: een paar uur van tevoren...?
Oranje shirt en oranje Eurovisiesjaal 😎quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probeer een beetje herkenbaar te wapperen bij eventuele shots van de green room dan.
Mensen die op Italie zouden stemmen willen hen failliet hebben ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Ik stem vandaag op IJsland
Noorwegen en Moldavi gaan toch wel door, dus dan maar IJsland![]()
Hoop ook dat Oekrane niet wint. Snap wel dat het mensen raakt en is ook echt geen slecht nummer, maar ieder ander land (of in iedere andere situatie) was er niet eens de top 10 mee binnengekomen denk ik. Al heb ik liever Oekrane dan Itali, want dat vind ik echt verschrikkelijk. Sowwieh.
Molto divertente!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Bank op het balkon zetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb tegenwoordig op de bank nog nauwelijks wifibereik (op mijn laptop). Wat is dat voor stoms.
Buiten op het balkon kan ik beter internetten dan binnen op de bank(Wel op mijn telefoon, maar toch).
Beter het balkon naar binnen halen, dan kan je ook van goede balkonwifi genieten als het regent.quote:
Misschien heb je nieuwe buren, of hebben je buren een nieuwe router die jullie signaal verstoort?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb tegenwoordig op de bank nog nauwelijks wifibereik (op mijn laptop). Wat is dat voor stoms.
Buiten op het balkon kan ik beter internetten dan binnen op de bank(Wel op mijn telefoon, maar toch).
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook n of twee streepjes bereik bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien heb je nieuwe buren, of hebben je buren een nieuwe router die jullie signaal verstoort?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het 'vroeger' wel goed was, en sinds kort niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook n of twee streepjes bereik bij.Dus vaag.
Er zit niks anders op, dat wordt je nieuwe standaard houding als je iets met je laptop wil doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook n of twee streepjes bereik bij.Dus vaag.
Ja, nee, dat ook. Dat wil zeggen, sinds gisteren is het ineens een issue.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het 'vroeger' wel goed was, en sinds kort niet meer.
Of een bankverhoging overwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, dat wordt je nieuwe standaard houding als je iets met je laptop wil doen.
Misschien blokkeert de tafel of jijzelf het bereik?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, nee, dat ook. Dat wil zeggen, sinds gisteren is het ineens een issue.
(Overigens hebben we geen kast van een huis, van de eettafel naar de bank is nog niet eens 2 meter, maar blijkbaar toch bereikverschil)
Het liedje zelf, of de situatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Oekrane gaat winnen met een record score? En wie gaat er stemmen op Oekrane? (Ik wel)
Het raakt me dus goede reden voor een stem.
Italie gaat een Gabbiani doen denk ik. 10de worden ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het bijna nog erger vinden als Itali weer zou winnenIk hoop die twee landen niet, anders voelt het dit jaar toch wel als een teleurstelling.
Dat gebeurde met Jamela - 1944 al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het liedje zelf, of de situatie?
Ik vind het liedje weinig aan, persoonlijk. Ik hoop ook dat mensen vooral op liedjes blijven stemmen, en niet op achterliggende situaties.
Och, binnen een jaar lukt het Italie vast die zon te repareren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het bijna nog erger vinden als Itali weer zou winnenIk hoop die twee landen niet, anders voelt het dit jaar toch wel als een teleurstelling.
Ontmaskert @Greys hier een kloon van Sjaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wisten we! Hup Sjaan!
En nu weer even over S10.
Hahaha ik juich even mee voor Sjaan Chanel voor haar grootste fan Poepz0r.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ontmaskert @:Greys hier een kloon van Sjaan?
Italie? Reken daar maar niet op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, binnen een jaar lukt het Italie vast die zon te repareren.
Sorry, ik verwarde je met Chanel. N5.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel dat er over mij gesproken wordt. Wat is dit voor gekheid?
Als het Amsterdam 2023 wordt, doen we het in elk geval niet nog eens in de RAI.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
RAI is de GPS kwijt bij de giro ,beloofd veel voor halve finale vanavond
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
Als ze in Amsterdam zitten zijn de weg inderdaad goed kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
Ghe nee dat kan idd niet, elke keer als iemand dan zegt 'live from RAI' krijgt half Europa kortsluiting in hun hoofd en een lichte paniekaanval.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het Amsterdam 2023 wordt, doen we het in elk geval niet nog eens in de RAI.
Waar is te vinden hoe laat alles begint?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die wordt voor de show wel geopend, komt goed
Het gaat beter! Mooi. Alsnog sterkte en beterschap voor je vader!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb er dit jaar minder naar toe kunnen leven. M'n vader is ziek en heeft afgelopen woensdag ineens een spoed hartoperatie moeten ondergaan. Maar t gaat stukken beter en heb erg zin in vanavond.
Ik zal speciaal voor jou duimen, zelf vind ik Albani een tikkie agressief qua act en met haar blikken maar ik gun het jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Nexum het volgende:
Jongens ik ben zo nerveusssss het maakt me echt geen hol uit of Nederland doorgaat ik wil gewoon dat Albani het haalt
Als het echt een feestje is zo met publiek erbij (i.t.t rehearsalvideo die online staat dus), dan geloof ik wel dat de Moldaven doorgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:
Mijn ik-wil-dat-ze-doorgaan-maar-ik-vreessss zijn Moldavi en Zwitserland.
En S10 natuurlijk. Maar daar vrees ik niet voor.
*afklopt*
Voor Albani wordt het wel spannender dan ik een paar weken geleden dacht ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Nexum het volgende:
Jongens ik ben zo nerveusssss het maakt me echt geen hol uit of Nederland doorgaat ik wil gewoon dat Albani het haalt
En daar heeft ze toch ook zelf een hand in gehad ben ik bangquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor Albani wordt het wel spannender dan ik een paar weken geleden dacht ja.
Ik vind Zwitserland een vrij saai nummer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:
Mijn ik-wil-dat-ze-doorgaan-maar-ik-vreessss zijn Moldavi en Zwitserland.
En S10 natuurlijk. Maar daar vrees ik niet voor.
*afklopt*
Ik hoop zo dat er vanavond net zulke gezellige mensen in de zaal zitten als gisteravond tijdens de juryshow en niet voornamelijk bobo's die niet gaan springen en juichen bij Moldavi want dan slaat het nogal dood.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het echt een feestje is zo met publiek erbij (i.t.t rehearsalvideo die online staat dus), dan geloof ik wel dat de Moldaven doorgaan.
Zwitserland op jury maar die geef ik op het moment minder kans dan Moldavi.
Snap ik!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Zwitserland een vrij saai nummer.
Zwitserland zou je vaker moeten horen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er vanavond net zulke gezellige mensen in de zaal zitten als gisteravond tijdens de juryshow en niet voornamelijk bobo's die niet gaan springen en juichen bij Moldavi want dan slaat het nogal dood.![]()
Kan er wel mee leven hoor als Zwitserland in de semi blijft hangen want ik begrijp dat het alles behalve ieders cup of tea is. Maar zou het hem wel gunnen.
4 sterren waren er voor Nederland, IJsland en Noorwegen van hem.quote:Marius Bear – Boys Do Cry
★★★☆☆
Wordt Robert Smith van The Cure 43 jaar na Boys Don’t Cry toch nog even flink de les gelezen door Marius Hgli uit Schlatt-Haslen in Zwitserland. Jongens huilen dus tch. Ook een traantje waard: de Engelse tekst van dit liedje waarin ‘mountains crumble’ en ‘rivers run dry’. Maar wacht, hoe vaker je naar de aanzwellende strijkers en de kwastjesdrums van Marius luistert, hoe meer je erachter komt dat hij werkelijk zijn innerlijke Sinatra heeft ontdekt.
Al de tweede keer deze week.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ik hoorde Zwitserland vanochtend op radio 2, Bart Arends was er ook gek van
Ik gok vier topics na de tune.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe snel zullen de hartjes in de TT sneuvelen vanavond?
Zal je zien dat @Cyan9 nog aan het werk is en geen paint in de buurt heeft.quote:
Ja, dat krijg je met zo’n mooie nieuwe tv natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier vanavond iedereen, ik ga offline, ik krijg kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |