Probeer een beetje herkenbaar te wapperen bij eventuele shots van de green room dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Net in het hotel aangekomen, treinreis van Milaan naar Turijn duurde best lang
Nu even douchen, omkleden en dan de stad in. Eurovision village ligt op een mooie locatie.
Vanavond wapperen vanachter de Green Room met recht zicht op het podium
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Nu even douchen, omkleden en dan de stad in. Eurovision village ligt op een mooie locatie.
Wat heerlijk zeg! Geniet ervanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Zondag was het promotiefeest van Volendam. Daar was hij als voorzitter uiteraard bij. Ik vermoed dat hij gisteren of vandaag naar Italië afgereisd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:55 schreef Dave het volgende:
Is Jan Smit al in Turijn? Heb er nog niets over gelezen op z'n Twitter.
Of vliegt ie altijd last minute in? Als in: een paar uur van tevoren...?
Oranje shirt en oranje Eurovisiesjaal 😎quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probeer een beetje herkenbaar te wapperen bij eventuele shots van de green room dan.
Mensen die op Italie zouden stemmen willen hen failliet hebben ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Ik stem vandaag op IJsland
Noorwegen en Moldavië gaan toch wel door, dus dan maar IJsland![]()
Hoop ook dat Oekraïne niet wint. Snap wel dat het mensen raakt en is ook echt geen slecht nummer, maar ieder ander land (of in iedere andere situatie) was er niet eens de top 10 mee binnengekomen denk ik. Al heb ik liever Oekraïne dan Italië, want dat vind ik echt verschrikkelijk. Sowwieh.
Molto divertente!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Bongiorno vanuit Turijn
Bank op het balkon zetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb tegenwoordig op de bank nog nauwelijks wifibereik (op mijn laptop). Wat is dat voor stoms.
Buiten op het balkon kan ik beter internetten dan binnen op de bank(Wel op mijn telefoon, maar toch).
Beter het balkon naar binnen halen, dan kan je ook van goede balkonwifi genieten als het regent.quote:
Misschien heb je nieuwe buren, of hebben je buren een nieuwe router die jullie signaal verstoort?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb tegenwoordig op de bank nog nauwelijks wifibereik (op mijn laptop). Wat is dat voor stoms.
Buiten op het balkon kan ik beter internetten dan binnen op de bank(Wel op mijn telefoon, maar toch).
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook één of twee streepjes bereik bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien heb je nieuwe buren, of hebben je buren een nieuwe router die jullie signaal verstoort?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het 'vroeger' wel goed was, en sinds kort niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook één of twee streepjes bereik bij.Dus vaag.
Er zit niks anders op, dat wordt je nieuwe standaard houding als je iets met je laptop wil doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de plek in huis ligt. Als ik mijn laptop hoog boven mijn hoofd optil komen er ook één of twee streepjes bereik bij.Dus vaag.
Ja, nee, dat ook. Dat wil zeggen, sinds gisteren is het ineens een issue.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het 'vroeger' wel goed was, en sinds kort niet meer.
Of een bankverhoging overwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, dat wordt je nieuwe standaard houding als je iets met je laptop wil doen.
Misschien blokkeert de tafel of jijzelf het bereik?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, nee, dat ook. Dat wil zeggen, sinds gisteren is het ineens een issue.
(Overigens hebben we geen kast van een huis, van de eettafel naar de bank is nog niet eens 2 meter, maar blijkbaar toch bereikverschil)
Het liedje zelf, of de situatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat Oekraïne gaat winnen met een record score? En wie gaat er stemmen op Oekraïne? (Ik wel)
Het raakt me dus goede reden voor een stem.
Italie gaat een Gabbiani doen denk ik. 10de worden ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het bijna nog erger vinden als Italië weer zou winnenIk hoop die twee landen niet, anders voelt het dit jaar toch wel als een teleurstelling.
Dat gebeurde met Jamela - 1944 al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het liedje zelf, of de situatie?
Ik vind het liedje weinig aan, persoonlijk. Ik hoop ook dat mensen vooral op liedjes blijven stemmen, en niet op achterliggende situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |