Ik las de eerste zin en dacht dat je meteen Moldavië kwam steunen, toen las ik de tweede zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:42 schreef zorro28 het volgende:
Semi 1, let's goZoals altijd nog niks gehoord
Kleine mensen, grote dromen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:48 schreef sportfreak het volgende:
Saaie dag vandaag, is er nog wat op tv vanavond?
En het werkt ook nog allemaal, geen gebarsten scherm en zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:55 schreef Cyan9 het volgende:
Gisteren is trouwens m'n nieuwe tv bezorgd. Ik heb het zelf helemaal geïnstalleerd en op z'n plek gekregen, en daar ben ik serieus trots op, want ik ben altijd de eerste om te zeggen dat ik niet handig ben en zulke dingen allemaal niet kan.
Daarnaast is zo'n groot ding in je eentje verplaatsen best een opgave.
Het is allemaal goed gegaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En het werkt ook nog allemaal, geen gebarsten scherm en zo?
Mooi, gefeliciteerd.quote:
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:17 schreef Strani het volgende:
Zo richting een internationale supermarkt om dips en zo te kopen voor vanavond
Ik wilde iets zeggen maar ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?
Hoezo, ik heb m'n vingers toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook iets te halen om in de dips te dippen?
Vrijdag zullen we het nog wel een keer horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef molloot200 het volgende:
NPO Radio 2 draait nu al voor de tweede keer deze week Heroes van Mans
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.![]()
Groter scherm dan je hiervoor had, of alleen een nieuwe omdat de oude kapot was?
Radio draait alleen maar waar ze voor worden betaalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef molloot200 het volgende:
NPO Radio 2 draait nu al voor de tweede keer deze week Heroes van Mans
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef Yesse het volgende:
Wel weer een raar idee dat het volgende week opeens alweer voorbij is en het weer zo'n 365 dagen duurt
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef Yesse het volgende:
Wel weer een raar idee dat het volgende week opeens alweer voorbij is en het weer zo'n 365 dagen duurt
SPOILER: hi ha hoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef Dave het volgende:
Nu op de Telegraaf:
’Verdediger Marcelo bij Lyon ontslagen om scheet in kleedkamer’
Met als sub titel:SPOILER: hi ha hoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.
Soundbar erbij voor goed geluid, helemaal fijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.
"Youtube en zo"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv
Klopt, ik kijk ook veel Netflix. Dat kan nu ook zonder m'n mediabox.quote:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zonquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Maar het voelt zo: nu is het klaar
Dat ding viel me bij de meeste clips die ik heb gezien trouwens enorm op. Jammer. Alle dingen lijken een daardoor beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |