Ohh ja da's een rotgevoel...quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
Ben nu aan het struggelen in bed. Het dekbed doet zó zeer op mijn schaafwonden![]()
En nu gaat Fok! hem ook nog actief lopen helpen om dat te halen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
Hm, @:Luctor_et_Emergo is hard op weg naar een derde titel op rij ondanks de aanwezigheid van zowel @:roger_epiales als ikzelf. Dat zou een kampioenschap wel eindelijk écht valideren natuurlijk.
Vermoeden van matchfixing vanuit Zeeland dus.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu gaat Fok! hem ook nog actief lopen helpen om dat te halen.
Door mij zo te proberen dwingen meer cookies te accepteren, gecombineerd met die overlappende paginavullende advertenties op elke pagina, dat maakt het allemaal niet echt aantrekkelijker om hier meer aanwezig te gaan zijn.
De weg is nog lang. Parijs is nog ver.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
Hm, @:Luctor_et_Emergo is hard op weg naar een derde titel op rij ondanks de aanwezigheid van zowel @:roger_epiales als ikzelf. Dat zou een kampioenschap wel eindelijk écht valideren natuurlijk.
Ik ontken elke betrokkenheid.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing vanuit Zeeland dus.
Ik vind dat je dat allemaal maar moet accepteren hoor als je een beetje een winnaarsmentaliteit hebt.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu gaat Fok! hem ook nog actief lopen helpen om dat te halen.
Door mij zo te proberen dwingen meer cookies te accepteren, gecombineerd met die overlappende paginavullende advertenties op elke pagina, dat maakt het allemaal niet echt aantrekkelijker om hier meer aanwezig te gaan zijn.
Maar heb ik die ook?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat allemaal maar moet accepteren hoor als je een beetje een winnaarsmentaliteit hebt.
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:16 schreef NailQueen het volgende:
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Toch ga ik spanning zitten als de uitslag bekend wordt gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen! Vandaag D-Day als in Dinsdag, Diodatodag voor sommigen en Doorrrrr naar de finale Dag
Nederland zal sowieso als laatste worden bekendgemaakt, want dat is standaard tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch ga ik spanning zitten als de uitslag bekend wordt gemaakt
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch ga ik spanning zitten als de uitslag bekend wordt gemaakt
Dit heb ik zo'n beetje om de andere dag.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij zijn de cookiebeperkingen net wat opgeschroefd. Ik was net ineens uitgelogd en ik zie nu ineens geen externe content meer. Geen tweets, geen plaatjes, alleen maar meldingen dat ik meer cookies moet accepteren om dat te kunnen zien.
Volgens de bookies gaan ze winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:08 schreef heywoodu het volgende:
Ineens wel zin in
Volgens mij niet eerder gehad dat ik het Nederlandse nummer ook nog nul keer heb gehoord, gezien, wat dan ook, dus ik ben erg benieuwd. En ook géén idee wie de favorieten zijn bij de bookies, dat is ook nieuw en wel eens een leuke manier om er naar te gaan kijken.
Ik neem aan dat iedereen vermoed dat Oekraïne héél veel hoger gaat eindigen dan ze met hetzelfde liedje een jaar geleden zouden doen, maar goed
Oh, nou kijk aanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de bookies gaan ze winnen.
Verwacht nog steeds eigenlijk niet dat ze winnen, het is een nummer dat normaal plek 5 - 10 eindigt. Ze krijgen zeker wel een boost in de televote, denk niet dat dat genoeg zal zijn maar zeker weet je ook niet hoe dat precies loopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |