Och, binnen een jaar lukt het Italie vast die zon te repareren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het bijna nog erger vinden als Italië weer zou winnenIk hoop die twee landen niet, anders voelt het dit jaar toch wel als een teleurstelling.
Ontmaskert @Greys hier een kloon van Sjaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wisten we! Hup Sjaan!
En nu weer even over S10.
Hahaha ik juich even mee voor Sjaan Chanel voor haar grootste fan Poepz0r.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ontmaskert @:Greys hier een kloon van Sjaan?
Italie? Reken daar maar niet op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, binnen een jaar lukt het Italie vast die zon te repareren.
Sorry, ik verwarde je met Chanel. N°5.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel dat er over mij gesproken wordt. Wat is dit voor gekheid?
Als het Amsterdam 2023 wordt, doen we het in elk geval niet nog eens in de RAI.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
RAI is de GPS kwijt bij de giro ,beloofd veel voor halve finale vanavond
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
Als ze in Amsterdam zitten zijn de weg inderdaad goed kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
Ghe nee dat kan idd niet, elke keer als iemand dan zegt 'live from RAI' krijgt half Europa kortsluiting in hun hoofd en een lichte paniekaanval.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het Amsterdam 2023 wordt, doen we het in elk geval niet nog eens in de RAI.
Waar is te vinden hoe laat alles begint?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die wordt voor de show wel geopend, komt goed
Het gaat beter! Mooi. Alsnog sterkte en beterschap voor je vader!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb er dit jaar minder naar toe kunnen leven. M'n vader is ziek en heeft afgelopen woensdag ineens een spoed hartoperatie moeten ondergaan. Maar t gaat stukken beter en heb erg zin in vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |