Ik zal speciaal voor jou duimen, zelf vind ik Albanië een tikkie agressief qua act en met haar blikken maar ik gun het jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Nexum het volgende:
Jongens ik ben zo nerveusssss het maakt me echt geen hol uit of Nederland doorgaat ik wil gewoon dat Albanië het haalt
Als het echt een feestje is zo met publiek erbij (i.t.t rehearsalvideo die online staat dus), dan geloof ik wel dat de Moldaven doorgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:
Mijn ik-wil-dat-ze-doorgaan-maar-ik-vreessss zijn Moldavië en Zwitserland.
En S10 natuurlijk. Maar daar vrees ik niet voor.
*afklopt*
Voor Albanië wordt het wel spannender dan ik een paar weken geleden dacht ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Nexum het volgende:
Jongens ik ben zo nerveusssss het maakt me echt geen hol uit of Nederland doorgaat ik wil gewoon dat Albanië het haalt
En daar heeft ze toch ook zelf een hand in gehad ben ik bangquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor Albanië wordt het wel spannender dan ik een paar weken geleden dacht ja.
Ik vind Zwitserland een vrij saai nummer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:
Mijn ik-wil-dat-ze-doorgaan-maar-ik-vreessss zijn Moldavië en Zwitserland.
En S10 natuurlijk. Maar daar vrees ik niet voor.
*afklopt*
Ik hoop zo dat er vanavond net zulke gezellige mensen in de zaal zitten als gisteravond tijdens de juryshow en niet voornamelijk bobo's die niet gaan springen en juichen bij Moldavië want dan slaat het nogal dood.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het echt een feestje is zo met publiek erbij (i.t.t rehearsalvideo die online staat dus), dan geloof ik wel dat de Moldaven doorgaan.
Zwitserland op jury maar die geef ik op het moment minder kans dan Moldavië.
Snap ik!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Zwitserland een vrij saai nummer.
Zwitserland zou je vaker moeten horen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er vanavond net zulke gezellige mensen in de zaal zitten als gisteravond tijdens de juryshow en niet voornamelijk bobo's die niet gaan springen en juichen bij Moldavië want dan slaat het nogal dood.![]()
Kan er wel mee leven hoor als Zwitserland in de semi blijft hangen want ik begrijp dat het alles behalve ieders cup of tea is. Maar zou het hem wel gunnen.
4 sterren waren er voor Nederland, IJsland en Noorwegen van hem.quote:Marius Bear – Boys Do Cry
★★★☆☆
Wordt Robert Smith van The Cure 43 jaar na Boys Don’t Cry toch nog even flink de les gelezen door Marius Hügli uit Schlatt-Haslen in Zwitserland. Jongens huilen dus tóch. Ook een traantje waard: de Engelse tekst van dit liedje waarin ‘mountains crumble’ en ‘rivers run dry’. Maar wacht, hoe vaker je naar de aanzwellende strijkers en de kwastjesdrums van Marius luistert, hoe meer je erachter komt dat hij werkelijk zijn innerlijke Sinatra heeft ontdekt.
Al de tweede keer deze week.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ik hoorde Zwitserland vanochtend op radio 2, Bart Arends was er ook gek van
Ik gok vier topics na de tune.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe snel zullen de hartjes in de TT sneuvelen vanavond?
Zal je zien dat @Cyan9 nog aan het werk is en geen paint in de buurt heeft.quote:
Ja, dat krijg je met zo’n mooie nieuwe tv natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier vanavond iedereen, ik ga offline, ik krijg kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |