Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De oude deed het nog wel, maar was behoorlijk verouderd. Het was ook niet echt de mijne, ik heb het toen ik op mezelf ging overgenomen van familie. Ik was toe aan iets nieuws, en nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv. Dat wilde ik altijd al heel graag.
Soundbar erbij voor goed geluid, helemaal fijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo. Dat laatste lijkt me ook wel wat, niet altijd maar in een ongemakkelijke bureaustoel moeten zitten om iets online te zien, maar gewoon lekker op de bank.
"Youtube en zo"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
nu kan ik ook heel makkelijk Youtube en zo kijken via m'n tv
Klopt, ik kijk ook veel Netflix. Dat kan nu ook zonder m'n mediabox.quote:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zonquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Maar het voelt zo: nu is het klaar
Dat ding viel me bij de meeste clips die ik heb gezien trouwens enorm op. Jammer. Alle dingen lijken een daardoor beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
Live topic komt nog, later vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
Zin in vanavond
Bij gebrek aan een halve finale topic zeg ik het hier.
Ik ben wel heel negatief zo hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan verdwijnen we in het zwarte gat van de dode zon
* paste als in peeste (plakken), niet als in de verleden tijd van passen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Dave het volgende:
Ik paste net de whehehehe.gif per ongeluk ook in een Teams chat, maar ik was geloof ik nog op tijd met verwijderen.
Vanavond ook, omdat we in deze halve finale zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Stemmen kan ook zaterdag pas toch. Vergeet altijd hoe dat zit.Kijk ik al jaren en nog weet ik het niet goed.
Ze treden vanavond ook op dus vanavond kan het ook al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Stemmen kan ook zaterdag pas toch. Vergeet altijd hoe dat zit.Kijk ik al jaren en nog weet ik het niet goed.
Ooohquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanavond ook, omdat we in deze halve finale zitten.
Ik ga zeker niet stemmen op Oekraïne, zou het ook jammer vinden als ze winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Oekraïne gaat winnen met een record score? En wie gaat er stemmen op Oekraïne? (Ik wel)
Het raakt me dus goede reden voor een stem.
Dat zou een leuke verrassing zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:10 schreef Dave het volgende:
Misschien is Oekraine vanavond wel een shock NQ. Dan hoef je zaterdag niet te stemmen.
Probeer een beetje herkenbaar te wapperen bij eventuele shots van de green room dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Net in het hotel aangekomen, treinreis van Milaan naar Turijn duurde best lang
Nu even douchen, omkleden en dan de stad in. Eurovision village ligt op een mooie locatie.
Vanavond wapperen vanachter de Green Room met recht zicht op het podium
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Nu even douchen, omkleden en dan de stad in. Eurovision village ligt op een mooie locatie.
Wat heerlijk zeg! Geniet ervanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Zondag was het promotiefeest van Volendam. Daar was hij als voorzitter uiteraard bij. Ik vermoed dat hij gisteren of vandaag naar Italië afgereisd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:55 schreef Dave het volgende:
Is Jan Smit al in Turijn? Heb er nog niets over gelezen op z'n Twitter.
Of vliegt ie altijd last minute in? Als in: een paar uur van tevoren...?
Oranje shirt en oranje Eurovisiesjaal 😎quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probeer een beetje herkenbaar te wapperen bij eventuele shots van de green room dan.
Mensen die op Italie zouden stemmen willen hen failliet hebben ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Ik stem vandaag op IJsland
Noorwegen en Moldavië gaan toch wel door, dus dan maar IJsland![]()
Hoop ook dat Oekraïne niet wint. Snap wel dat het mensen raakt en is ook echt geen slecht nummer, maar ieder ander land (of in iedere andere situatie) was er niet eens de top 10 mee binnengekomen denk ik. Al heb ik liever Oekraïne dan Italië, want dat vind ik echt verschrikkelijk. Sowwieh.
Molto divertente!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Bank op het balkon zetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb tegenwoordig op de bank nog nauwelijks wifibereik (op mijn laptop). Wat is dat voor stoms.
Buiten op het balkon kan ik beter internetten dan binnen op de bank(Wel op mijn telefoon, maar toch).
Beter het balkon naar binnen halen, dan kan je ook van goede balkonwifi genieten als het regent.quote:
Misschien heb je nieuwe buren, of hebben je buren een nieuwe router die jullie signaal verstoort?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb tegenwoordig op de bank nog nauwelijks wifibereik (op mijn laptop). Wat is dat voor stoms.
Buiten op het balkon kan ik beter internetten dan binnen op de bank(Wel op mijn telefoon, maar toch).
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook één of twee streepjes bereik bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien heb je nieuwe buren, of hebben je buren een nieuwe router die jullie signaal verstoort?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het 'vroeger' wel goed was, en sinds kort niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook één of twee streepjes bereik bij.Dus vaag.
Er zit niks anders op, dat wordt je nieuwe standaard houding als je iets met je laptop wil doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook één of twee streepjes bereik bij.Dus vaag.
Ja, nee, dat ook. Dat wil zeggen, sinds gisteren is het ineens een issue.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het 'vroeger' wel goed was, en sinds kort niet meer.
Of een bankverhoging overwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, dat wordt je nieuwe standaard houding als je iets met je laptop wil doen.
Misschien blokkeert de tafel of jijzelf het bereik?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, nee, dat ook. Dat wil zeggen, sinds gisteren is het ineens een issue.
(Overigens hebben we geen kast van een huis, van de eettafel naar de bank is nog niet eens 2 meter, maar blijkbaar toch bereikverschil)
Het liedje zelf, of de situatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Oekraïne gaat winnen met een record score? En wie gaat er stemmen op Oekraïne? (Ik wel)
Het raakt me dus goede reden voor een stem.
Italie gaat een Gabbiani doen denk ik. 10de worden ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het bijna nog erger vinden als Italië weer zou winnenIk hoop die twee landen niet, anders voelt het dit jaar toch wel als een teleurstelling.
Dat gebeurde met Jamela - 1944 al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het liedje zelf, of de situatie?
Ik vind het liedje weinig aan, persoonlijk. Ik hoop ook dat mensen vooral op liedjes blijven stemmen, en niet op achterliggende situaties.
Och, binnen een jaar lukt het Italie vast die zon te repareren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het bijna nog erger vinden als Italië weer zou winnenIk hoop die twee landen niet, anders voelt het dit jaar toch wel als een teleurstelling.
Ontmaskert @Greys hier een kloon van Sjaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wisten we! Hup Sjaan!
En nu weer even over S10.
Hahaha ik juich even mee voor Sjaan Chanel voor haar grootste fan Poepz0r.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ontmaskert @:Greys hier een kloon van Sjaan?
Italie? Reken daar maar niet op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, binnen een jaar lukt het Italie vast die zon te repareren.
Sorry, ik verwarde je met Chanel. N°5.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel dat er over mij gesproken wordt. Wat is dit voor gekheid?
Als het Amsterdam 2023 wordt, doen we het in elk geval niet nog eens in de RAI.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
RAI is de GPS kwijt bij de giro ,beloofd veel voor halve finale vanavond
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
Als ze in Amsterdam zitten zijn de weg inderdaad goed kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
Ghe nee dat kan idd niet, elke keer als iemand dan zegt 'live from RAI' krijgt half Europa kortsluiting in hun hoofd en een lichte paniekaanval.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het Amsterdam 2023 wordt, doen we het in elk geval niet nog eens in de RAI.
Waar is te vinden hoe laat alles begint?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die wordt voor de show wel geopend, komt goed
Het gaat beter! Mooi. Alsnog sterkte en beterschap voor je vader!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb er dit jaar minder naar toe kunnen leven. M'n vader is ziek en heeft afgelopen woensdag ineens een spoed hartoperatie moeten ondergaan. Maar t gaat stukken beter en heb erg zin in vanavond.
Ik zal speciaal voor jou duimen, zelf vind ik Albanië een tikkie agressief qua act en met haar blikken maar ik gun het jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Nexum het volgende:
Jongens ik ben zo nerveusssss het maakt me echt geen hol uit of Nederland doorgaat ik wil gewoon dat Albanië het haalt
Als het echt een feestje is zo met publiek erbij (i.t.t rehearsalvideo die online staat dus), dan geloof ik wel dat de Moldaven doorgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:
Mijn ik-wil-dat-ze-doorgaan-maar-ik-vreessss zijn Moldavië en Zwitserland.
En S10 natuurlijk. Maar daar vrees ik niet voor.
*afklopt*
Voor Albanië wordt het wel spannender dan ik een paar weken geleden dacht ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Nexum het volgende:
Jongens ik ben zo nerveusssss het maakt me echt geen hol uit of Nederland doorgaat ik wil gewoon dat Albanië het haalt
En daar heeft ze toch ook zelf een hand in gehad ben ik bangquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor Albanië wordt het wel spannender dan ik een paar weken geleden dacht ja.
Ik vind Zwitserland een vrij saai nummer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:
Mijn ik-wil-dat-ze-doorgaan-maar-ik-vreessss zijn Moldavië en Zwitserland.
En S10 natuurlijk. Maar daar vrees ik niet voor.
*afklopt*
Ik hoop zo dat er vanavond net zulke gezellige mensen in de zaal zitten als gisteravond tijdens de juryshow en niet voornamelijk bobo's die niet gaan springen en juichen bij Moldavië want dan slaat het nogal dood.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het echt een feestje is zo met publiek erbij (i.t.t rehearsalvideo die online staat dus), dan geloof ik wel dat de Moldaven doorgaan.
Zwitserland op jury maar die geef ik op het moment minder kans dan Moldavië.
Snap ik!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Zwitserland een vrij saai nummer.
Zwitserland zou je vaker moeten horen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er vanavond net zulke gezellige mensen in de zaal zitten als gisteravond tijdens de juryshow en niet voornamelijk bobo's die niet gaan springen en juichen bij Moldavië want dan slaat het nogal dood.![]()
Kan er wel mee leven hoor als Zwitserland in de semi blijft hangen want ik begrijp dat het alles behalve ieders cup of tea is. Maar zou het hem wel gunnen.
4 sterren waren er voor Nederland, IJsland en Noorwegen van hem.quote:Marius Bear – Boys Do Cry
★★★☆☆
Wordt Robert Smith van The Cure 43 jaar na Boys Don’t Cry toch nog even flink de les gelezen door Marius Hügli uit Schlatt-Haslen in Zwitserland. Jongens huilen dus tóch. Ook een traantje waard: de Engelse tekst van dit liedje waarin ‘mountains crumble’ en ‘rivers run dry’. Maar wacht, hoe vaker je naar de aanzwellende strijkers en de kwastjesdrums van Marius luistert, hoe meer je erachter komt dat hij werkelijk zijn innerlijke Sinatra heeft ontdekt.
Al de tweede keer deze week.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ik hoorde Zwitserland vanochtend op radio 2, Bart Arends was er ook gek van
Ik gok vier topics na de tune.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe snel zullen de hartjes in de TT sneuvelen vanavond?
Zal je zien dat @Cyan9 nog aan het werk is en geen paint in de buurt heeft.quote:
Ja, dat krijg je met zo’n mooie nieuwe tv natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier vanavond iedereen, ik ga offline, ik krijg kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |