En toevallig ook Oekranequote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwacht nog steeds eigenlijk niet dat ze winnen, het is een nummer dat normaal plek 5 - 10 eindigt. Ze krijgen zeker wel een boost in de televote, denk niet dat dat genoeg zal zijn maar zeker weet je ook niet hoe dat precies loopt.
Wat ik wel vermoeiend vind is op social media en nieuwssites van die boomers (Gerda #realist) die dan gaan roepen dat je niet hoeft te kijken want Oekrane gaat winnen en het is al jaren een politiek Oostblok feestje. Laatste keer dat een oostblok land won was in 2016.
Wat dan weer de eerste Oostblokzege was sinds 2007. Maar ja, altijd een politiek Oostblokfeest!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwacht nog steeds eigenlijk niet dat ze winnen, het is een nummer dat normaal plek 5 - 10 eindigt. Ze krijgen zeker wel een boost in de televote, denk niet dat dat genoeg zal zijn maar zeker weet je ook niet hoe dat precies loopt.
Wat ik wel vermoeiend vind is op social media en nieuwssites van die boomers (Gerda #realist) die dan gaan roepen dat je niet hoeft te kijken want Oekrane gaat winnen en het is al jaren een politiek Oostblok feestje. Laatste keer dat een oostblok land won was in 2016.
MAAR DE HARDWERKENDE NEDERLANDER IS WEER SLACHTOFFER!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat dan weer de eerste Oostblokzege was sinds 2007. Maar ja, altijd een politiek Oostblokfeest!
Door Rutte, he. De schuld van Rutte en het partijkartel!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
MAAR DE HARDWERKENDE NEDERLANDER IS WEER SLACHTOFFER!
Of zoiets
En vergeet de Rabobank niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door Rutte, he. De schuld van Rutte en het partijkartel!
Ik heb wel heel regelmatig dat schermpje waar je moet aangeven welke cookies je wel/niet wil accepteren, maar die had ik nu een keer niet. Nu kan ik gewoon ineens niks meer zien, erg vervelend.quote:
Oh, in welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:50 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen, vandaag is de dag dat Griekenland semi 1 gaat winnen
Als je op 'ja toon me deze inhoud' klikt en refresht zie je de boel toch wel weer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel heel regelmatig dat schermpje waar je moet aangeven welke cookies je wel/niet wil accepteren, maar die had ik nu een keer niet. Nu kan ik gewoon ineens niks meer zien, erg vervelend.
Vast wel, maar dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je op 'ja toon me deze inhoud' klikt en refresht zie je de boel toch wel weer?
Misschien moeten we dan bij een tweet in het vervolg voor jou ook de inhoud van de tweet in een spoiler copypasten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat doe ik dan weer niet.
Er is een reden dat ik sommige cookies niet wil hebben.
SPOILER: Voor Roger_EpialesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan bij een tweet in het vervolg voor jou ook de inhoud van de tweet in een spoiler copypasten?
[ twitter ]Dat zou dingen voor mij wel simpeler maken, helemaal als er nog een beschrijving van eventuele afbeeldingen bij zou zitten.SPOILER: Voor Roger_EpialesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Veel chips in de aanbieding bij ah.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:35 schreef aloa het volgende:
Vanavond nog maar even wat chips enzo in huis halen.
Ik ben er klaar voor.
Dan moet je niet zoveel tijd in cafs doorbrengen, dat lijkt te veel op een leven en dat gaat nu eenmaal niet samen met topniveau Fok!en.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Ik wel, maar ik ben gewoon niet goed genoeg meer.
Ja of ik zou een manier moeten vinden om het te combineren. Maar ik denk niet dat jullie zitten te wachten op allemaal posts over wat hier zoal in de lokale cafs gebeurt. Behalve dan misschien met vechtpartijen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel tijd in cafs doorbrengen, dat lijkt te veel op een leven en dat gaat nu eenmaal niet samen met topniveau Fok!en.
Het is de feestdag van Johannes van Avilaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg een notificatie dat er vandaag wat staat te gebeuren, maar ik kan echt niet bedenken wat het nou is. Evenement of zoiets.
Voor welk land doet hij mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is de feestdag van Johannes van Avila
Ik las de eerste zin en dacht dat je meteen Moldavi kwam steunen, toen las ik de tweede zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:42 schreef zorro28 het volgende:
Semi 1, let's goZoals altijd nog niks gehoord
Kleine mensen, grote dromen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:48 schreef sportfreak het volgende:
Saaie dag vandaag, is er nog wat op tv vanavond?
En het werkt ook nog allemaal, geen gebarsten scherm en zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:55 schreef Cyan9 het volgende:
Gisteren is trouwens m'n nieuwe tv bezorgd. Ik heb het zelf helemaal genstalleerd en op z'n plek gekregen, en daar ben ik serieus trots op, want ik ben altijd de eerste om te zeggen dat ik niet handig ben en zulke dingen allemaal niet kan.
Daarnaast is zo'n groot ding in je eentje verplaatsen best een opgave.
Het is allemaal goed gegaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En het werkt ook nog allemaal, geen gebarsten scherm en zo?
Mooi, gefeliciteerd.quote:
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:17 schreef Strani het volgende:
Zo richting een internationale supermarkt om dips en zo te kopen voor vanavond
Ik wilde iets zeggen maar ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?
Hoezo, ik heb m'n vingers toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?
Vrijdag zullen we het nog wel een keer horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef molloot200 het volgende:
NPO Radio 2 draait nu al voor de tweede keer deze week Heroes van Mans
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.![]()
Groter scherm dan je hiervoor had, of alleen een nieuwe omdat de oude kapot was?
Radio draait alleen maar waar ze voor worden betaalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef molloot200 het volgende:
NPO Radio 2 draait nu al voor de tweede keer deze week Heroes van Mans
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef Yesse het volgende:
Wel weer een raar idee dat het volgende week opeens alweer voorbij is en het weer zo'n 365 dagen duurt
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef Yesse het volgende:
Wel weer een raar idee dat het volgende week opeens alweer voorbij is en het weer zo'n 365 dagen duurt
SPOILER: hi ha hoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef Dave het volgende:
Nu op de Telegraaf:
’Verdediger Marcelo bij Lyon ontslagen om scheet in kleedkamer’
Met als sub titel:SPOILER: hi ha hoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |