Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.
Soundbar erbij voor goed geluid, helemaal fijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.
"Youtube en zo"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv
Klopt, ik kijk ook veel Netflix. Dat kan nu ook zonder m'n mediabox.quote:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zonquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Maar het voelt zo: nu is het klaar
Dat ding viel me bij de meeste clips die ik heb gezien trouwens enorm op. Jammer. Alle dingen lijken een daardoor beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
Live topic komt nog, later vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
Zin in vanavond
Bij gebrek aan een halve finale topic zeg ik het hier.
Ik ben wel heel negatief zo hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
* paste als in peeste (plakken), niet als in de verleden tijd van passen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Dave het volgende:
Ik paste net de whehehehe.gif per ongeluk ook in een Teams chat, maar ik was geloof ik nog op tijd met verwijderen.
Vanavond ook, omdat we in deze halve finale zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Stemmen kan ook zaterdag pas toch. Vergeet altijd hoe dat zit.Kijk ik al jaren en nog weet ik het niet goed.
Ze treden vanavond ook op dus vanavond kan het ook al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Stemmen kan ook zaterdag pas toch. Vergeet altijd hoe dat zit.Kijk ik al jaren en nog weet ik het niet goed.
Ooohquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanavond ook, omdat we in deze halve finale zitten.
Ik ga zeker niet stemmen op Oekraïne, zou het ook jammer vinden als ze winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Oekraïne gaat winnen met een record score? En wie gaat er stemmen op Oekraïne? (Ik wel)
Het raakt me dus goede reden voor een stem.
Dat zou een leuke verrassing zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:10 schreef Dave het volgende:
Misschien is Oekraine vanavond wel een shock NQ. Dan hoef je zaterdag niet te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |